/spanien/barcelona/forum/25383.aspx/spanien/barcelona/forum/25383.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Suñol
2005-10-27 15:27
Sóm més que un club//
Vad är det för rykten?
Barcelona La_Rambla
2005-10-27 15:26
Så där, nu har jag beställt boken Barca: A People's Passion. Ser fram emot att läsa om klubbens historia. :)

Har för mig vi diskuterade någon nyare bok som kommit ut om just Barça, någon som minns vilken det var?
Majesty
2005-10-27 15:25
Vart kan man se målen`?
Barcelona Sóm més que un club
2005-10-27 15:11
Tydligen har Marquez också dragit hem till Mexico och det går vilda rykten om varför.
Barcelona Sóm més que un club
2005-10-27 15:03
Skvaller från Barcelona:
Etoó lämnade dagens träning för att resa till Kamerun av personliga skäl.
Oklart när han kommer tillbaka.
Menos mal, det öppnar för Larsson.
Barcelona Havaldinho
2005-10-27 15:01
Nu är de dags att blicka mot Sociedad matchen, vi har haft ganska svårt mot de sista åren...
Tror de blir en tuff match nu också, Darko´s styrka och Nihat´s skicklighet kommer nog skapa oss ett stort problem så det gäller att vi har en stark press på dem när dem har bollen så bollen inte kommer upp till dessa två...

Men allt annat än nya 3p är inte bra...
Nu är det dags att samla på treor när vi har hemma plan och det är också dags att sätta in en positiv forkurva...
Barcelona Underbarn_N1
2005-10-27 14:52
Hallå Barca bröder!

Någon som har någon länk till någon sida där man kan ladda ner höjdpunkterna från matchen?
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-27 14:43
OK, om det var kompensation så får man väl tacka för den :p Bättre med tre poäng än med ett indraget gult kort. Har bara sett första halvleken och höjdpunkterna. Ska se andra halvleken nu.
Barcelona Havaldinho
2005-10-27 14:34
Det var en solklar kompensation för senast...
Därför jag skrev igår att Ronnie skulle göra mål på straff förstod att vi skulle få en kompensation...
Straff var de inte...
Barcelona La_Rambla
2005-10-27 14:26
Beautiful_ Barça//
Det är bara att vänja sig. Så fort vi får domslut med oss så är det feldömt, katastrof enligt andra. Det höjs knappast några röster när det är tvärt om, som tex vid Messis gula kort för "filmning". Det domslutet om något var ta mig f-n ett hån.
2005-10-27 14:22
Vad är det här för bullshit? Feldömd straff? Nick i stolpen? Den bollen var minst tre meter från stolpen! hahah
2005-10-27 14:16
Det går en repris av matchen nu på guangdong sports, för er som inte har sett den.
Barcelona Brankt
2005-10-27 14:11
Någon som vet var man kan se målen från igår?
Real Madrid #10 Robinho
2005-10-27 13:21
Dem flesta Real supportrar vill alltid att Barca ska förlora, men det vill inte jag. Detsamma gäller för barca fans, att dem vill att real ska förlora. Jag vill att spanska lag ska visa varför la liga är världens bästa liga. För att vissa det måste ett spanskt lag vinna C.L. i år. Det skulle vara en dröm om real och barca kom till final. Jag hejar alltid på barca mot icke spanska lag. Älskar spanskt fotboll..
Barcelona Barça82
2005-10-27 12:59
Hoppas Nihat & Co. krossar Getafe!!
Barcelona Barça82
2005-10-27 12:49
Ämne: Här......
Tack så mycket men den stämmer inte riktigt
Barcelona AlexC
2005-10-27 12:45
Här..
Barcelona Barça82
2005-10-27 12:33
Är det någon som vet om det finns någon hemsida med alla omgångar (spelschema) med alla lag?
Barcelona Havaldinho
2005-10-27 12:29
Pinsamt uttalande...
Undrar vem som är dummast Garcia eller Beckham...
Jobbigt för Beckham att få en konkurent i att vara dummaste killen i laget...
Barcelona giovani
2005-10-27 12:08
Alex#11 ... du måste ladda ner ett bittorent program prova söka på detta på google eller nått.

Det som störde mig mest när jag såg matchen var inte att messi inte spelade det var att Oleguer spela högerback, det för mig är dumt val specielt mot lag som går in för att spela snabb kontrings fotboll med snabba yttrar. Messi förstår jag Oleguer som högerback förstår jag inte.
Barcelona Tompa
2005-10-27 12:00
Gött med seger. Nu har vi gått om Real Madrid med, hoppas för gott den här säsongen. Nu är det inte långt kvar till ligaledningen!
Barcelona Alex#11
2005-10-27 11:53
när jag trycker på det så står det....

formatet stöds inte?????
Barcelona giovani
2005-10-27 11:52
andra halvelk, tog runt 10 minuter att ladda ner dom.
Barcelona giovani
2005-10-27 11:51
första halvlek
Barcelona Alex#11
2005-10-27 11:44
giovani.

vart såg du matchen..vilken sida?
Barcelona giovani
2005-10-27 11:34
Såg matchen precis rätt hyfsad match finns väll inget mer att säga om den allt har sagt, det enda som stör mig är att jag får känslav att att Rijkard själv vet inte rikitgt hur han ska göra för att få ut Barca ur den här lilla svackan som dom var "är?" i. Inte bara att han byter spelare varje match han byter position på dom också och dethar väll ändå inte med rotation system att göra, i alla fall jag får den känslan typ han är inte säker utan han testar och testar och hoppas på det bästa.

är det bara jag som får ont i ögonen som fan på grund av den här allsvanska reklamen som ser ut om en scrambeled tv, irreterar ögonen som fan.
Barcelona La_Rambla
2005-10-27 11:30
Hehe, nej det är sant. Vissa läser hellre startelvor och jämförelser mellan tex Messi och Robinho än att läsa 2 fotbollstokiga culés diskussioner. :)
Barcelona Havaldinho
2005-10-27 10:59
Absolut kommer åka en hel del till San Siro och Cam Nou när jag nu är där så...
Kommer ha 3 timmar med tåg till Milano bara tex...
Schweiz ligger ju jävligt centralt så...

Mailar dig så man inte pratar om sånt här på forumet, vissa gillar inte sånt så får respekterar de...
Barcelona La_Rambla
2005-10-27 10:55
Haha, självklart menar jag Gamper. Vet inte var ifrån Laporta dök upp. Måste bero på att han varit så mycket på alla löpsedlar den senaste tiden och namnet har säkert pga det satt sig i skallen. :)

Vilken stad? Flyttar du ner för gott? Trist att du inte kan se matcherna på tv. Men satelitutbudet borde väl vara rätt så utbrett nere i Schweiz, är ju ändå i hjärtat av Europa du befinner dig. Eller det kanske inte är så långt till Barcelona och Camp Nou nu för din del. Kanske mödan värt att åka och se några matcher live?
Barcelona Havaldinho
2005-10-27 10:38
Japp börjar mitt jobb där 1 dec så borde åka mitten av nov för att hinna med att komma in i landet och staden lite men va fan, nej får lära känna landet sen och fixa med lägenheten senare måste se matchen!!!
Är otroligt orolig över hur jag ska följa matcherna för dem är inte alls så intresserade där nere, inte lika kul att sitta framför nån skit stream varje omgång liksom :(
Men men det positiva är att man slipper TV4´s pinsamma bristande kunskap av lag och spelare...

Finns saker som man inte missar med livet, El Clasico, VM Final och döden dessa är oundvikliga ;)

Gamper menar du ;)
Annons: