/spanien/barcelona/forum/25287.aspx/spanien/barcelona/forum/25287.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:46
Ämne: "Vad du tror at....
Du vet nog inte vad du själv försöker få fram.
Barcelona La_Rambla
2005-11-17 21:45
Oggy//
Han anses vara för långsam, märk väl, för Barça spelsätt. Deco, Xavi tar ett mycket större defensivare ansvar, Roman tar väl knappast något? Det behövs spelare på mittfältet som klarar det, speciellt i ett 4-3-3.
Barcelona Messi
2005-11-17 21:43
Ska väl ge mig en i leken också då. Ronaldo är världens bästa anfallare om man ser till näsan för mål. Får han en chans så gör han mål och ibland gör han mål när det inte ens är en chans. Det är bara att se på målet mot Mallorca(visst var det dom?). Visst det är inget Juventusförsvar men han tog sig enkelt förbi en försvarare och placerade in bollen från 25 meter från INGENTING egentligen.

Men skulle jag få välja mellan Eto'o och Ronaldo så väljer jag Eto'o sju dagar i veckan. Helt enkelt för att Eto'o gör mer nytta för laget.
Villarreal Oggy Oggy Oggy, Oink Oink Oink
2005-11-17 21:43
La Rambla//
Ok, men några argument? Varför passar han inte in? Är han för offensivt lagd? Är han för bollkär? Vet att det kanske bara skulle finnas plats för en speluppläggare, men, med all respekt, är verkligen Xavi bättre än Roman?
Barcelona La_Rambla
2005-11-17 21:40
"Vad du tror att du tror att du vet bryr jag mig inte om."

Nej, när argumenten tryter så tar du livlinan.
Och snälla, välj inte att svara på inlägg via länk när någon har kursiv text, du förstår hela forumet.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:40
Ämne: O Fenômeno

Återi....
Okej. Varsågod för den skrala tiden.
Barcelona La_Rambla
2005-11-17 21:38
Vbg:arn//
Knip igen, jag har då aldrig kallat R för fet, så skriv inte NI tack.
Barcelona Gabriel
2005-11-17 21:38
O Fenômeno

Återigen ironi från din sida eller ett försök av att reta upp mig. Jag tror jag vet om det bäst själv !
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:35
Gabriel,

Det var så lite. Men jag vet att du hade varit mycket intresserad.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:35
Ämne: Det var dock inte Ro....
Grattis. Du har vunnit Barcelonajeopardy för du har svarat rätt på vem som inte kom med det citatet! Stort grattis.
Barcelona La_Rambla
2005-11-17 21:34
Oggy//
Vi är av den uppfattningen att Roman inte passar in i det spel Rijkaard har valt att spela med, alltså ett 3-manna mittfält. Sen att han inte skulle lyckas i Barça ska jag låta vara osagt, men troligtvis hade vi då fått köra ett annat spelsystem.
Barcelona Gabriel
2005-11-17 21:34
O Fenômeno

Sorry alltså men när det kommer till ironi med dig så vet man aldrig hur man ska tolka det eftersom vi alla vet hur kär du är i Ronaldo.

Tack för att du besparar mig din livshistoria. Jag är varken intresserad eller har orken att bry mig om den.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:33
Ämne: För en gångs skul....
Vad du tror att du tror att du vet bryr jag mig inte om.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-17 21:33
Ramblan: Det tog sin tid, men Sheva har alltid levererat. Det som avgjorde i år var att han nu inte ensam var tvungen att göra allt, som han varit tidigare.

Vi kan avsluta diskussionen Ronaldo-Eto'o, men jag förstår inte varför folk stör sig så på just den. Ni kan diskutera hur länge som helst om vilket lag som ha vunnit mest titlar och hur det gått tidigare, ni har till och med själva gjort artiklar där ni jämfört Eto'o och Ronaldo.

Men när ämnet tas upp här och så är de tinte intressant längre. Jag tycker det är ytterst relevant, och mycket mer intressant än att läsa inlägg som är typ "kolla den här länken, skitbra! Messi/Ronaldinho osv leker!"

På ett forum ska det vara diskussion, tycker jag. Ni får ju skylla er själva lite, ni tar ju inte direkt död på diskussionen när ni minst en gång per sida kallar Ronaldo fet och hyllar Eto'o.
Barcelona Kharles
2005-11-17 21:32
Det var dock inte Ronaldo.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:31
Gabriel,

Jag är också allvarlig. 99 av hundra ggr. Detta var den hundrade. Det finns plats för ironi och lek för mig men jag har ingen lust att berätta min livshistoria för dig.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:30
Ämne: O Fenômeno 2005-11-1....
Någon sa för länge sedan:
"Jag ska slå tillbaka med deras egen medicin".
Barcelona Gabriel
2005-11-17 21:30
O Fenômeno

Patrik syfter nog på detta.

"Att påstå att Etoo kommer bli mer framgångsrik än Ronaldo ens på klubbnivå... Haha"

För övrigt kan du läsa om Ronaldo VS. Etoo på sida 4 om du letar.

jag respekterar det du tycker. Sen får du ursäkta mig men jag börjar faktiskt tycka att du är sorglig. " vill jag att du ska respektera det jag vet är riktigt". Vill du att man ska ta dig på allvar ? Jag försöker diskutera allvarligt med dig, till skillnad från vad många av er gör när man kommer in till er. Men gör dig inte själv till en bäbis då.
Barcelona La_Rambla
2005-11-17 21:29
För en gångs skull har du ett inlägg med vett!

Inte nog med att du börjar bli otroligt enerverande, påstår att jag förolämpar din käre Ronaldo, du sitter och öppet hånar mig med den kommentaren inne på vårt forum. Sen tycker du att jag ska ta dig på allvar?

Det var intressant att följa disskusionen inne på reals forum, där culén diskuterade med riktigt bra argument, visade respekt och var allmänt trevlig. Vad gjorde du då, jo det enda du mäktade med var att märka ord trots att han använde sig av korrekt svenska. Sluta göra bort dig här snälla! ;)
Barcelona Patrik
2005-11-17 21:28
O Fenômeno 2005-11-17 03:10:48

"Att påstå att Etoo kommer bli mer framgångsrik än Ronaldo ens på klubbnivå... Haha

Ronaldo är onåbar för er lille Eto'o"

Klockren argumentation.
Villarreal Oggy Oggy Oggy, Oink Oink Oink
2005-11-17 21:28
Var nu inte så ilskna på il fenomeno. Han erkänner ju indirekt att Barcelona är ett bättre fotbollslag än Real Madrid. Tycker jag ni ska glädja er över. Inte var dag man hör det av en realsupporter...

Nu till något helt annat. Som Villarrealsupporter är jag ju er evigt tacksamma eftersom ni släppte Riquelme till oss, i mina ögon världens bäste mittfältare. Dock så undrar jag lite varför. Är nämligen tämligen övertygad att med honom skulle laget va så överlägset att ni hade lekt hem både CL och ligan. Vad säger ni? Vill ni ha tillbaka honom? Om inte, varför?
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:26
Gabriel,

Jag försöker inte övertyga dig. Men så som du vill att jag ska respektera det du tror är riktigt vill jag att du ska respektera det jag vet är riktigt. Eller det du vet att jag tror att jag tror jag vet är riktigt.
Barcelona Gabriel
2005-11-17 21:24
O Fenômeno

När ska du förstå att det du tycker inte är en ren sanning ? Det är ett värdepåstående av dig och alla håller därför inte med om att Ronaldo är bäst bara för att du tycker det. Vi vet om att du älskar Ronaldo ok ?
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:23
Patrik,

Qué?
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:22
Gabriel,

Självklart!
Barcelona Patrik
Intressant att se O Fenômeno "lära ut" hur en argumentation ska gå till. Samma person som svarade med ett efter argumentationens alla regler "hahaha", tidigare idag?
Barcelona O Fenômeno
La_Rambla,

För en gångs skull har du ett inlägg med vett!

Jag har rätt för att Ronaldo är rätt.
Visste du inte?
The right way - is the Ronaldo way. ;)
Barcelona Gabriel
2005-11-17 21:20
O Fenômeno

Okej nu förklarar du dig och är därför förlåten, men samtidigt är det inte konstigt att jag enligt dig får intrycket av att du drar alla över en kam när du skriver "se och lär Barçafans". Det är något som alla Barçafans tar åt sig, tänk på det.
Barcelona La_Rambla
2005-11-17 21:20
Nej, en sent inkommen culé, eller ja det var nog Vbg:arn, gav sin syn på en redan utdöende diskussion. Klart som korvspad du var där och blåste liv i elden igen. De flesta här har diskutera och gjort det sakligt, med argument. Sen att du har en annan syn på va du anser vara argument är en annan sak. Att du säger att någon har rätt, visar tydligt hur insnöad du är i dina egna åsikter och själv sätter nivån på vad som anses vara sakligt och rätt argument.

Jisses, nu räcker det för mig.
Barcelona O Fenômeno
2005-11-17 21:19
Gabriel,

Som sagt. "Vissa". Inte alla även om det ger intrycket att jag drog alla över en kam.

Huruvida jag gillar det han säger eller inte hör inte hit. Det är hur han presenterar sina åsikter på som räknas.
Annons: