/spanien/barcelona/forum/25303.aspx/spanien/barcelona/forum/25303.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2005-12-01 19:38
Ganska komiskt att jaga hela 11 spelare under ett januarifönster. Vad händer om tränaren får gå sen, vill den nya tränare ha nyförvärven?
Barcelona AlexC
2005-12-01 19:37
Ronaldo

Ja, för inte är det väl några klara övergångar än?

Då är det rykten, ni verkar ju enligt er redaktion rycka i väldigt många för tillfället.
Barcelona La Rambla
2005-12-01 19:36
Ronaldo___R9//
Vi kan inte snacka om hur bra Barça är hela tiden, det blir för tjatigt i längden. Dessutom så vet alla det redan. :)

Därför blir det lite marängskvaller emellanåt. :P
Real Madrid Ronaldo___R9
2005-12-01 19:31
La Rambla

ni snackar ju en massa real e si real e så...dessutom så e det rykten att "alla" spelarna ska köpas in...
Barcelona La Rambla
2005-12-01 19:25
Vem har snackat om Real och hur bra eller dåliga de är? Finns inget intressant att diskutera om marängerna i dessa tider.

Som vanligt handlar det om vilka spelare ni ska köpa. Bara att läsa era transfers in-artiklar. Det är ju en hel elva som ska köpas in tydligen, 11 spelare. :)
Real Madrid Ronaldo___R9
2005-12-01 19:16
fan vad ni underskattar real...sheetttt....visst spelar vi riktigt dåligt men ni behöver fan inte överdriva...

:S
Barcelona La Rambla
2005-12-01 19:03
Menar Real på fullaste allvar att signa Keane? Ska de bygga ett lag för framtiden med honom?
Barcelona Saforcada
2005-12-01 18:59
Kharles

Ojdå, hehe jag förtsotd inte riktig vad du menade... Ja misstag gör vi alla.
Barcelona Kharles
2005-12-01 18:57
Saforcada

Reagerade på att du skriver Poyul.. :-p
Barcelona La Rambla
2005-12-01 18:53
Saforcada

Han var riktigt ful den forwarden.
Barcelona La Rambla
2005-12-01 18:52
Haha, den stora följetongen i PL är ju NÄR denne Crouch ska göra mål. Rafa lät honom tom slå en straff för att få lite självförtroende. Vad hände, jo han missade så klart. :)
Barcelona Saforcada
2005-12-01 18:51
La Rambla

De sa ju att Poyul knappt klarade av forwarden i Racing...
Barcelona La Rambla
2005-12-01 18:50
Saforcada//
Nja, de sa väl mer att de vill se Puyol klara av en sån stark forward som tex Zlatan som kan hålla ifrån sin försvarare. Visst, de kanske var lite tveksamma till det men dömde inte ut honom heller.

Spinbad
Okej.
Barcelona Saforcada
2005-12-01 18:49
Kharles

Ja de ställde ju frågan om vilket lag som var bäst just nu. Sen kom de in på försvarsspelet som de ansåg Barças svaga punkt. Bla i uppspelsfasen och hur bra Poyul klarar sig mot bättre spelare.
Barcelona Kharles
2005-12-01 18:47
Liverpool har Crouch, ganska lik i sitt spelstilen till Lopez fast Lopez är snabbare och bättre med fötterna.
Barcelona Kharles
2005-12-01 18:45
Saforcada

Poyul?

Rambla

Därför skrev jag att Xavi och Deco alltid är dubbelmarkerade..
Spinbad
2005-12-01 18:45
La Rambla:
Läste det i pappers-guardian. I deras dagliga ryktesartikel, inga citat eller något så inte så supertrovärdigt.
Barcelona Saforcada
2005-12-01 18:40
La Rambla

De jämnförde ju Barcelona och Juve, passande nog. Och ställde sig frågan om Poyul skulle kunna plocka ner en anfallare som Zlatan eller Trezequet? Ingen av dem verkade ju tro att Poyul skulle klara det...

Nej stackars Ramos han lär ångra sitt beslut.
Barcelona La Rambla
2005-12-01 18:40
Kharles

Det var inte långbollar till anfallare jag syftade på, utan en rak boll upp till tex Xavi eller Deco, eller ut till ytterback. Men visst, de har faktiskt blivit lite bättre senaste tiden.
Barcelona Kharles
2005-12-01 18:37
La Rambla

Barcelona kör inte långbollsstilen och de flesta där framme är ju korta. Sen sätter motståndarna alltid en väldig press på våra spelare när vi har bollen på egen planhalva då de har alla 11 spelare bakom bollen. Tycker faktiskt ändå att både Puyol och Marquez förbättrat det den sista tiden.
Barcelona La Rambla
2005-12-01 18:34
När man läser alla hyllningar av Puyol, har jag ännu svårare att förstå Ramos beslut att gå till Real. Fatta vilken utveckling han hade fått brevid Puyol. :)
Barcelona La Rambla
2005-12-01 18:33
Saforcada//
Tycker inte de klankade speciellt mycket på Puyol, utan de sa att både han och Marquez som spelade mittback kunde förbättra sina uppspel lite. Snabbare upp med bollen för att sätta igång anfall. Tycker att de hade en poäng i det.

Spinbad//
Liverpool? Det enda jag har läst idag handlar om West Hams intresse av Maxi. Kan du ge länk?
Barcelona Kharles
2005-12-01 18:30
Japp, från Roberto Carlos av alla människor. Från 2 meter. Och ställer sig upp igen direkt för att försvara.
Barcelona Saforcada
2005-12-01 18:24
Tycker också Poyul är en bättre back en Terry. Poyul är ju närmast komplett som försvarare, och när man förra helgen hörde de värdelösa kommentatoren hacka på Poyul blev man lite små sur. Terrys styrkor är hans fysik och huvudspel som tidigare nämnts. Poyul är också bra fysiskt men det är inte där hans styrkor ligger utan det är spelförståelsen och hjärtat för klubben. Glömmer aldrig när Poyul skadad ansiktet och spelade med mask. Samtidigt som han i nästa el Clsico räddar ett skott från R. Carlos med ansiktet.
Barcelona Gabriel
2005-12-01 17:15
ronnie10

Det är ofta man läser mycket skitsaker här inne, därför är det så skönt när man läser något läsbart som också stämmer - kudos. Håller defenitivt med !
Barcelona Södan9
2005-12-01 17:12
Ämne: -Kharles

Jag håll....
Håller med dig till 100%. Ända övertaget Terry har är huvudspelet
Spinbad
2005-12-01 17:10
Enligt guardian vill Liverpool köpa Maxi Lopez. Maxi verkar ju vara något av en forumfavorit här men jag skulle inte bry mig så mycket om han försvann. Vi har 6 anfallare före honom i den interna rankingen så det lär ju inte bli särskilt mycket speltid framöver och jag ser inte någon gigantisk talang i honom även om det är en helt okej fotbollsspelare.
Barcelona Gabriel
2005-12-01 17:06
Journalisten

Jag underskattar inga lag från den spanska ligan då alla lag har kapaciteten till att slå alla. Dock så är det idag lite annorlunda när det kommer till oss, då vi är otroligt starka för tillfället så ser jag inte att något lag ska slå oss. Och om det händer är det oavsett hemmaplan eller bortaplan en skräll. Det spelar ingen roll om ni är starka som lag eller spelar på hemmaplan, saken är den att vi är Barça och i den form som vi har just nu så ska vi slå Villareal, så enkelt är det. Det handlar inte om underskattning, jag vet vad Villareal har potencial till. Man skulle kunna säga att Villareal är det enda laget som klarar av att spela nästan likadant som oss när det gäller bollinnehavet. Jag är otroligt imponerad över hur ni spelar med bollen i laget.
Barcelona Jussinho
2005-12-01 16:59
Puyol - Underskattad....
Terry - Överskattad..?

Det är alt jag har att säga om jämförelsen mellan två av världens absolut bästa backar..
Men detta är bara min åsikt, så jag skulle helt klart välja Puyol före Terry
Barcelona Barca-Ronaldinho
2005-12-01 16:29
Ronaldinho äger ju, Ni som inte tycker det kan ju fan ta er i brasan!
Annons: