/spanien/barcelona/forum/25292.aspx/spanien/barcelona/forum/25292.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-18 16:43
Bobby_Raul//

Jag respekterar dina åsikter men jag tror inte att vi kommer vara överens om vem som e bäst mellan Guti och Xavi =) men det är det som är det fina alla har rätt till sina åsikter.

När jag skrev att ja tyckte Xavi var bättre än Guti som människa så menade jag attetyden som de båda visar upp när de spelar jag menar vem är den bästa förebilden?

När blev Xavi utvisad för att ha sparkat sin måtståndare?

När blev Xavi utvisad för att ha svurit?

Med tanke på ur de visar sin sida så tycker jag Xavi vinner på den personliga sidan.

Jag vet inte om du försöker reta upp fansen härinne men förväntade du dig verkligen att nån skulle hålla med dig angående Guti vs Xavi?

2 bra spelare en har haft sin prime den andra är på väg att få den med lite internationell hjälp.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:42
Gaucho´10- LOL har du läst vad jag skrivigt om duellen Guti-Xavi???, gör det innan du skriver
Barcelona Engen
Bobby_Raul

när det gäller Canizares vs Casillas så vill jag bara säga att det är en smak sak. Båda är jävligt grymt bra målvakter.

När det gäller Guti så jag kan med gott sammvete
säga att jag har sett på alla Reals och Barcelonasmatcher enda sen TV4+ började sända spanskaligan.
Barcelona barca_dreamteam
Bobby_Raul
Som sagt,man känner sig själv bäst.
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 16:40
Bobby_Raul

Jag kan ärligt talat inte fatta att du ser guti som bättre än xavi..
har du kollat vem som fick bäst passningsprocent ifjol..när du har kollat det..så kan du kontakta..mig..!!
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:40
barca_dreamteam- det roliga är att en del jag känner tycker jag kan allt om fotboll, tycker iofs inte det själv.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:39
Engen- canizares har absolut inte varit bättre än cassillas de tre senaste åren, cassillas tog canizares plats i VM 2002 och hållt den.
2005-11-18 16:39
Ämne: barca_dreamteam- Ja ....
Bobby_Raul

Då ska du inte påstå att du kan mycket om fotboll.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:38
Engen- seriöst vem av oss tror du har sett mest matcher där guti har varit med??
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 16:38
Har en kännslar att eto'o och Dinhoo kommer att ge Real en fotbolls lektion som heter duga från Fc Barcelona !!!

Hahahahah
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-18 16:37
Akram:

Där fick jag så jag teg=/

Okej Casillas står i landslaget tills han är retired kan du förutse nåt mer?

Jag åt en dålig bit tårta i morse kommer jag att ha forsatt dålig mage framöver?
Fram med spå kulan du ser ju vad som kommer ske i framtiden eller hur.

Skämt åt sidan =) jag höller Casillias som nummer 1 just nu nåt mer får du inte ut ur mig så spara dina spydiga arroganta inlägg för nån annan
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:36
barca_dreamteam- Ja guti är bättre än Xavi, jag tvekar inte en sekund på detta.
Barcelona Kharles
2005-11-18 16:36
Marcas kampanj är genomskinlig.

Om det nu blir en massa apljud, så hoppas jag att domaren gör precis som mot Getafe, stoppar matchen och manar publiken att sluta med det genom högtalarsystemen.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:35
BatiGoal_!- ja guti slår en del felpass det är jag medveten om, dessutom sa jag aldrig att jag inte tyckte xavi är bra för det är han. men tycker guti är snäppet bättre, som människa kan jag däremot inte säga så mycket eftersom jag varken känner guti eller xavi så jag har bara uppfattningar om dem som fotbollsspelare.

Ja ramos är lite oruntinerad, vilket inte är konstigt eftersom det är hans fösta säsong i en av europas bästa klubbar, ramos spelar bättre än puyol, men puyol har sin rutin och ledaregenskaper vilket betyder oerhört mycket för barca, därför gav jag ett oavgjort resultat dem emellan.

cassillas är och förblir spaniens och världens bästa målvakt, med all heder till reina, valdes och canizares, som alla tre är bra målvakter som skulle kunnat få spela i landslaget om inte cassillas vore ung och med i samma landslag som dem.

Etoo har också haft bra med tid på sig att vissa hur bra han är, förra säsongen tyckte jag etoo var bättre, men ronaldo har utvecklats till en bättre spelare (lagspelare), därför tycker jag att han är mycket bättre än etoo
Barcelona Engen
2005-11-18 16:33
Havaldinho

Glömm inte Hierro.

Sen Hierro och makelele slutade i real Madrid så har ni ju inte vunnit någon titel.
2005-11-18 16:32
Bobby_Raul
När det gäller kunskaper om fotboll tror jag inte många inne på svenskafans kan mer än mig, om någon kan det.

Då menade du på högsta allvar att Guti är bättre än Xavi då du gav ditt poäng till Guti istället för Xavi.
Barcelona Havaldinho
2005-11-18 16:30
Akram

Kul att du vädrar dina åsikter.
Ni kan ligga 10p före oss de spelar inge roll för mig, de är sluttabellen som jag bryr mig om.
Ni låg ju 18p före oss för 2 säsonger sen ändå gick de som det gick för er o vi hann ikapp och kom tvåa.

Kul med lite virus här inne inför El Clasico, precis som de ska vara :)
Sånt hettar upp mötet ännu mer.

Förväntar mig inte att ni ska komma in hit och ha ett the party...

Så länge de hålls på bra nivå så är det precis som det ska vara.

Ni cules här inne, vad förväntar ni er om alla virus här inne att de ska säga att vi har fantastiska spelare?

Ingen behöver berätta för oss om våra spelare, klart att folk klankar ner på henke och såna men vi vet hur viktig en spelare som henke är för oss med sin "ungdomlighet", sin spel intelligens, moral.
Sånt kan inte mätas i stjärnglans...

Akram du som är "maräng" borde väl av alla människor veta att man kan inte bygga ett lag av elva Galacticos, måste finnas lagspelare också...
Vad har ni vunnit sen ni sålde den viktigaste spelaren ( Makelele ) ni hade?
Ni går in på eran tredje säsong utan pokal med alla era superstars, så fortsätt gärna och skjut lösa skott på oss...
Vi just keep laughing back at you!!!

Synd bara att guti inte är med imorn, annars hade vi vart garanterade 3p aja inge fel med att spela om dem då.

Life is so funny and when we will wake up with a big smile on sunday :)
Barcelona Engen
2005-11-18 16:29
Akram

Casillas bäst i Spanien under flera år.

jag vill nog påstå att Canizares har varit strået vassare dom senaste 5åren.
Real Madrid Akram
2005-11-18 16:27
BatiGoal_!

Hehe, skojar du med mig? Iker har varit bäst i Spanien under flera år! Och han kommer att fortsätta vara bäst i Spanien och världen i minst 6-7 år till.

Barcelona Engen
2005-11-18 16:26
Bobby_Raul

jag har sett många matcher med guti och varje gång vissar han att han inte har någonhög klass han är som sagt en medelmåttig spelare med hög allsvenskklass.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:26
Engen- tro mig Guti borde platsa i vilket lah som helst, i allsvenskan hade han gjort solomål. Han håller världsklass, han är bara extremt underskattad.
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-18 16:25
Bobby_Raul

Guti en av världens bästa passnings spelare?
Killen slår otroligt många fel pass under en match så att det skriker om det, efter så många försök måste han ju lyckas slå en genomskärare. Effektiv passnings spelare helt klart en av de bästa? alla har rätt till åsikt och med det sagt så tycker jag att du höjer han aningen för högt!

Sen är Xavi inte bara lite men mycket bättre än Guti som människa och som spelare. Xavi har en nyckelroll i Barca samt i det spanska landslaget killen har en superman kropp spelade samtliga matcher förra året,nu överdriver man men nästan alla =) aja men han är nivåer bättre än california Guti som är för hetlevrad.

Ramos har stått ut ganska mycket för att han är tvungen till det då vissa stunder det saknas lagspel i maräng masikineriet vilket tvingar ivan the terrible och ramos att stå ut lite mer och det har väl gått så där,några röda kort här och där lite orutinerad är han fortfarande eller vad tycker du? Med rätt hjälp så kommer han att blomma ut till en världsback även i internationell nivå och till och med bilda mitt backspar med tarzan vm 06?

Ikerman som du så gett smeknamnet till är väl just nu Spaniens bästa och stabilast målis det har han väl bevisat med att göra så lite misstag som möjligt av de spanska målisarna. Visst statestiken ljuger inte han är spaniens nummer 1 men hur länge varar det?

Den hära jemförelsen mellan Ronaldo och Eto´o är orättvis på så många nivåer!

Ronaldo har haft ett decennium på sig att visa vilken stor spelare han är och kvaliter han besitter just nu leder Ronaldo enormt stor och inte många som kan bräcka det så jag förstår inte jemförelsen i helhet ska det jemföras ska det börja jemföras här och nu.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:24
barca_dreamteam- jag sa att Xavi, har bättre passningsprocent för att han spelar många boller i sidled och på mötande forwads, inte att han bara gör det. Känner många fotbollsfantaster och ingen säger emot mig att Guti absolut är en av världens bästa passningsspelare varken jag pratar med barca eller sthletico supporters.
När det gäller kunskaper om fotboll tror jag inte många inne på svenskafans kan mer än mig, om någon kan det.
Barcelona Maxi_Lopez_11
2005-11-18 16:23
Vafan gör alla smutsiga vita tröjor här ?

Spara ursäkterna till i morgon dem lär ni behöva
Barcelona Engen
2005-11-18 16:23
Världens vackraste fotbollspelare påståss det.
På denna bilden ser han inte så vacker ut.
Barcelona Engen
2005-11-18 16:22
Guti är en medelmåttigspelare med högallsvenskklass. Så där fick jag det ur mig.
Real Madrid Akram
2005-11-18 16:22
Ett tilllägg bara, tror inte att apljuden kommer höras om de nu kommer att uppstå. Visslingarna lär helt enkelt vara för höga.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:21
Kharles- förresten skyll inte sånna saker på helguera, ronaldo eller någon annan i real madrid eller i något annat stort fotbollslag. De är idrottsmän och de vet hur man uppför sig.
2005-11-18 16:18
Bobby Raul
Ni kommer säkert att säga att allt detta bara är fel och att jag säger det för att jag är real madrid fan, men sanningen är att jag inte hade sagt så om det inte vore att jag tyckte så.

Helt ärligt,hur kan du påstå att Guti är en av världens bästa passningsspelare,medans du samtidigt kritiserar Xavi för att bara spela i sidleds och till mötande anfallare.
Du har avslöjat dina genialiska kunskaper om fotboll.Imponerande.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:18
Kharles- hahaha, hitler har inte återuppstått, du menar nog razister och inte nazister. Grejen är att det finns en hel del razister i spanien men de har inget på en fotbollsarena att göra, får etoo höra några apljud borde han helt enkelt ingorera dem, som alla som får höre dem borde göra då hade razisterna slutat någon gång eftersom ingen bryr sig om att dem gör det.
Annons: