/spanien/barcelona/forum/25352.aspx/spanien/barcelona/forum/25352.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cneemästaren
2005-11-06 23:06
Ja du Aubri, sarcasm never gets old. Or does it?
Barcelona Aubri
2005-11-06 23:05
Etoó bara fortsätter med "måltorkan",
4 mål på de två senaste matcher, det kallar jag för dåligt form och "måltorka", dags att bänka honom, jag mena lilsom, 10 mål på 11 liga matcher
det duger inte, Henke gjorde ju över 30 mål i Celtic, :))
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-06 22:58
Ämne: Väldigt synd att Mes....
Jag håller med dig helt och hållet.

Tycker att Sylvinho är riktigt bra, både defensivt och offensivt. Snabb,teknisk och allt :D

Lycka till i El Clasico :D
Barcelona emma
2005-11-06 22:58
Härligt med vinst igen! Och MOTTA! Vilken frispark!! :D

Kan den som lägger in kursiverande taggar i sina meddelanden (Vbg:arn?) snälla se till av avsluta dem också, allt under blir kursiverat också.

Visca Barça!
Barcelona Cneemästaren
2005-11-06 22:56
Väldigt synd att Messi inte fick näta där, menmen - Överhuvudtaget så tyckte jag att han var lite överoptimistisk. Visst, han är bra på att glida förbi folk, men 3 st. i en klunga när han istället kan passa? Njae, då börjar det gå till överdrift.

Matchens spelare måste väll bli Motta eller Sylvinho för min del, eller kanske Puyol iofs. (Man tänker inte alltid på honom i dem sammanhangen, för han gör alltid bra matcher ;-))

Hursomhelst, skönt med seger och nu hoppas jag att spelarna är beredda att prestera ännu bättre mot Real Madrid.
Barcelona Barca Barca
2005-11-06 22:55
Vilket mål av Getafe. Abooo

Annars grattis till vinsten alla barca kompisar.

Nästa El Clasico;)
Barcelona barcelona_10
2005-11-06 22:53
Synd att inte Messi kunde få göra mål på friläget.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-06 22:49
Grattis till vinsten. Fint mål av Getafe.
Barcelona Havaldinho
2005-11-06 22:35
Otroligt kul för MOTTA!!!
Jag ahr vart en av hans största kritiker men finns inget roligare än att bli motbevisad i sånna fall!
KUL GRATTIS Thiago detta förtjänar du mer än nån anna med alla dina skador!
Valencia zapio
2005-11-06 22:33
håller med dig..

jo Guily mot Messi.. Iniesta håller på att komma in..
Barcelona #7 Larsson
2005-11-06 22:32
Inte något byte ännu?
Tycker det är dags att slänga in #7 nu...
Barcelona La_Rambla
2005-11-06 22:32
Thiagoooooo! Att han var en sån jäkel på skruvade frisparkar. :)
Valencia zapio
2005-11-06 22:31
nice mål av Motta
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-06 22:31
He's baaaaaaack! Motta!
Valencia zapio
2005-11-06 22:30
haha, filming där ronnie
2005-11-06 22:27
MESSI MESI MESSI MESSI
Real Madrid Gato Blanco
Todos
Kan inte påstå att vi skönspelar men det trillar in poäng och det kommer bara att bli bättre, vi kommer ju längre det lider. Förra året var vi väl sådär 6 pinnar ner vid det här laget. Så det är skönt läge inför El Clasico. Sen känns det ju bra att veta att skulle det krisa så kan vi ju alltid släppa loss Robinho i straffområdet så vi får slå några niometers på Valdes oxå. Eller hur Nicholas...?
Valencia zapio
Beautiful Barca, jag klagar inte.. jag säger bara min åsikt..
Barcelona bubbe
2005-11-06 22:26
Kan tänka mig att det kan bli svårare för Rijkaard att ta ut Giuly (i ett eventuellt byte med t.ex Messi) nu när han faktiskt lyckades med att näta.
Barcelona #7 Larsson
2005-11-06 22:25
Jag har inte skrivit om Eto´os själviskhet idag men desto fler gånger förut och det vidhåller jag.
Det är en av världens största anfallsegoister jag någonsin beskådat, sen har han inte rätt attityd på plan och sådana spelare kan jag inte ta till mig.

Jag menar, det är lika med Zlatan Ibrahimovic.
Trots att han spelar i svenska landslaget så accepterar jag inte vad som helst, de grejer som han gjorde senast i CL är på dagisnivå...

Så Eto´o och Zlatan borde lära sig av riktiga lagspelare, i Barca skulle jag vilja säga att Puyol och Larsson är två av de största i den kategorin.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-06 22:25
Kul när varken kommentatorn eller expertkommentatorn kan reglerna i fotboll. Giuly var inte offside eftersom det uppstår en ny situation efter att bollen gått fram till Eto'o.

Den gode Ruud i Manchester utnyttjar detta ofta genom att nästan stå kvar i straffområdet hela tiden och på så sätt få ett försprång mot försvararna.

Det var nog tur att eto'o passade ändå, det såg rätt stängt ut om han skjutit själv.
2005-11-06 22:24
Sluta snacka Larsson hela tiden. Vill inte ha in någon Larsson nu, och han kommer inte att komma in. Så ni som väntar på honom kan gå lägga er.
Barcelona La_Rambla
2005-11-06 22:22
Oh, vilket pass av den egoistiske Eto'o till Guily. :)
Härligt. Visst kan ni nu ta tillbaka att Etó'o är jättesjälvisk!
Dags för bytena tycker jag! Alla tre nu.
Valencia zapio
Etoo ser rätt ointresserad idag.. inte lika aktiv.. dags att sätta in Larsson?

förresten.. var det inte offside när etoo passade guily vid målet?
Barcelona #7 Larsson
2005-11-06 22:17
Någon ljusning i spelet?
Skymtas/kommenteras det om vilka som är närmast ett inhopp (som värmer upp flitigast)?
TV:n är blockerad men skulle Henke komma in så skulle jag få tillåtelse att byta kanal... :)
Barcelona Vbg:arn
2005-11-06 22:06
Ämne: Vbg:arn//
Det ä....
Jag skiter väl i om jag är respekterad? Jag är inte stjärna i ett topplag, idol och mångmiljonär. Tycker man ska uppföra sig på planen åtminstone.

Se på Ronaldinho, ett föredöme för alla med sitt leende och aldrig något gnäll.
Real Madrid Nicholas (red)
2005-11-06 22:02
Att döma av dina inlägg är det väl snarare du och din person som tycker om att ”sätta folk på plats” genom diverse absoluta sanningar (rätta mig gärna om jag har fel). Jag reagerade bara på ett tidigare inlägg av dig inne på El Vestuario - där du, å det grövsta, kapade människor som ifrågasatte Barcelona och den generösa mängd straffar laget tilldelats. Klingade dubbelmoral i mina öron (vilket du i och för sig inte är ensam om att tillämpa när det kommer till ämnet fotboll.

Du gillar att ifrågasätta - men inte ifrågasättas!?
Barcelona Gabriel
2005-11-06 22:00
Time to go, andra halvlek börjar

A por la segunda !
Barcelona La_Rambla
2005-11-06 22:00
Vbg:arn//
Det är det jag menar med dåligt kroppspråk och som gör att jag inte kan respektera honom.

Ja du är säkert mer respekterad här. :)
Annons: