/spanien/barcelona/forum/25317.aspx/spanien/barcelona/forum/25317.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles
2005-11-15 18:12
Jag nämnde bara att jag är överraskad att du inte tyckte att Henok Goitom och Björn Runström är mer talangfulla.
Barcelona Gabriel
2005-11-15 18:12
La_Rambla

Och så har dom mage att kalla Puyols tarzanfrisyr ful ;)
Barcelona La_Rambla
2005-11-15 18:10
Gabriel//
När vi ändå är inne på frisyrer, även om det inte har med spelet på plan att göra. Minns du Ronaldos egenskapade frisyr under VM i Frankrike -98, den halvrakade skallen? Något modelejon kan man inte anklaga honom för att vara. Priceless. ;)
Barcelona - Barca 20 -
2005-11-15 18:08
tippa Resultat Real - Barca
Barcelona - Barca 20 -
2005-11-15 18:07
Bra Att ni Avstängde - Los Blancos - !
Barcelona Gabriel
2005-11-15 18:06
Ignoration Gabriel, kom ihåg ignoration !
Barcelona La_Rambla
2005-11-15 18:06
King_raul//
Du måste ha läst lite slarvigt? Det jag skrev är att det finns/fanns rasister i bägge lägren.
Läs igen:

"Till Realfansens försvar, även Carlos har fått höra apljud på Camp Nou. Så drägg finns som King_raul skriver i bägge lägren, dessvärre."

Förstår du bättre den här gången?
Barcelona Vbg:arn
2005-11-15 18:05
Kharles: Du kan ju inte påstå att det är omotiverat att tycka att Rooney är bäste U21 just nu. LÅt Messi göra en hel säsong först innan ni höjer honom alltför mycket till skyarna. Att han är bra vet vi redan, men bättre än Rooney är han inte helt enkelt. För övrigt två olika spelartyper som egentligen inte går att jämföra, men Rooneys höga och jämna nivå både i England och internationellt tycker jag slåt högre än det Messi presterat hittills.

Rooney etta, Messi tvåa, Ramos trea.
Barcelona samdaman
2005-11-15 17:58
Detta måste upphöra.
Det kan inte fortsätta som det gör. Snälla skaffa moderatorer eller liknande, detta forum är så långt ifrån ett seriöst så det bara smäller om det. Det är fan ett skämt, det är vad det är.

Agera!
Real Madrid miike_163 [J.Baptista]
2005-11-15 17:52
Ämne: Haha, så har han byt....
öhh nej? Jag är en helt annan person
Barcelona Gabriel
2005-11-15 17:51
Redaktionen

Tack !
Barcelona Barçaredaktionen
2005-11-15 17:47
Zizou_manu ch Los Blancos är båda avstängda till och med dagen efter el clásico.
Barcelona Kharles
2005-11-15 17:46
"När Eto'o spelade junior fotboll på grus, spelade Ronaldo i det brasilianska landslaget med dåtidens superstjärnor"

Lejonet kan väl inte bestämma när han födds? Eller spelar det inget roll att O BurgerKingo är ett halvt decennium äldre?

-los blancos-

Det enda Ramos har över Puyol är den där prislappen. Jämför inte ett buskage med ett träd.

la saeta rubia

tack

Kan någon stänga av Zizou-Mano och - Los blancos -? Man fick inte använda sms-språk och dessutom verkar de ha något underligt problem med sina lober.
Barcelona Gabriel
2005-11-15 17:45
- Los blancos -

Wow grattis ! För första gången så lyckades du nästan skriva ett helt inlägg normalt till mig.
Sergio Ramos har det mesta som behövs för att bli en världsback. Han saknar dock något som väldigt få spelare besitter idag - cojones blandat med kämparglöd. Puyol har massvis av detta och det är det som gör honom till världens bästa back idag. Som sagt han hade, betäkna "HADE" förutsättningar till att bli riktigt framgångsrik. Synd för honom att han valde fel lag bara (oj svider det nu, det är väll under detta som ett nytt personangrepp kommer). Minns när Sergio Ramos slängde sig mot mållinjen för att rädda en boll från att gå i mål mot Valencia. Killen skakade på huvudet precis som att han tänkte "men herregud vad har jag gjort - vart har jag kommit - jag är slut nu" skrattade som fan men tyckte faktiskt synd om killen. Han förtjänade inte detta öde ;)

Gattuso är en annan som besitter dessa kvalitéer som Puyol.

Gosse lilla, jag är ledsen att (för att utrycka det på ditt sätt) bryta isen (du vet hockey som du gillar så mycket) för dig. Men jag kan betydligt mycket mer om fotboll än dig.

Ps. Var det inte du som skulle gå tillbaka till erat so called paradiset ?

Que te vayas !
Barcelona Gabriel
2005-11-15 17:36
- Los blancos -

Även om det jag skrev var ironiskt (skulle förövrigt inte förvåna mig ifall det var så) så har du ingen rätt att kalla mig för en psykopat. Isånnafall är den personen som skrev "20 frågor om Barcelona" lika mycket psykopat som mig.

Redaktionen: Detta var andra gången jag blev personligt angripen av "- Los blancos -". Väntar på en avstägning.

Händelse nummer 1: "Guti klipper säg inte , han har långt hår :S ? idiot"

Händelse nummer 2: "du e riktig sykopat."

Barcelona la saeta rubia
2005-11-15 17:36
Kharles:
Ska fixa det.
Barcelona Gabriel
2005-11-15 17:31
Zizou-Mano

"När Eto'o spelade junior fotboll på grus, spelade Ronaldo i det brasilianska landslaget med dåtidens superstjärnor."

Tillåt mig fråga dig vad det har med saken att göra ? Under den tiden så var Ronaldo tveklöst världens bästa anfallare och spelare. Nu är han världens mest effektiva anfallare men han är tveklöst långt ifrån titeln världens bästa spelare, då är Eto'o mer nära.

"O du Xavi, vem fan e du? Kallar oss smuts snorungar, man ser på sättet du skriver på att du är fetaste snorungen som finns, mannen jiddra inte."

Man kan undra om du pratar om dig själv. När du skriver saker som detta så undrar man verkligen:

*"Tvinga inte oss att skriva sönder ert forum"

*"Enda anledningen till att jag kommmer till erat smuts forum, om man nu kan kalla det, är att ni åsnor kommit till vårt forum och snackat skit. Håll er till era kloaker och kom inte till vårt paradis".

*"Tvinga mig inte komma hit igen".

Du måste vara riktigt livlös om du på allvar tror att vi blir fruktar dig. Det enda du gör är att göra dig själv till åtlöje.¨

Gå till erat Paradis med "snygga" killar som Beckham, Ramos och Guti (tss). Om inte eran styrelse var riktad åt homo-hållet så kanske även ni skulle kunna spela som oss. Fortsätt ni att köpa "modeller" vi satsar på att köpa fotbollspelare dom bästa i världen idag.
Atlético Fernando Torres #9
2005-11-15 17:26
Hehe:P Ni vann jue me 5-0 94 Real Vann 5-0 95:D hehe tippar 5-0 te er iår:D nemen hoppas ni vinner!!!! Lycka till
Barcelona Gabriel
2005-11-15 17:18
- Los blancos -

Nähe, så Guti klipper sig aldrig då eller ? Han har alltid haft samma långa frisyr ? Även om så var fallet så tvingas man klippa topparna eftersom dom blir slitna. Tom den dumaste vet att alla ibland klipper sig, även de långhåriga. Titta vem som kallar mig för en idiot.

Redaktionen - personangrepp i form av "idiot" riktat till mig. Accepteras sånt här ? När jag hävdar att jag ska ignorera en viss person så blir jag indirekt varnad, då borde sånt här resultera i en avstängnig.

Gracias !
Barcelona Xavi - Världens mest underskattade spelare
2005-11-15 17:18
Zizou-Mano

Ska du sänka mig? Hur ska du sänka mig din pajas?

Kom in i vårt forum, vem är du som vi ska frukta?

Ni är största snorungarna, ni fick luft efter att ni vann två matcher för 3 månader sen.

Snälla, ni är hästlängder bakom oss. Ska ni snacka historia, så bortse inte från att er historia inte är så ren. Det finns lite att titta på bakom varje titel.

PUTA MADRID!!!
Barcelona baarca
2005-11-15 17:14
Los blancos: men när han klippte sig...
vad äter ronaldo?

Barcelona Truman
2005-11-15 17:13
jag fattar inte varför barca vill låna ut Maxi. Eto kommer ju missa skit många matcher pga. Afrikanska mästerskapet. Då har vi väl bara Larsson kvar som kan spela centralt, tänk om han blir skadad eller underpresterar?? Hoppas Maxi(tanken) får stanna
Barcelona Gabriel
2005-11-15 16:58
- Los blancos -

För det första kan du väll lägga upp dina meningar på ett mer korrekt sätt. Det blir jobbigt att läsa det du skriver. När det handlar om 11-1 förlusten så låter det fint när du lägger upp det på ditt sätt men du kanske bör nämna hela historien ?

Vart går Guti när han ska klippa klippa sig ?
* Hos David Beckham ?
* Hos "Wannabe a superstar" ?
* Hos "Fab 5" ?
Barcelona Killa
2005-11-15 16:56
King_Raul//
Jag sa juhh förlåt! Jag ska sluta hålla på Barcelona! Och tack för din svenska undervisning!
Barcelona Xavi - Världens mest underskattade spelare
2005-11-15 16:53
Vart fick de smutsiga snorungarna från madrid luft ifrån? När spelade de en bra match senast?

För att deras tjockis börjat träna idag med boll, så tror de helt plötsligt att de ska kunna slå oss. Det spelar ingen roll att det är El Classico (form spelar ingen roll, en gammal klyscha). Men när ni är hästlängder bakom oss gällande spelet på plan, så har ni ingen chans. Varken på er mark, eller i Katalonien.

Kom ner på jorden snorungar, för annars kommer ert forum bombas efter matchen ifrån culés som säger: "VAD VAR DET VI SA? NI ÄR SÄMST!"

Visca el Barça!!! PUTA MADRID!!!
Real Madrid King_raul
2005-11-15 16:50
Kharles,
Förtjäna vad? Att jag håller RM istället för hans Atletico? Ja du, intressant fråga.
ligger nog mkt i att jag blev påtvingad rödvita saker hela tiden, sen kom trotsåldern och RM var naturligt.
Real Madrid - Los blancos -
2005-11-15 16:49
asså dom tog tilbakblick bara för barca , största förlusten har barca menllan oss . 11-1 förlora dom mot real , o + dom har största förlusten i la liga 12 - 0 mot athletic bilbao , sluta snacka historia . för jag vet mkt om det . ok ? om vi ska snacka historia mellan lagen , då e det mkt om real madrid .
Barcelona Kharles
2005-11-15 16:47
King_raul

Vad gjorde far din för att förtjäna det där..?

Zizou-Mano

vad sägs om de två matcherna innan den?

Vbgarn

Jag är chockad över att du inte tycker att Henok Goitom är bättre.
Real Madrid Zizou-Mano
2005-11-15 16:44
Tillbakablick på senaste El Clasico.
Real Madrid - Barcelona : 4-2

Eller vill ni hellre tillbakablicka för 45 år sedan?
Real Madrid - Los blancos -
2005-11-15 16:43
r9ronaldo , vrf ska inte robinho vara med ? han kanske blir inbytt , hoppas han får tid för att sänka barca , han e iinte dålig han e bättre en eran "såkallade talang messi , aktaer säger jag . Han e Farlig , han kan göra mål . han e bättre måt bättre lag , då han kommer igång
Annons: