/spanien/barcelona/forum/25286.aspx/spanien/barcelona/forum/25286.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Svartkatt
2005-11-19 13:12
Det känns som att det kommer att gå vägen idag iaf, får hoppas att Messi avgör. Han borde spelas mer frekvent, Giuly kan vi nästan göra oss av med, vi har fantastiskt god täckning på anfallssidan. Om Maxi lämnar kanske det är värt att behålla snigelätaren, iofs.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:11
Svartkatt//
Haha, jobbig sits. Låtsas dricka dig stupfull då, häll ut i närmaste blomkruka. Så kanske du har giltligt skäl att ta en taxi hem. Kanske lite svårt att lyckas med den bedriften till 20.00 iofs.
Real Madrid C.Diogo
2005-11-19 13:11
Är det nån som är överskattad är det Xavi.

Jag tycker det iaf.
Svartkatt
2005-11-19 13:08
Stämmer, men jag blir mordhotad om jag väljer matchen. Knepig sits.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:06
Svartkatt//
Oförlåtligt, endast egen begravning kan anses som giltligt skäl för frånvaro. ;)
Barcelona Thiago
2005-11-19 13:05
tja, någon som har filmen Ronaldinho vs Ronaldo filmen ?...kan du lägga upp den på en sida så jag kan ladda den isf ?...tack i förhand
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:05
Marre_//
Jag har också sett alla Chelseas matcher som visats på Canal+.

Sen så måste jag nog hålla med Svartkatt, att realspelarnas individuella kunnande är toppklass. Kanske att någon enstaka där bäst före datum har gått ut då.
Svartkatt
2005-11-19 13:03
Kan ej se matchen idag, vill ta livet av mig. Är tvingad att sitta som ett hjärnknackat mähä på kalas.
Barcelona Kharles
2005-11-19 13:01
Tänka sig att världens bästa fotbollsspelare var plan B och Madrid snodde Becks bara för att jävlas.. Hehe.
Real Madrid Marre_
2005-11-19 12:57
Kharles: Sant. Hoppas att Perez ändrar den syn han har på Real idag och inser att pengar inte är allt. Att Ronaldinho kunde hamnat i Real istället för Beckham är något jag fortfarande grämer mig över.
Svartkatt
2005-11-19 12:55
Ämne: "Kan det kanske....
Kharles

Ikväll kommer alla få se vilken medelmotta Becks verkligen är, som när han försvann i de stora matcherna mot Valencia, Lyon och Deportivo. Motta, Xavi och Deco kommer att käka upp honom.
Sen kommer han bli frustrerad och säga puta till domaren (det enda ord han kan på kastiljanska) och bli utvisad, men kortet stryks väck då Becks är så snygg och måste spela varje match enligt kontraktet med Florentino.

Ahahah, stämmer lite ja, men likväl pågår en väl överdriven devalvering av Beckhams kvaliteter just nu, till stor del obefogad; Reals tillkortakommanden består till största delen av ogenomtänkta värvningar och ett väl enkelspårigt spelsystem.
Realspelarnas individuella kunnande är, hur mycket det än bär emot att säga det, i absoluta toppklass.
Barcelona Polero
2005-11-19 12:55
Visst hoppas på Messi, men Mister tycker säkert han är för "orutinerad" för en sådan här viktig match...han ska "långsamt matchas in" som de säger på tv4+...fan, Giuly har verkligen fått tid på sig nu och (nästan) ingen tycks gilla honom.
Barcelona BARCA BLOD
2005-11-19 12:54
Fan vad skön match ikväll. 19 november kommer bli en svart dag för Madrid fansen. Jag tror på seger, jag har en känsla som säger 0-4. Kanske gör Madrid ett tröst mål.
0-4 alltså!!!
Barcelona Kharles
2005-11-19 12:53
Hehe, släpp lös vår lille korsning mellan Diego och Johan, Canterans sanne Cruyff och den spirituella efterträdaren till Di Stefano. Messi från start Rijkaard!
Barcelona Kharles
2005-11-19 12:52
Sorry, Florentino satte ribban. Alla vet att Becks är för kass för madrid, Florentino tycker det är viktigare att tjäna pengar än att vinna troféer.
Barcelona Polero
2005-11-19 12:51
Vilka möter Barca ikväll? Är det en viktig match eller?
Barcelona Mapa
2005-11-19 12:50
Låt Johan Cruyff spela från start.
Real Madrid Marre_
2005-11-19 12:50
"Kan det kanske bero på att det inte finns så många andra i laget som kan bidra med samma sak?"

Nej, det beror på att de andra mittfältarna inte har samma roll som Beckham har.
Real Madrid Marre_
2005-11-19 12:49
La_Rambla: Kan inte uttala mig om det då jag endast sett Chelseas CL-matcher. Men av det jag sett så tycker jag att Beckham har det bättre långpassningsspelet, dock är Lampard en bättre spelare för övrigt. Se där, jag uttalade mig iaf ;)

Och jag ser själv inte Ronaldo som en större diva.
Real Madrid Marre_
2005-11-19 12:46
"Att se ut som Beckham är nog också en jäkla orgasm"

Måste alla se ut som Ronaldinho och Tevez? Herregud. Vem fan bryr sig om utseende? Det ständiga snacket om att Ronaldo är fet och att Beckham är för söt för att spela fotboll är så jävla töntigt. Höj dagisnivån en aning tack.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:45
Marre_//
Tycker tex att Lampard har mindre felprocent än vad Beckham har på långa bollar där de landar inom en radie på 50cm till mottagren.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:43
Beckham har assisterat till nästan hälften av Reals mål, vilket säger ganska mycket.

Kan det kanske bero på att det inte finns så många andra i laget som kan bidra med samma sak?
Real Madrid Marre_
2005-11-19 12:43
La_Rambla: Okej okej, 80 då? ;)

Min poäng är ändå att Beckham slår världens bästa krossbollar.
Barcelona Kharles
2005-11-19 12:42
Ikväll kommer alla få se vilken medelmotta Becks verkligen är, som när han försvann i de stora matcherna mot Valencia, Lyon och Deportivo. Motta, Xavi och Deco kommer att käka upp honom. Sen kommer han bli frustrerad och säga puta till domaren (det enda ord han kan på kastiljanska) och bli utvisad, men kortet stryks väck då Becks är så snygg och måste spela varje match enligt kontraktet med Florentino.

Que ha ganado? Nada!
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:41
Sen klarar tex Ronaldhino, Carlos, Lampard och säker många fler att slå 60m pass till folk på foten. Har tom sett det själv otaliga gånger. Det är knappast en unik egenskap Beckham besitter.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:39
Marre_//
Jag skulle vilja hävda att Ronaldo är en ännu större diva!
Barcelona Kharles
2005-11-19 12:39
Marre_

Att slå en 60-meterspassning direkt ner till Robinhos fot är för mig en jäkla orgasm, ingen annan klarar det

Att se ut som Beckham är nog också en jäkla orgasm, då ingen klarar det. Att kosta så mycket och att bara bidra med långbollar och tröjförsäljning.

Que ha ganado el madrid desde Beckham?

Haha.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:38
Angående "ryktet" tidigare om att Ronaldhinos släktning avlidit och att han åkt till Brasilien. Borde inte det vara ett rätt så stort scoop och börjat synas i media så här tätt inpå match?
Barcelona Kharles
Tyvärr, kan någon ringa Rijkaard och säga att han ska starta med Messi? Vill verkligen att vi sätter dit dom. Rejält.
Real Madrid Marre_
"Skämms du inte säga att beckham är bättre än xavi ?"

Nej?

Blaugrana_1899:

Eto'o är en mycket bra anfallare, det kan jag inte sticka under stol med. Men Ronaldo är fortfarande bättre. Om man ska klanka ner på Ronaldo för att han är fet bör man klanka ner på Eto'o för att han är en diva. Jag har tyvärr ingen större respekt för Eto'o.

Jag har sett varje match Barca och Xavi spelat denna säsong. Jag anser ändå att Beckham är snäppet bättre. Xavi är enligt mig, riktigt bra, vilket också Beckham är. Att slå en 60-meterspassning direkt ner till Robinhos fot är för mig en jäkla orgasm, ingen annan klarar det. Beckham är en bra passningsspelare och bra vid fasta situationer säger du. Du har inte tänkt på att det är därför han är med i startelvan? Det är hans jobb, att slå de avgörande passningarna. Han klarar inte att bygga upp ett spel som Xavi gör. Beckham har assisterat till nästan hälften av Reals mål, vilket säger ganska mycket. Och ja, jag vet att Xavi har 10 assist denna säsong.
Annons: