/spanien/barcelona/forum/25351.aspx/spanien/barcelona/forum/25351.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca forever
2005-11-06 15:31
Grym kille han där Jean Carlos....Mäktig fint han drar längs kortlinjen :) All lycka i framtiden till han ;)
Barcelona Forca_barca
2005-11-06 15:05
ha ne ju fan mäktig.. sheet.. min idol! haha
Real Madrid Viktigt Viktigt
2005-11-06 14:43
Hamnar han i Barcelona tillsammans med Lionel Messi, Då blir det inte roligt för motståndarna.

Möjlig Taktik för Barcelona i anfallet, I FRAMTIDEN:

----------------------"Jean Carlos Chera"--------

--------Messi-------------------------Dos Santos-

http://www.jean-carlos-chera.com/
Barcelona Barça`
2005-11-06 14:35
Heheh idag är det lite spänt men vet att det blir vinnst..=)
Undrar när drar Copa Del Ray igång??:S:S:S
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-06 14:23
Jävligt viktigt med en vinst ikväll. Känns lite nervöst. Kommer att bli tuff match.
Synd att man missar Corinthians - Santos
som sänds ikväll 20.45 på sportitalia.
Barcelona Kharles
2005-11-06 13:53
Jag skrev;

"Det var den löjligaste analysen jag har sett. Du tror inte det har att göra med att Rijkaard sparar Maxi tills dess att Eto'o går till afrikanska mästerskapen och att han inte får spela mer än 5 matcher om han vill bli utlånad efter det? "

Det är så i ligan, att när en spelare har spelat mer än 5 matcher så får han inte byta till en klubb i samma ligasystem.
Real Madrid zipp
2005-11-06 13:31
Ämne: Kära nån, det går ju....
Du får väl förklara på ett bättre sätt isf
Barcelona Kharles
2005-11-06 13:25
Kära nån, det går ju inte att argumentera med folk som inte kan lägga ihop två och två.
Real Madrid zipp
2005-11-06 13:17
Ämne: Tro mig hade maxi....
ok så du menar att de bästa sättet att spara en spelare e att han får sitta på bänken lr läktaren i 6 mån?
Barcelona Puyol_21
2005-11-06 12:45
CHANCHO:
Jag kollade upp en resa åt dig. Om du bor nånstans nära Nyköping så kan du ta flygbussen dit för runt 200kr tur och retur/person. då åker du med ryanair för 1,652.00kr för 2 personer inklusive skatt och avgifter. och om du går in på www.ryanairhotels.com så kan du hitta ett 4-stjärnigt hotell för 594 euro för 9 nätter (14-23 jan) för 2 personer.. alltså ungefär 8100kr/2 personer för flyg, hotell och bussresa till och från Skavsta och till och från Girona - Barcelona..
det var det billigaste boende jag hittade..
blev lite rörigt där kanske...
jag ska själv åka dit fast i Mars.. hoppas du får det trevligt:P
Barcelona Kharles
2005-11-06 12:40
Tro mig hade maxi fått göra ett mål där då skulle han inte få sitta på läktaren matchen efter..

Det var den löjligaste analysen jag har sett. Du tror inte det har att göra med att Rijkaard sparar Maxi tills dess att Eto'o går till afrikanska mästerskapen och att han inte får spela mer än 5 matcher om han vill bli utlånad efter det?
Barcelona Polero
2005-11-06 12:29
ps. det är ju givetvis mot lite starkare motstånd än de 4 senaste matcherna som en rättvis kvalitébedömning av ex. ytterbackarna kan göras.
Är Sylvinho lika bra mot Chelsea? Knappast, men det vore ju +!
Barcelona Polero
2005-11-06 12:23
Förutom glädjen över Messi måste jag säga att något av det roligaste är hur Oleguer växt i och med det gedigna förtroendet från Rijkaard.
Han börjar kännas given i startelvan...kanske inte på högerbacksplatsen dock (som det varit här på slutet)utan i mitten.
Fan...alla känns väl bra när det går som på räls. Ska bli kul att se vad de går för på bortaplan ikväll.
Real Madrid zipp
2005-11-06 11:41
jag tycker eto e bland dom bästa anfalleren i världen just nu,,men han e oxå så egoist av sig,,jag tänker på när han snodde målet ifrån maxi då när han äntligen fick en chans,,Tro mig hade maxi fått göra ett mål där då skulle han inte få sitta på läktaren matchen efter..
Barcelona Forca_barca
2005-11-06 11:05
Alltså varför köper ingen topp klubb Joaquín..
han är ju fan hur bra som helst..
Mycket bättre än giuly.. han vill ju spela i landslaget och han vill vinna titlar. + att han e mycket bra spelare
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-11-06 11:02
Snart smäller världens bästa match igång och vilken fajt det kommer att bli dvs om alla är friska:

-----------------Valdes-------------------
------------------------------------------
--Beletti----Marquez---Puyol--Bronckhorst-
----------------Van Bommel----------------
---Deco--------------------------Xavi-----
---Guily----------Eto'o------Ronaldinho---

*VS*

------------Ronaldo--------Raul/Robinho---
-----------------Baptista-----------------
---Zidane----------------------Beckham----
------------------Garcia------------------
--Carlos-------------------------Salgado--
------------Ramos------Helguera-----------
------------------Casillas----------------

Har aldrig sett så många sjärnor på en och samma fotbollsplan!
Atlético Andreas E
2005-11-06 10:54
Lycka till mot Getafe!
Barcelona La_Rambla
2005-11-06 10:20
Chancho//
Om du kollar länken, så hittar du flyg+hotell strax under 7000 kr/person under tidpunkten 14-23 jan. Priset kan variera lite beroende på var ifrån du flyger, Sthml, Gbg eller Köpenhamn.
Länktips: www.resfeber.se/
Pelada
2005-11-06 09:50
Vårsäsongen lär bli tuff:
* Champions League
* Copa del Rey
* La Liga
Barça är kvar i dom alla.

Det lär också bli mycket speltid för Maxi, Henke och Ezquerro. Det lär komma några skador, några spelare kommer behöva vila någon match. Trion gör rätt som stannar i Barça. Om Eto'o spelar Afrikanska mästerskapen blir det än mer speltid...
Barcelona Awinho
2005-11-06 04:28
Alltså det var det dummaste jag hört, att man bara kan hålla på ett lag. Att tro att man är en mer äkta supporter för att man bara håller på ett lag är ungefär lika töntigt som att snacka skit om Realsupportrar, vilket många verkar tycka också är "äkta".
Barcelona Gabriel
2005-11-06 03:36
Polero

Som jag sa tidigare idag så kommer diskussioner och går med tiden. Det är inget som man kan planera direkt eftersom diskussioner ofta bildas efter en nyhet eller ett rykte etc. Finns flera exempel på hur en diskusion uppkommer men det är rent ut av ointressant eftersom det inte har något med fotboll att göra. En sak att prata om som iofs redan diskuterats här inne tidigare idag är hur Rijkaard kommer att manna vårat mittfällt imorgon. Kommer han att spela med Bommel-Xavi och Deco, kommer han bänka Deco till början pga att han precis kommit tillbaka från skada och dessutom inte varit i form på sitonde eller kommer han att orättvist bänka V.Bommel ?

Själv tror jag på en inledning utav detta:

----Bommel----Motta----Xavi----

Nu får det räcka för idag, la chica me espera en la cama ;)

Bona noches (blandning;) y Visca el Barça !!!..
Barcelona Gabriel
2005-11-06 03:30
Chancho

Messi är redan nu otroligt bra och kommer om allt går i sin väg bli en av världens bästa spelare. Att han bara är 18 år och inte är en färdig spelare ännu säger bara det en liten bit av hur otroligt grymm han faktiskt redan nu är. Han är inte i närheten av färdigutvecklad men trots det så tillför han en ny dimension i vårat anfallsspel från vad Guily gör när han är med.

Jag har alltid försökt att försvara Guily här inne och det har jag inte gjort på grund av att han är en personlig favorit utan för att jag tyckt att han fått ibland lite oförtjänt mycket dålig kritik. Dock så har jag inte klagat de gånger då jag har hållt med om att han har förtjänat att få kritik efter en dålig match. Ibland blir det dock lite väll tjatigt och oförtjänt att uppreppa alla hans brister i spelet när han faktiskt gjort en någorlunda bra match. Att sätta honom på teknik övningar kommer inte att hjälpa så värst mycket då man utvecklar i princip hela sitt register var gäller teknik när man faktiskt är väldigt, väldigt ung. Tekniken brukar "vara klar" när man kommit upp i omkring 16 års ålder sen kan man naturligtvis alltid bygga på den lite men vad gäller Guily så är han redan done så att säga.

Get me ?
Barcelona Polero
2005-11-06 03:21
30 här.
Man kan få vänta länge ibland på vettiga diskussioner. Har varit otroligt mycket snack om Eto´o vs. Henry senaste tiden...kul ett tag men inte i 2 dagar.

Viva Barca!
Barcelona Chancho
2005-11-06 02:45
Alltså Messi har sett bra ut men man kan inte gå ut och säga att han är en färdig anfallare. Han kan bli bra. Tills dess så får vi nöja oss med Samuel, och han duger såklart! Guily ser inte så grym ut som förr i tiden. Men han löper på bra. Sätt han på teknik övningar med bollen så kan han säkert bli bättre men ingen favorit från min sida. Inte så värst ung heller.

Ska dra ner till Barcelona med flickvänen i Januari för att se två hemma matcher (mellan 14- 23 januari). Letar frekvent efter någonstans billigt och bra boende men det går trögt några tips Beautiful_barca?

Vad är medelåldern på er seriösa på detta forum?
2005-11-06 01:55
Barcelona *
2005-11-06 01:54
Romario ronaldo y rivaldo (241 mb) från sport.es
Mål passningar finter m.m.
Barcelona Gabriel
2005-11-06 01:37
Beautiful_ Barça

Jag ser det som en självklarhet att försvara alla som håller på Barça, somos todos hermanos ;) Jag tror att jag och Kharles har våran egna lilla stil på svenskafans då vi helt enkelt inte bryr oss om vad andra tycker om det vi skriver eller på vilket sätt vi skriver det på. Vi är nog båda väldigt genuine och pratar helt klart medans dom flesta andra försöker skriva om deras tankar och åsikter så det ser "finare" ut.

arinao

God exempel ur putting on. Kunde du inte förmedlat det på ett mer vettigare sätt tror du ? Det är defenitivt fel taktik du kör kan jag säga till dig. Sen kan jag bara säga till dig att helt ärligt så är dom Barçafans som överhuvud taget kommer in och skriver på erat forum antingen drogade, berusade, hotade, för tillfället ur vettet eller nya fans som inte har koll på hur saker och ting fungerar. Erat lag är tråkigt liksom eran sida därför håller jag mig från avstånd då jag inte ens vill se eller diskutera om erat lag. Vill ni oss nått så får ni komma hit. Och dom som kommer till er från vår sida, ta dom inte på allvar !
2005-11-06 01:36
ariano

Hela du och ditt forum, tillsammans med vissa fotbollsälskare som inte är äkta fans (VBG:arn) som skriver hos er, är skämt!
2005-11-06 01:35
Som alla vuxna människor vet så är det alltid den som känner sig osäker som kommer och hävdar att han är helt säker och "Unbrakeble". Visst har det varit skönt att se Mierdad fansen skämma ut sig under alla år, men inte så hemskt intressant. Nu går vi ala och kollar på Borat på MTV och hittar på nåt kul att göra innan "El Classico" matchen. Matchen kommer förmodligen inte kännas Classico för Mierdad fans men dock för oss. Något vi kommer att berätta för barnbarnen. hahah Man känner eran fruktan, speciellt när era löjligaste inlägare låter bli att skriva. Fan vad jag hade velat spela den matchen. Ska man tippa på att vi håller i trenden? 0-5?? Eller om ni har Ronaldo så blir det väl 1-5? Iallafall så kan ni förberedda några San Miguel och lite Nachos och sätta på våran match om ni vill ha lite underhållning imorgon!
Real Madrid ariano
2005-11-06 01:30
ärligt talat .. visst var jag iritterande??
ser du så gör alla era fans i vårat forum..
skulle se hur du reagerade
om ni inte kommer till vårt forum o snackar skit så kommer inte vi till erat
tack ;)
Annons: