/spanien/barcelona/forum/25356.aspx/spanien/barcelona/forum/25356.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid ariano
2005-11-06 01:17
jag var alvarlig .. jag tippade så

bara för att du inte kan tippa

va avundsjuk man får vara
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-06 01:14
arian

Håll dig till ditt nersmutsade forum. Man kan ju se härifrån att du har nåt smuts på din vita tröja.
Real Madrid ariano
2005-11-06 01:09
jaaaaag
ärligt talat .. jag tippade det
Barcelona Puyolinho
2005-11-06 01:06
Se länktips.

Hur många trodde att det skulle vara dom 3 lagen längst ner innan säsongen börja !?
Barcelona Señor Cúle
2005-11-06 01:01
okej tack iallafall.
2005-11-06 01:00
Señor Cúle

Tyvärr inte. Khales har ensamrätt på den. Så du får ta ett snack med honom :p
Barcelona Señor Cúle
2005-11-06 00:53
Beautiful_ Barça

Kan du länka bilden igen kanske?
2005-11-06 00:49
Kharles

Jag älskade Zizou bilden! Alla polarna har fått se den. Jag är annars ett stort fan av Zidane men fan vad jag tyckte synd om honom när jag såg han bli tacklad så där. Tänkte, va fan Zizou? Du är en legend, gå gör något annat. Du är för gammal. Gå spela golf eller nåt. Sen den där bilden förstörkte det hela. Man er ju hur ont gubben fick efter den tacklingen. Tycker bara synd om han.

Angående Rijkaards uttagningar. De är bra men inte så framtidstänkande. Idag spelade Ronaldinho på högerbacken på träningen. Gabri spelar mittfält (kanske bra för formen). Men va fan? Giuly?? Jag älskade snubben innan. Han fick dålig form och jag var villig at ge han chansen. Nu har han fått den och inte tagit den! Bort med honom då! Ezquerro och Messi i stället. Giuly på läktaren. Så det ska vara! Att Oleguer ska vara med, press från ledningen, kanske. Men han har bevisat sig stor i mina ögon för att han inte har värvat bommel bara för han är holländare. Bommel är GRYM. Och för han inte spelar Gio för samma anledning! Imorgon blir en stor dag för vårt lag och Rijkaard. Det är först då man ser om Messi har petet Giuly. Den som startar imorgon har störst förtroende. Jag misstänker Giuly och gillar inte det riktigt! Annars hoppas jag behålla Iniesta Bommel och Xavi på mittfältet. Fan vilken situation! Vem ska man peta? Edmilson, Motta, eller Deco? Eller alla tre om Iniesta ska fortsätta?
Barcelona La_Rambla
2005-11-06 00:39
Gabri, Maxi och Santi Ezquerro är utanför truppen. Deco är tillbaka, han startar nog inte men han får säkert göra ett inhopp.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-06 00:35
Tjena grabbar lycka till imorgon.

Vad har hänt med dig Kharles? Du har inte skrivit så mycket den senaste tiden. Man är ju van att se långa rader osv. Det enda man ser av dig är bilder du länkar som jag nästan alltid dör av skratt. Speciellt när du länkade till ZIDANE, när han blev tackad av Valencia spelaren. HAHA!

Vilka ställs utanför laget imorgon då?
Barcelona La_Rambla
2005-11-06 00:35
Gabriel//
Jag kan svara på fråga nr 2. Vbg:arn håller på Juventus i vått och torrt. Barça gillar han för att Henke spelar här. Ja och för att de spelar en sån underhållande fotboll. Iofs så anser han kanske inte att det är så underhållande när Eto'o är på plan. Jag tror han är här under cover och försöker värva Henke till Juve på uppdrag av Moggi. :)
Barcelona Gabriel
2005-11-06 00:28
La_Rambla

Haha det är mitt främsta motto :D
Barcelona La_Rambla
2005-11-06 00:18
Gabriel//
Lol! Garvar på mig. Du fick ut dina aggressioner mot alla de lag du ogillar i ett och sammat inlägg. :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-06 00:17
Vbg:arn//
Du har fortfarande inte fattat poängen va? Då verkar du vara mer trög än jag förs anat. :)
I var och var annat inlägg kritiserar du Eto'o. Han borde bänkas för att han är egoistisk, helst av allt vore det bästa att Barcelona sålde honom och hittade en bra målgörare som gör mer för laget bla bla bla...
Då tar vi en titt på dina egna "ord".

Jag kan inte förstå hur så många snackar skit om Zlatan här inne!

Han är Juventus spelare...

Exakt samma sak gör du här på detta forum om Eto'o, som det du anklagar de göra om Zlatan på Juves forum. Och sen har du mage att bli upprörd för att vi reagerar på samma sätt här som du gör där, alltså försvarar Eto'o i från analyser av dig som ofast helt saknar substans och i många fall är helt skrattretande. Inser du inte nu hur pinsam du framstår, ja då är det bara att beklaga.

Arrogant attityd har du
Ja vad säger man om det. It takes one to know one. :)

Skulle jag då ändra min uppfattning för att han gör en massa mål i Barcelona? Nej du, det är minst lika illa som att vara en medgångssupporter.

Nej, inte ska du ändra uppfattning trots att Eto'o bevisligen visar att du oftast har fel. Hur skulle det se ut. Du behöver inte anstränga dig, det är nog ingen här som ser dig som någon barçasupporter. :O

Ska du bedriva hatkampanjen mot mig länge? För jag kan fortsätta lääääänge.

Haha, skulle det vara en hatkampanj, att man klarar av att motargumentera dig? Snälla nån, lägg ner floskerna nu. :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-06 00:13
Barcelona Gabriel
2005-11-06 00:12
Vbg:arn

Tre simpla frågor har jag till dig och dom lyder så här:

1* Hur kan du hålla på två såppas olika lag som Barcelona och Juventus samtidigt ? Barcelona spelar en helt annan fotboll än vad tråkjuve gör och det är just spelet som de flesta lockas av i början när de blir Barçafan, detta kan knappast vara fallet i Juve.
2* Vem kommer du att hålla på ifall Barcelona och Juventus möter varandra ? Ska du vara neutral då eller ?
3* Vem tycker du är bäst mellan Zlatan och Eto'o. Visst är dom olika spelartyper men i grund och botten är båda anfallare och deras främsta uppgift är att göra mål vilket Eto'o är tusen gånger bättre på att leverera än vad Zlatan är. Men du kanske tycker att Zlatan "bidrar" med mer så att säga hans utvisngar osv.

Visca el Barça...Merda Juve, Puta Madrid & Fuck Chelsea ;) !
2005-11-05 23:45
Chancho

Hoppas bara han håller ett långt fotbollsliv, så att man får skryta för barnbarnen att man levde på hans tid.

hahahah Respekt! MEN Angående Messi. UR DMN WRONG BOY. Vi har världens två bästa offensiva spelare i vårt lag! Två snubbar som skapar läge på läge. Därför det krävs mer av vår centrala anfallare. Han ska vara en striker. Etó'o är 95%, men vem fan är bättre? Alla de 100% anfallarna, hade de vait 100% hos oss? Då hade fan matcherna slutat med 10-0 för oss.
Barcelona Chancho
2005-11-05 23:27
I morgon får vi fortsätta med det fina spelet och vara effektiva i avsluten. Getafe ska inte underskattas och det är ingen dans på rosor att spela på bortaplan mot något lag på den här nivån. Jag blir endå väldigt besviken om Barca inte vinner i morgon! Allas vår Ronnie borde väl trycka dit ett mästerverk eller två!

Angående disskutionen om Eto så är ju saken självklar, då han är i form är han en av världens bästa anfallare och det har inte barca mångfald av. Henke är långt ifrån den ligan. Messi behöver lite mer kött på benen, resterande är bara "normala" anfallare, med detta räknar jag såklart bort Ronaldinho. Han kan man snart inte jämnföra med fotbollsspelare. Han är bara så överlägsen som man kan vara. Hoppas bara han håller ett långt fotbollsliv, så att man får skryta för barnbarnen att man levde på hans tid.
Mötte en kille som påstod att han inte bevisat så mycket på högsta nivå och svarade med att be honom titta på CL matcherna mot Milan o Chelsea föregående säsong. Han ger mig åter tron på fotbollen efter Ronaldos återfall i fotbollen, och med det menar jag inte att Ronaldo inte är bra utan endast är långt i från det han en gång var oc h kunnat bli. Ha det bra och fina artiklar. Rosor till redaktionen!
Barcelona Kharles
2005-11-05 23:23

Bilden är tillägnad allas vårt geni Vbg:arn som kommer sluta heja på Barcelona när Henke slutar.
2005-11-05 23:19
c0cac0la_89

hahahahahahhh
försök intyga dig själv!
U SUCK!
Barcelona Señor Cúle
2005-11-05 23:09

Det handlar inte ATT du ogillar Eto'o, utan det handlar om HUR du ogillar han, alltså med vilka grunder du har i dina åsikter.
c0cac0la_89
2005-11-05 23:09
real tar hem ligan!!
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-05 22:44
Vi har förstått att du inte gillar Etoo,men du behöver inte nämna det i varje inlägg.Kom med nåt nytt eller sluta skriva.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-05 22:31
La_Rambla: Seriöst, har vad jag skriver på Jventus forum NÅGONTING att göra med vad jag skriver här? Att jag reagerade på att man klankade ner på Zlatan var att flera skrev att han var en sopa som inte hörde hemma i Juventus.

Jag har aldrig sagt att Eto'o är en sopa eller inte hör hemma i Barcelona, jag tycker bara att det skulle finnas spelare som enligt mig gjort sig bättre i klubben och laget.

Så du anser att du har mer att göra här för att du är "en äkta" Barca-supporter? Det kommer minst lika mycket skit från dig som mig, det måste jag säga. Arrogant attityd har du.
Jag kan aldrig älska en klubb som jag inte har några band till, men det behöver inte betyda att jag inte är ett Barca-fan.

Jag gillar Barcelona, men jag gillar inte Eto'o. Det är ganska stor skillnad. Jag har aldrig gillat Eto'o, inte i Kamerun, inte i Mallorca och inte de matcher han spelade i Madrid. Skulle jag då ändra min uppfattning för att han gör en massa mål i Barcelona? Nej du, det är minst lika illa som att vara en medgångssupporter.

Ska du bedriva hatkampanjen mot mig länge? För jag kan fortsätta lääääänge.
Barcelona Señor Cúle
2005-11-05 22:25
*

Tack, du har inte Eto'os mål mot Madrid också?:P
Barcelona *
2005-11-05 22:09
Ämne: Vi kommer ta hem lig....
Japp barcelona är bäst!!!
c0cac0la_89
2005-11-05 22:08
Vi kommer ta hem ligan iår!
Barcelona *
2005-11-05 22:05
Ämne: Kan någon lägga ut r....
mot milan
Pelada
2005-11-05 21:57
Tror det är med fördel kan vara att ha en renodlad pivote, typ Motta eller Marquez, i matcher mot lag där motståndarna har en bra vänsterbreddare. Undrar hur Laporta och Txiki tänker när det gäller en eventuell vintervärvning. Själv tror jag inte det blir någon även om jag inte skulle säga nej till en högerback. Nackdelen med att värva en spelare mitt i säsongen är att de flesta av klass har redan spelat i någon utav de europeiska cuperna. Annars kan man värva en sydamerikan, men det har vi inte plats för...

Kanske ska precisera lite mer, vad jag skrev först. En renodlad pivote vet sitt defensiva ansvar och om det är så kan han lägga sig lite mer till höger i banan och på sätt agera back-up till Oleguer om det skulle det behövas. Har man Marquez som pivote kan han ju gå ner i mittförsvaret, i värsta fall och Barça spelar med något som ser ut som fem backar. Hemsk tanke!
2005-11-05 21:49
Osasuna vann. Ser inte ut som vi kan toppa tabellen den här helgen.
Visar de inte Villareal Valencia från start?
Annons: