/spanien/barcelona/forum/25376.aspx/spanien/barcelona/forum/25376.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-01 22:35
Vbg:arn

Ja, Real är ett stort lag, men inte ett storspelande lag. Lita på mig, de kommer inte ens att sluta på top 3 i La Liga. Kompany är enorm och anledningen till att han inte spelar i storlag är att han kommit överens med sin tränare att det är bäst för honom att stanna åtminstonde till sommaren. Det har han helt rätt i. Kompany kommer att bli en supersjärna hur som helst (j säkert men vad jag tror). Barca gjorde helt rätt att låta Real värva Ramos. Så mycket pengar ska man inte betala. 27 mille euro. Nej fan. Dessutom har i Marquez och vi borde koncentrera oss på "först och främst Evra", och sen Mascherano. Vill ha Marquez ner i backlinjen och då behöver vi världens största DM talang, Mascherano. VB platsen ska som känt också förstärkas. Sälg Gio och köp Evra. Då har vi ett komplett lag i Barcelona stil. Tänk på att Evra inte är mycket bättre än Beööetti defensivt men ännu bättre och snabbare offensivt. Ett perfekt lag skulle vi få då i Barcelonas spelstil.
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-01 22:28
Vi behöver inte Navas.Vi har redan Messi på den positionen.Vi ska ha Daniel Alves.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-01 22:26
Ämne: Vbg:arn

OK. Jag f....Jag ber om ursäkt, det var inte meningen. ;) Jag kan faktiskt min fotboll, jag tänker mig bara inte för ibland. Tänkte faktiskt skriva förut att Robinho aldrig kommer bli lika bra som Ronaldinho. Och då ska man betänka att Ronaldinho är 25 år bara och fortfarande inte på sin absoluta topp!

Men försök att knäcka mig i bandykunskap, där är jag omutligt! ;)

Jag tycker att Ramos är en större talang än Van Den Borre och Kompany, dels därför att han spelar i ett sånt stort lag och ändå är såpass tongivande. De båda belgarna har en del kvar att bevisa.

Men nu lät Barca Real värva Ramos, så då får väl Barca sno Navas framför näsan på Real istället. Han är en lika stor talang som Ramos, fast på lite annorlunda position.
2005-11-01 22:21
Kul att Betis räddar den spanska äran idag. Eller det återstår att se.
2005-11-01 22:20
Ännu en gång skämmer Real ut sig. Casilias bäst i en match mot Rosenborg.
2005-11-01 22:12

OK. Jag förstår din mening. Men fattar inte hur du kan nämna Robinho och Ronaldinho i samma mening om du tittar på fotboll? Men jag förlåter dig :p ,, eftersom du är bandy fan ;)

barca_dreamteam
Det kan nog vara en svacka, och det måste ju vara dags för den med tanke på vad han presterat hittills.

Ramos. "En" av de största talanger. Definitivt!
2005-11-01 22:02
Beautiful_ Barça
Visst är det så angående Zlatan,även mot Bayern var han blek trots mål,men han har ju varit riktigt bra innan dess.Kanske en svacka.
2005-11-01 22:01

Altså nu ....
Ta det lugnt, jag sa att Juve behöver någon SOM Robinho eller Ronaldinho, dvs en snabb tekniker som kan få lite fart på deras anfallsspel, inte att dom skulle behöva just Robinho.

Angående Ramos, han är riktigt bra ikväll. Han måste nog räknas som den största försvarstalangen i världens just nu.
2005-11-01 21:57

Altså nu kommer jag med ett personligt påhopp. Excue :p

Altså om du tror att Juve behöver Robinho... ja?...ta en iprem. Killen klarar sig inte ens i Spanien. I Italien skulle han få benen brutna och en 2års skada på köpet. Du vet hur enformig Robinho är och hur bra Italienska backarna är på att lära sig anfallare? Nej det gör du inte. Håll dig till bandy ;)
2005-11-01 21:52
barca_dreamteam

Visst är Zlatan känt för att få de bästa att sätta sig på rumpan. Dock är han inte en utpräglad målgörare. Det jag ville påpeka var att han inte alls var med i matchen. Maldini tog bort honom helt. Han fick aldrig vända sig.

Ang. Ronaldo så är jag glad att du tycker samma som mig. Visst är det skönt att vi sluppit störiga maränger här den senaste veckan. Innan var de ju fler än oss som skrev här inne. Den där Alex...nånting har blivit tyst som en mus. Det lär nog ta ett antal år för honom att börja prata igen.

Glömt vad....
Det kan jag hålla med om. Man har dessutom spelare som borde kunna prestera roligare fotboll. Problemet är att Zlatan alltid får göra allt själv på topp. Trezeguet duger ju bara till att peta in bollarna i öppet mål och Del Piero, ja, vad har han dugit till sedan förra årtiondet?

Juve skulle behöva en Ronaldinho eller Robinho, en spelare som kan sätta lite fart på dom. Ballack lär ju vara på väg dit nu, så kanske det blir lite bättre.
barca_dreamteam

Visst är Zlatan känt för att få de bästa att sätta sig på rumpan. Dock är han inte en utpräglad målgörare. Det jag ville påpeka var att han inte alls var med i matchen. Maldini tog bort honom helt. Han fick aldrig vända sig.

Ang. Ronaldo så är jag glad att du tycker samma som mig. Visst är det skönt att vi sluppit störiga maränger här den senaste veckan. Innan var de ju fler än oss som skrev här inne. Den där Alex...nånting har blivit tyst som en mus. Det lär nog ta ett antal år för honom att börja prata igen.
2005-11-01 21:51
Beautiful_ Barça
Van Den Borre och Kompani är säkert stora talanger,men varför tror du att Kompany är bättre än Ramos.Är det för att han spelar i Real.
Killen är 18-19 år och är/var bland dem bästa i både i Sevilla och nu i Real.
2005-11-01 21:48
Ronaldo_Robinho_Real

HAHA Ska vi lägga ihop de två matcherna... SOM MAN BRUKAR GÖRA I SPANIEN. SÅ vem vann då? Nu för tiden är Barcelona mycket starkare och Real kommer inte ens att sluta tvåa känner jag på mig. Min magkänsla brukar stämma som ni vet. Jag oddsar på 2-5.
2005-11-01 21:47
Zlatan är inte precis känd för att prestera mot dem bästa försvararna.6 eller 7 ggr har han gått mållös mot Milan.Det säger en del.Han brukar oftast måla mot mindre lag.

Angående Ronaldo så hoppas jag verkligen att han är med.Det vore synd annars,för i annat fall kommer Realfansen klaga på att han inte var med när vi kommer krossa dem på Bernabeu.
2005-11-01 21:45

Glömt vad Zlatan gjorde med dem i VM? Så visst kan det va kul för en snubbe som han. Men farfar Maldini var nog extra tänd den här gången. Förresten så förtjänade Milan vinsten. Juventus måste nog dela äran om världens tråkigaste fotbollslag med Chelsea. Zlatan är ju anledningen till att de har publik överhuvudtaget.
Ronaldo_Robinho_Real
2005-11-01 21:45
Ämne: Ronaldo_Robinho_Real....
kommer du ihåg hur det gick sist gång på Santiago ?? ni skulle ju köra över oss då med..
2005-11-01 21:42
Ronaldo_Robinho_Real

Visst ;) Vi säger så. Personligen vill jag ha ett Real med sin fulla styrka när vi kommer på besök och kör över er!
2005-11-01 21:41
Ämne: Var det någon annan ....
Jag tyckte synd om Zlatan, inte kul att möta killar som Maldini och Nesta på en och samma gång. Speciellt inte när dom fått i enda uppgift att hålla koll på Zlatan.
2005-11-01 21:41
Kharles

Angående det du sa om att Ramos var större talang än Kompany.
Personligen är jag väldigt tveksam till det. Kompany har imponerat enormt på mig då jag har sett honom. Även Vanden Borre (hans yngre lagkamrat) har visat enorm skicklighet för en unge (17 år). JAg tycker också att Ramos är riktigt stor talang. Tänk att han har sin topp om kanske 8-9 år. Men ingen av oss har sett Kompany tillräckligt mycket för att snacka. Av det jag sett så tycker jag iaf. at Kompany är större. Skulle nog våga mig på att säga att även Vanden Borre är större talang.
En sak som vi pratade om innan som varken du eller jag trodde var att Tiago är i Lyon. Det verkar stämma faktisk. Även min favorit (förutom Juninho) från Lyon "Hatem Ben Arfa" har lämnat. Lazio för tillfället. Tror att han har mycket stor talang av det som jag har sett.
Ronaldo_Robinho_Real
2005-11-01 21:37
Ämne: Ronaldo_Robinho_Real....
haha är du knäckt bara för att Ronaldo INTE är skadad ??
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-01 21:33
Beautiful_ Barça // haha klart det va för Betis mål!
2005-11-01 21:33
Var det någon annan här som tyckte synd om Zlatan i Milan matchen? Fy fan va Maldini var på hämndhumör. Tog bort honom totalt.
2005-11-01 21:29
hahah
Tänk att man blir såå glad över att göra mål mot "Rosenborg" HAHAH.
Det är ju här Robinho borde visa sig. De är ju sämre än bottenlaget i Brasilianska Div.1. Vänta tills Blaugrana kommer på besök ;)

Blaugrana_1899
Hoppas du skriker pga. Betis mål!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-01 21:14
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL !!!
2005-11-01 21:09
Åke Unger är så full med skit. Han ska alltid i varje match sitta och "tolka" vad tränarna säger till sina spelare. Det har ju han ingen aning om.

Jag tror att killen egentligen drömmer om att vara fotbollstränare.
2005-11-01 21:00
Ronaldo_Robinho_Real

Real Mierdad = Ral Shit = Real Bullshit
Ronaldo_Robinho_Real
2005-11-01 20:51
Ämne: Ronaldo_Robinho_Real....enligt Real-Madrid TV som ja såg på idag så sa dom att det gick som planerat och att han e tillbaka mot Barca
Barcelona Havaldinho
2005-11-01 20:49
Jalla nu börjar skiten dags att se marängerna inshalla åka på torsk!

Madrid y Espanyol, la misma mierda son!!!
2005-11-01 20:49
Ronaldo_Robinho_Real

Nopp. Det var Real som hade gått och snackat skit om att skadan var mindre allvarlig än vad den egentligen var. Har du inte läst?
Annons: