/spanien/barcelona/forum/25307.aspx/spanien/barcelona/forum/25307.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona baarca
2005-11-17 17:13
Hola catalanes!.. ska messi spela på lördag?
Barcelona Barçaredaktionen
2005-11-17 17:04
Så, nu har det rensats, mycket! Nivån var katastrofal, även annars duktiga skribenter emellan.

Snälla, låt oss inte behöva rensa halva forumet igen!
Barcelona Kharles
2005-11-17 17:00
Haha! Nice :-)
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-17 16:56
Tjena grabbar,jag har gjort en 10 frågor om vår motståndare istället för 20(orkade inte).
Se det här som något kul,inget allvarligt hoppas jag,även om alla inte blir glada över att läsa den.

1. Hur många titlar har David Beckham vunnit sen han gick till Reak Madrid?

A. 5st
B.3st
C.0st

2.Ökar Barcas chanser till seger i El clasico med Beckham skadad?

A.Ja
B.Nej
C.Troligtvis,då Beckham är en av världens bäste för tillfället.

3. Hur många CL-titlar har Ronaldo vunnit i Real Madrid.

A.3st
B2st
C.0st

4.I vilken klubb spelade Ronaldo i när han presterade sin bästa fotboll i den Spanska ligan?

A.FC Barcelona
B.Real Madrid
C.Valencia

5.Har Zidane blivit en bättre spelare sen han gick till Real Madrid?

A.Det är möjligt.
BNej.
C.Självklart,alla storspelare blir bättre när dem kommer till Real.

6.När spelade Raul en bra match sist?

A.Varje vecka.
B.Varannan vecka.
C.För ca 2-3 år sen.

7.Är Raul värd en plats i startelvan?

A.Ja,han är ju en egen produkt.
B.Självklart,han har ju varit en av världens bäste i ett helt decennium.
C.Nej,han är överskattad.

8.Är Guti lika bra som Xavi?

A.Ja om inte bättre.
B.Han hade varit minst lika bra om han hade fått mer speltid i Real,istället för överbetalda divor som F Redondo och Makelele.
C.Nej.

9.Har F Perez ett finger med i fallet "Messi"?

A.Nej varför skulle han det?
B.Ja, han gillar att sätta käppar i hjulet om det har med Barca att göra,eftersom han fokuserar mer kraft och tid på dem än på Real.
C.Det var väl Deportivo och Alaves som änmälde Barca angående Messis spelarlicens och inte Perez.

10.Varför har R Carlos inte kommit med några uttalande på sistone?

A.Han har insett att" tiga är guldvärt".
B.Han har insett att det inte lönar sig att snacka en massa skit.
C.Han har insett att Real inte har någon chans på ligatiteln.

Barcelona R-10
2005-11-17 16:42
Kolla länk
Beckham kan missa matchen....
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 16:14
Kalle,

Jag räknar inte Naranja Cup utan jag räknar titlar så som Uefa Cupen.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 16:14
Ämne: Gordo

Deco var bä....
Beckham har vunnit det Deco och mer än så. Deco kommer aldrig komma i närheten av Beckhams meritlista. Jag snackar nu om personliga utmärkelse för Beckhams inviduella prestationer!

Beckham har fått silver i Fifa World player award. Två gånger!

4: a i Guldbollen. MVP i CL och massa annat.
Barcelona Kharles
2005-11-17 16:07
Gordo

Deco var bäst i Porto när de vann ligan, Uefacupen och sen ligan och CL året därpå. Han blev röstad till MVP i CL och 2:a i Ballon d'Or, 4 i World Player of the Year. Senaste 2 åren. Vad har Beckham åstadkommit? Förutom att ha fått kicken av Vodafone?

Angående Ronaldo's titlar - Jag räknade inte Naranja cup.

Nicholas

Tacka Akram för dom.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 16:02
Beckham har varit en av de 3 bästa i Världen. Deco har inte varit i närheten.
Real Madrid Nicholas (red)
2005-11-17 15:59
Jag har inte sett så mycket av Deco - Porto hade inte ens vunnit Gotia om det inte vore för Mourinho. I och för sig, Barcelonas förra säsong borde ni Culés ha betydligt bättre koll på, än vad jag har...
Barcelona Kharles
2005-11-17 15:56
Nicholas

Skärp dig nu, du vet bättre än det. Vill du ta en titt på Decos meritlista de senaste åren och jämföra den med Beckhams de senaste åren? Barcelona vann, speciellt då Becks anlände. Make no mistake.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 15:54
Ämne: Que ha ganado el mad....Nej, det har han inte.

O Fenômeno har 3 ligatitlar och 8 Cuptitlar på klubbnivå.
2005-11-17 15:54
Och Eto'o är bättre än vad Ronaldo är - men han blev utlånad bara för att Floren behövde ha något att roa sig med...
Barcelona Kharles
2005-11-17 15:52
Que ha ganado el madrid desde beckham?

Eto'o har för övrigt lika många ligatitlar som O Gordo.
2005-11-17 15:36
Vilket stolpskott. Härmed är du utesluten ur alla diskussioner som går att härleda till ämnet fotboll. Det är uppriktigt synd om dig – om mina beskrivningar av zonförsvaret inte hjälper dig på vägen – är det ännu mer synd om dig.

Jag har aldrig att den är ”den bästa” – men helt klart en av dem bästa.
Barcelona Kharles
2005-11-17 15:30
Haha ser ut som om jag sårade några Ronaldo-fans. Llorones. ;-)

Lista med spelare som har bättre högerfötter och tillslag på bollen än David Beckham;

Ronaldinho
Riquelme
Rooney
Juninho
Ronaldo
Zidane
Xavi
Deco
Edmilson
Henry
Camoranesi
Ibrahimovic
Pirlo
Kaka
Lampard
Xabi Alonso
Totti
Joaquin
Robinho
Del Piero
Aimar

Alla spelarna ovan har bättre högerfot än David Beckham.

Och snälla Nicholas, berätta för mig vad det är i zonförsvar som gör Beckhams högerfot den bästa i världen (att säga något sådant får folk att ila i märgen)?
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-17 15:28
Grabbar. Ska vi inte ta och lägga ner skitsnacket och all tjafs så vi kan vara åtminstone positiva inför Real Madrid - Barcelona, eller föredrar ni tjafs och argument osv?
Barcelona Gabriel
2005-11-17 15:22
chrisespaña

Har aldrig sagt att han är snygg !? Men det betyder inte att han är ful. Alla människor är inte indelade i två folkgrupper du vet - snygg eller ful. Det finns sånna som ser helt normala ut, varken fula eller snygga. Dessutom är detta ett värdepåstående av varje person och inget sakpåstående.
Barcelona Mr_Dinho
2005-11-17 15:21
Nicholas (red):

Nehe, så är de helt plötsligt du som bestämmer vad det ska talas om i detta forum, din Real-fjant? Håll dig till erat forum istället.
Barcelona Kharles
2005-11-17 15:09
Dagens futbolitis (på humor grafico) i Sport.

Hehe.
Barcelona Gabriel
2005-11-17 15:06
Nicholas (red)

Läs mina inlägg om Ronaldo VS Samuel Eto'o (om du orkar) så ser du allt jag ville få sagt om denna jämförelsen. Orkar inte gå in på en diskussion där jag redan nämnt allt.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-17 15:04
Ämne: alex163, ni kommer a....
Aja. Om vi vinner nu på lördag, kommer du säga då att det beror på domarn?
Barcelona Kharles
Aww.. Dom tog slut.

Finns dock en riktigt bra trailer på länken, gjord av Master_Prime. Scrolle ner, tryck på "free" och vänta 30s. Njut.
Gabriel//

Ronaldo gör lika många mål som Eto'o, övervikten till trots, och han spelar i ett lag bestående av "vrak"...

Snurrespärätt är inte ful - han har bara svårt att hålla sig på benen.
Gabriel//

Ronaldo gör lika många mål som Eto'o, övervikten till trots, och han spelar i ett lag bestående av "vrak"...
Real Madrid chrisespaña
2005-11-17 15:02
Haha, du och dina serier Kharles.

Gabriel// Tycker du Ronaldinho inte är ful? Ehh, okej.

Ni menar på allvar att Ronaldo är överviktig?
2005-11-17 15:02
Kharles//

Om vi lägger pellejönsandet år sidan - men allvarligt nämn tjugo spelare vars högerfot är starkare än Beckham.

Har du överhuvudtaget spelat fotboll? Vet du vad zonförsvar är? Om där fanns 20 (eller betydligt fler som du vill få det till, i din fantasivärld) spelare som slog bättre crossbollar än Beckham (på 40-50 meter) – så tro mig – zonförsvaret hade inte fungerat. Alla lag hade fått tillämpat markerande försvarsspel – det måste du väl någonstans förstå?

Det är som om jag sade att där fanns tjugo, eller fler, vars teknik vida överträffar Ronaldinhos…
Barcelona Gabriel
2005-11-17 14:59
chrisespaña

Ronaldinhos "fula" ansikte (tycker inte ens han är ful) påverkar inte hans spel vilket Ronaldos övervikt gör. Det är skillnaden !
Barcelona Gabriel
2005-11-17 14:58
Madridredaktionen (Akram) tack det var det enda rätta att göra, moget trots allt.

La_Rambla: Varsågod gjorde mitt bästa för att få din avstängning upphävd. Det var inte lätt ska du veta men det var det ända rätta.
Barcelona Kharles
2005-11-17 14:57
Ronaldo - Legenden som satte rekord i hamburgarkonsumtion!

Men chris, det är inte mitt fel. Sport är ju så klockrena i sin satir! haaaaahahahaha!
Annons: