/spanien/barcelona/forum/25302.aspx/spanien/barcelona/forum/25302.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Akram
2005-11-18 16:22
Ett tilllägg bara, tror inte att apljuden kommer höras om de nu kommer att uppstå. Visslingarna lär helt enkelt vara för höga.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:21
Kharles- förresten skyll inte sånna saker på helguera, ronaldo eller någon annan i real madrid eller i något annat stort fotbollslag. De är idrottsmän och de vet hur man uppför sig.
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-18 16:18
Bobby Raul
Ni kommer säkert att säga att allt detta bara är fel och att jag säger det för att jag är real madrid fan, men sanningen är att jag inte hade sagt så om det inte vore att jag tyckte så.

Helt ärligt,hur kan du påstå att Guti är en av världens bästa passningsspelare,medans du samtidigt kritiserar Xavi för att bara spela i sidleds och till mötande anfallare.
Du har avslöjat dina genialiska kunskaper om fotboll.Imponerande.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:18
Kharles- hahaha, hitler har inte återuppstått, du menar nog razister och inte nazister. Grejen är att det finns en hel del razister i spanien men de har inget på en fotbollsarena att göra, får etoo höra några apljud borde han helt enkelt ingorera dem, som alla som får höre dem borde göra då hade razisterna slutat någon gång eftersom ingen bryr sig om att dem gör det.
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 16:16
haha...REAL..:S

Som vi har längtat alla fans för Real! Han är tillbaka, världens bästa fotbollsspelare heter Ronaldo och inte något med inho…
Brassen som lär vara extremt spelsugen kommer att låta det gå ut över Barcas stabbiga backlinje (Puyol borträknat). Det har hela tiden känts som att det fattats något när Ronaldo inte vart med, men det får vi tillbaka nu. Med Ronaldo har Real den där absoluta spjutspetsen som man alltid vet befinner sig längs upp i banan. Och Gud nåde Barca om brassen kommer fri, för då blir det mål.

haha :D..aa konstigt att ronaldo är världens bästa när dinhooo van Guldbollen..:S
Real Madrid Akram
2005-11-18 16:15
Skulle inte bli förvånad över något sålänge Ultrassur sitter på läktarna. Men jag skulle bli otroligt förvånad om hela publiken satt och gjorde apljud. Fan, Luxe är själv färgad och han vill nog, lika lite som oss, se publiken göra apljud.

Han vill se en härlig stämning, och för mig är en härlig stämning när det egna laget hejas fram och det andra laget buas ut. Vill att Etóo ska buas ut ordentligt. Dels för det han gjorde efter ligavinsten, dels för några av hans kommentarer som han gjort.

Och du ska väl inte skylla apljuden som Etóo fick utstå i de matcherna på att Marca manar publiken?

Men men, om Etóo, eller någon annan spelare för den delen får utstå rasista påhopp är det inte mer än rätt att klubben får böter. Sånt måste bestraffas, hårt. Sen ska man kunna stoppa dessa idioter från att komma in på arenor.

Barcelona Kharles
2005-11-18 16:08
Om det var någon som "började med sånt gnabb" så var det Marca, med hjälp av Helguera, Ronaldo och även Luxe. Eto'o utsattes för det mot Atletico, mot Getafe också och det var nog bara ett smakprov. All denna trakassering av Eto'o i media har bara hällt mer olja på elden. Ochaita och resten av nazisterna i Ultrassur får vatten på sin kvarn. Det ser mer och mer ut som Madrids enda chans - att få Eto'o ur balans.

Ställ dig själv frågan; Skulle du bli förvånad om det förekom apljud mot Eto'o på Bernabeu?
Real Madrid __--__Ronaldo__--__
2005-11-18 16:07
Ämne: Vad är oddsen att Et....
oddsen är 0.
om det blir några apljud så är det hur idiotiskt som helst,vilket jag inte tror kommer och hända!!
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 16:05
The hour of truth approaches. Frank Rijkaard and his squad are totally focussed as they took to the Camp Nou pitch for the final time before the eagerly awaited clash with Real Madrid (Saturday, 20:00, Barça TV).

The team were put through the paces with everyone in high spirits. Throughout Friday, the Dutch coach will finalise all the technical and tactical details for the game with his players. After the training session, the players will prepare for the journey to the Spanish capital from El Prat airport at 18:00.

Truppen alla med utom..Maxi..Santi..Belleti + Bommel..:D
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:04
HAHAHA, läste barcelonas artikel om matcherna i matchen, var den sämsta jag har sett, säger inte att real redaktionens heller var perfekt, men denna var katastrofal.
Casillas-Valdes, given ingen rubbar vår ikerman
1-0
Backplatsen däremot är det mycket jämnare, men fattar inte varför den som skrivit artiklen har valt reals sämsta back mot barcas bästa, jag skulle tagit:
Ramos-Puyol, lika tycker jag, puyol är en bättre spelare, men ramos har övertygat mer i år och är bättre på huvudet, låter kanske som om jag tycker att ramos ska vinna här, men nej, puyol är kapten och mycket viktigt för barca.
2-1
mittfältsplatsen, nu vet jag iofs sig inte om guti är med från start eller inte, men jag anser att han är real madrid bästa mittfältare därför väljer jag honom.
Guti-Xavi, xavi har bättre passningsprocent tack vara att han spelar många bollar i sidled och på mötande forwads, Guti däremot (som jag anser vara världens bästa passningsspelare) har sin styrka i att aldrig fördröja spelet med onödiga tillslag när han har den går det blixtsnabbt, passningar på rättvända spelare i djupet både längs med marken och i luften gör han livsfarlig för vilket försvar som helst, hans arbetskapacitet ger honom mycket plus också.
3-1
Robinho-Ronaldinho, där behöver man inte säga något.
4-1.......skämtar bara 3-2
Ronaldo-Etoo, jag har aldrig varit så förtjust i ronaldo, men iår har han fattat att han ska passa när en medspelare står i bättre läge, något som etto inte lärt sig, inte än iaf. sen är ronaldo mycket giftigare, får han två målchanser på en match så har han gjort två mål, Etoo behöver 2 kanske 3 för att göra ett mål.
4-2 till real madrid.

Ni kommer säkert att säga att allt detta bara är fel och att jag säger det för att jag är real madrid fan, men sanningen är att jag inte hade sagt så om det inte vore att jag tyckte så. Jag kan säga att alla i ett lag är bättre än alla i real om så var fallet, men idag så är det inte så. tack för mig
Real Madrid Akram
2005-11-18 16:00
Kharles

Apljud tror jag inte att det blir, om det blir det så är det inte symboliskt för Madridfansen, så börja inte med sånt gnabb. Halva Real Madrid består av färgade spelare.

Etóo har utsatts för apljud innan utan några Marca-inspirerade uttalanden förut. Det krävs inga uttalanden för att idioter ska göra apljud.

Jag tror dock att han belönas med en visselkonsert utan dess like. Eller det hoppas jag i alla fall.
Barcelona Kharles
2005-11-18 15:57
Vad är oddsen att Eto'o utsätts för apljud efter Helgueras, Ronaldos, Luxes Marca-inspirerade uttalanden?

Låga.
Real Madrid carlos.
2005-11-18 15:52
Killa:Det är vanligt att man buar på varandra när det är el clasico så man kommer inte att bli förvånad när det händer igen imorgon.

Lycka till imorrn det blir jävligt roligt att sitta framför tv.n 20.00 och se världens största match.
Tror på 2-2 men hoppas på Real seger förstås:).
Real Madrid Akram
2005-11-18 15:47
Engen, Pep Guardiola

Nej, ingen springer och ändå ligger vi en poäng efter er. Tänk om någon bestämde sig för att börja springa. Ni ska vara glada över att ingen i Madrid springer. =)

Ja, Henke hade ju hur enkelt som helst petat Ronaldo, Robinho och Raul när han inte ens lyckas peta Giuly. Keane gjorde nog så bra ifrån sig i Man Utd för att han hade ett sånt otroligt hjärta för klubben. Han kommer aldrig vara lika bra i ett annat lag så därför tror jag inte heller att han hade platsat hos oss men för fem år sen hade jag velat ha honom till laget, då hade han och Makelele kunnat dela på platsen som pivotes. =)

Barcelona Engen
2005-11-18 15:39
Akram

Barcelona behöver inte en sån spelartyp som keane. Däremot behöver ni det.
Då det inte finns nån som springer i eratlag.
Barcelona Pep Guardiola
och då skulle vi ju även ha tre "pensionärer" på bänkeb som uuan minsta lilla problem eller kunkurrens skulle platsa som starters i madrid... hmm tänkvärt?
Barcelona Havaldinho
Nu verkar de klart att Henry är den vi kommer satsa på till sommaren...

Som jag sagt tidigare de kommer bli Laporta´s crack inför valet, he´s dream player will finaly arrive...

Dinho på vänster - Eto´O i mitten- Henry på höger.
Hahaha la liga here we come!!!

En stor sorge dag när en stor spelare med så stort hjärta för klubben lämnar.
Man U kommer aldrig bli detsamma utan R.Keane...
Barcelona Kharles
2005-11-18 15:38
Artikeln;

"Men faktum är att han träffade ribban två gånger i rad under inspelningarna."

Två gånger i rad är inte fy skam de heller.

Filmen i länken är dock inte fejk.
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 15:38
Akram..
Och om han ljuger??
Real Madrid Akram
2005-11-18 15:28
Dinho ljuger.

Hehe, smidigt av brassen att säga att den var äkta och ett par dagar senare går en Nikechef ut och säger att den är fejk.

Real Madrid Akram
2005-11-18 15:04
Engen

Ni kanske kan starta en samling? Ni har Larsson som var en av de största någonsin i Celtic, får ni Keane nu så behöver ni bara Maldini från Milan så har ni en grym samling..eeeh, pensionärer. =)
Barcelona Killa
2005-11-18 15:04
Ja jag läste din blogg, jag ville se vad Lux hade sagt inför matchen.
Barcelona Engen
2005-11-18 14:59
Lite kul det där med trender. Som den där trenden då Engelskaspelare går till Spaninen och spanskaspelare gör tvärt om.
Nu är ju bara frågan om vilken spanskklubb Roy keane ska spela i.
Real Madrid Akram
2005-11-18 14:59
Killa

Du har nog missförstått det, publiken förväntas bua ut honom efter kommentaterna han har gjort. Och det är klart att det är bra för oss om Etóo buas ut, inte för att jag personligen tror att det påverkar honom så mycket men blir han lite påverkad av det så är mycket vunnet.

Förresten, skoj att du läser min blogg. =)
Barcelona Killa
2005-11-18 14:55
Luxen.. hetsar publiken i Madrid genom att säga att det skulle vara bra för Real Madrid om dem skulle bua ut Eto'o!

"Vad tycker du om kommentarerna som Etóo har gjort?
Jag tycker om honom mycket som spelare. Han är mycket snabb...Men om publiken buar ut honom är det bättre för oss."

Lågt!
Real Madrid chicho
2005-11-18 14:55
Ämne: Hoppas att Messi får....
haha 0-4, din fantasi/drömmar är väldigt färgglada.
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-18 14:49
Ämne: Valde....
Så skulle jag också ställa upp,men tveksamt om Gabri får spela för Rijkaard.Messi hade varit en dröm att få se från start.
Barcelona Killa
2005-11-18 14:47
Hoppas att Messi får chansen, han kommer att leka med R. Carlos. Ronaldinho leker som vanligt med Salgado. 0-4 ett resultat som inte känns så omöjligt!
Barcelona taysinho
2005-11-18 14:34
Valdes

Gabri Puyol Marquez Silvinho

Deco Motta Xavi

Messi Etoó Ronaldinho

De senaste rapporterna pekar på att det blir denna laguppställning någon som misstycker?
Barcelona Barçaredaktionen
2005-11-18 14:33
Marcos får 10-dagars avstängning samt en stående varning för framtida inlägg.
Annons: