/spanien/barcelona/forum/25373.aspx/spanien/barcelona/forum/25373.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Señor Cúle
2005-10-30 22:34
Rijkaard ska också få beröm efter att han spelat med Iniesta från start, efter att denne gjorde ett bra inhopp senast. Dock kan man ifrågasätta Guily.
Barcelona Maxi Lopez
2005-10-30 22:24
Señor Cúle när jag läser spelarbetygen njuter jag. jag älskar att läsa spelarbetyg jag vet inte varför men det är ganska skönt + att jag tycker att Redaktionen borde sätta spelarbetyg efter matcherna som R.Madrid gör.
Barcelona Blanco10
2005-10-30 22:21
Ok, ni har säkert rätt ang Edmil. Jag vill ändå se mer av honom mot bättre lag. Fast en kväll som denna kan jag bjuda honom på en 3a :-)

Ser fram emot att se mer av Motta också mot bättre lag, såg lovande ut ikväll.
Barcelona haglow
2005-10-30 22:20
Grymt bra match! ronaldinho i form. hallelujah!
Barcelona Lionel Andrés Messí
2005-10-30 22:10
Här är länkar till dagens mål.

1-0 Van Bommel
http://www.megaupload.com/?d=2EDM9X79

2-0 Ronaldinho
http://www.megaupload.com/?d=U6A9O6FR

3-0 Ronaldinho
http://www.megaupload.com/?d=VH6QRF7B

4-0 Puyol
http://www.megaupload.com/?d=7U5PA8J2

5-0 Larsson
http://www.megaupload.com/?d=AQV76LOV
Barcelona Messi(as)
2005-10-30 22:09
Blanco10 :
Det var bommel som hade markeringen på den spelaren, alltså inte Edmilson. Han var duktig men tror vi får vänta och se om han är tillbaka till storformen när vi möter starkare lag.
Förresten, vad tror ni om edmilson som högerback nu när tåget (belletti) inte går längre?

Vilken match!
Visca
Barcelona Dommaldinho
2005-10-30 22:07
Kan bara säga att efter denna match så är mina ögon blöta... denna UNDERBARA fotboll som barca spelar ikväll ! känns så skönt o nu kan man sova gott ! visca barca !
Barcelona -R_10-
2005-10-30 22:04
Håller med Barca_dreamteam ang Deco och Giuly. Messi borde få chansen!
Underbart att se Barca rulla boll - Härli avslutning på denna V (samt en skön start på nästa)
3-0 på onsdag!!
Barcelona Ronnie
2005-10-30 22:03
Ronal-Dinho_10

Lutar åt det, eller så vilar Rijkard honom inför CL. Kanske inte så troligt nu när Sylvinho tagit chansen. PS du kanske skulle kunna skriva allt i ett inlägg istället för att skriva två korta inlägg?
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-10-30 22:01
ÄR GIO PETAT FRÅN VÄNSTERBACKS POSITIONEN
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-10-30 22:00
valdes
oleguer,puyol,marquez(edmilson),sylvinho
Motta,Xavi,Bommel
Messi,Eto'o,ronALDINHO
Barcelona Woods
2005-10-30 21:58
Inget lag i Världen har den potential FC Barcelona har idag! Vilket ofattbart underbart FC Barcelona vi har för tillfället! Vi är utan tvekan fotbollens varumärke no 1!!
Barcelona barca_dreamteam
2005-10-30 21:56
Blanco
Du har nog rätt angående Deco.Han lär ha känt på att konkurrensen är hårdare nu med Van Bommel och Iniesta som storspelade idag.Fördelen för laget är att Deco kommer höja sig,då han varit en av de kritiserade tillsammans med Ronaldinho som verkligen höjt sig.Förhoppningsvis så blir fallet så,men Van Bommel,Sylvinhobör ha en plats i startelvan och Giuly bör petas snarast.Han har ju fått hur många chanser som helst.Problemet med han är att han inte har det där lilla extra.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-10-30 21:54
Man såg hela tiden puyol ville göra mål han går upp på plan så fick han göra matchens mål enligt mig
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-10-30 21:52
Ronaldinho ronaldinho dem första 20 minutern gjorde du många fel pass dina drubblingar blev inte så bra men sen Var du matchens bästa spelare
Barcelona Patrik
2005-10-30 21:51
Can't believe this! Önskar alltid inför match att Puyol ska göra mål. Så gör han det när jag för en gångs skull inte kan se matchen.

Någon som har målen från idag? EDIT: Eller rentav matchen?
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-10-30 21:50
Jag tror vi kommer leka med Panatinaikos Tippar 3-0 Ronaldinho Bommel Eto'o
Barcelona Lionel Andrés Messí
2005-10-30 21:48
är det någon som har en film på barcas bänk?
man kan ju bara le när ronaldinho och xavi leker på bänken och bara sitter där och ser ut som 2 överlyckliga 5 åringar.
Barcelona RiZzo
2005-10-30 21:47
De va inte edmilson.
Trodde också att de va han som markerade killen men de va inte han.
Länktips: Blanco10
Barcelona Blanco10
2005-10-30 21:41
Ämne: Blanco10

Hur kan ....
visst luktade Edmilsson på 3an, men jag spar den tills vi möter starkare offensiv. Visst var han bra men igen så missade han i luften när en RSC spelare fick nicka nära mål vid bortre stolpen (i 2a), men Valdes var nere och fångade upp den. Liknande situationer har vi släppt in mkt mål på i upptakten av ligan och jag kräver av Edmil som är så pass lång att han skall vara där och vinna dessa luftdueller.
Barcelona Blanco10
2005-10-30 21:35
Skilnaden mellan Deco och vBommel/Iniesta är att Deco ofta är för bollkär och vill göra för mkt med bollen istället för att spela en direktpass. han har också tendens att dribbla ifel lägen och spela nonchalanta lösa passningar som motståndaren lätt snappar upp. Så mitt förslag är att fortsätta spela vBommel alt Ineiesta (som var mkt bra idag) tills Deco kommer i form.
Barcelona Señor Cúle
2005-10-30 21:35
VARFÖR ÄR DET SÅ DÖTT HÄR INNE EFTER EN KVÄLL SOM DENNA?
Barcelona Señor Cúle
2005-10-30 21:34
Blanco10

Hur kan Edmilson bara få en 2:A?
Barcelona Ronnie
2005-10-30 21:30
Tycker att Edmilson och Iniesta spelar sig allt närmare en plats från start, samt att Guily spelar dåligt och borde petas! Edmilsons helt klart bästa match för Barcelona, tycker att han var riktigt bra idag.
Barcelona barca_dreamteam
2005-10-30 21:28
Undrar hur laget kommer se ut när Deco kommer tillbaks?Van Bommel har ju verkligen varit riktigt bra.Med Sylvinho skapar vi många inläggslägen från vänsterkanten vilket leder till chanser,som den sista målet då Henke nickar in bollen.Skönt att han fått spela 3-4 matcher i rad och fått bevisa sina kvaliteer.
Barcelona Blanco10
2005-10-30 21:26
Betyg (1-4):
4: RONALDINHO
3: Puyol, Sylvinho, Oleguer, Xavi, Iniesta, vBommel, Valdes, Larsson, Motta
2: Edmilsson, Giuly, Etoo, Ezq
(Valdes, Larsson, Motta kanske inte var i spel så mkt men de såg heta ut när de väl var det)
Barcelona Señor Cúle
2005-10-30 21:26
VALDES
Han var stabil, gjorde en fin räddning på Nihats friläge i försa halvleken. Tog ner bollar och styrde sin backlinje väl idag.

SYLVINHO
Han var fenomenal med sina offensiva utflykter, spelade fram till två mål, och ägde sin kant. Deffensivt så skulle han ju kunna bli bättre, släppte till några gånger men ändå stabil

PUYOL
Kaptenen spelar väldigt bra deffensivt äger sin backlinje och diregerar den väl! Han gick upp ett par gånger under matchen på offensiva utflykter vilket var kul. Han gör mål! Efter en fin språngnick på hörna! 2 år sen han gjorde mål!

EDMILSON
Han är förmodligen tillbaka! Han äger luftrummet som ingen annan, spelar väldigt stabilt ikväll och om han spelar så här bra så ska han vara kvar, svårt att bedömma om han är jämn eller inte dock. Gick även han upp på ett par lyckosamma utflykter, och har fina långbollar.

OLEGUER
Spelar fint, deffensivt sätt. Han är relativt stabil. Han vågar gå med i offensiven, men där finns det ju saker och ting som man kan ifrågasätta när det gäller Oleguer, men vad ska man begära av en vikarierande på högerbacken?

INIESTA
Killen är GRYM! Han jobbar kopiöst i deffensiven och briljerar offensivt sätt. Han glänste som om han var en världsstjärna. Iniesta bör få många fler chanser, och han bör på spela från start om han fortsätter på det här sättet, hur han ska lira från start vet jag inte.

VAN BOMMEL
Han har tyngden och löpningarna, han har målsinett och jobbar mycket hårt deffensivt som offensivt. Han var riktigt grym ikväll, precis som han brukar, och han har förmodligen kommit till startelvan för att stanna.

XAVI
Han briljerar, han är grym ikväll också, och nu börjar han höja sig match efter match och kommer mer och mer in i en toppform. Grym offensivt som deffensivt som sagt.

GUILY
Han spelar godkännt.Men hans avslut är långt ifrån godkända, han måste träffa mål i alla fall!
Han jobbar dock hem bra vilket gör hans samanfattning bättre. Men Messí ska spela från start alternativt Larson nästa match!

ETO'O
Han vill mycket ikväll, han går ner i planen och hämtar mycket boll. Hans passningspel är bra och öppnar för sina medspelare, men det hade varit roligare om han skulle gjort mål ikväll!

RONALDINHO
FENOMENAL! Han löper med boll i ett ruskigt tempo, och är hur grym som helst. Han spelar fram det första målet, gör det andra själv, sätter sedan en frispark, och han ligger bakom mycket. Hans formkurva går spik rakt uppåt, 6 mål ligger han på nu, och det är skönt att se. Är det här hans bästa tid i FC BARCELONA? Sett till vad vi har sett av honom i våran klubb, han har varit lika grym i alla fall.

Orkar tyvärr inte skriva om avbytarna just nu, VISCA EL BARCA!
Barcelona Puyol
2005-10-30 21:13
skönt att formen pekar uppåt nu när det inte är många veckor kvar till "el clasico"

Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-10-30 21:11
Nästa Match är det Getafe eller???
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-10-30 21:10
Ronaldinho var inte ganska glad när han gick ut ???
Annons: