/spanien/barcelona/forum/25364.aspx/spanien/barcelona/forum/25364.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo Messi
2005-11-03 20:43
vilket program måste man ha för att kunna kolla på torrent filmer?
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 20:40
Det där är skitsnack. Eto'o säger helt enkelt att vad är det som säger att han blir bänkad om Henry kommer. Han säger även att de kanske får spela båda 2 samtidigt, eller att Henry också kanske sitter på bänken. Det är tränaren som bestämmer osv. Att tidningar förstorar upp och försöker hitta sensationella uttalanden i vad stjärnor säger, och förvränger dem är knappast något nytt. Varför spekulera ens? Henry spelar i Arsenal och inte i Barça och så länge det är så, så är Eto'o första valet i anfallet. As simple as that. :)
Real Madrid Susacao
2005-11-03 20:15
Decoinho

Vart läste du det om Etoo?? Jag skule vilja se det. Det är synd för det som kommer göra att han aldrig kommer att ses som en av dom främsta. Han har för lite ödmjukhet. Såna uttalanden är idiotiska.
Decoinho
2005-11-03 19:59
la rambla//
nån direkt länk till sidan där downloaden startar direkt
Barcelona tarrak
2005-11-03 19:49
Killa och Awinho/Ett annat tips är Score (ligger nära Hagakyrkan), de visar alla Barcelonamatcher och i stort sett all fotboll. Jag tror att de kan visa uppåt 8 matcher samtidigt så där är det aldrig något problem om det går andra matcher samtidigt.

Förövrigt pratade jag med ägaren igår och han berättade att Javier de Pedro är där nästan varje dag. Så bara det är väl en anledning att gå dit.
Decoinho
2005-11-03 19:44
vilken jävla luft etoo har fått, han tror att han e bäst i världen, han säger att så länge han spelar i barcelona så startar han och att han e bättre än henry o skulle bänka han, inte ens chans, henry är mkt bättre än etoo
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 19:40
Blanco10//
Japp, denna: fbtz.com - UEFA CL - Barcelona vs Panathinaikos - Nov 02 05 - English 320 x 240 Xvid
Det funkar för mig iaf.
Barcelona Blanco10
2005-11-03 19:34
// La Rambla
Du laddar ner matchen från fbtz.com, right?
vilken av dem? jag försöker men jag får inte ner ngt, ingen verkar seeda.
Barcelona Killa
2005-11-03 19:06
Ja gör du så, men kolla in deras hemsida först innan du drar ditt kolla upp vilka matcher dem vissar.
Barcelona Blanco10
2005-11-03 19:06
La_Rambla// ok, respekt till dig!

Barcelona Awinho
2005-11-03 19:02
Aha, det var en av sportbarerna som inte var inräknad i "i princip alla" som jag var på. Jag kände inte till den, men det låter ju bra. Får dra dit nästa CL-match kanske...
Barcelona Killa
2005-11-03 18:58
Awinho//
När jag brukar gå och kolla fotboll ute i stan brukar jag gå till Biljardpalatset, vid Domkyrkan, där finns det nån Latino(kommer inte ihåg hans namn)som jobbar. Han håller på Barca så dem brukar vissa Barca's matcher. Det är en riktigt sportbar. Och påsistonde när jag har sett Barca matcher där så har det varit "många" Barca supportrar där, jag jämför med då vi inte hade Ronaldinho, då var det inte många som kände till Barcelona. Sen kan det även bero på att tv4+ har börjat vissa Spanska-ligan.
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 18:56
Blanco10//
Ditt nick har varit på tapeten tidigare och vill minnas att jag själv skrev det här.

Namn: La_Rambla » Svara på inlägg » Redigera eget inlägg
Sänt: 2005-10-21 18:34:00
Blanco10//
Haha, den var kul, Copito de nieve. Snöbollen eller? Behåll du ditt nick, du är lika mycket culé för det. :)

Angående Kharles så tror jag inte han menade något illa. Men han får svara för sig själv, det blir bäst så.
Barcelona Blanco10
2005-11-03 18:51
Vbg:arn// Tack för stödet. Dock bör vi kanske föregå med gott exempel och inte kalla varandra namn (fast jag förstår att du lackar)

La_Rambla//
"Kharles får tycka vad han vill precis som du, det innebär inte att du kan kalla honom för ett svin. Gör istället som han, bemöt och argumentera emot åsikterna istället för att komma med "cheap shots". :)"

Om du läst vad han sagt tidigare idag tror jag du inte skulle skriva detta..
Barcelona Awinho
2005-11-03 18:51
Killa: Är det så verkligen? När Barca spelade mot Werder Bremen tror jag det var gick jag runt till i princip alla sportpubar i GBG och alla kunde bara visa ett visst antal matcher samtidigt (4 tror jag) och ingen av dom var Barcamatchen. Dom visade t o m Arsenal-Thun hellre än Barcelona mot ett topplag i tyska ligan. Och på puben vid mig dit jag normalt går för att se spanska ligan (jag har inte TV4+) får man alltid hoppas att det inte är nån stor italiensk match för då visar dom den istället. I våras när jag var på O'Learys och såg Chelsea-Barca så visades den bara på en TV och det var mest ett gäng spanjorer och jag som såg den. Men men, du har tydligen fått ett annat intryck - vilka pubar har du märkt detta på?
Barcelona Killa
2005-11-03 18:41
Igår så märkte jag att Barca idag har väldigt många supportrar här i Sverige(Göteborg), förr när man gick på puben för att kolla på Barca match så fanns det knappt nån där, men igår var det fullt ös. Tror att det till en stor del beror på Ronaldinho.
El trideñte magico
2005-11-03 18:40
Har bytt Nick från Majesty till El trideñte magico
Barcelona soodan
2005-11-03 18:34
Ämne: Oh la la. Matchen fr....
jag skulle villa ha höjdpunkterna, var finns dom?
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 18:31
Oh la la. Matchen från igår på väg ner nu. Går lysande. :)
Barcelona Lucho
2005-11-03 18:27
Går för övrigt mycket bra att köpa biljetter ifrån Sverige via nätet (se länk). Det har jag gjort och det fungerade utan problem. Biljetterna hämtade jag sedan från en av biljettluckorna. Det enda dom behövde var kontokortet + bokningsnummer som man får vid bokningen..

Fast det går nog lika bra att köpa på plats. Det är ju riktigt sällan som det är helt fullsatt så är man bara ute i tid så kan man antingen köpa vid något biljettkontor eller via en La Caixa-automat..

EDIT: Sidan verkar inte gilla mitt otroligt långa länktips. För att hitta dit: gå in på Barças hemsida och välj "Ticketing" och klicka sedan på länken brevid Internet för att komma till ServiCaixa.
Barcelona henke-best
2005-11-03 18:12
Fannn va bra barca spelade igår...
jag tycker att barca ska forsätta spela så här d.v.s med messi ronnie och eto på topp.
Och att henke får spela ibland från start annars så måste han göra inhopp..han är i god form...

Barcelona La_Rambla
2005-11-03 18:07
Vbg:arn//
Nja, har då inte sett honom kalla någon för "svin" iaf. I sådana fall har jag missat det.
Det är en sak att komma med sarkasm och att ironisera. :)
Barcelona Vbg:arn
2005-11-03 18:05
La_Rambla: Det är ju det kharles inte gör, han bemöter inte argument med egna argument utan tar till personangrepp och rena hån istället.
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 18:04
Tompa//
För att inte tala om hur svårt de hade mot Olympiacos på Bernabeau, 2-1. De är i klass med Panathinaikos. Så sluta jiddra säger jag. :)
Barcelona Tompa
2005-11-03 18:01
Visst är inte Panathinaikos världens bästa lag, långt, långt därifrån men med adress till i synnerhet realfansen som dyker upp här:
Om ni ska vara uppriktiga King Raul mfl. Om det hade varit Real Madrid som mött Panathinaikos och spelat ut dem så totalt som Barca gjorde igår, hade ni inte trumpetat ut att nu har vi visat vilka som är bäst, vi är oslagbara etc? Rätt eller fel?

Förresten tillhör väl inte Rosenborg världens bästa lag heller, eller? OK, ni saknade många spelare på Lärkendal men i första mötet hade ni åtminstone de allra flesta tillgängliga och Real hade betydligt större problem där att besegra Rosenborg än vad Barca hade att betvinga Panathinaikos igår.

Däremot hoppas jag också att båda lagen har bästa möjliga lag tillgängligt inför El Clasicó. Och jag hoppas också på en riktigt bra match.
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 17:53
stinsen//
Glömde tillägga, under länken Information hittar du bla hur man lättast skaffar biljetter.
Nej det blir nog som i de senaste matcherna, Rijkaard roterar vissa spelare så de som ej spelar så ofta inte stelnar till. :)

Nu har jag äntligen hämtat ut boken jag beställde: Barça - A people's passion. Nu väntar spännande läsning om blaugrana. :)
För er som är intresserade, kolla under länktips.
Boken finns också i en billigare version i pocketformat.
Barcelona stinsen
2005-11-03 17:48
tack la_rambla! Då vet jag. hoppas alla topplirare spelar så inte någon ställs över pga vila eller liknande.! =)
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 17:46
stinsen//
Enligt flera som varit på matcher, så brukar det gå alldeles utmärkt att köpa biljetter utanför Camp Nou eller på flera olika inköpsställen utmed den stora Ramblan. Lycka till. :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 17:44
Sonde//
Kan bara instämma. Gårdagens match visade tydligt varför åtminstone jag föredrar Sylvinho i den form han befinner sig nu. Men eftersom laget spelade en sådan sprudlande fotboll kändes det i första läget fel att kritisera någon. :)

BatiGoal_!//
Det är priset man får betala. När man gläds åt sitt lags fina fotboll och det går allt bättre, så kommer den svenska avundsjukan in och visar sig ifrån sin allra mörkaste sida. Kan man som neutral åskådare inte erkänna att den show vi fick se igår (då menar jag de som sett hela matchen) var underbar fotboll, då är det bara tragiskt.

Vbg:arn//
Kharles får tycka vad han vill precis som du, det innebär inte att du kan kalla honom för ett svin. Gör istället som han, bemöt och argumentera emot åsikterna istället för att komma med "cheap shots". :)
Barcelona stinsen
2005-11-03 17:31
tjena alla!
Underbar fotboll barca prestera igår, bara att njuta även om motståndet i höll någon högre klass!

ska ner med en kompis o titta på barca-santander!
tänkte höra om någon av alla brilljanta experter härinne vet hur man får tag i biljetter lättast? förbeställa eller kan man köpa dom utanför arenan innan match? hoppas verkligen att dom som kan svarar så min resa blir så perfekt som jag hoppas :D
Annons: