/spanien/barcelona/forum/25322.aspx/spanien/barcelona/forum/25322.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-14 15:35
Vbg:arn ///
alltså vad gör du här inne igen.
vi slapp dig i några agar men endå kommer du in här inne o chatar på Kharles.
låt oss vara.
om det rä så tråkigt på juves forum så är det bäst att du går in på milans forum o snakcar skit .
du kommer bara till vår.
att du orkar åka från italien till spanien varje dag.
tönt !!!!
Barcelona Kharles
2005-11-14 15:34
Man behöver inte vara en Gud för att tycka vad som är rätt och fel. Iövrigt ska jag anmäla dig till red, du kränker mig genom att kalla mig för en omogen tönt. :'-(

------------------------
-----------------------
------------------------
----------------------

Alla Barsafans här inne ska vi göra en pakt att ingen svarar lr kommenterar VBG:s kommentarer här ifrån och framåt.

Vi ignorerar honom helt enkelt, då kanske han tröttnar och sticker till Turin en gång för alla.

-------------------------------------------
Barcelona Gabriel
2005-11-14 15:33
Vbg:arn

Men åh kan du inte tacka för dig för hela forumet och gå ? Snälla !
Barcelona Vbg:arn
2005-11-14 15:31
Kharles: Omogne tönt. Att du fått skriva kvar är ett under. Beter dig som en Gud här inne och bestämmer vad som är rätt och fel och vad folk ska få tycka och inte tycka.

Du kan säkert ditt Barcelona hundra gånger bättre än jag kan, men att bete sig på det sättet du gör förstör ju allt anseende du kan tänkas ha.

Men jag tänker inte anmäla dig till redaktionen eftersom det känns lönlöst och jag inte är så småsint.

Tack för mig i den här diskussionen.
Barcelona Kharles
2005-11-14 15:26
Racing? Då finns det med största sannolikhet biljetter att köpa på plats. Snittet brukar ligga på 72 000, har svårt att tänka mig att Racings skulle få 98 000 platser slutsålda. :-)
Barcelona barcalarza
2005-11-14 15:23
Skall åka till Barcelona den 27e. Blir Camp Nou på kvällen då Racing ska få pisk.

Frågan är ska man köpa biljett innan eller om man gör det lika bra på plats.
Barcelona Kharles
2005-11-14 15:22
Här är din ursäkt

------------------------
-----------------------
------------------------
----------------------

Alla Barsafans här inne ska vi göra en pakt att ingen svarar lr kommenterar VBG:s kommentarer här ifrån och framåt.

Vi ignorerar honom helt enkelt, då kanske han tröttnar och sticker till Turin en gång för alla.

a por el culo! ;-P
Barcelona Marcos
2005-11-14 15:20
------------------------
-----------------------
------------------------
----------------------

2005-11-14 15:19
La_Rambla: Skillnaden är att mina "påhopp" är på Etoäo, och troligtvis lär ingen av er här inne ta speciellt illa vid sig. Men Kharles påhopp är på mig personligen och jag tar illa upp.

För övrigt verkar jag tåla kritik bättre än andra här inne, speciellt eftersom jag får personlig kritik medan andra lackar ur för att man kritiserar en spelare.

Kharles: Jag har aldrig medvetet försökt förvrida fakta, om jag har haft fel så är det misstag jag gjort eller missuppfattningar. Jag väntar fortfarande på en ursäkt.
Barcelona La_Rambla
2005-11-14 15:14
Äsch soodan, du kan väl inte kalla någon för rasist bara så där. Det är onödigt.
Barcelona soodan
2005-11-14 15:09
jag är på, för övrigt tror jag han är rasist
Barcelona La_Rambla
2005-11-14 15:08
Haha, känns om om vi börjar komma ifrån ämnet här på forumet.

Vbg:arn//
Då kanske du förstår hur trötta många här är på ditt evinnerliga dissande av Eto'o? Tyck vad du vill, men då får du väl också stå ditt kast när du blir kritiserad tillbaka. Nu syfter jag inte på G-anspelningen utan allt annat.
Barcelona Marcos
2005-11-14 15:06
------------------------
-----------------------
------------------------
----------------------

Han ignorerar honom helt enkelt, då kanske han tröttnar och sticker Turin en gång för alla.

Barcelona Kharles
2005-11-14 15:04
Jag är med på det Marcos. Frågan är om tigrar kan ignorera saftiga köttbitar i en stor tom bur.

Vbg:arn, det är inget påhopp, det är fakta. Du motiverar dina bisarra ståndpunkter med felaktiga fakta, och upprepar det så många gånger du kan. DET är en metod som för tankarna till Goebbels, vare sig du gillar det eller ej.
2005-11-14 15:04
Jämförelsen är ändå gjord, och jag är allvarligt talat jävligt trött på hans påhopp. Det fanns inget humoristiskt i det och jag tar illa upp. Hoppas att även han kan bli avstängd ett tag för sina korkade kommentarer. Tyck att jag är dum i huvudet om ni vill, men jag har inte gjort några personangrepp eller brutit mot andra regler.

Åtminstone tycker jag att han kan vara man nog att komma med en ursäkt.
Barcelona Kharles
2005-11-14 15:03
Du har rätt i att han ofta motiverar sina synpunkter men motivationerna är alltid korkade.
Det han håller på med är som att hoppa in i tiger-buren med köttbitar hängandes på honom!

Huvudet på spiken.

Stänga av mig? För all del, bara jag slipper denne VänersborgsNietschzes outtömliga visdom.
Barcelona Marcos
2005-11-14 15:03
------------------------
-----------------------
------------------------
----------------------

Barcelona Barça82
2005-11-14 15:01
Ämne: Barça82: Det här for....
Men vbg:arn bidrar inte till någon vettig diskussion. Vad är det för mening att skriva massa inlägg om man aldrig får något positivt gehör? Han vet dessutom om detta.

Du har rätt i att han ofta motiverar sina synpunkter men motivationerna är alltid korkade.
Det han håller på med är som att hoppa in i tiger-buren med köttbitar hängandes på honom!
Barcelona La_Rambla
2005-11-14 14:59
Äh, jag orkar inte med denna fjantiga diskussion.
Han skriver heller inte att du påminner om G som person, utan vänder och vrider på fakta. Det är 2 helt skilda saker som jag ser det, en tolkningsfråga.
2005-11-14 14:56
La_Rambla: Vet du vad sarksam är? Att säga att någon "påminner om Goebbels" är inte sarkasm och jag tar illa upp av det OCH det är ett personangrepp. Läs forumreglerna. Kharles har även gjort flera tidigare personangrepp på mig, så varför ska han vara ställd över andra regler när han själv ser till att andra blir avstängda?
Barcelona La_Rambla
2005-11-14 14:47
Jag tycker inte att Kharles ska bli avstängd, kan du inte tyda hans sarkasm som vi andra så är det bara att beklaga. Lets take a wote. :P
Barcelona Gabriel
2005-11-14 14:46
Blir Kharles avstängd kan man verkligen börja undra !
Barcelona La_Rambla
2005-11-14 14:45
Lucho//
Motiverat är väl ett för starkt ord att ta till, han har mer som Kharles hävdar, påstått saker som om de vore en absolut sanning. Sen håller jag med om att folk får tycka vad de vill. Då ska de även klara av att bli kritiserade tillbaka också.
Barcelona Gabriel
2005-11-14 14:45
Vbg:arn

Ja jag ska tro vad du vill. Eto'o är en lagspelare och spelar inte för sig själv. Det är inte vårat fel att du är blind !
2005-11-14 14:44
Kharles: Jag skulle gärna ha en ursäkt för att du jämför mig med Goebbels (borde man inte kunna bli avstängd för sånt?). Jag tar illa upp av det.

Jag hoppas att Kharles kan bli avständ, eftersom det är ett påhopp på mig som person och det är inte tillåtet här.
2005-11-14 14:43
Barca82: Jag gillar Barcelona, jag har många Barcelona-artiklar hemma. Har jag ingen rätt att ha en Barcatröja bredvid mitt nick bara för att jag kritiserar en spelare? Laget är vad som är viktigt för mig, Eto'o bryr jag mig inte om. Jag gillar bara inte att vissa saker han gör går ut över laget, för jag anser att alla spelare spelar för Barcelona i första han och inte för sig själva och sin målkvot.

Gabriel: Tro vad du vill.
Barcelona Lucho
2005-11-14 14:40
Barça82: Det här forumet är ju knappast till för bara Barça-fans utan snarare ett ställe där man diskuterar Barça. Det är en jäkla skillnad. Om det man diskuterar sedan är positivt eller negativt om Barça spelar mindre roll tycker jag. Huvudsaken är att man har argument. Jag har absolut inga problem med någon som säger att Ronaldinho är världens mest överksattade spelare. Så länge denne motiverar det det vill säga och det har Vbg:arn gjort.
Barcelona Kharles
2005-11-14 14:38
Spinbad

Skillnaden är att det inte finns någon grund till pendejons påståenden. Han är här för ett syfte; Att smutskasta Lejonet från Abenir och att propagera för att Henke ska spela varje match. Att hylla Beckham och att påstå att Rooney är ljusår bättre än Messi. I hans tankegångar finns det knappt något positivt om Barcelona och dess supportrar, han säger saker och ting som det som sagt inte finns någon grund för och säger det som om de vore absolut sanning. Påminner om Goebbels i det avseendet och värre än Forca Blaugranas, som alla vet är galen. Låt inte hans blaugrana-tröja lura dig.

Lucho

Hata kanske är ett starkt ord för vissa, men det är så många känner. Vi är ju trots allt bittra rivaler.
Barcelona Barça82
2005-11-14 14:33
Ämne: Gabriel: Och ingen h....
Det folk stör sig på är att du har en Barça tröja bredvid ditt namn, sen att du spyr galla är en annan sak. Byt tröja! Det här är ett forum för Barçafans.
Barcelona Lucho
2005-11-14 14:30
Marcos: "Denna vecka ska man hata allt som har med de Vita Facisterna att göra..."

Måste man göra det eller? Finns det någon lag som säger det? Hjälp, jag verkar ha missat något här..
Annons: