/spanien/barcelona/forum/25294.aspx/spanien/barcelona/forum/25294.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_Rambla
2005-11-18 23:35
Patrik//
För att förtydliga. Jag förväntar mig och hoppas på att Barcelona går in för att spela för vinst så klart. Men vis av historien så vet jag ju att det inte är en lätt uppgift. Jag anser också att vårt lag egentligen är klasser bättre när vårt spel fungerar och alla är på topp.
Barcelona Patrik
2005-11-18 23:30
Jag är på intet sätt naiv nog att tro att det blir en lätt match imorn, men att vara nöjd med oavgjort? Det kan jag aldrig vara. Inte med den truppen vi har. Vi har alltid en bra chans att vinna mot vilket motstånd vi än möter så innerst inne kommer jag alltid vara missnöjd med en förlust, hur än matchen sett ut.

För övrigt anser jag att Guti är svagaste länken i Real. Har aldrig sett honom riktigt bra. Håller absolut med det någon tidigare nämnde att han har en väldigt låg lägstanivå. Till saken hör att jag inte sett honom spela mer än ca 30 ggr så jag kan ha fel.
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 23:27
http://www.fcbarcelona.com/esp/noticias/noticias/n05111826.shtml

REAL:::: THE KINGS HAVE ARRIVED
Barcelona La_Rambla
2005-11-18 23:23
Julio Baptista
- Vi vinner, ingen tvekan, jag är säker på att vi vinner. Men allt kan hända i de här matcherna så det finns ingen favorit.

Öh, om man är så säker på vinst, ser man inte sig själv som favorit då eller? Jisses, går alla genier till Real Madrid.
Real Madrid zipp
2005-11-18 23:22
För er som e mogna och älskar att snacka om fotboll..då kan jag säga att Guti e grym när han får sitt spel att funka..och xavi har varit grym så länge jag har sett han spela den här säsongen.
Barcelona Barca Barca
2005-11-18 23:20
Ämne: Mr_Dinho//
Som jag ....Det kanske låter dumt, men ja är inställt på förlust. Jag tror faktis vi förlorar. 2-0. Visst man ska tro på sitt lag. Men nångång så får man en typisk förlust känsla och ja känner den=( tyvär men så är de ibland, La_Rambla som sagt X och jag är mycket nöjd.

Vinner vi imon så ska jag ta tebax var ända ord, och skämmas:P
Real Madrid zipp
2005-11-18 23:16
Ämne: vem e bäst messi ell....
Sluta med dina sjuka frågor!! säger man Robinho kommer du ändå säga att man e dum och bla bla..väx upp istället
Barcelona La_Rambla
2005-11-18 23:15
Mr_Dinho//
Som jag har sagt tidigare, det blir svårt. Det är inte bara att ställa ut skorna på Bernabeau och tro att allt går av sig självt. Vi har svårt där. Se förra säsongen, vi spelade helt ut Real på Camp Nou och var väl lite segervissa inför bortamötet på våren. Se hur det gick. Oavgjort och jag är nöjd.
Barcelona - ibbe barca -
2005-11-18 23:12
vem e bäst messi eller robinho
Barcelona Mr_Dinho
2005-11-18 23:10
Ser verkligen fram emot att titta på el Clásico imorrn! Det ska bli riktigt trevligt och jag tror att Barca vinner med klara siffror. Någon som tror nåt annat?
Barcelona La_Rambla
2005-11-18 23:09
Måste gratulera Thomas till en synnerligen välskriven inför-rapport. Välskriven, saklig och lagom objektiv. Du visar verkligen vart skåpet ska stå, till skillnad mot Reals red. Blir det lika överlägset i spelet på plan i morgon blir det 0-5! Nu är ju fotbollen i el clasico en helt annan historia dock. ;)
Barcelona La_Rambla
2005-11-18 23:03
Akram//
När du ändå bytte namn, varför bytte du inte till J.Floppgate? Han är ju en flopp, du är en flopp. Två flugor i en smäll. ;)

Real Madrid zipp
2005-11-18 23:01
Ämne: Ämne: fan va ....Håller med dig,,de verkar finnas minst en glädjedödare i varje lags forum.
Barcelona Henke Larsson
2005-11-18 22:51
Ämne: fan va länge jag har....
Vilket jälva skit rape-killer Kluivert kommer med då. Håller du på Barca imorrn eller är vill du bara slippa sällskap nästa el Classico. Henke gjorde i a f två mål och ordnade tre till innan Reikaard äntligen insåg att han behövs frisk till El Classico och tog honom av plan när ängalaget gett upp för dagen. Men, men. Om det är viktigare att Henke inte spelar än att Barca vinner kan du väl skriva att de borde köpa Raul också. Hyr en p-rulle imorrn istället om du inte kommit på andra tankar.
Real Madrid Ike
2005-11-18 22:44
ser at akram är i farten igen :)
du ali babba dra tillbaka till ert eget forum :)

Kharles:
De låter på dig som om ni vill ha en armé av afrikaner som ropar ut "Madrid Cabrón, Saluda al Campeón!"

Inte mig emot.

haha den va bra :D

Ahmed imorgon handlar om 1 sak bara, hur hårt förnedrade ni ska blir. För om ni blir, det är självklart.

Du får hoppas att beckhams trosa inte sitter för tight, eller pannbandet inte faller av för många gånger, att casilias och carlos här lärt sig att inte stå och titta på bollen.

Guti bättre än xavi?! hahhahhaha
världs spelare???!?! HAHHAHAHHA
snälla killen är ju som Barbie(gayham) på steroider.

Stort huvud och små bollar. :D

Robinho´s kommentar: Vi kommer vinna! hahaha
inte om det blåser över 0.5m/s då lär han få ekonomi flygtur tillbaka till brasilien.

själv klart är allt sagt med "glimten i ögat"? som alltid då :P
Barcelona Maxi_Lopez_11
2005-11-18 22:27
den där bobby_Raul.. att snubben inte skäms påstår att guti är bättre än Xavi fyfan det är skandal för i helvete..
Barcelona Patrick_Kluivert
2005-11-18 22:25
fan va länge jag har längtat till el classico... Krossa real nu igen :) fan va gött att inte henke startar... imon ska de bli vinst på bernabeu de va längesen men nu är de dags. alla real fans ska få smaka på de imon visa hela världen att vi e bästa klubben i världen :) ingen kan jämföra sig med oss... då måste ronaldinho gaucho vakna till brukar han inte göra på el classico hoppas han e het imon för då kommer real köpa mycket korv=) Feeeest imon fan va gött. riktigt synd att inte messi är med :( leka med reals backlinje hehe skulle vara kul att se!

Grabbar imon ska vi fira 1-3 BARCAAAA BARCAAAA=)

hehe hela gänget ska sitta och titta på matchen imon vi e typ 5 pers. alla e real fans utan JAG=) kommer skrika hål i deras öra när de blir goaaal för barca=)
Barcelona Kharles
2005-11-18 22:11
De låter på dig som om ni vill ha en armé av afrikaner som ropar ut "Madrid Cabrón, Saluda al Campeón!"

Inte mig emot.
Barcelona Mr_Dinho
2005-11-18 22:11
Vadå, Xavi kanske har ådragit sig någon småskada eller liknande. Då finns ju chansen för Larsson.
Real Madrid Akram
2005-11-18 22:09
Mr_Dinho

Hehe, trots att jag inte är Barcasupporter så kan jag ganska säkert säga att det är lika troligt som att Raul Bravo ska få spela mittback istället för Ramos.

Det finns bara inte.
Barcelona Mr_Dinho
2005-11-18 22:08
Hej! Jag har hört att Larsson kanske ska få spela från start på Xavi´s bekostnad. Är det sant?
Real Madrid Akram
2005-11-18 22:04
Kharles

Du vet kanske hur man tar hand om 16-åriga afrikaner? Eller finns det kanske branschstandard? Jag tycker att vi gjorde det ganska bra, han slutade ju i ett topplag till slut. Madrids sätt borde bli branschstandard. Langa hit 16-åriga afrikaner så ska jag göra som Real Madrid. =)
Barcelona Kharles
2005-11-18 22:01
Vilket konstigt sätt att ta hand om 16-åriga afrikaner.
Real Madrid chrisespaña
2005-11-18 22:00
La Rambla//

Hört talas om "Word"?

Tror dom har större koll på vad man kallas för om man är från Kamerun än vad du har.
Real Madrid Akram
2005-11-18 21:21
Hehe, varför du inte är förvånad? För att det är en komplott från den fascistiska regeringen i Spanien med en död Franco i spetsen. =)

Och sen så är det första gången en spärr sätter stopp för fortsatt skrivande på hela SF. Den delen har jag tagit med dig, den är inte utelämnad ;).

Vill inte skita ner det här forumet heller så vi lägger ner, eller tänker du svara med samma sak som sist. "Det kan inte bli skitigare".

Barcelona La_Rambla
2005-11-18 20:54
Akram//
Nu får du ge dig. Vi är fullständigt ointresserade av ditt försvarstal.
Jag skiter i vad folk tycker om mina privata åsikter. Jag kan helt enkelt välja själv vilka jag vill föra vettiga diskussioner med. Jag skrev vad jag tyckte, och du svarade. Ditt problem, inte mitt.

Jag kan faktiskt kalla dig vad jag vill. Rätt så lätt faktiskt. Jöns! Dra till erat forum om det inte passar.

Sen vet du mycket väl att spärren slog på hela SF, men det utlämnar du så klart. Varför är jag inte förvånad. :P
Real Madrid Akram
2005-11-18 20:46
Ämne: Akram din jöns, förs....
Visste inte att man fick kalla folk för jönsar här inte.. Men visst, missbrukar min makt? När du beklagar dig? Du har ett synnerligen idiotiskt sätt att uttrycka dig på. Att du är äldre än mig betyder inte att du är en smartare människa.

Du har ingen rätt att berätta för mig vilket forum jag får vara på. Ifall er redaktion bestämmer sig för att stänga av mig så får de gärna göra det. Självklart hotar jag med längre avstängning när du med dina tragiska påhopp tar ut din ilska över mig. Jag visste inte att det var så viktigt för dig att få skriva på vårt forum.

Nåja, nu ältar jag inte det längre. Du får bråka med dig själv i framtiden.

Imorgon kväll smäller det, fy vad härligt det ska bli att se Spaniens två giganter spela. Pirrar redan i magen. Hela veckan har det varit trevligt att vara här på svenskafans.com, men märker av rivaliteten på ett annat sätt. SKÖNT!

Väl mött på lördag!
Barcelona Puyol_21
2005-11-18 20:14
kanske är sent ute.. men i alla fall.. kolla in artikeln..
Barcelona Södan9
2005-11-18 19:29
24 timmar till match nu börjar man bli nervös ;)
Barcelona La_Rambla
2005-11-18 19:23
Reals red. inför matchen..:
"Den hypersnabbe Kamerunaren som gång på gång glömmer bort vilken klubb som tog hand om honom i början av sin karriär.."

Haha, hög nivå på den kommentaren.

Jag säger som Eto'o: Saluda el Campeón!

Ps. Det heter kameruanen Ds.
Annons: