/spanien/barcelona/forum/25381.aspx/spanien/barcelona/forum/25381.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien donroosen
2005-12-06 16:48
Snälla svara!

Vad heter den klassiska låten som spelas när barca spelarna kommer ut på planen innan match??
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-12-06 16:11
Det borde vara det. Undrar om klubben kan hindra honom då det är de som betalar hans lön. Hur som helst så ska han självklart få gå om han vill, men det kommer att kännas.

Titta på Mourinhos uttryck när han blir tillfrågad om han vill till Madrid. hahaha
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-06 16:10
Känns som vi är på väg att skapa ett riktigt rekord i vunna matcher den här säsongen, tror inte vi kmr bli besegrade på länge!
Barcelona La Rambla
2005-12-06 15:49
Måste väl vara Eto'o själv i slutändan?
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-12-06 15:43
La Rambla

!--TEMP_I--!Det är nog det lag som oftast deltagit i de olika cuperna ute i Europa."!--TEMP_/I--!

Enda laget som alltid har deltagit rättare sagt.

Sen undrar jag en sak. Är det Barcelona eller Etó'o eller landslagsförbundet som har sista ordet i frågan om Etó'o ska spela afrikanska mästerskapet eller inte?
Barcelona La Rambla
2005-12-06 15:28
Varför skulle han ha något emot Maxi? När Henke skadades i el clasico förra säsongen så inskaffades Maxi som en backup till Eto'o. Man kan väl påstå att Eto'o var hyfsad i stort sett hela säsongen? Därför fick inte Maxi så mycket mer speltid, han hoppade in mot CL och gjorde ett snyggt mål men sen så åkte vi ut CL. Då fanns ju bara ligan att koncentrera sig på och där gick som sagt Eto'o bra. När sen Henke var tillbaka efter skadan så faller ju Maxi ner som alternativ nr 3, inget konstigt i det. Men visst, man hade ju hoppats på lite mer speltid för honom.
Real Madrid Figolina
2005-12-06 15:18
Vad har Rijkaard emot Maxi Lopez egentligen?Tycker att de få ggr han fått spela har han gjort det alldeles utmärkt.Är det nåt personligt eller?Nån som vet?
Barcelona HARE BRA
2005-12-06 14:20
Rivaldo kommmer hur som helst sätta bollar i ert mål det e jag säker på ;) RIVALDO RESPEKT!!!!BACK IN THE DAYZ(BARCA)
Barcelona La Rambla
2005-12-06 14:06
Maxi till Fulham i PL? Hm, tillåt mig tvivla på de uppgifterna.
Barcelona La Rambla
2005-12-06 13:42
Big deal? Varför borde han bra koll på vilket lag som är uttaget? Han antog, som säkert även många maränger innan de läst inför-rapporten, att ordinarie målvakt skulle stå.
Reprimanden känns aningen pointless. :)
Real Madrid Akram
2005-12-06 13:33
HARE BRA

Vad bra att du håller sån koll. Rivaldo måste skjuta riktigt hårt och hans sikte måste vara grymt om han ska träffa Casillas som ligger i soffan hemma i Madrid.

De enda A-lagsspelarna som är uttagna till matchen är Ramos, Robinho, Baptista och Gravesen.
Resten är unga spelare från Castilla.

Barcelona Shabaani
2005-12-06 13:25
Det e fan klart vi vinner La Liga OM vi inte får fler nyckelspelare skaddade .. i CL blir det lite svårare med tanke på Xavis skadda..och man måste ha lite tur oxå..
Barcelona La Rambla
2005-12-06 13:03
Vilka vinster? Ni vinner ju inte speciellt ofta nu för tiden så det finns inte så mycket att skylla på. Sen kanske du ska ta och läsa igen, det var nog ett ganska så ironiskt svar du fick om historien.

Rutin säger en hel del ute i Europa. Det är riktigt som du påpekar. Gör en koll hur mycket europaerfarenhet Barça har. Det är nog det lag som oftast deltagit i de olika cuperna ute i Europa. Ja vi vinner ligan, är ganska så säker på det. Champions League är värre, Xavis skada oroar åtminstone mig en hel del. :(

Visca Xavi!
Real Madrid El galactico
2005-12-06 12:54
Tycker det är ganska kul att vissa fortfarande skyller våra vinster på franco? Har inte han vart död ett bra tag???
Real Madrid El galactico
2005-12-06 12:52
jajaja vi får väl se. Rutin säger en hel del ute i euoropa.
Barcelona Patrik Andersson
2005-12-06 12:50
Inte jag heller, självklart vinner vi i år igen. Om vi inte får fler långtidsskador på nykelspelare. Även om vi går långt i CL så håller vi hela vägen. Kul att maxi är med i truppen igen,
Barcelona AlexC
2005-12-06 12:47
Jag vågar inte.

För jag har läst i spansk fotbollshistoria att folk som hyllade Franco's lags främsta antagonist blev jagade.
Real Madrid El galactico
2005-12-06 12:43
Som jag trodde ingen som vågar svara på frågan?
Real Madrid El galactico
2005-12-06 12:39
En fråga bara? Tror ni verkligen ni vinner la liga i år???
Barcelona HARE BRA
2005-12-06 10:10
Rivaldo kommer snipra sönder cassillliiiass
Barcelona La Rambla
2005-12-06 07:41
Hehe, Rivaldo sänker nog gärna Real ännu en gång. Visca Rivaldo!

Arrigo Sacchi tröttnade också han efter ett år. Har Barcelona någon på samma position eller sköts alla spelaraffärer av Laporta, någon som vet?

Edit: Ah, kom just på det själv. Måste ju helt klart vara Txiki. ;)
Barcelona MrMee
2005-12-06 00:44
Hahaha..
Vad tror ni Rivaldo kommer göra med real imorn..
vilka tider han hade i barca..spc matchen mot valencia..helt underbar spelare..
kanske lite rostig nu men real madrid har det tufft..sååå gissar hatrick av rivaldo
Barcelona -Frasse-
2005-12-06 00:22
Akram på Reals forum verkar ha det rätt jobbigt nu (av rätt goda skäl iof). Har fått total dille.
Barcelona Gabriel
2005-12-05 23:39
Haha, Sacchi är fed up med Real Madrid. Han tänker inte förlänga. Jag kan förstå honom :P
2005-12-05 23:38
Koeman!!

Himne del FC Barcelona
Barcelona Koeman!!
2005-12-05 23:36
Tjena!
Jag undrar vad Barcas officiella låt heter?
2005-12-05 23:18
Gabriel

Det här året kmr våra känslor stämma :D
Visca Barça!
Barcelona Gabriel
2005-12-05 23:15
Ordem e Progresso

Det måste vara vår tur i år, men så kände jag förra året också.
2005-12-05 23:10
Gabriel

Hehe nej men seriöst talat då, självklart så kan något lag ha tur mot oss, men det känns verkligen som att det är vår tur i år! Tycker du inte också det?
2005-12-05 23:06
Förutom den här upplagan av Barcelona :D
Annons: