/spanien/barcelona/forum/25312.aspx/spanien/barcelona/forum/25312.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2005-11-17 14:58
Madridredaktionen (Akram) tack det var det enda rätta att göra, moget trots allt.

La_Rambla: Varsågod gjorde mitt bästa för att få din avstängning upphävd. Det var inte lätt ska du veta men det var det ända rätta.
Barcelona Kharles
2005-11-17 14:57
Ronaldo - Legenden som satte rekord i hamburgarkonsumtion!

Men chris, det är inte mitt fel. Sport är ju så klockrena i sin satir! haaaaahahahaha!
Barcelona Kharles
2005-11-17 14:56
"Kom igen Ronaldo, du måste komma tillbaka och rädda oss! Utan dig har vi ingen chans!

Woody skadade sig igen.

Honom skiter jag i."
Real Madrid chrisespaña
2005-11-17 14:56
Eller ska vi inte diskutera om hur Ronaldinho (mot alla odds) blev fulare när han kom till Barca.

Kharles min vän, lägg ner fetto-snacket nu, börjar bli larvigt.
Barcelona Kharles
2005-11-17 14:54
Han kan sparka bollen!
Barcelona Kharles
2005-11-17 14:54
Kolla, han har redan påbörjat löpträning!
Barcelona Kharles
2005-11-17 14:53
Jag håller med, låt oss snacka fotboll. Om hur fet Ronaldo blev sen han kom till Mcrid.
Real Madrid chrisespaña
2005-11-17 14:51
La Ramblas avstängning är hävd.

Så nu lägger vi ner denna sandlåda.
Barcelona Mr_Dinho
2005-11-17 14:50
Jag är ett stort Barca-fan och älskar Barcelona. Varför i helvete ska ni hålla på och snacka en massa skit på detta världslags forum? Kan ni prata om fotboll istället? Det vore trevligare. Tack
Barcelona Gabriel
2005-11-17 14:49
O Fenômeno

Har själv pratat med La_Rambla och han har pga sin avstängning inte tillgång till att skriva här inne heller. Även om det var så att han bara blev avstängd från madrids forum så tycker jag fortfarande att det är helt felaktigt. Men jag skrev till Akram att jag ska prata med La_Rambla om att undvika att gå in på erat forum i en vecka ifall han upphäver hans avstängning. På det sättet kan han skriva här inne och ni slipper honom (på en vecka iaf) vilket var själva saken, elr hur.

Detta är det minsta ni (Akram) kan göra !
Spinbad
2005-11-17 14:45
Akram:
Du verkar ha lite dålig koll på hur svenskafans fungerar. Blir man spärrad på ett forum blir man det på alla.
Real Madrid chrisespaña
2005-11-17 14:45
Kharles//

Lägg ner nu.
Barcelona Kharles
2005-11-17 14:43
Jag förväntar mig att Rickard tar itu med dessa maktmissbrukande dårar, jag tänker inte fortsätta en diskussion som inte ens borde finnas och diskutera kan man verkligen inte göra med vissa förlegade antisnillen nedan.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 14:42
Gabriel,

Tydligen är det ju så att det bara är från Madrids forum. Då är det ju helt berättigat.
Barcelona Gabriel
2005-11-17 14:41
O Fenômeno

Okej att du skiter i det får stå för dig givetvis men det är fortfarande inget argument till att stänga av honom. Det kvartstår fortfarande att han blev orättvist behandlad !
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 14:35
Ämne: Var i reglerna står ....
Det är en oskriven regel. Du om någon borde veta det med tanke på alla oskrivna regler du skruvat ihop.

En O-betydelse lös person kommer med o-betydande åsikter. Inget att bekymra sig över. Provokation, löjliga argument och att negligera är din personifiering. Jag tar det för givet att just du kommer att skriva något sådant och jag vet att alla gör det.

Real Madrid chrisespaña
2005-11-17 14:34
tjena!

Skulle någon kunna hitta det där "spotta" inlägget?

Hittar det ej?!
Barcelona Puyol_21
2005-11-17 14:34
OFen. dra härifrån..håll dig till de vitas forum..den äckliga alltså..
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 14:32
Gabriel,

Som sagt. Det skiter jag fullständigt i. Respektlöst, barnsligt och omoget att ens göra en sådan jämförning!
Barcelona Kharles
2005-11-17 14:30
Var i reglerna står det att man inte får nämna föräldrar i exempel och metaforer?

Förresten, jag tycker Ronaldo är en fet dåre. Brist på respekt, nu börjar du snart lipa och kräver att jag blir avstängd.
Barcelona Gabriel
2005-11-17 14:29
O Fenômeno

Jag håller med dig angående din åsikt. Det du inte förstår är att han inte menar det på det sättet. När han säger "som om någon hade spottat på dina föräldar eller liknande" så ger han ett exempel på att du överreagerade precis som att någon hade spottat på dina föräldrar. Du reagerar enligt honom på samma sätt när man kritiserar Ronaldo. Det innebär inte att han "spottar på dina föräldrar" han menar att du reagerar på samma sätt som man vanligen gör ifall någon hade spottat på dina föräldrar.

Tolka det rätt !
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 14:26
Det är min åsikt. Det handlar inte om La_Rambla utan om allt sånt skitsnack i allmänhet. Att uttala sig eller nämna föräldrar i text då har man grov brist på respekt, brist på argument och har gått långt över gränsen.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 14:24
Gabriel och Kharles,

Jag kan tåla mycket men att ens nämna någons föräldrar i något sammanhang är långt över gränsen. Det är klart det är riktat mot mig, han skriver ju "dina".

Klart han får tycka det och ha ett vettigt argument men inte håna och på ett barnsligt sätt smutskasta.
Real Madrid Akram
2005-11-17 14:23
Jag kan inte spärra av folk från andras forum. Han är spärrad från Madrid forumet.

Barcelona Kharles
2005-11-17 14:19
O Fenômeno

Kom igen nu, det där med spotta var bara en metafor, inget direkt riktat mot någon.

Sen får han väl tycka att realmadrid-redaktionen är sämst på SF utan att bli avstängd? Jag tycker också att de är bland de sämre, blir jag avstängd nu eller?

Vilket skämt, riktigt jävla sorgligt.
Barcelona Gabriel
2005-11-17 14:19
O Fenômeno

Eller så borde du lära dig att tolka vad folk säger istället. Han tog det som ett exempel. Hade han sagt "jag spottar på dina föräldrar" hade det varit en annan sak. Felaktigt argument från din sida. Han är fortfarande felaktigt behandlad och hans avstängning ska upphävas!
Barcelona Gabriel
2005-11-17 14:17
Kharles

Han kan inte skriva här heller. HAn blev astängd i en hel vecka på alla forum. Helt felaktigt !
Barcelona Kharles
2005-11-17 14:16
Engen

Kanske borde skrivit 'striker'. Cruyff var mycket mer än en striker. Samma sak med Pele.
Barcelona Marcos
2005-11-17 14:16

Real Madrid=Mafia.

Kommer ihåg när en av komentatorerna på tv4+ sa "o där sitter maffian" när bildproducenten visade Reals president och andra gubbar på VIP sektionen, fick mig ett gott skratt.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 14:12
Ämne: Ursäkta språket, men....
Det är för mig rätt att La_Rambla blir avstängd.

Man skriver inte "som om någon hade spottat på dina föräldar eller liknande".

Inte ens sarkastiskt. Där tappade lillen all den lilla respekt han hade kvar i mina ögon.
Det är ett grovt påhopp i min skala i vilket sammanhang som helst.

Ganska onödigt att kalla hela Real Madrid redaktionen för sämst på SF också. Liten måtta och lite respekt får det vara.

Annons: