/spanien/barcelona/forum/25338.aspx/spanien/barcelona/forum/25338.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Raul_Legend
2005-11-11 20:20
Och vad snackar du om att barcelona har alltid kvalificerat till europa CL är ju den största kuppen i europa föra året var det reals första gång som dem åkte ut i åttondelsfinal.
jag har varit real fan sen jag var 5 år och jag har aldrig sätt bvarcelona varit i hög grad bara i 2000 2002 vilket ni fick just stryk av oss och valencia i semifinalen ahahha
Barcelona Kharles
2005-11-11 19:51
Rambla

Har för mig att Messi är avstängd på grund av en tysk tandläkare till domare.
Barcelona Kharles
2005-11-11 19:50
Har de tillgång till en internetuppkoppling på dårhusen numera?
Real Madrid Raul_Legend
2005-11-11 19:49
Sådärja, allt du behöver nu är ett inlägg till med den attityden och du åker på en lååång avstängning //RED
Barcelona La_Rambla
2005-11-11 19:33
Schyst match på TV4+ imorgon.

17:40 Fotboll: England-Argentina

Blir trevligt att se Messi och de andra i Argentina. :)
Barcelona Davidsito
2005-11-11 18:47
Kharles:
haha Lucho är ju kung.
Min favoritspelare de senare åren..
Måste säga att barcas samtliga spelare har enormt bra mentalitet men med Lucho var det något annat han gick in för att vinna om han så skulle gå över lik..
Han slogväl tom sina medspelare vid nått tilfälle när de inte enligt han jobbade tillräckligt, hehe..
Spelare som Lucho växer inte på träd de är lika ovanliga som Ronnie (nästan).
Real Madrid Abbe_R9
2005-11-11 18:42
19 november!!
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-11 18:18
Henke Larsson /// här nedan skriver du att vi inte har fantasi.
grabben det här är inte en plats där man ska ha livligfantasi som du.
kanske du läser kalle anka i godnattsaga.
men kanske vi tycker att det är barnsligt
o inte du.
så här ska man inte förhandla med fantasi för det här är en fotbollsklubbs forum ,så det handlar om matcher,poäng och ligan o cuper.
det här är verklighet .
inte en kalle anka värld som du lever i.
garbben vakna o snälla gå ut här ifrån
det här ä'r inte din plats .
din plats är en mysig rum är du kan läsa kalle anka i lung o ro o inte bibeln.
det kan vara svårt. :)
Barcelona Lionel Andrés Messí
2005-11-11 18:16
har vi en option på dani alves i sevilla?
2005-11-11 18:11
La_Rambla ///
du har rätt i allt du säger om henke larsson.
han kan inte vara en cules.
han kommer här inne o pratar skit.
skäms !!!
Barcelona La_Rambla
2005-11-11 17:26
För övrigt, varför tar ni åt er av en imbecill som Henke Larsson nedanför. Man behöver inte vara ett snille för att inse att personen bakom nicket har skapat det just för att gå in här och provocera, inget annat. Han är knappast ett barçafan.

Om inte annat så säger ju tidpunkten för registrering och antalet inlägg han gjort hitintills.
Garanterat är det en maräng som inte har bättre saker för sig.
Barcelona La_Rambla
2005-11-11 17:19
Pelada//
Ha ha, Rüstu och Koeman var sköna. :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-11 17:16
Det är latin och betyder ungefär:
Jag tänker, jag existerar.

Det är lite djupt, men ska väl symbolisera att eftersom han kan tänka så måste han också existera.
Pelada
2005-11-11 17:13
Klockrena bilder, med Barçaprofiler=)
Barcelona baarca
2005-11-11 17:07
vad fan betyder cogito ergo sum?????
Barcelona Gabriel
2005-11-11 17:05
Henke Larsson

Det är inte vi som är torra det är du som är som en dryg martini. Du kommer in hit och skriver massa tamfattiga inlägg varpå du försöker med desperata försök bli uppmärksammad genom dina totalt urtråkiga försök till något som inte ens närmar sig vad bemärkelsen ordet "skämt" innebär. Ditt försök att värka vara filosoferat utbildad genom dina personliga påhopp till oss (faktiskt hängivna barçafans) på denna sidan genom skriva ren bullshit som "Hoppas Henke lånas ut till en klubb med mer livsbejakande fans och inte bara bittra loosers som läser gamla testamentet som gonattsaga för sina barn. (hur nu de har kunnat attrahera en kvinna att skaffa några med??)." visar bara hur otroligt patetisk du verkligen är. Så snälla ta dig själv i örat, nyp dig själv och kom in till verkligheten som säger

1* Barcelona älskar Henrik Larsson pga hans sportsliga attityd och Henke älskar Barcelona och folket i staden pga deras kärleksfulla mottagande till honom.
2* Du är riktigt riktigt, och jag menar RIKTIGT tråkig. Det ända "clowniga" du gör är att du gör dig själv till åtlöje.
3* Och slutligen, stick härifrån för du är inte Barçafan utan Henkefan.

Move it, peace !
Barcelona Henke Larsson
2005-11-11 17:00
förlåt. amen
cogito ergo sum
Barcelona Kharles
2005-11-11 16:51
Skulle bara vilja tillägga att Barcelona älskar Henrik och Henrik älskar Barcelona. Om hans brist på speltid innebär att han missar VM så är det inga problem enligt honom själv.

Du däremot, som inte vet vad du yrar om kan göra oss alla en tjänst och lägga ner de där pinsamma försöken till humor.

Tack på förhand.
Barcelona Aubri
2005-11-11 16:48
Henke Larsson //

Lägg av nu, vissa kommer hit för att slappna av. dela åsikter och njuta av att prata om Barcelona
till skillnad från dig har de flesta ett liv och vänner där de får gott med skratt och glädge
Men här inne är man ute efter lugn och trovärdiga
åsikter och kommentarer

Tack, men nej tack till dina "skämt"
Barcelona Rebin M
2005-11-11 16:44
Henke Larsson

Jag förstår vad du vill komma fram till. Du vill lixom skoja till lite i livet för oss alla på forumet. Du tror du kommer med super-roliga skämt som fått dig att garva om och om igen, ibland i flera timmar i streck.

Men jag ska säga dig en sak. Vi på forumet är inte utan humor. Vi är inga loosers. Saken är den att dina skämt är bland de dåligaste jag nånsin hört. Det är just därför som ingen garvar åt dem. Är det någon som inte har humor och är looser, så är det i så fall du.

Skaffa dig ett liv. Framförallt så bör du nog komma med bra skämt nästa gång du leker rolig i vårt forum.

Öppna dina ögon, för du är otroligt tråkig!
Barcelona Henke Larsson
2005-11-11 16:38
Ämne: Kan någon stänga av ....
Gud va torra alla Barcafans är på den här siten, inkl redaktionen. Helt utan humor och totalt gravallvarliga. Jobbar ni på fonus hela bunten? Hoppas Henke lånas ut till en klubb med mer livsbejakande fans och inte bara bittra loosers som läser gamla testamentet som gonattsaga för sina barn. (hur nu de har kunnat attrahera en kvinna att skaffa några med??). Så man får glädjas lite i sporten. Inte en jävel (eller möjligtvis han då) bryr sig om era kvasifilosofiska startelvor och katalanska klyschor. Lyft blicken och börja leva!!!
Barcelona Kharles
2005-11-11 16:22
Kan någon stänga av nöten nedan?
Barcelona Henke Larsson
2005-11-11 15:40
Är det nån som vet varför Esquerro och Maxi gick i en järnhandel med Tonya Harding igår? Och varför de hade hattar och mörka solglasögon? Klart, de är ju ganska kända i stan...
Pelada
2005-11-11 15:34
Dubbelpost.. Ursäkta!
Pelada
2005-11-11 15:34
Ämne: Vilken dålig fantasi....
Ljust därför reagerar alla som dom gör.

iMés que un club!
Barcelona Henke Larsson
2005-11-11 15:22
Vilken dålig fantasi ni har. Saknar helt glimten i ögat. Glömde att det inte är universums överlevnad det hanlar om utan något mycket viktigare än så...
Men då borde ni tänka till lite och fråga er varför ni föredrar en grodätande pygmé med köttiga läppar som sprattelgubbe på högerkanten istället för en proffsig striker med meriter tunga som svennis.
2005-11-11 15:10
hahahahaha :)
att nämna sån skit som henke larsson nämde när man har sån kort stubin ,alltså snart kommer jag att spricka på grund av väntan till el clasico
idag imorse så drömde jag att elclasico starta o barca gjorde mål, sen vakna jag.men målet var i början av matchen så jag vet ej vad slut resultatet blev. :):)
Barcelona Kharles
2005-11-11 14:59
Har ni hört att Henke Larsson (inte spelaren, låglivet nedan) tappades i badkaret av hans mamma för 10 år sedan?
2005-11-11 14:53
el Flaco ///
du nämner precis att vi inte ska nämna skit ord .
j men varför skirver du BITCHES
2005-11-11 14:50
Henke Larsson ///
va snackar du om.
giuly o messi är inte skadade o eto ska inte missa el clasico för om han lånas ut så är det en vecka i december.
Annons: