/spanien/barcelona/forum/25328.aspx/spanien/barcelona/forum/25328.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-11-13 22:04
tjena grabbar!

Jag har en jätteviktig fårga som dock inte handlar om Barcelona men jag hoppas att en vänlig skäl svarar ändå.

Vet nån om man på bågot sätt kan kolla på Eurosport 2 på nätet??

TACK PÅ FÖRHAND!
Barcelona Messi
2005-11-13 22:00
Vi är överlägsna er i allt i de senaste matcherna. Vi spelar bättre, vi är bättre offensivt och defensivt. Vi är överlägsna jämfört med er.

Nu betyder inte det att vi kommer att vinna mot er, men vi har spelat bättre än er på slutet och det är inget bara jag som Barçasupporter säger utan hela fotbollsvärlden håller nog med.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-13 21:59
Inget mer tjafs, ska dra och läsa lite. Ses alla.

Jag kommer tillbaks om någon timme så kan vi fortsätta diskutera inför El Clásico.
2005-11-13 21:56
Ämne: Ämne: Ämne....
Om man är ett överlägset lag menar jag då att man vinner varenda match, enstaka oavgjord, ni har för många oavgjorda. Jag vet själv när jag ska prata om Real Madrid och när dem ska komma in i bilden. Just nu har inte Real Madrid presterat så bra, (undra varför?).
Barcelona Messi
2005-11-13 21:54
Du skrev:

"'Vi är ett överlägset lag'. Ni har bevisat att ni verkligen inte är det"

Då menar du att vi inte alls är överlägsna, vilket betyder att du tycker att ni är ungefär lika bra eller bättre. Eller?
Barcelona La_Rambla
2005-11-13 21:53
alex163//
Du är nog inte rätt person att be någon "hålla tyst" på Barcelonas forum. Att vi har åsikter om Real som inte behagar dig får du försöka svälja, det är bara att bita ihop.
Barcelona La_Rambla
2005-11-13 21:51
Ok, han spädde nog på lite extra med glimten i ögat skulle jag tro, för att retas lite med er redaktion. Det blir nog ett svar på det där.
Barcelona Sonde
Mohammed: Kul att man kan roa någon ;)

Jag gillar Deco's uttalande. Det visar att man inte är rädda för att spela med press på sig, vilket kan vara särskilt förödande i matcher mellan såpass jämna lag.
LOL. Har jag ens påstått det? Nej, exakt, tyst.
Barcelona Messi
2005-11-13 21:50
Ämne: Ämne: Vi är e....
Om du anser att ni har varit bättre än oss i de senaste matcherna så ser du fel, ja.
2005-11-13 21:49
Ämne: alex163//
Det där h....
Nej faktiskt inte. Denna gång läste jag vad er redaktör skrev.
Barcelona La_Rambla
2005-11-13 21:46
alex163//
Det där har du väl antagligen läst på Marca eller AS? Vad förvånad jag blir isf. Ett tips, ta och läs Barças hemsida istället, där är han iaf inte kaxig.
Barcelona Gabriel
2005-11-13 21:45
Vga:arn

Ja eller hur, Beckham är bra och Eto'o är dålig. Jag håller så med dig alltså !

Deco är kung och svarar precis som man ska svara. Vi kommer att vinna, kaxigt eller inte, who chares.
Barcelona Maxi Lopez # 11
2005-11-13 21:40
Hoppas jag oxå.. men man vill ju alltid att sitt eget favorit lag ska vinna :)

men el clasico bjuder aldrig på dålig fotboll :)
2005-11-13 21:39
Haha man vet aldrig men vi får hoppas på en bra och underhållande match.
Barcelona Maxi Lopez # 11
2005-11-13 21:38
Ämne: Ämne: alex163....
Jag tycker det är kaxigt av deco, MEN han har rätt vi kommer vinna på Lördag!..

Etoo kommer sätta 2 och Ronaldinho sätter dit trean på en läcker frispark ;)
2005-11-13 21:38
Ämne: Vi är ett överlägset....
Aha okey. Menar du att jag ser fel när jag tittar på era matcher? :S
Barcelona Messi
2005-11-13 21:36
Vi är ett överlägset LAG. Jämför man spelare för spelare är det jämnt, men vi är ett LAG som fungerar tillsammans till skillnad från er. Vi är som Valencia anno 03/04.
2005-11-13 21:33
Ämne: alex163//
Han säger....Jo det är klart men han behöver inte vara så kaxig.

"Vi är ett överlägset lag". Ni har bevisat att ni verkligen inte är det.

Det är en svår bortamatch, man möter inte ligans sämsta lag utan man möter ett av ligans absolut bästa. Man kan inte bara säga vad man vill för att det passar en.
Real Madrid stora_4
2005-11-13 21:28
Så tur Deco har, exakt den matchen som han kommer tillbaka blir den killen som hade ersatt honom(Van Bommel) skadad, det e bra för oss att han inte är med, för att han var en grym jävel.

Barcelona La_Rambla
2005-11-13 21:26
alex163//
Han säger väl som vilken anan realspelare skulle sagt. Eller tycker du han ska säga till reportrar när han blir intervjuad: Tyvärr, men jag tror inte vi har någon chans, Real är bättre?

Att uttalandet sen inte tilltalar realfans, tror jag nog han struntar i.
Barcelona Puyol_21
2005-11-13 21:22
och du är bättre än Eto'o?
2005-11-13 21:21
Någon här inne som kan hålla med Deco och alla andra som säger att det är en säker vinst mot Los Galacticos? Jag förstår inte varför man säger så? Vad säger ni?

Tycker verkligen att det är konstigt. Det blir en tuff man men aldrig att det är en lätt match.
Real Madrid Mohammed
2005-11-13 21:20
Det är en samling fantastiska fotbollsspelare ute på plan, plus Beckham och Pablo García.

Haha, Sonde. Komiskt. Lika komiskt som som Decos:

"Jag är säker på att vi kommer att vinna, helt enkelt för att vi är överlägsna som lag"
Barcelona Vbg:arn
2005-11-13 21:20
Att säga att han är dålig är lite magstarkt när den som säger det knappast är bättre själv.

När han spelade i Manchester kan ingen säga att han var dålig, och får han bara spela på sin riktiga position är han bra. Som jag sa, att sätta Beckham, vars största styrka är inläggen, i mitten är som att sätta Ronaldinho som högerback.
Barcelona Puyol_21
2005-11-13 21:13
VBG:arn:
för att han är otroligt dålig...
han är "snygg" men dålig.. det är BARA därför han är populär.. eller ja, för hans sköna frisparkar.. oj,mycket..
Barcelona Vbg:arn
2005-11-13 21:11
Varför dissar alla Beckham så hårt? Han är ju en riktigt bra fotbollsspelare, och definitivt bättre än alla som skriver skit om honom. Han placeras ju dessvärre på fel positioner, att sätta Beckham på centrala mittfältet är ju som att sätta Ronaldinho på högerbacken.

Ps. Att jag försvarar honom beror enbart på att hanvar min stora idol tidigare, inte för att jag hyser några sympatier för Real eller är anglofil, så slipper ni påpeka det. Ds.
Barcelona Ronnie
2005-11-13 20:52
En gammal men mycket intresant artikel om marängerna så här inpå El Classico.
Barcelona Kharles
2005-11-13 20:39
AS(.com) är värre.
Spinbad
2005-11-13 20:32
Kharles:
Visst kan Ballack mycket väl hört sig för med Barcelona först (vilket jag också skrev) men ibland blir jag lite trött på deras extrema Barcahållning. Annars tycker jag Ballack är en jättebra spelare som jag gärna haft i laget men han känns inte aktuell idag då hans position redan är full med bra spelare och Barcelona knappast behöver en till där i dagsläget. Dock tror jag att oavsett vilket lag han till slut hamnar i kommer han tillföra en hel del.
Annons: