/spanien/barcelona/forum/25370.aspx/spanien/barcelona/forum/25370.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-25 00:40
ja, stör mej: Messi blir nog bättre än Maradona men lär inte få samma kultstämpel.

Säger jag så bara för att provocera? svar: Nej! Messi är helt otroligt bra...tiden går fort, nyss var han 17, om några månader fyller killen 19.
Viva Barca!
Madridinho
2006-02-25 00:33
asså visst kommer messi bli en av världens bästa spelare men jag stör mig lite på att så fort en argentinsk talang slår igenom så jämförs han med maradona.

har för mig att aimar,tevez,d`alessandro,riquelme oxå blev jämförda med maradona men misslyckades med att leva upp till förväntningarna.

sen att maradona själv går och säger "han är min efterträdare" så fort argentina får fram en ny supertalang är lite störande.

nån annan som håller med??
Real Betis Halllo
2006-02-25 00:32
Grabbar fatta bara engelska supportrar e egg, de kan inte se skillnad mellan fotboll o amerikansk fotboll, så de försöker förstöra det fina spelet med våld.

Ps Dobbsituationen på messi e minst gult så det jämnar ut sig sluta klaga nu erkänn nederlag o visa vilka mästare ni e.
Barcelona Garrincha.
2006-02-25 00:31
Arsenal har ett skräplag, bara marginellt bättre än exempelvis Tottenham. Marginalen heter Thierry Henry och håller sig förhoppningsvis så långt borta från CN som han bara förmår.
Barcelona Garrincha.
2006-02-25 00:28
The assumption that the world is against you is the deepest possible expression of egomania. It involves the demented assumption that the world is sufficiently interested in you to take the trouble to be against you — the wonderfully self- important assumption that the world has nothing better to do than plot behind your back.

Nu postar jag detta ännu en gång, ursäkta mig jag försöker inte spamma. Men det är så bra skrivet och så passande i nästan alla samtal man kan tänkas ha med ett Chelseafan.
Barcelona Kharles
2006-02-25 00:26
Frazer Bass

Puyol och Robben? Minns inte något liknande det du beskriver. Menar du inte Puyol och Crespo? Tacklingen bakifrån? Det Ferreira och speciellt Carvalho höll på med hela matchen?
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-25 00:22
Arsenal har inte tid med sina "unga talangfulla lag": man bör givetvis sakta skola in unga spelare (så som Messi) och hela tiden vara givna top-3 i ligasammanhang.
Wenger gör enligt min mening fel.
Frazer Bass
2006-02-25 00:22
Garrincha.// Kanske, om det inte är någon annan än du som läser det är det nog bättre att låta bli att skriva, eftersom du ´verkar ha problem att se sanningen...vilket inte är att Chelsea hade allt emot sig och Barca allt med sig, utan snarare att alla har domslut emot sig. Även om vi har en ovana att få dem just mot er, och att det helt klart avgjorde matchen.
Barcelona Garrincha.
2006-02-25 00:17
Hade det inte i sådana fall varit bättre att helt enkelt låta bli att posta?
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-25 00:15
Frazer Bass/

Det är riktigt det där med tröjfärgerna och visst har även Barca stått för några "fulingar".
Bl.a. den du nämner.

Med bibehållen objektivitet tycker jag dock att Mourinho är den som stod för de mest korkade "showerna" i veckan.
Barcelona Garrincha.
2006-02-25 00:14
Frazer Bass:

Du börjar med att dra upp samma trötta argument vi alla hört minjontals gånger och som bara Chelseafans fäster någon vikt vid, sedan påpekar du att det inte är någon mening att dryfta saken. Ursäkta mig, jag greppar inte din logik.
Frazer Bass
2006-02-25 00:06
Ni som säger att del Horno kunde/ville förstöra Messis karriär borde titta på Puyols tackling på Robben: från sidan utan chans på på boll med dobbarna in i Robbens fot. Det om något är rött, det blev inte något kort alls.

Men det är meningslöst att diskutera, tröjfärgerna gör att vi aldrig kommer bli överens...
Villarreal Totti per me
2006-02-24 23:57
Gábinho!

Glada o´ glada. Visst blev vi av med ett problem, men 1000 återstår... Med andra ord, skjuter du en tjuv så är även du en brottsling.
Real Madrid Gábinho!
2006-02-24 23:56
kharles//

de skulle ju ta 2 månader han missar ju iafall inte VM men hoppas värkligen på spanien iår nu måste dom verkligen visa att dom kan lyckas i stora mästerskap'''

Bara en sak ja ska fråga gärna att nån svarar..:P

varför är OS så stort på alla andra saker men på otboll är VM störst
Real Madrid Gábinho!
2006-02-24 23:52
totti per me///

ja todde alla roma fans va glada att Cassano drog men Han e vår;)
Barcelona Kharles
2006-02-24 23:52
Mot Zaragoza tror jag en av Ronaldinho och Messi vilar/börjar på bänken. Tror det blir Ronaldinho eftersom han fick en hård smäll på foten av Geremi (och även Ferreira innan dess).

Totti per me

Roma har ju gått som ett ånglok utan Cassano.. Synd dock skadan på Prinsen. Hoppas han är tillbaka snart.
Barcelona Kharles
2006-02-24 23:51
Förresten, någon mer som märkte hur Carvalho drog Edmilson i tröjan och Gudjonsen höll fast Puyol vid 1-1 målet? Carvalho verkar vara en ivrig spelare som inte förstår att man byter tröja först efter matchen..
Villarreal Totti per me
2006-02-24 23:31
ciao a tutti.

Zaragoza borta, en av Barcas svåraste bortamatcher i år (Zaragoza i ruggig form)?
Trots detta så hoppas jag på tvåan då jag verkligen AVSKYR real madrid som snuvade vår Cassano. Valencia i all ära, men Barca är i mina ögon de enda laget som kan sätta stopp för Tjuventus och Chelski.

Förresten//
Har ni sett reklam-filmen för pepsi med 10:an? Där han driver med sig själv och har uppenbara problem att sätta replikerna? Inga mål, men bra ändå! God Helg, vetja´!

AVANTI ROMA!
Barcelona La Rambla
2006-02-24 23:28
Hoppas verkligen att Rijkaard kan få spelarna att inse att ingenting är klart. Chelsea kommer att vara taggade till tusen, det går inte att bara ställa ut skorna och rulla runt bollen mellan stillastående spelare. De kommer att sätta press, stenhård sådan föra att få ett snabbt mål. Barcelona måste spela sitt vanliga spel, gå på attack och vara rädd om bollen så vi inte tappar den i uppspelsfasen. Kommer att bli en förbannat spännande match, där 96,000 culés kommer att bära fram våra hjältar. :-)
Barcelona Garrincha.
2006-02-24 23:21
Stam Ford:

Sten i glashus du vet. Din egen svenska är högst bristfällig. Som bäst.
Barcelona Kharles
2006-02-24 23:19
Oroa er inte culés, situationen är under kontroll. Stam Ford är bara ett litet troll, han har varit här inne och drygat sig förut. Att han sen själv tror att han kan föra en diskussion genom billiga skämt får stå för honom.

Garrincha.

Jo, var nog artikelns höjdpunkt.
Barcelona Garrincha.
2006-02-24 23:18
The assumption that the world is against you is the deepest possible expression of egomania. It involves the demented assumption that the world is sufficiently interested in you to take the trouble to be against you — the wonderfully self- important assumption that the world has nothing better to do than plot behind your back.

Taget från artikeln vars länk Kharles postade, jag tyckte att det var ganska träffsäkert.
Barcelona Marcos
2006-02-24 23:15
Vad är det med dig Stam Ford. Du är bara här inne för att provocera. Gör det i ditt eget forum istället tillsammans med dina ryska vänner. Del Horno ville bara skada Messi i båda lägerna. Skulle inte förvåna mig om han fick order av Mordhinho om att skada Messi för att bara kunna fokusera på Ronaldinho resten av matchen.

Visca Barca!
Espanyol Stam Ford
2006-02-24 23:09
Rambo~//
Nu tror jag bestämt att Du blandat ihop mobilen med tandborsten !!
Kolla sladdarna , tack !!
Jag kunde inte förstå NÅGONTING
Barcelona La Rambla
2006-02-24 23:08
Snälla, både culés och besökare. Håll diskussionen utan att be någon "stick för fan" eller komma med idiotiska personliga påhopp. Man kan träta, ha olika åsikter men håll någorlunda nivå.
Barcelona Rambo~
2006-02-24 23:04
Stam Ford stick fan...snacka itne skit om Kharles han är som oss alla andra arg över att ni tröga chelsea fans inte fattar att ni del horno kunde ha förtört en underbar framtid för en underbar spelare som Messi är ni trögA? kolla bara på länktipset som la rambla skicka in fattar ni inte att det är farligt speL? o ssäg inte att messi filmade han hoppade eftersom han var rädd tänk dig du stå o kriga mot 25-30 åriga biffar(eran backlinje) som fått order att kapa benen på dig ?
Barcelona La Rambla
2006-02-24 23:03
Jisses! När man tittar närmare på tacklingen, så ser man tydligt hur Messis cykelbyxa föjer med del Hornos dobbar på vägen ner för att sen släppa.

Stam Ford//

Nu får du väl ändå ge dig? På detta forum diskuteras det precis som på ert. Ni brukar vara väldigt kvicka att kommentera andra fans att respektera ert forum. Att det som skrivs där mellan chelseasupportar, hur elakt, skämtsamt eller vad du vill kalla det, inte angår andra fans. Så vem är du att komma hit att rätta oss på vårt forum?
Espanyol Stam Ford
2006-02-24 23:00
//Spelare som går in för att skada förtjänar att kallas för huliganer och terrorister//

Tack för ditt förtydligande inlägg !!

Du fortsätter :"
//Ett fint exempel på vampyrmentalitet//

och dessutom:
//dåren fick vara kvar på plan 5 minuter till//

Och Du förväntar Dig att det ska föras en seriös debatt i detta Forum.

Du är förmodligen den löjligaste supporter jag NÅGONSIN träffat på.......och Du ...jag har mött många...

Jag åker ner till Barcelona i förhoppning om att slippa träffa Dig....för Du är väl bara en skrivbordskonstruktion....långt borta från verkligheten !

Ja, ja, Ni "trogna" supporters till Barca.....ge Er bara på mig, det tål jag ......
men kolla gärna vad "Kharles" verkligen säger

Barcelona Messi(as)
2006-02-24 23:00
Herregud, vad är det idi.. som skriver egentligen?? Hur kan man säga att det inte var rött kort redan där??? Hur kan man försvara det del horno gör mot messi? Tycker inte att vi ska gå mer in på det. Vi ska vara glada för att vi har kvar Messi i vårt lag och inte långtisskadad.
Han skulle åkt ut redan när han vidrigt försökte sparka messi över knät när han gång på gång blev lurad av messi.

Kharles: bra länk till timesonline artikeln
Barcelona Suñol_
2006-02-24 22:51
Madridinho//När du får dina här inne ökända "känslor" för saker så brukar det bli tvärtom...
Annons: