/spanien/barcelona/forum/25332.aspx/spanien/barcelona/forum/25332.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Villarreal Culio
2005-11-13 15:47
Härligt med araber som vill låna en spelare i en vecka. De måste verkligen mena allvar med den turneringen.
Barcelona Messi(as)
2005-11-13 15:43
Tänkte på en sak, såg matchen mellan eng-arg igår. DAAMN tänk o ha Sorin som vänster back i barca.. oj oj oj. Jag betalar gärna en slant själv ur egen ficka ;)
Real Madrid #10 Robinho
2005-11-13 15:40
Måste säga att jag gillade L.Garcia väldigt mycket när han spelade i barca, tyckte att han var en av dem bättre i laget. Blev faktiskt förvånad över att han såldes.

Håller med om att Ballack inte är så pass ung längre, men en väldigt bra spelare det är han. Han är en av dem bästa mittfältarna i världen, det har han bevisat både i Bayern och i tyska-landslaget. Jag tycker att han skulle passa utmärkt i real eftersom man märker att en Ballack skulle verkligen ha behövts när våra stjärnor som Baptista och Zidane var skadade. Ballack är en spelare som kan lyfta hela laget. Han är en skicklig huvudspelare, passningsspelare, teknisk och kämpar väldigt mycket. Det är inte bara i real han skulle passa, han skulle mycket väl passa i Barca också.
Barcelona Backstrom
2005-11-13 15:34
Ämne: Sen undrar jag hur T....
Tja, LG imponerade inte alltför mycket medans Giuly hade en framstående roll i ett lag som nyss gått till Champions League final? ;-)
Som någon sa, när han kom kändes det som en ganska spännande värvning, men just nu var det bara dåligt.
Wellwell, låt oss hoppas att Messi kan bli mogen för startelvan snarast möjligt så vi slipper dras med Giuly så mycket längre.
Barcelona Polero
2005-11-13 15:17
Vi får se var killen (Ballack) hamnar, han är ju inte så väldigt ung längre. Vad skulle ex. Barca med Ballack till?
Efter att stanna i Bayern, vilket är det troligaste, tror jag mest på Man U nu när Roy Keane tänker lägga av.
Vi får se! Känns mer spännande med grabbar som Messi och Dos Santos.
Skulle man sparka Giuly (som är en av Rijkaards favoriter..)anser inte jag att man behöver ta in någon ersättare utifrån: Ezzie, Ronnie, Etoo, Henke, Messi och Maxi räcker gott för vårt 3-mannaanfall.
Barcelona AlexC
2005-11-13 15:16
Gabriel;
Alla förutom Ronaldinho och Puyol var i början utav den säsongen dåliga men trots det så håller jag inte med dig om att han inte var lyckad i början av säsongen.

Du säger att alla utom P & R var dåliga i början av säsongen men att jag har fel när jag säger att LG inte var lyckad i början av säsongen. Hmmmmm..

Han var ganska kantig i sitt spel vilket ofta märktes på hans förstatouch, men som jag tidigare nämnt så var han under de sista 15 matcherna (likt hela laget) stundtals strålande i sitt spel. Redan i Giulys första ligamatch för Barça såg iallafall jag att detta var en kraftig försvagning gentemot LG.
Real Madrid stora_4
2005-11-13 14:47
Para más inri, el centrocampista alemán es un enamorado de la Liga, le encanta nuestro país y tanto es así que ha puestos a sus tres hijos nombres españoles: Luis (por Figo), Emilio (por Butragueño) y Jordi (nombre catalán).

Det här läste jag på Sport.es sen får ni själ bestämma om ni tror på det eller inte
Barcelona La_Rambla
2005-11-13 14:29
Att Guily köptes in beror nog mycket på hans säsong i Monaco då de gick till CL-final, då var han bra. De flesta var nog på det klara med att det var en fin värvning Barça gjorde. När vi nu har resultatet är nog de flesta av en annan åsikt. Sånt är livet, som Patrik säger inget att gräma sig över nu. Se framåt. :)
Barcelona Gabriel
2005-11-13 14:26
Patrik

Robinho, vem ?
Barcelona Gabriel
2005-11-13 14:22
AlexC

Alla förutom Ronaldinho och Puyol var i början utav den säsongen dåliga men trots det så håller jag inte med dig om att han inte var lyckad i början av säsongen. Han var en av få som höll en relativt hög standard på sitt spel. Trots det så blev han som du sa bättre och bättre så långt säsongen gick.
Barcelona Patrik
2005-11-13 14:22
Hade Luis Garcia varit lika bra i Barcelona som nu i Liverpool hade han redan haft den lönen han har nu och en betydligt högre utköpsklausul än den som Liverpool betalade. Tyvärr var han inte lika bra då som han är nu. Och faktum är att ingen här inne hade tackat nej till Giuly då han köptes.

Men man ska inte gråta över spilld mjölk, som farsan brukar säga. Vi har ju Messi. Hade vi haft Garcia kvar hade Messi kanske inte fått den chans han nu får.

Är det bara jag som märkt att "Robinho-hypen" dog rätt fort samtidigt som "Messi-hypen" knappt börjat? Oops.
Barcelona AlexC
2005-11-13 14:18
Luis Garcia var inte speciellt lyckad i början av säsongen 03/04 men ju längre säsongen led desto mer började man gilla den långhårige spanjoren. Han kunde båda göra sin gubbe (ofta genom att vika förbi inåt i banan) och avfyra sina tunga vänsterskott. Som nämnt är så var teknikvidundret från Frankrike en kraftig försvagning.
Barcelona Gabriel
2005-11-13 14:14
stora_4

Haha vart har du en länk på att Ballack har erkänt att hans söner e döpta efter Butragueño och Figo ? Vet dessutom inte ens ifall dom heter så men jag litar på ditt ord.
Barcelona Gabriel
2005-11-13 14:14
stora_4

Haha vart har du en länk på att Ballack har erkänt att hans söner e döpta efter Butragueño och Figo ? Vet dessutom inte ens ifall dom heter så men jag litar på ditt ord.
Real Madrid stora_4
2005-11-13 14:11
Kharles
Det betyder ingenting vad hans söner heter, han har ju tre en Emilio efter(Butragenue)och en Luis(figo) och så jodi, ....
...jag tror att han kommer till real för att han e som en av er sa en Gold Digger, sen en perfekt ersättare till Zidane
Barcelona Gabriel
2005-11-13 14:07
Kharles

Funderade också på det igår men saken är ju att Liverpool betalade utköpsklausulen. Däremot så tycker jag trots allt att Barcelona kunde ha pratat med Luis Garcia och lovat honom ett bättre kontrakt och lön ifall han stannade då det i slutändan var upp till honom själv. Han blir mer uppskattad i Liverpool också än vad han blev i Barcelona.

You never know what you got until its gone stämmer bra.
Barcelona Kharles
2005-11-13 13:50
Sen undrar jag hur Txiki och co kunde släppa iväg LG så lätt för att sen bara införskaffa ett träben från frankrike.
Barcelona Kharles
2005-11-13 13:47
Angående Ballack. Tror absolut inte Bayern München släpper iväg sin viktigaste spelare bara sådär mitt i säsongen. De har inget akut behov av pengar och istället för ett par miljoner euro nu tror jag hellre de låter han vara kvar kontraktstiden ut och ger sina fans en ny titel på den nya hemmaarenan. Sen är jag förvånad att ingen av er har nämnt Man Utd, tror han skulle passa som handen i handsken där och det har ju ryktats om det. Skulle dock inte förvåna mig om Madrid lägger ett desperationsbud i vinter då de behöver en riktigt bra CM.

Spinbad det skulle inte förvåna mig om de först tog kontakt med Barcelona, Sport är Sport men Ballack har tidigare velat komma till Barcelona och han har ju en son som heter Jordi..

Kul att se att La Masia tar Spanien till VM.
Barcelona La_Rambla
2005-11-13 11:57
Kanske det, men han får rätt bra betalt i Inter också. Han verkar vara en gold digger, eftersom han verka kräva hög signingbonus trots han är fri från Bayerns kontrakt. Jag tror han hamnar i Italien iaf. Tror hans spel kommer mera till sin rätt där.
Spinbad
2005-11-13 11:53
La_Rambla:
Jag har också läst det men jag tror nog Ballack är mer sugen på real samt att de är villiga att betala de pengarna som krävs. Även om Real Madrid inte vunnit något på 2 år är det ändå en attraktiv klubb och har, faktiskt, en speciell status. Inter har nog inte samma dragningskraft och de har inte vunnit någon titel modell större på typ 20 år. Vi får se var Ballack hamnar men jag skulle tippa på Real Madrid, kan tänka mig att de ser honom som ersättare till Zidane och han skulle passa in i deras spel.
Barcelona Marcos
2005-11-13 11:41
hohoho, Ronaldinho KROSSADE Robinho i en tekniktävling. Var väl inte många som tvekade om vem som hade bäst teknik mellan de två egentligen :)

Undrar vad De Vita säger om detta...
Barcelona Marcos
2005-11-13 11:39
Vbg

Länk/källa på att de vägrade avslöja om det var sant eller ej?

Dessutom tror jag inte Sport hittar på då de bara återger vad Ronaldinho svarade..

Barcelona La_Rambla
2005-11-13 11:37
Spinbad//
Enligt källor i Italien är Ballack mycket nära en övergång till Inter. De och Bayern München har ju goda relationer sen tidigare med alla tyska stjärnor i Inter. Dessutom så har Ballack nobbat Real tidigare, har för mig det var 2002.
Spinbad
2005-11-13 11:33
Ballack nära Real Madrid enligt dagens sport. Inte gratis direkt dock. Sport är ju ganska barcavänlig och lyckas vinkla artikeln att Ballack först hörde av sig till Barcas ledningen men när de inte var intresserade gick de vidare till Real Madrid. Vilket ju iofs KAN vara sant men ibland blir man lite trött på sport.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-13 02:48
Marcos: Du är ju paranoid för fan, tagga ner ett par snäpp. Man ska inte tro på allt som står i tidningar menar jag bara, och din länk var väl en nättidning? Ännu värre.

Ronaldinho kan mycket väl ha gjort det, men man måste ju få tvivla ändå, speciellt eftersom Nike och Ronaldinho tidigare vägrade avslöja om det var sant eller inte.

Jag har ingen, det är inte min stil att hata. Så ta det lugnt och sussa sött, lille vän.
Barcelona BARCA BLOD
2005-11-13 02:36
vill tilläga att jag inte är turk!!
Barcelona BARCA BLOD
2005-11-13 02:28
Real- barca (borta) sedan 1928
Barcelona BARCA BLOD
2005-11-13 02:27
Fan va härligt spanien till vm!! V glad man är här!!

länk till mötena mellan barca o real hemma sedan 1928 då ligan startades!
själv har jag inte räknat.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-13 01:57
Inte nog med att du ändrar hela forumets struktur men du vill ta upp medeltida resultat också? =)

Buonas noches!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-13 01:53
Ämne: La cosa important....
Okey ni har bättre statistik men kan ni inte lägga ner nu och prata om annat istället?
Annons: