/spanien/barcelona/forum/25336.aspx/spanien/barcelona/forum/25336.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-07 18:31
Fotbollsfreak_92 ///
du har rätt ,varför ska emerson spela o motta inte
men jag tror att kanske om ett år när motta är helt återställd och på sitt livs form kommer han att spela i brasilianska landslaget.
de är jag säker på.

visca la barca !!!
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-07 18:29
jag visste inte att motta var en frisparks skyt förren igår.
jag trodde att ronaldinho skulle ta den men det var helt ombytta roller.
jag längtar verkligen till el clasicó. :)
Barcelona Koeman!!
2005-11-07 18:26
Motta är en levande legend, snacka om spelfördelare..
Förresten, någon som har klipp på målen igår?
Barcelona Fotbollsfreak_92
2005-11-07 17:57
Motta är as grym! Han borde Ta Emersons roll i Brasilianska landslaget!!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-07 17:47
All respekt för Mr Rijkaard men spelar han Giuly från start nästa match så är det nått fel uppe i systemet.. nästan så att jag häldre spelar Oleguer som högerforward än Giuly.. ok han gjorde ett mål igår men vad tillför han igentligen på plan? vad gör han för nytta? känns så tråkigt att se fransmannen från start när vi har Larsson, Maxi, Ezquerro, och framförallt Messi på bänken!.
Barcelona Kharles
2005-11-07 17:45
Rijkaard är smart, han tar det lugnt med Messi och låter honom spela hemmamatcherna från start. Att han använder Giuly är enligt mig bara för att skydda Messi från alltför stor press.
Pelada
2005-11-07 17:12
Ämne: Pelada//
Verkar var....
Messi får ju inte starta i hemmamatcherna i ligan, heller... Vanligtvis Giuly som startar...
Barcelona La_Rambla
2005-11-07 17:02
Raúlmania//
Tack för sansat inlägg. :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-07 16:56
Pelada//
Verkar vara mer som att Messi sparas till hemmamatcherna på Camp Nou så här långt. Eller så vill Rijkaard spela in honom långsamt, samtidigt ge Guily speltid för att få honom i bättre form. Tycker han visar ett oerhört tålamod med Guily annars, mitt är det värre med, det har runnit ut för länge sen när det gäller den lille fransmannen. :)
Pelada
2005-11-07 16:24
Hmm, varför blir alla inlägg här med kursiv text?

Andra inlägg påverkas tyvärr när någon är slarvig med att stänga sina taggar. / Redaktionen

Aja, till gårdagens match i alla fall

Först började jag fundera på laguppställningen. Kan det vara så att Rijkaard tycker att Giulys spelstil är bättre lämpad i La Liga och Messis spelstil passar bättre in i Champions League. Något måste det ju i alla fall vara att Giuly startar i La Liga och Messi i Champions League... Detsamma gäller Sylvinho och Gio när det gäller vänsterbacksplatsen.

Sen hade jag väntat mig mer av både Ronaldinho och Xavi, men man kan inte be om allt. Dess bättre vill jag lyfta fram både Puyol och Motta som jag tycker gör två riktigt bra insatser. Efter Mottas underbara frisparksmål kände jag mig stolt som culé.

Trodde också att Deco skulle få mer speltid. Visserligen, som jag sa redan innan matchen, att han inte skulle starta, men jag trodde att han skulle få mer en tio minuter. Men jag antar att man ville väl inte chansa.

Och tillsist: Bernd Schuster levde verkligen upp till sitt rykte igår, hetlevrad.

BARÇA!!!
Barcelona Kharles
2005-11-07 16:16
Perez är eran största Retsticka.. Har ni koll på Lampard så tar vihan samma är de me henry o ja skulle tro att dom OXÅ skulle föredra real madrid än barca :)

Ni kan få dom, ni vinner ändå inga titlar utan ett lag.

.. ni vill eha beckham, hmm vem fick han?

Vi fick Ronaldinho och vann titlar, och som man säger i Spanien; Y que ha ganado el madrid desde beckham?

ni ville ha ramos, hmm vem fick han?..

Falskt, till skillnad från er så har vi inte råd att betala överpriser.

ni ville ha baptista, hmm vem fick han?

Fel igen, Baptista behövdes inte och han gick till er bara för att ni var beredda att betala för honom.

ni ville ha robinho och vem fick han?

Fel igen, som sagt så betalar vi inte överpriser på spelare som filmar för att sen bara missa straffarna.

vi ville ha figo o vem fick han?

Ni fick världshistoriens största fotbollsförrädare. Han gick ut ur bakdörren när han lämnade er klubb. Luis Enrique hyllades som en legend och Eto´o kommer bli hur grym som helst.

vi kan till o med ta ronaldinho o puyol från mer men de e bara OM vi nångång skulle kunna vilja ha dom de e bara ett

Ni försökte redan med Puyol, erbjöd honom dubbel lön men han föredrar att inte spela i Francobesudlade vita tröjor med siemens på. Ronaldinho ville ni också ha och skulle fått mer betalt om han bara väntade ett år i PSG men han valde Barcelona pga Rosells fina kontakter. Men om det får dig att sova bättre om nätterna så kör till.

" OM " :) Ciaao lycka till på El-Clasico ... Senaste El CLasico 4-2 :)

Tack detsamma.
Real Madrid Al-Pacino
2005-11-07 16:15
Idi*ter ja menar inte att de e verkligen 95% .. de va meningen att lägga till överdrivet men de ja menade var att Dom flesta av världens stjärnor har drömt om real .. och en av dom är ronaldinho jag hade en källa om det förr om ja bara minns eller har kvar den så skulle jag visa den
Real Madrid Raúlmania
2005-11-07 16:12
Al pacino

Skäm inte ut oss! Det är klart att många spelare vill gå till Real Madrid, det är ju trots allt tidernas största klubb. Men glöm heller inte att det var i Barcelona som Ronaldo blev en stor stjärna, och man ska inte lägga för mycket tyngd vid vad spelarna säger vid ung ålder, vi alla har ju varit barn någon gång. Själv "höll" jag på Manchester United när jag var jätteliten- för det var det enda laget jag kunde namnet på. Sen får du gärna visa källan som du fått 95% ifrån. Kunde vara kul att se;)

Inte långt kvar till El Clasico nu...
Barcelona Lucho
2005-11-07 16:06
Hakar också upp mig på det där om 95 procent. Skulle vara intressant att höra hur denne Al-Pacino kommit fram till just denna siffra. Är det rent av så att det gjorts vetenskapliga undersökningar inom området ;-)
Barcelona Killa
2005-11-07 16:04
"95% Av världens spelare har drömt om real madrid i tidigare ålder"

Dagens uttalande! Ja du. Då säger vi så då! Så länge det får dig att må bra :) Har du sagt det då måste det vara sant!
Real Madrid Al-Pacino
2005-11-07 16:03
Tycker så synd om er grabbar ni drömmar om real madrid spelare de e därför ni snackar nya nyheter om den o den är igetligen barcafans

innan ja drar nu så ska ja tillägga en sak för er o dröm inte för mkt

Glöm Lampard. Glöma Henry!!!!

Perez är eran största Retsticka.. Har ni koll på Lampard så tar vihan samma är de me henry o ja skulle tro att dom OXÅ skulle föredra real madrid än barca :) .. ni vill eha beckham, hmm vem fick han?? ni ville ha ramos, hmm vem fick han?.. ni ville ha baptista, hmm vem fick han? ni ville ha robinho och vem fick han?vi ville ha figo o vem fick han? vi kan till o med ta ronaldinho o puyol från mer men de e bara OM vi nångång skulle kunna vilja ha dom de e bara ett " OM " :) Ciaao lycka till på El-Clasico ... Senaste El CLasico 4-2 :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-07 15:59
Ämne: Pacino

Ditt senas....
Desperationen tar sig allt lustigare skepnad. Roande är det iaf. :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-07 15:58
Al-Pacino//
Det är alltid kul när maränger kommer in hit och roar oss med sina "sanningar" som de så självklart alltid har bevis och källa för.

Älskling .. lyssna nu Ronaldinhos dröm var faktist real madrid o de har han själv sagt .. 95% Av världens spelare har drömt om real madrid i tidigare ålder..

Snälla nån, nu ska vi inte gå till överdrift, när drömde du allt det där? Det är en sak att HOPPAS att det ligger till så, en helt annan sak vad verkligheten är, tänk på det. ;)
Real Madrid Al-Pacino
2005-11-07 15:54
HAHAHAHHAHAH är guti oxå Barcafans? Hahahaha de bra att du finns kharles ja har haft en tråkig dag o du har fått mig att skratta o ja kommer skratta 2 veckor till åt dina fantasier o ja kommer garva ännu mer när vita änglarna besegrar er :) och era " Fantasi"
Barcelona Kharles
2005-11-07 15:53
Pacino

Ditt senaste inlägg var skrattretande. Du fick verkligen ut allt på en gång. Haha.
Barcelona La_Rambla
2005-11-07 15:52
Jaha, verkar som om både Real Sociedad och Betis är sugna på vår centertank Maxi Lopez. Jag personligen hoppas att han stannar nu när Eto'o snart sticker till Afrika i januari. Ja förutsatt att han får speltid hos oss, annars är det ju klart bättre han får speltid i annan klubb.
Barcelona Kharles
2005-11-07 15:52
Catalan

Se länk.

en fr¨ga? varför valde han inte barca när både barca o real ville ha han :)?

Under hans två sista år i Man Utd var han på nedgång, han föredrog att lyssna på Posh mer än Ferguson. Barcelona var i kris och RM hade precis vunnit CL och ligan året innan. Han gjorde det enklare valet.

Och har Du undrat varför Guti ofta kommer med självkritiska yttringar? Då kan jag berätta för dig att han som liten var medlem i en Barça-peña i Madrid.
Real Madrid Al-Pacino
2005-11-07 15:50
La_Rambla// Älskling .. lyssna nu Ronaldinhos dröm var faktist real madrid o de har han själv sagt .. 95% Av världens spelare har drömt om real madrid i tidigare ålder .. Barca ville ha robinho men han blev säkert glad men han kämpade inte .. men när real hade ett öga på honom så gjorde killen allt för hamna i änglarnas vita tröja .. o alla vet va han gjorde .. strejka tjaffsa me tränaren o presidenten o till med styrelsen .. o sen så tror ja att han föredrar Luxemburgo R.carlos o ronaldo o baptista mer än bara EN ronaldinho .. Viva la Brazilia.. o den där kharles verkar vara " Överkåt " på real spelarna varje dag så måste han ta upp nån spelare fråån real madrid o säga " Hans dröm var barca " synd om dej kharles aja Puss på dej endå
Barcelona La_Rambla
2005-11-07 15:47
Al-Pacino//
Japp, man måste kunna skoja ibland också. ;)
Barcelona La_Rambla
2005-11-07 15:46
Al-Pacino//
Så ja lille vän, allt vet att Barcelona var Robinhos drömklubb i Europa, säkert mycket pga att Ronaldhino finns här. Men du kan vara lugn, vi tänker inte göra en "Figo" och sno honom, vi vill inte ha honom i Barça. ;)
Real Madrid Al-Pacino
2005-11-07 15:46
La_Rambla// hahah du verkar en med skön humör :P
Barcelona La_Rambla
2005-11-07 15:43
Lol! To late Kharles, jäklar vad snabbt det tog eld där. :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-07 15:42
Kharles//
Angående Becks och Venables på Camp Nou, skriv inte det på Reals forum bara. Då lär du bli lynchad. ;)
Barcelona Catalan
2005-11-07 15:40
Är det någon (Kharles) som kanske har en länk till målen i gårdganes match? Skulle uppskatta om ni kunde länka målen, tack så mycket på förhand.

Visca
Real Madrid Al-Pacino
2005-11-07 15:40
Kharles// hahah asså du ger dej aldrig .. först så va robinhos dröm " Barca " o sen ronaldo tillhör barca enligt dej o o nu Beckham barcafans HAHHAHAAH aja okej från o med nu så ska vi seja att hela real madrid tillhör Barca :)

en fr¨ga? varför valde han inte barca när både barca o real ville ha han :)?
Annons: