/spanien/barcelona/forum/2539.aspx/spanien/barcelona/forum/2539.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo y Cesc
2015-05-12 13:26

Bayer har förlorat senaste 3 matcherna.

Senaste 6 matcherna 2 gjorda mål.

På dessa 6 matcher har man 1 vinst.

Barca vinner ikväll igen.
Barcelona zigazaga
2015-05-12 13:20
Hoppas vi inte underskattar Bayern, utan de kommer pressa, pressa så in i helvete, och försöka ta vara på minsta lilla chans för att få oss i gungning. Det gäller att laget jobbar som ett lag, pressar de lika hårt, aggressivt utan att dra på sig onödiga frisparkar eller varningar. När vi har boll, så måste vi rulla den snabbt och smart, få de att springa. Kan inte klockan slå 20:45?
Barcelona Culé since 97
2015-05-12 12:50
Dem första 15-20 minuterna kommer att bli avgörande. Klarar vi av att hålla tätt de första min så är mycket vunnet. Damn är så jävla nervös vill bara få denna match överstökat! Visca Barca y Visca Catalunya!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2015-05-12 12:25
they only started winning the big trophies when bale arrived..in Ronaldos 6 years he has lead them to 1 league trophy... same number as alex song
Barcelona enkos
2015-05-12 11:58
Här är en som inte alls är nervös. Med 3-0 i ryggen så ska det bara till århundraden under att Barca ska missa finalen.. Och att Bayern måste framåt med allt är som haden i handsken för Barca.. MSN kommer att döda matchen redan första 30 minuter ...
Barcelona zigazaga
2015-05-12 11:56
Tack för svaret grabbar! Puh, då kan man andas ut lite, vamos Barca! Vamos!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2015-05-12 11:52
75 -25 i favör till oss. Och de 25 % bayern har är de första 25 minuterna i matchen eftersom de har en fullsatt allianz arena som kommer pumpa spelarna. Håller vi stånd mot pressen borde vi vara i final.