/spanien/barcelona/forum/25306.aspx/spanien/barcelona/forum/25306.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sersari
2005-11-16 20:07
Såg på en Ronaldinho-video när han spelar i PSG, är det någon som vet varför han har nr 21 och sen nr 10?
Varför hade han 2 olika nummer i PSG, är det kanske för att den spelare som hade nr 10 såldes/lånades ut, eller?
Dessutom är Deco bäst.
Real Madrid chrisespaña
2005-11-16 20:06
Tarrak//

Ja du, "tjockisen" Ronaldo är bättre på allt. Han har bättre målsinne, bättre teknik, bättre med bollen, ja han är till och med mindre självisk än Etoo, bara det otroligt.

Sen är det ju bara att se vad Ronaldo uppnått, visst det skiljer ett par år dem e mellan, men vad gjorde Etoo när han var 18 år?

Men vi kan ju kolla med Barca-fansen här inne, handen på hjärtat nu grabbar, är Etoo bättre än Ronaldo?
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-16 20:06
Patrik ///
Vbg:arn ÄR INTE EN CULE
HAN ÄR EN JUVE FANS JUVENTINO.
2005-11-16 20:05
Kharles ////
haha Kharles du har rätt,
när man ser folk prata så mycket om deco så tror man att han är en amatör som går i mff eller elfsborg.
haha :)
lustigt väldigt lustigt.
Barcelona Kharles
2005-11-16 20:02
Snart kommer det. Anders Svensson är bättre än Deco.
Barcelona tarrak
2005-11-16 20:00
Vbg:arn/Du har ju ändå en Barcelonatröja bredvid ditt namn, så du borde väl anse dig själv vara en supporter. Kan du bara nån gång säga nånting positivt om klubben eller någon spelare i klubben?
Barcelona Barça`
2005-11-16 19:57
Vbg:arn !!!!!

Håller inte med dig om vad DU tycker..
Deco var mycket viktig till vårt liga guld i fjol...han har kanske inte bländat oss i år..
men att du går ut o tycker så..tycker jag är bedrövligt..:S
På nått sett ser du inte ut som vara ett BARCA fan..sorligt..

Läg ner..
Barcelona Patrik
2005-11-16 19:54
Vbg:arn

Deco långt ifrån lysande förra året?

Verkligen motsatsen. Deco var en av dom bästa i Barcelona under hela säsongen. Det märks att du inte är Culé eller sett Barca under förra säsongen. Ta av dig tröjan.
Barcelona La_Rambla
2005-11-16 19:44
Figolina//
Tror du har en poäng där, han ser nog slutet. Att han inte är motiverad i Real kan ha sin förklaring i att han är en ganska så tyst och tillbakadragen person. Tror inte den uppmärksamhet och krav man har i Real tilltalar honom riktigt. Men det är mer en personlig tanke bara.

Att Deco redan skulle vara slut, hah, skiter påven i skogen?
Barcelona La_Rambla
2005-11-16 19:41
Vbg:arn//
Nu ska du väl ändå inte överdriva va? Jag deltog i en diskussion om vilka spelare som skulle passa Barça bra vid en eventuell transfer. Från det till att som du i var och vart annat inlägg tycka att Eto'o borde säljas är det flera mil. Bespara mig fler floskler tack. ;)
Real Madrid Figolina
2005-11-16 19:39
För att allt ska vara rätt o riktigt så vill jag påpeka att Baptista är 24 o Deco är 28.Inte ser väl Deco slutet redan?
Sedan tror jag inte Zizou är slut, inte riktigt än.Sist jag såg honom med Les Bleus tyckte jag det var den gamle Zidane.Han gjorde mål och körde sina finter.Tror inte han är motiverad i Real längre.
Barcelona Marcos
2005-11-16 19:37
Puyol är världens bästa mittback.(väntar på vgbs reaktion ;)) din lilla Barsahatare.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-16 19:37
La_Rambla: Kul att du pratar om att leva ut sina fantasier. Jag har sett dina resonemang o matt få hit alla sydamerikanska talangar och alla ytterbackar som finns tillgängliga, och för ett struntsumma också.

Det om något är önskedrömmar.
2005-11-16 19:36
Vad har Deco gjort som är så exceptionellt i Barca? Han var ju långt ifrån lysande förra året. Vissa matcher glimrade han till, men på det stora hela var han inte någon succé.
Barcelona La_Rambla
2005-11-16 19:30
Sonde, det är inte ens hans lag. Han är juventino. Barça har han nog som FM-lag där han vill leva ut sina drömmar och få dit de spelarna han har som favoriter. ;)

Glömde tillägga, just för att Barça i sina bästa stunder spelar den mes attraktiva fotbollen i världen.
Barcelona La_Rambla
2005-11-16 19:28
Bullshit, Essien är överskattad hormonuppbyggd spelare, Lampard är bra i Chelsea där han täcks upp av de defensiva mittfältarna. Vieira har bäst före datum gått ut. Gerrard är för ojämn. Ballack är bra men också ojämn.
Barcelona Sonde
2005-11-16 19:28
VBG:arn: Man får lätt den uppfattningen att ditt enda syfte härinne är att gå emot strömmen. Eto'o är överskattad, Deco är överskattad, Henke borde få spela mer osv...Förväntar du dig medhåll?

Essien, Juninho, Vieira bättre än Deco, nej knappast.
2005-11-16 19:25
Marcos: Världens bäste? Njaaa.. Ballack, Lampard, Gerrard, Vieira, Nedved, Essien, Kaka, Juninho.. Hört talas om dom? Alla är bättre än Deco OCH dom är mittfältare.
Barcelona La_Rambla
2005-11-16 19:21
tarrak & Christian_Meijer//
Inte för att det kanske är av så stor vikt, men det var faktiskt inte tarrak utan Camparn på nou som skrev så.
Barcelona tarrak
2005-11-16 19:15
Ämne: Tarrak// Förstår int....
Allvarligt så vet jag inte om det är du som är sinnessjuk eller om jag har drabbats av alzheimers men snälla kan du rakt av citera något ställe där jag påstått att Deco är dubbelt så bra som Baptista?
Barcelona Marcos
2005-11-16 19:15
Deco är världens bästa mittfältare/spelkreatör med ett fotbollssinne som är helt makalös. Punkt slut.

Real Madrid Christian_Meijer
2005-11-16 19:06
Tarrak// Förstår inte hur du kan förneka att du själv skrev att deco var dubbelt så bra som baptista? det står ju under det inlägget där du så fint felstavade mitt namn! :D I övrigt så vill jag inte sprida någon antagonism på forumet utan anser att mitt förra inlägg (se föregående sida), var välformulerat och befogat!
2005-11-16 19:01
Deco är väl en sån spelare som kan glänsa i ett lite mindre lag, men bland andra stjärnor så försvinner hans stjärnglans.

Bra spelare att ha som back-up, men frågan är hur länge Deco vill se sig som det.
2005-11-16 18:52
Sonde ///
MEDLEMARNA ALLTSÅ SUPPORTRARNA.

ja, klubbens medlemmar
Barcelona Sonde
2005-11-16 18:51
Barcelona ägs av medlemmarna...
2005-11-16 18:50
Kharles ///
vet du av vem som barca ägs ifrån.
den här frågan har jag funderat på sen länge men jag hittar ingen svar.om nån anna kan så jag vill gärna ha ett svar.:)

visca la barca
Barcelona ajjen
2005-11-16 18:43
19 kk. klockan 20.00 okok
Barcelona ajjen
2005-11-16 18:42
Är det nån som vetnär matchen är ?? datum ?? tid ??
Barcelona Fabregas
2005-11-16 18:36
Här!!!
Real Madrid joder
2005-11-16 18:28
tja alla ronaldinho fans,,,,VAR kan jag hitta Ronaldinho´s video där han skuter i ribban fyra ggr med mening på en träning;????????????
Annons: