/spanien/barcelona/forum/25353.aspx/spanien/barcelona/forum/25353.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-03 02:03
Maxi Lopez # 11 // Vi startade så här:

Valdes i mål. En backlinje från höger med Oleguer, Edmilson, Puyol, Gio. Ett mittfällt med Xavi, Iniesta, Van Bommel och på top supertrion Ronaldinho, Eto´o, Messi.

Alla gjorde en bra match men vi fick inte direkt mycket motstånd fast matchens artister va Messi, Eto´o med sina mål och Ronaldinho med sin konst.. sen får man inte glömma en spelare som jag älskar och måste berömma.. Xavi, riktigt viktig i vårt lag som kommer ner o tar imot boll och sätter igång våra anfall.

Matchen va en show rakt igenom med lite småpauser för drickpaus osv ;)
Barcelona Maxi Lopez # 11
2005-11-03 01:53
nån som vet laget från ikväll ?

spela gio elr?
Barcelona Lucho
2005-11-03 01:39
Cneemästaren: Väl talat! Skriver helt klart under på det du tar upp..

Señor Cule: Som -R_10- säger så måste du skapa ett användarkonto på fbtz.com. Fast innan dess kan du ta och kolla in piratbyråns guide för BitTorrent (se länk) för att förstå vad du behöver göra för att kunna ladda hem matcherna från från den förstnämnda sidan..
Barcelona Cneemästaren
2005-11-03 01:17
Marcos
"En fråga bara... tycker ni fortfarande att man borde ha petat Eto´o och lirat sopan Henke istället :D?"

Ehm, jag hoppas verkligen att du var ironisk? - Henke är en otroligt bra spelare, och har flera egenskaper som Eto'o inte har som är väldigt viktiga.

Och förresten, sluta med det här "VBG'arn där fick du!" ni låter som 14åringar som bara vill se Eto'o göra mål för att överbevisa VBG'arn.

Hursomhelst, synd att man inte kunde se matchen, men jag såg iaf. målen och speciellt Eto'os 3'e mål var riktigt fint, men även framspelningen av Dinho till det 2'a målet var riktigt sött. Kul dessutom att se Messi och Bommel göra mål, kan dem nog båda må gott av :-)
Barcelona -R_10-
2005-11-03 00:57
Ämne: Är det någon som kan....
Finns inte än på FBTZ.com. Kommer själv att ladda ner matchen imorgon.
Börja med att regga dig på siten o ladda ner annat Barca-godis i väntan på att matchen mot Pana ska bli upplagd ;)
Barcelona Señor Cúle
2005-11-03 00:53
Är det någon som kan hjälpa mig att tanka ner matchen kanske?
Barcelona Catalan
2005-11-03 00:52
Gode gud, hur ska det här sluta ??

15-0 i målsklinnad på 4 matcher.
4 raka segrar.
Ronaldinho i fantastisk form.
Eto´o öser in mål igen. (Var är du VBG:ARN) :P
MESSI, det behövs ingen kommentar.

Som "kharles" säger, i år kan kriget vinnas ;)
Fan vad gött det är att vara Barça-fan.

Jag vet inget lag som har sån lagmoral och sån harmoni och glädje som vi!? Alla är glada för varandra, ingen är avundsjuk, allt är så underbart.

A per tots, VISCA EL BARCELONISMO !!
Barcelona -R_10-
2005-11-03 00:51
Håller med! Underbar kväll!! 5an var oerhört vacker, synd bara att bildpruducenten inte tog med hela det underbara anfallet! rena skolboksexempelet!! Det var väl Motta som spelade fram till Messi?
Får väl vänta tills imorgon o ladda ner matchen. Det är visst 10 timmars fördröjning på att den som cappat matchen ska lägga upp den på fbtz.com
Barcelona Señor Cúle
2005-11-03 00:40
Eto'os 5-0 mål är av yttersta VÄRLDSKLASS.
Messí var magnifik och ska spela från start i ligan, mot getafe.
Ronaldinho, behöver inte ens komentera killen.
Eto'o nickar även in ett mål vilket aldrig skadar, han som aldrig vill ha höga bollar utan han vill ha dem framför fötterna som han själv sagt. 2 nickmål i ligan ett i CL, en trend som håller i sig får man hoppas även om han inte direkt har fysiken på sin sida.
Barcelona Señor Cúle
2005-11-03 00:37
En fråga bara: Var är VBG:ARN ?!?!
Han blev visst ÄGD idag, och faktumet att Eto'o är hur grym som helst även fast han gått målös två ynka matcher irad.
Barcelona abbe
2005-11-03 00:36
någon som vet vart man kan ladda hem matchen?
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 00:36
Kommer knappt kunna somna i natt.
Men iaf, god natt alla culés. Ja även ni andra. :)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-03 00:35
La_Rambla

Vi dansade saaaaaaaamba idag! :D

Vart f*n håller vbg:arn hus? kanske sitter och laddar hem Eto´os mål eller nått? :D hahaha...
Barcelona Ronaldo de Assís Moreira
2005-11-03 00:34
Känns OERHÖRT skönt med en 5-0 vinst idag! Såg inte matchen ikväll men är det någon som vet hur Ronnie skötte sig? Hoppas han var på spel humör, för hans form har ju pekat rakt upp på sistonde:)
2005-11-03 00:34
Känns OERHÖRT skönt med en 5-0 vinst idag! Såg inte matchen ikväll men är det någon som vet hur Ronnie skötte sig? Hoppas han var på spel humör, för hans form har ju pekat rakt upp på sistonde:)
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 00:33
4-0 målet, herre jisses alltså. Tre man på rad, Messi, Dinho och Eto'o. Messi spelar in bollen i mitten till Dinho, som tittar tillbaka och det ser ut som om han ska spela Messi men slår ett blindpass till vänster där Eto'o trycker dit den. Oh la la......:D
Barcelona Kharles
Messi är den mest begåvade talangen i världen. Och han skapades i La Masia. That speaks volumes. R.E.M. sätter Europa i brand. Vi vinner slag efter slag. Men med de här trupperna vet man inte hur kriget ska förloras. Eto'o och Puyol är våra krigare som gör mål och räddar mål. Messi och Ronaldinho är våra magiker som kan trolla fram målchanser ur intet. Xavi och Iniesta är våra mittfältsdynamoer som håller igång rytmen i spelet. Van Bommel, Valdes och Oleguer är lojala tjänare som finns där när de är kallade. Iår kan kriget vinnas.

A per tots, Visca el Barça!
Barcelona Messi(as)
2005-11-03 00:32
Haha No shit! Jag vill också höra från grabbarna som kritiserade eto'o! Var är han den där Vbg:arn?

Finns inte så mkt att säga, men vilken match, underbar fotboll.
Jag vill fan bli behandlad av Messi, Ronaldinho o grabbarna ;)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-03 00:30
La_Rambla // Haha visst! Han är för ineffektiv och gör inte mål! ;)

Så värt det va att kolla på eftersändningen och inte veta om resultatet och få se det underbara spelet och massa mål/målchanser :D visça Barça !
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 00:28
Blaugrana_1899//
Jag tycker vi ska sälja Eto'o. Han var kass i andra halvlek. ;)
Real Madrid #10 Robinho
Vad glad jag blir när spanska lag som Real Madrid, Barcelona, Villareal och Real Betis vinner. Jag hoppas att alla fyra lagen tar si vidare till nästa omgång.

Måste gratulera Barcelona efter en ren förnedring av Panathinakos och en väldig fin uppvisning (enligt kompisar och median; såg ej själv matchen). Hoppas att ni går ut som segrare, vilket det mesta tallar för i nuläget.
Barcelona Marcos
En fråga bara... tycker ni fortfarande att man borde ha petat Eto´o och lirat sopan Henke istället :D?

HAHAHA

Vilken dans vi bjöd på idag.

God natt.
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 00:27
Alltså culés, ladda ner 1:a halvlek. Vilka MÅL! :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-03 00:26
Herre jävlar vilken match. Jag skiter i det skrala motståndet. Första halvlek var bland det grymmaste jag sett på länge. Messi vilken spelare, killen är 18 år och dominerar på den här nivån. Sanslöst!

Visca el Barça!
Barcelona Señor Cúle
Lucho

Snälla hjälp mig, hur tankar jag ner hela matchen? :(
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-03 00:25
Haha, vilken match! Underbart Barça, det kunde slutat 10-0! Orkar inte berömma alla utan vill bara säga en sak:

Vart är alla som tvivlade på Eto´o och ville sätta han på bänken?? Kan man få en kommentar från er nu eller? HAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAH.

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCA!!! :D
Barcelona Barca Barca
2005-11-03 00:23
Grabbar glöm inte att att dom fyra senaste matcherna som vi har övertygad så bra och slaktat våra motsråndare har vart på hemma plan.....

Men annars vill ja gratta alla spanska lag som har hållt spaniens stolthet Betis, Madrid, Villareal och Barcelona. Tror stark på att Betis och Villa tar sig vidare. Slår Betis Liverpool så kan är man redan i åttondelsfinal;)

Visca Barca, VIVA ESPANIA GOOOOOOOOL
Barcelona Aubri
2005-11-03 00:22
Messi //

Läste i nån av dina inlägg Etoó inte kan göra hattrick i barca tröjan, du kanske vill maila Etoó en ursäkt :D hhahhaha

-----------------------------------------------
NU KANSKE VI SLIPPER DISKUTION OM PETA ETOÓ i ALLA TILL HELGEN, eller? hahhahha
Annons: