/spanien/barcelona/forum/25309.aspx/spanien/barcelona/forum/25309.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-15 15:36
alex163 [Sergio Ramos] ///
alltså kan du inte bara hålla din tunga i din mun
varför kommer du här o snackar skit om spelare.
om Eto är en apa så varför gjorde apan mål på do senaste el clasicó´. o varför blev hästen världens bäste.är det inte skamligt för madrids stjärnor att en häst blir världns bäste fotbolls spelaren istället för dom. :)
Barcelona tarrak
Jag tycker inte frågorna på Madrid-sidan är nånting att hetsa upp sig över. Sånt får man både ge och ta, ingen poäng att böla om att de är taskiga.
Barcelona Vbg:arn
Det där borde välvara tillräckligt för att bli avstängd och spärrad? Det var ju klart rasistiskt.
Barcelona Barça82
2005-11-15 15:34
Ämne: Ämne: alex163....Din jävla rassist, dra du åt helvete.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-15 15:32
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
oooo snälla nån som är Madrid fan hjälp mig här dem mobbar mig. De säger att Apan ska göra mål på ZOOO där han hör hemma? Då ska väl också Ronaldinho göra mål eftersom han är en häst? och vad gör Puyol, gör han också mål?

Eto'o ska bryta benet.
Real Madrid King_raul
2005-11-15 15:31
Vbg:arn,
Vi får hoppas att vi slipper rasistiska tillmäten.

Det är en tragisk liten grupp som står för dessa och iqn hos faktiska apor är faktiskt högre.
Speciellt med tanke på att det ingår Robinho, Ronaldo, R Carlos, Baptista i RM.

2005-11-15 15:28
Med tanke på att matchen går i Madrid kommer inte Eto'o mötas av burop. Han kommer mötas av apvrål.
Barcelona Gabriel
2005-11-15 15:27
alex163 [Sergio Ramos]

"självisk idiot" haha snacka om att någon är en surpuppa för att han gick till det bättre laget. Bilda fanklubb med florentino så kan ni sitta och gråta tillsammans när Eto'o fortsätter med sina målkallas, och tro mig han gör mål mot er som alltid på Bernabe-ZOO !

Ja jag ska ha det bra :)
2005-11-15 15:26
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Haha det får vi se. Tror inte en självisk idiot gör mål mot oss. Ha det bra.
Barcelona Gabriel
2005-11-15 15:25
(catalonia barca)

Man är väll van vid att dom har stora käfter (fansen alltså). Låt dom snacka och med deras patetiska försök inbilla sig att vi tar åt oss. Det bevisar bara på att dom har fokus mer på oss inför el clasico än på dem själva. Vi pratar på planen !
Barcelona Gabriel
2005-11-15 15:23
alex163 [Sergio Ramos]

Men herregud till skillnad från Figo så har vårat lejon ett betydligt starkare psyke. Stackaren Figo började ju nästan gråta när han kom tillbaka första gången, höll sig för öronen. Det var nästan så man tyckte synd om honom haha skrattretande !

Eto'o kommer verkligen inte bry sig om ni buar ut honom, för övrigt kommer era burop att sluta till under tiden när han tystar er genom att göra mål !
2005-11-15 15:22
AlexC: Det var ju bara för att understryka bitterheten, att det är det verkar vara. Jag räknar inte inhopp som att "få spela", utan jag tänker på spel från start då.
Barcelona Barça82
2005-11-15 15:22
In med Henke bara, han löser allt
Barcelona AlexC
2005-11-15 15:20
Vbg:arn; du skrev att man bara låter Messi spela i Ch L. Antingen har du fel eller så uttryckte du dig klumpigt.

Sannolikt är alla bittra för att träbenet får starta ligamatch efter ligamtach utan att någonsin visa något positivt.
2005-11-15 15:16
Ämne: Catalonia Barca,
Ne....Exakt. Men det är lugnt. Eto'o kommer buas ut så han börjar gråta istället. LOL.
Killen kommer verkligen få det hett, musik hela tiden (bu-rop).
Barcelona La_Rambla
2005-11-15 15:16
Så j-a underbart sagt var det! ;)
Real Madrid King_raul
2005-11-15 15:13
Catalonia Barca,
Nej låt du era spelare stå för sånt skit istället.

"Madrid cabrón, saluda al campeon"

2005-11-15 15:12
alltså dom 20 frågor är väldigt oacceptabla.
det står mycket skit om barca men inte direkt utan indirekt.
jag tycker att dom borde skämas.
man ska inte skriva sånt skit.
hoppas inte vår redaktion gör så
för då kommer vi att sjunka till deras klass som är väldigt barnslig.

visca la barca.
2005-11-15 15:09
ha ej Kharles ,tack :)
Barcelona Kharles
2005-11-15 15:09
(catalonia barca)

Det är mest Segunda B lag som måste spela för att komma så långt. Eftersom FCB redan är och alltid har varit i förstadivisionen behöver man inte spela för att komma dit. Men det har inte alltid varit så, en gång hade cupen en större status.
Real Madrid Max
2005-11-15 15:07
Madridartikeln får man tycka vad man vill om, efterom jag känner artikelförfattaren VET jag att den är skriven med glimten i ögat. Jag hoppas tvärtemot libbe att barcaredaktionen publicerar lika bra artiklar på liknande tema som de gjort tidigare, dvs ungefär samma sak som "20 frågor" fast tvärtom. Både Sonde och Jocke skrev bra sådana i fjor.

Däremot bör artiklar som underblåser hat osv hållas borta. Under hela min tid var det en mycket bra dialog mellan redaktionerna och vad jag vet är det det fortfarande. Och det är kul med clasico!
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-15 15:05
Det tråkiga med dem 20 frågorna är väl att det var samma 20 frågor som dök upp sist vi mötte dem på Bernabeu.
2005-11-15 15:03
barca ska spela idag semifinal i cataluniya cup idag.men hörde precis att det är semifinal.
när spela dom för att dom kom till semifinal.
tacksam för svar.
2005-11-15 15:02
AlexC: Jag uttryckte mig inte klumpigt, jag skulle framstå som bitter. Eftersom jag tyckt det varit konstigt att Messi gör toppmatcher i Cl för att sedan inte få starta i ligan.

Men tack för upplysningarna iaf.

För övrigt tycker jag att Real Madrids 20 frågor är rätt roliga ändå, om man ser på dom med glimten i ögat.
Valladolid libbe
2005-11-15 14:23
Jag hoppas barca redaktionen inte sanker sig till real redaktionens niva efter att de har gjort den smaklosa "20 frågor om våra motståndare" .

Jag ar inte barca fan ens och jag tyckte det var lagt, man ska visa lite mer respekt an sa.
Personen som gjorde det visar bara hur omogen han ar.
Aven om man hatar ett lag ska man alltid visa respekt.
Barcelona AlexC
2005-11-15 14:04
Vad VBG:arn menade (men som oftast uttryckte han sig klumpigt) att man får fortsätta starta med Giuly i ligan (Jippi!) och Messi i Ch L. Skillnaden blir istället att Henke eller Ezquerro får ersätta Ludde.

Vbg:arn; Ronnie, Eto'o & Marquez är icke-EU-spelare.
Barcelona Brankt
2005-11-15 14:02
Barça har i dagsläget tre icke EU-spelare. Dessa är Ronaldinho, Marquez och Etóo.
Real Madrid Max
2005-11-15 13:55
VBG:arn.

Det är inte hans pass det gäller, han har pass nu, det är hur han anmäldes i barcas trupp. Icke-EU idag är Ronaldinho, Etoo och Marquez.
Barcelona La_Rambla
2005-11-15 13:49
Vad har det med saken att göra, han har ju spelat och varit med i truppen. Det som räknas.
2005-11-15 13:47
Men Messis matcher i ligan har väl mest varit inhopp?
Annons: