/spanien/barcelona/forum/25315.aspx/spanien/barcelona/forum/25315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles
2005-11-13 23:07
Kharles: Den frågan är berättigad, så ställ den gärna till dig själv. Vad har vi gjort för att förtjäna dig?

Ja, fråga runt bara.
Barcelona Kharles
2005-11-13 23:07
Ok, verkar ganska långsökt.
Real Madrid Zizou-Mano
2005-11-13 23:04
Såg hemsidan hos en kompis. Ska be honom länka sidan till mig imon.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-13 23:03
Jämförelsen kom väl av bara farten eftersom någon tog upp Eto'o.

Du kan ha rätt med att Beckham var bättre innan han träffade henne, men du använder vissa ord fel så det blir lite konstigt. Eller så är det bara jag som missförstår.

Men det är ju klart att har man barn och fru så har man kanske inte tid att stanna i flera timmar efter varje träning som man kunnat tidigare.

Kharles: Den frågan är berättigad, så ställ den gärna till dig själv. Vad har vi gjort för att förtjäna dig?
Barcelona Kharles
2005-11-13 23:01
Zizou-Mano

Kan du erbjuda en källa? Eto'o har inte sagt annat än bra saker om Tjocka Ronnie, se själv.

Will the presence of Ronaldo in the Madrid team be an important factor?

"I do not think that one man makes a team, but it is true that every time he has the ball he scores. He is the number one. He is one of a few players that can be given only two chances in a game and will score twice. Anyway, in these games I think that the best players must play and if he is back from his injury then that will be good for the game. His appearance will not change the way we play though."
Barcelona Kharles
2005-11-13 22:57
Vad har vi culés gjort för att utstå det här okunnighetens avskrap, pinsamhetens stora symbol och lågvattenmärkets stora fanbärare..

Ve..
Barcelona Gabriel
2005-11-13 22:57
Vbg:arn

När Borell lägger upp sina listor i "Goal" så förundras man verkligen vare sig om han kan om fotboll eller inte.

Enligt min mening så var Beckham en bra fotbollsspelare innan han träffade hans nuvande fru 'Posh' (spice girls) Viktoria Beckham. Detta har även Manchester Uniteds Sir Alex Ferguson dementerat. Innan han träffade henne så stannade han alltid kvar efter träningarna för att tränna på egen hand på exempelvis frisparkar. Han gjorde mycket oftare mål på den tiden på frisparkar än vad han gör idag. Det var Viktoria som tog in honom i modebranschen. Ekonomiskt sätt tackar han nog henne för det idag, däremot borde han inte göra det om man ser till hans fotbollsprestationer efter det att han träffade henne.

Det var hon som snurrade runt huvudet i hans liv.

"Visst är Eto'o yngre och har spelat i sämre lag, men det är ingen jämförelse jag vill göra."

Nej du vill inte göra en jämförelse, varför skriver du så här då ?

"Vad har Eto'o vunnit? Spanska ligan en gång. Vad har Beckham vunnit? Jo, Premier League 7 gånger, FA-cupen två gånger och Champions League en gång."

Det låter tydligt och klart som en typisk jämförelse, om inte så vet jag inte vad det är.
2005-11-13 22:44
Ja, men det var bara anledningen till varför Eto'o var med på listan som jag ville ha fram, eftersom den överensstämde bra med min egen. Han hade ju Henry och Rooney och Schevchenko högt på den listan, såden kändes lite konstig. Men som sagt, det var inte själva placeringen som var intressant utan det som han skrev om Eto'o.

Borell kan nog en del om fotboll, han har rätt bra koll på alla ligor.

Visst kan man säga att Beckham hade vunnit titlarna ändå även om han suttit på bänken, men då förvrider man bara sanningen. Beckham var en nyckelspelare och låg bakom nästan alla Cole och Yorkes mål på den tiden.

Visst är Eto'o yngre och har spelat i sämre lag, men det är ingen jämförelse jag vill göra. Jag vill bara få fram att Beckham inte är en dålig fotbollsspelare. Eto'o är mig i det här ämnet helt egal, det var inte jag som tog upp honom.
Barcelona Gabriel
2005-11-13 22:36

By the way. Vad har Real Madrid vunnit sens man köpte David Beckham ? Bara nått att tänka på kanske.
Barcelona Gabriel
2005-11-13 22:32

Ja men du och Christian Borell eller vad den snubben heter borde bli bästa polare. Den som tar hans listor på allvar tas inte av mig på allvar då han enligt mig om man går efter hans rankningslistor inte lär kunna ett skvatt om fotboll.

När vi ändå är inne på överskattade fotbollsspelare så är Beckham världens mest överskattade fotbollsspelare som tiderna inom sporten någonsin skådat. Och det kan jag säga utan att ens behöva tänka efter.

Men herregud hur kan du jämföra Eto'os meriter med Beckhams, du gör ju det näst intill omöjligt att ta dig på allvar men jag försöker verkligen. För det första så har Beckham spelat i en utav Europas största klubbar i hela hans karriär. På 90 talet så regerade dessutom Manchester United engelsk fotboll tveklöst. Då kan du lika gärna klassa Garry Neville som en av tidernas bästa backar ! Eto'o är mycket yngre än vad Beckham är, han har spelat 1 säsong i en storklubb där han för övrigt vann La Liga.

Beckham får mycket skit just pga att han får oförtjänt mycket uppmärksamhet pga hans snygga ansikte. Hade han varit en bra fotbollsspelare så hade han inte fått det men nu säger sanningen en annan sak.
Barcelona La_Rambla
2005-11-13 22:30
Zizou-Mano//
Har du personligen intervjuat Eto'o och hört honom säga det? Nej jag tänkte väl det. Stäng dörren på väg ut är du snäll, det drar. ;)
Barcelona Puyol_21
2005-11-13 22:26
vad jag menar med att Beckham spelade där är att han hade vunnit de 7 ligatitlarna även om han hade suttit på bänken i man utd..
förstår du?
Barcelona Puyol_21
2005-11-13 22:24
vbg:arn:
du är inte alls smart..
Beckham spelade i Man utd, Eto'o spelade i Mallorca!!
när han kom till Barca så vann han direkt!

Beckham var på tredje plats på GOALs lista över överskattade spelare.. Eto'o på 27 tror jag..
det säger en del.. drygt 20 platser ifrån..

hoppas du nu förstår hur "fel" du har..
nu fattar jag varför vissa här inne hackar på dig..
äntligen förstår jag..
Barcelona Ronnie
2005-11-13 22:24
haha GOAL!! ja men då måste det vara så, GOAL har talat, Eto'o är överskattad!
2005-11-13 22:16
Jag är inte ensam om att tycka mindre bra om Eto'o, såg att GOAL rankade honom som en av Europas 30 mest överskattade spelare, beroende på att han är egoist som hellre avslutar själv och missar än spelar en lagkamrat i bättre läge.

Men jag tycker att Beckham är en riktigt bra fotbollsspelare, jag reagerade bara på att så många framställer honom som dålig och att han bara är där han är för att han är snygg.

Vad har Eto'o vunnit? Spanska ligan en gång. Vad har Beckham vunnit? Jo, Premier League 7 gånger, FA-cupen två gånger och Champions League en gång.

Jag tycker att Beckham får för mycket skit, folk glömmer att han har världens bästa tillslag och precision i sina passningar.

Världens bästa spelare har och kommer han aldrig bli, men dålig är han absolut inte.
Real Madrid Zizou-Mano
2005-11-13 22:13
Måste säga att det är jävligt oproffessionelt av Eto'o att säga att utan tjockisen vinner Barca. Det visar vilken nivå Eto'o verkligen håller. Inte första gången, kommer ni ihåg då han gjorde det där uttalandet mot Madrid efter att ni vunnit ligan, men då fick han böter och höll käften, tils nu. Snorunge. Vänta bara till El Clasico då Ronaldo som kommit efter 1 månads skada visar hur fotboll ska spelas.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-11-13 22:04
tjena grabbar!

Jag har en jätteviktig fårga som dock inte handlar om Barcelona men jag hoppas att en vänlig skäl svarar ändå.

Vet nån om man på bågot sätt kan kolla på Eurosport 2 på nätet??

TACK PÅ FÖRHAND!
Barcelona Messi
2005-11-13 22:00
Vi är överlägsna er i allt i de senaste matcherna. Vi spelar bättre, vi är bättre offensivt och defensivt. Vi är överlägsna jämfört med er.

Nu betyder inte det att vi kommer att vinna mot er, men vi har spelat bättre än er på slutet och det är inget bara jag som Barçasupporter säger utan hela fotbollsvärlden håller nog med.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-13 21:59
Inget mer tjafs, ska dra och läsa lite. Ses alla.

Jag kommer tillbaks om någon timme så kan vi fortsätta diskutera inför El Clásico.
2005-11-13 21:56
Ämne: Ämne: Ämne....
Om man är ett överlägset lag menar jag då att man vinner varenda match, enstaka oavgjord, ni har för många oavgjorda. Jag vet själv när jag ska prata om Real Madrid och när dem ska komma in i bilden. Just nu har inte Real Madrid presterat så bra, (undra varför?).
Barcelona Messi
2005-11-13 21:54
Du skrev:

"'Vi är ett överlägset lag'. Ni har bevisat att ni verkligen inte är det"

Då menar du att vi inte alls är överlägsna, vilket betyder att du tycker att ni är ungefär lika bra eller bättre. Eller?
Barcelona La_Rambla
2005-11-13 21:53
alex163//
Du är nog inte rätt person att be någon "hålla tyst" på Barcelonas forum. Att vi har åsikter om Real som inte behagar dig får du försöka svälja, det är bara att bita ihop.
Barcelona La_Rambla
2005-11-13 21:51
Ok, han spädde nog på lite extra med glimten i ögat skulle jag tro, för att retas lite med er redaktion. Det blir nog ett svar på det där.
Barcelona Sonde
Mohammed: Kul att man kan roa någon ;)

Jag gillar Deco's uttalande. Det visar att man inte är rädda för att spela med press på sig, vilket kan vara särskilt förödande i matcher mellan såpass jämna lag.
LOL. Har jag ens påstått det? Nej, exakt, tyst.
Barcelona Messi
2005-11-13 21:50
Ämne: Ämne: Vi är e....
Om du anser att ni har varit bättre än oss i de senaste matcherna så ser du fel, ja.
2005-11-13 21:49
Ämne: alex163//
Det där h....
Nej faktiskt inte. Denna gång läste jag vad er redaktör skrev.
Barcelona La_Rambla
2005-11-13 21:46
alex163//
Det där har du väl antagligen läst på Marca eller AS? Vad förvånad jag blir isf. Ett tips, ta och läs Barças hemsida istället, där är han iaf inte kaxig.
Barcelona Gabriel
2005-11-13 21:45
Vga:arn

Ja eller hur, Beckham är bra och Eto'o är dålig. Jag håller så med dig alltså !

Deco är kung och svarar precis som man ska svara. Vi kommer att vinna, kaxigt eller inte, who chares.
Barcelona Maxi Lopez # 11
2005-11-13 21:40
Hoppas jag oxå.. men man vill ju alltid att sitt eget favorit lag ska vinna :)

men el clasico bjuder aldrig på dålig fotboll :)
Annons: