/spanien/barcelona/forum/25345.aspx/spanien/barcelona/forum/25345.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona emma
2005-11-24 17:52
baarca: Han är skadad, kommer dock inte ihåg var eller hur allvarligt. Minnet är bra men kort...
Barcelona Kharles
2005-11-24 17:37
AlexC

Jag tror du har rätt på alla, förutom kanske 02. Fråga mig inte vem det är dock, kanske Luis Enrique? De andra då;

El Clasico - Ronaldinho och Eto'o.
Gamper - Hans Joan Gamper
Tränare - Johan Cruyff
Presidenter - Joan Gaspart/Enric Reyna?
Pichichi - Forlan?
Zamora - Valdes
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-24 17:23
Kharles ///
jag tycker att bloggen har alltid varit tyst o trist !
Barcelona baarca
2005-11-24 17:21
är det nån som vet varför luis garcia inte var med igår i matchen mot betis?
Barcelona AlexC
2005-11-24 17:19
Gissningstävling angående vem bilderna för respektive säsong under arkivsidan föreställer (förutsatt att ingen tagit upp detta tidigare.

Jag börjar:
01-Rivaldo 02-Kluivert 03-Antic
04-Ronaldinho 05-Puyol 06-Eto'o

Vore kul om någon på redaktionen kunde meddela vem som först prickar in 6 rätt.
Barcelona Lucho
2005-11-24 16:56
Sedan kan man ju fråga sig om Giuly vill byta spel i världens bästa klubb mot spel i en b-liga.
Barcelona Gabriel
2005-11-24 16:52
Kharles

Nej jag tänkte precis på det.

AlexC..jo du har rätt, han kunde väll ha skrivit det till mig först isånnafall, dock borde jag svarat honom via det också.

Totti per me

Han resonerar nog i att vi redan har många offensivt starka spelare, dessutom bidrar inte guily särsklikt mycket i det offensiva spelat anyway. Vi har råd att byta en anfallare mot en försvarare.
Villarreal Totti per me
2005-11-24 16:48
Beautiful_ Barça

Kompany till Barca? Varför inte? Men du skriver "i byte mot Giuly" inte byter man en offensiv mittfältare/forward mot en mittback? Förstår inte riktigt vilken linje du tänker genom. Dessutom så har Chelsea 4-5 offensiva yttrar som är bättre än Giuly, Robben, Duff, Gudjohnsen, Joe Cole och kanske t.o.m. Wright-Phillips. Men visst hade han suttit fint i Barca. Puyol-Kompany, fyfan!

Lycka till i Ligan, ni vinner! (så länge Ronaldinho presterar)
Barcelona Kharles
2005-11-24 16:46
Bara jag som tycker att bloggen vart lite tyst sen vi gav marängerna en omgång?
Barcelona Kharles
2005-11-24 16:45
Good call Alex.
Barcelona AlexC
2005-11-24 16:43
Gabriel & M A N

Ta det via PM.
Barcelona Gabriel
2005-11-24 16:42
Miguel Angel Nadal

Bara för att jag tror att Michael är oskyldig så behöver inte det vara sanningen. Men tills det är bevisat att han är skyldig så kommer jag inte tro på sånna anklagerser. Vadå hoppas jag skämtar, lät det så eller ?
Barcelona Miguel Angel Nadal
2005-11-24 16:35
Jackson har helt klart ett onaturligt förhållningssätt gentemot barn. Men karln är ju sjuk så jag tror inte han vet bättre. Men det är ju många peddos så...solklart sex-ofredande och kanske värre av barn.

Gabriel tror inte på det pga att han inte kan tänka sig det..då stämmer det ju säkert inte. Hoppas du skämtar!..hur ofta kan folk tänka sig hemska saker om en vän eller en idol.

Henke är perfekt som extraanfallare. Lojal, seriös, effektiv..stör inte gruppsammanhållningen etc etc.
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-24 16:22
CruzitoZ:

Nu undrar jag om ditt inlägg är menat som ett skämt eller menar du verkligen att i nuläget att Barca borde göra sig av med Henke som producerar mål trots den lilla speltiden?

Effektiv,erfarenhet,klokhet = Henke. Snacka om den perfekta backupen han kommer göra 8-9 mål innan säsongen är slut sanna mina ord!
Barcelona AlexC
2005-11-24 14:47
Det finns ingen bra anledning till varför Henke skulle lämna Barca. Se länk
Barcelona Polero
2005-11-24 14:20
Klart Henke ska vara kvar...om han nu inte är förbannad över den ringa speltiden och vill byta själv...men han är väl "helnöjd" som vanligt.

Nu om/när Maxi hyrs ut till Betis har vi 6 anfallare om räknar bort Iniesta/Deco. Det behövs i ett 3-mannaanfall som är med i en liga och 2 cuper.
Barcelona HARE BRA
2005-11-24 14:18
Btw. Redaktionen Har ni fått mitt mail om mitt stora problem, jag kan inte skriva inlägg när jag är hemma....(ip bann)

Ja, och vi har svarat //Redaktionen
Barcelona HARE BRA "HENKE SKÖN"
2005-11-24 14:15
Cruzitoz:
kasta bort henke? driver du med mig?
Barcelona Vi vill ha luxemburgo kvar!!!
2005-11-24 14:14
Är det någon mer än bara jag som vill ha kvar Luxemburgo?
Barcelona henke-best
2005-11-24 13:31
Cruzitoz:
helt onödigt..varför skall man kasta bort Henke.bara för att han spelade bra mot bremen lr?
Barcelona CruzitoZ
2005-11-24 13:18
Hur många här tycker att man borde kasta bort henke:):)???
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-24 13:08
Kompany till Chelsea? Vi borde hugga in här. Byte mot Giuly kanske? Tror att Kompany kan utvecklas till en ersättare för Puyol.
Redan nu är han riktigt bra och om 4-5 år kan han lätt bli världens bästa back.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-24 13:03
henke-best

Man tjänar ingenting på att låna ut Giuly. Låt honom vara kvar i laget eller sälj honom så att man får in lite pengar. Han lär inte vara värd lika mycket som vi betalade för honom, men ändå.
Barcelona Polero
2005-11-24 12:53
ps. Xavi, Puyol och Ronaldinho kommer alla att stanna till 2010 (minst, då är de alla kring 30-strecket).
Ett tag dit...njut nu och några år framåt!
Barcelona Polero
2005-11-24 12:51
henke-best/
Belletti kom ju in 15 min förra matchen så kanske han får spela t höger.
Messi är inte riktigt med i "den vanliga" startelvan än så länge (tyvärr)...men snart så. Antagligen får han spela även om Rijkaard öser beröm över Giuly (se fcbarcelona.com) som vanligt...

henke-best: en del personer blir irriterade när man klagar på Barcaspelare men jag håller med dej till 100% om Giuly. Han är medioker tycker jag, bränner bl.a. en massa frilägen, och det tycker inte jag duger i Barcelona.
Barcelona henke-best
2005-11-24 11:57
hur tror ni barca spelar på söndag??
jag tror att de kommer och ställa up med den vankiga start-elvan..

valdes
oleguer
puyol
marquez
silviho

xavi
deco
edmilson

messi
ronnie
eto

och jag hoppas att lasrson får kliva in sen i mitten av andra halvleken....han tar chansen varjegång han får det.

giuly bör lånas ut...
Flames
2005-11-24 11:49
Barça-fan
Jo du har nog rätt i de 3 och det bästa av allt är ju att alla har Barca hjärta och speciellt Puyol och Xavi kommer aldrig frivilligt att lämna oss. Antagligen inte "GUD" heller =)
Barcelona Polero
2005-11-24 11:04
Barca-fan/

Självklart är dessa 3 Barcas viktigaste spelare, det tror jag de flesta anser. Mittfältsmotorn Xavi kanske inte är lika otroligt outstanding som Ronaldinho och backjätten Puyol, men hans Barcahjärta pulserar genom hela laget. Sen är han ju tveklöst en mycket bra tekniker och spelfördelare.

Hoppas Messí sällar sig till denna trio de närmsta åren.
Barcelona Ronaldinho_2010
2005-11-24 10:01
ej nån får säga en sida så man kan kolla på fotboll andreas om du e inne säg
Barcelona AlexC
2005-11-24 02:34
Det är nog ganska många som håller med dig för tillfället, jag inräknad.

Fast tveklöst är lite orättvst mot Eto'o som förra säsongen var viktigare än världens bäste fotbollsspelare 2004 & 2005.
Annons: