/spanien/barcelona/forum/25335.aspx/spanien/barcelona/forum/25335.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_Rambla
2005-11-08 21:18
Gabriel//
Haha, känner som du där. Var spelar Boateng, känner igen namnet men kan inte placera honom?
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-08 21:18
jg blev rädd för jag tror inte att deco kommer attvara i sin fina form till el clasico så det måste duga med van bommel
Barcelona Gabriel
2005-11-08 21:17
Aoooow fy fan det förstörde min dag som varit relativt bra faktiskt idag. Alltid är det nått känns det som. Bäh så fucking onödigt hade jag varit Van Bommel hade jag gett Boateng en fet jävla näve i näsan !
Barcelona Polero
2005-11-08 21:16
känner man Rijkaard rätt vågar han nog inte köra med Iniesta på mittfältet trots Bommels skada.
Det blir säkert Deco, Xavi och kanske Marquez el. Motta som pivote.
Stackars Iniesta. Hoppas han får visa vad han går för nu...det enda positiva med holländarens skada.

JA; BOMMEL (OCH BOATENG) SKADADE SEJ/VARANDRA.
Barcelona Kurdistaaaan!
2005-11-08 21:16
Riijkard måste fan köra med messi från start mot Real madrid. GIULY är SÄÄÄMST!!!. han e för dålig.
Barcelona Polero
2005-11-08 21:15
känner man Rijkaard rätt vågar han nog inte köra med Iniesta på mittfältet trots Bommels skada.
Det blir säkert Deco, Xavi och kanske Marquez el. Motta som pivote.
Stackars Iniesta. Hoppas han får visa cad han går för nu...det enda positiva med holländarens skada.

JA; BOMMEL (OCH BOATENG) SKADADE SEJ/VARANDRA.
Barcelona Señor Cúle
2005-11-08 21:14
Asså helt seriöst, är van Bommel borta eller, länken förstår jag inte.
Barcelona La_Rambla
2005-11-08 21:13
Värsta som kunde hända. Nu fattas det bara att Puyol och Xavi går sönder mot Slovakien också. :(
Barcelona Gabriel
2005-11-08 21:13
Vafan du skojar vadå borta. Van bommel jävla fan Boateng vill ha nått i sig. Ehh...Måste dra ska packa väskorna och ge boateng ett litet besök. Ska kapa honom så han ramlar med röven där huvet borde landa !

ÅHHHH !
Pelada
2005-11-08 21:11
Illa, van Bommel har ju verkligen kommit igång nu... Skulle nog passa bra i ett el Clasico, tyngd och allt
Barcelona La_Rambla
2005-11-08 21:06
Herregud, så j-a klantigt på träning och allt. :(
Barcelona Kharles
2005-11-08 21:00
Inte mitt fel att spanska medier är sega med rapportering.
Barcelona Señor Cúle
2005-11-08 20:58
Kharles

Du driver väll? (:
Barcelona La_Rambla
2005-11-08 20:46
Sluta skoja Kharles. Gick nästan på det. :(
Barcelona Gabriel
2005-11-08 20:33
Aubri

Antingen så har du inte tolkat mitt inlägg angående puyol rätt eller så har du inte läst allt. Hur svårt kan det egentligen vara att förstå att jag höll med, det enda jag gjorde var att förklara varför det var på det viset.

Gör inte bort dig själv !

La_Rambla

Ja, det var väll det jag sa ? Angående om Mihajlovic målrekord på frisparkar :) ? Nu ser jag, my fault..Jag menade såklart målrekord på frisparkar :)
Barcelona Ronaldo de Assís Moreira
2005-11-08 20:27
Tja, längtar oerhört till Real matchen på Bernabeu. Synd att man måste vecka en till vecka pga landslags uppehåll, men det är nog värd det;). Så här enligt mig, ska vi ställa upp mot Real.

-------------------Valdes------------------------

--Belletti------Puyol------Marquez-----Sylvinho--

--------Van Bommel------Xavi-------Deco----------

--------Messi-----------Eto'o------Ronnie--------

Giuly tycker jag inte ska starta denna match! Pga av att han säkerligen kommer få det svårt att ta sig förbi på högerkanterna, vilket så klart gör att vi kommer ha svårt att spela på högerkanten och att pga av det kommer få spela mycket på vänsterkanterna där Ronaldinho säkerligen kommer hållas hårt till av Salgado=).

Så Messi enlig mig ska starta, pga av att han med sin snabbhet,kvickhet och sin teknik kan komma runt mer på kanterna och spela in bollen mer!

Någon som inte håller med?
Barcelona Kharles
2005-11-08 20:25
Skit. Van Bommel skadade ankeln med Holland (jävla Boatengjävel) och blir borta 8 veckor..

Hoppas Deco är i form tills el derbi. Iniesta har vi ju också.
Barcelona La_Rambla
2005-11-08 20:19
Kan bli båda med Xavi som pivote och Marquez som mittback, inte omöjligt.
Barcelona Aubri
2005-11-08 20:07
Deco eller Van Bommel, mot Real Madrid?

Personligen vill jag se Deco, men vore kul att se hur Real Madrids back linje skulle klara av denna ständiga löpande Van Bommel
Barcelona Rolé
2005-11-08 20:07
Oleguer blir bättre och bättre för varje match som går men hans svaghet är fortfarande att han är seg i vändningar.
Barcelona Aubri
2005-11-08 20:03
Nr 1 back i världen är han nog inte, tar hellre Nesta då, det håller jag nog med dig om..

sen att ha Gallas brevid sig än Oleguer kanske gör lite skillnad.. :-)

Dock har vår kära Oleguer vissat allt mer vilja och gör sällan dåligt match numera, fast vi får väl vänta tills El Clasico för att se hur han utvecklads
Barcelona La_Rambla
2005-11-08 20:01
Aubri, visst är det så ibland. Du har faktiskt rätt i din "kritik". :)
Barcelona Rolé
2005-11-08 20:00
Aubri

Vi var alla överens var bara lite oklarheter i början men Gabriel vet vad han snackar om :)

Men förstår vad du menar.

Det var jag som sa att Terry är överskattad.
Eftersom han anses av många att vara VÄRLDENS nr.1 mittback. Men han kan aldrig göra det Puyol gör.

P.S snacka inte skit om Xavi :D
Barcelona Aubri
2005-11-08 19:59
Det jag mena är, så fort någon på pekar brist hos våra egna spelare, så hoppar någon på den personen, bara för han insett en brist, hos en spelare betyder inte att man klagar eller tycker denne är värdelös och nån annan ska köpas in

Fast vissa beter sig så, det va mer en kommentar till Alla och inte till nån särkilt..

Man borde kunna discutera även våra egna spelarnas brister, men vissa spelare verkar vara helgon förklarade att de aldrig gör fel, nån av dessa spelare är xavi,puyol.. thats all folks
Barcelona Aubri
2005-11-08 19:57
La Rambla läste inte det du skrev, men

Men kommentaren,
"Sen har vissa näsa att klaga på att han är för stressig, ettrig eller klantig av sig"

Verkade va mer en pik än att hålla med, tyckte jag
Barcelona La_Rambla
2005-11-08 19:56
Hehe, håller med. Alvaro Recoba kanske sätter de mest spektakulära och snyggaste frisparkarna alla kategorier. Som du skriver, det sker dock alltför sällan. Beckham kanske iofs platsar, han har bra procent på sina frisparkar. Carlos däremot träffar allt som offtast sektion Z istället för målet. Han är nog mest med för det otroliga målet han gjorde mot Frankrike i en landskamp för flera år sen. :)
Barcelona Aubri
2005-11-08 19:54
La_Rambla //

Håller med dig, den där frisparks listan saknar lite vettiga spelare, t ex Henry har inget där att göra om Juninho saknas,

Alvaro Recoba är bra, men han sätter väl en grym frispark var 4:e månad eller så, hellre Zico då

Att sen Maradona saknas men att David Beckham är med,

skratt retande lista, men lite kul dock
Barcelona La_Rambla
2005-11-08 19:54
Aubri//
Både jag och Gabriel höll ju med Rolé, och försökte bara ta analyserna lite längre och försöka förstå varför Puyol ibland uppträder så. Vad är så galet i det?
Barcelona La_Rambla
2005-11-08 19:52
Gabriel//
Du är inte ute och cyklar, han är faktiskt bättre än så. Han har rekordet på flest antal mål på frisparkar när det gäller alla spelare i Serie A.

Patrik//
Ta det för vad det är, en objektiv lista där artikelförfattaren har en åsikt. Allt är en fråga om tycke och smak. Du har en, han har en annan. ;)
Barcelona Aubri
2005-11-08 19:51
Vissa Barca fan här inne, verkar ha monopol på åsikter, dessutom är de så blinda i att vara Barca fan, att de inte ens kan se eller erkänna att andra spelare i andra stora lag är bra
T ex nån påstådd att Terry är överskattat det kan jag inte förstå
Sen va det nån som kommenterade Rolé kommentar om att Puyol ibland är ättrig och lite stressad i inledningar av matcherna, vilket jag personligen håller med, Fast en sån kommentar betyder inte att Puyol är dåligt, men vissa verkar tro att det va det han syfta på. Även den bästa spelare har brister, och inget fel i att kommentera dessa samtidigt älska spelaren
Annons: