/spanien/barcelona/forum/25331.aspx/spanien/barcelona/forum/25331.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Redknapp
2005-11-05 18:48
Man kan bara hålla på ett lag! Därimot kan man ju gilla flera av olika anledningar, jag gillar Barcelona för att dom spelar en rolig fotboll men jag hatar all Spansk fotboll för att dom filmar så jävligt :) samma sak i Italien där jag känner mer för Parma än något annat lag men skulle aldrig tänka mig att köpa tex en matchtröja eller dyligt.
Barcelona Marcos
2005-11-05 18:35
Vbg:arn

Nej man kan inte hålla på flera lag som du påstår, ett i Italien, ett i England osv. Det blir bara ytligt och medgångsaktigt vare sig man vill eller inte.

Du ska hålla på ett lag! Håll på Barcelona lr stick.
Barcelona La_Rambla
2005-11-05 18:24
Men om man hittade en anfallare som bidrog mer till laget och som gör en sådär 20 mål per säsong så skulle det inte göra mig något om Eto'o såldes.

Så att göra 25 mål på en säsong är inte att bidra till laget? Eh, hur räknas de målen då? Får inte laget tillgodoräkna sig dem menar du eller vad?

Visst kan man hålla på flera lag som du tycks göra, men du har bevisat att Barça knappast är prio numero uno för dig. Det räcker för mig. :)
Barcelona Patrik
2005-11-05 18:20
Ronal-Dinho_10
Betis borta.

Ett tips till Redax-Martin: Mer styckesindelning. Jag orkar aldrig läsa dina rapporter, vilket är synd, dom är säkert bra.
Barcelona La_Rambla
2005-11-05 18:20
Om Deco kan man läsa på Sport idag:
Det viktigaste är inte att få spela, utan att jag får vara tillsammans med mina kamrater.
Intervju inför Getafe imorgon, han inser att det kanske blir svårt att få starta när laget har presterat så bra på sistone. Hans skada har läkt fortare än väntat och han är fullt återställd.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-05 18:16
La_Rambla: Man kan hålla på flera olika lag, inga problem. I Italien Juventus, i Spanien Barca, i England Man Utd, i Tyskland Herta Berlin och i Sverige IFK Göteborg..

Gabriel: Eto'o ska göra mål, och det gör han. Men om man hittade en anfallare som bidrog mer till laget och som gör en sådär 20 mål per säsong så skulle det inte göra mig något om Eto'o såldes.

Tills man hittat den spelaren så sköter Eto'o sitt jobb väldigt bra, mycket tack vare att han har spelskickliga spelare runt omkring sig. Men skulle Ronaldinho bli skadad t.ex. så skulle Eto'o behöva ta större ansvar och det tror jag inte passar honom.
Spinbad
2005-11-05 17:46
Jag tror inte Maxi kommer att lämna eftersom Eto'o försvinner för afrikanska mästerskapen i vinter vilket gör att han missar rätt många matcher. Då tror jag att klubben vill ha två centrala anfallare: Henke och Maxi.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-11-05 17:31
När Var Det Senast Maxi fick Speltid ??

Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-11-05 17:29
Är det sant eller bara rykten?????
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-11-05 17:29
Deportivo Har Visat Intresse För Maxi Lopez
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-05 17:22
Håller med Truman. Jag gillar Iniesta och han har inte gjort mig besviken iaf, varit mycket bra i sina inhopp och spelat moget och ändrat matchbilden samt skött sig när han har fått chansen från start men jag vill se mer av Iniesta och tror att bara han får speltid så kommer han utväcklas ännu mer till en toppspelare!.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-11-05 17:17
Jag tror Deco Kommer Fatta Om Han inte Presterar Så Kan Han Förlora Sin Plats Jag tror han kommer spela som förra säsongen
Barcelona Truman
2005-11-05 16:54
jag hoppas att inesta får fortsatt förtroende, han har ju varit hur grym som helst. Bommel Xavi Iniesta hoppas ja får starta
Barcelona Barca_11
2005-11-05 16:28
vet nån vart man kan se bilder från matcherna,
eller om det finns nåt bilarkiv ?
Barcelona Lucho
2005-11-05 16:10
Jag har då inte saknat Deco. Iniesta har gjort portugisens jobb och mer därtill.
Barcelona Maxi Lopez
2005-11-05 14:59
Några spelarhemsidor
Oscar lopez -
http://es.geocities.com/oscarlopezsite/index2.htm

Eto'o - http://www.freewebs.com/vinkswaste/etoo/

Larsson - http://henrik.silver-rain.org/
Barcelona Marcos
2005-11-05 14:52
Yes vilka goda nyheter att Deco är tillbaka, det talas t.o.m om att han kommer att får starta. Har saknat Decos framspelningar, spelsinne och kämparvilja, helt enkelt en viktig kugge i dagens Barcelona. Får man gissa på Deco, Xavi och Bommel från start?
Barcelona Teknikos
2005-11-05 14:42
klicka på video search..
de finns en video: Ronaldinho vs. Maradona (Fett Grym) KOLLA!
Barcelona el Flaco
2005-11-05 14:28
är det nån som har en länk där man kan ladda ner olika videos med Ronaldinho??? Help a brotha out!
Barcelona Señor Cúle
2005-11-05 14:16
messi_nr30

Kan du ge en direkt länk till nerladdningen av sammandraget av socidad-matchen?
Tacksam om du ger mig!:)
Barcelona Messi
2005-11-05 13:56
Truppen mot Getafe:

Valdés, Jorquera, Puyol, Iniesta, Edmílson, Sylvinho, Oleguer, Xavi, Giuly, Van Bommel, Messi, Larsson, Motta, Eto'o, Márquez, Van Bronckhorst, Ronaldinho och Deco.
Barcelona messi_nr30
2005-11-05 13:56
på Ronaldinho10.com finns det ett sammandrag av sociedad matchen iaf,, alltid någont ;)
Barcelona Messi(as)
2005-11-05 13:42
Vad ser jag? Jösses hur kan man ens nämna att Eto'o ska säljas? Vad är det för skitsnack om att han har dålig kroppsspråk och är självisk? Vilken storstjärna har inte varit det? Dessutom har eto'o bara varit här 1 säsong = La liga guld.
Ge honom tid, han är fortfarande ung, vid 28 års ålder kommer han gå till historien som en av våra bästa anfallare genom tiderna (läs: ronaldo, rivaldo, romario osv.)
Mitt barca hjärta gråter.. :(
Barcelona Ronaldo de Assís Moreira
2005-11-05 13:32
SNÄLLA SNÄLLA!
Är det någon som vet en hemsida där man kan hitta matchen mot Real Sociedad 2003-04 där Ronaldinho gjorde frisparksmålet i 89 minuten? vill gärna se den så om det är någon som vet en hemsida där jag kan hitta den skriv tillbaka!!

PS. Säg inte fbtz.com eftersom där finns den inte:)
Barcelona el Flaco
2005-11-05 12:58
Van Bommel vs. Deco

Med tanke på de senaste matcherna från holländaren och att Deco inte nått upp till den klassen från förra säsongen så skulle jag vilja se van Bommel i start elvan mot Real Madrid. Jag tror att han med sina djupledslöpningar skulle tillfröa laget mer än Deco.

För övrigt så vill jag säga att jag hoppas att Eto'o stannar hos oss i flera säsonger. OK, han är lite egotrippad men var inte Romario och Stoichkov oxå d? Eto'o kommer skriva histora med Barca
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-05 12:35
Etoo är inte perfekt,men vi ska inte sälja honom.Han betyder för mycket för oss.Visst har han brister,men det har väl alla.

Angående Deco så tror jag knappast att Rijkaard bänkar honom.Så billig var han inte och köpa.Tror att han och Van Bommel kan spela tillsammans med Xavi som pivote.Xavi har ju faktiskt gjort en av sina bästa matcher denna säsong som just pivote mot Betis borta.Många kanske underskattar Xavi i den rollen pga sin längd,men han sköter sig riktigt bra där och dessutom har han visat att han kan tackla.

Jag har en önskan och det är att se Messi från start i El clasico.
Fö bör Sylvinho fortsätta som vänsterback.
Något som jag klagat på ända sen han kom till oss.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-11-05 12:16
Deco Tillbacks Mot Real Madrid Han tränade Med laget Han sa att det inte gör ont Belleti och Damia Var i gymet och träna
Barcelona La_Rambla
2005-11-05 11:54
R-10//
Oj oj vilken underbar film. Gutis min när Eto'o gör tunnel på honom, "Öh vaa....vafan", priceless. :)

Eller när han lobbar över utrusad målvakt och leder in bollen i mål och sen springer ut till hörnflaggan och ställer sig och hoppar som en chimpans, haha.
Barcelona R-10
2005-11-05 11:41
Se Länk
Om du gillar Puyol
Barcelona R-10
2005-11-05 11:41
Se Länk
Om du gillar Eto'o
Annons: