/spanien/barcelona/forum/25278.aspx/spanien/barcelona/forum/25278.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Adabisi
2005-11-19 23:07
robinho92
Får du vara uppe så här sent?
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-19 23:06
robinho92
Och Ronaldo vinner matcher för er.Big deal.
Real Madrid robinho92
2005-11-19 23:00
va inte så jävla kaxiga, vist n vann me 3-0 men, för det första hadde precis ronaldo helguera zidane och baptista kommit tillbaka från skador, för det andra så skulle vi vunnit om ni inte hadde haft ronaldinho, han vinner matchen åt er, men visst, va glada så länge ni kan för vi kommer att krossa er i april och ligan kommer vi också att ta hem.
Barcelona __Barca
2005-11-19 22:58
Jag säger bara ojojoj, Barca hade ju lekstuga idag ;) Fast jag är inte förvånad :D
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-11-19 22:54
Barca Ligger 1 i ligan

Eto'o och Ronaldinho i skytteligan 1 respektiv 2
vi piskar real madrid.Måste säga 19:e November är en dag vi firar och real grinar
Barcelona Gabriel
2005-11-19 22:51
Oherregud vad underbaaaaaart ! Blev 18 år i fredags och fick den absolut bästa presenten så här i efterhand som man kan få - 0-3 på Bernabeu. Så himla skönt, men samtidigt så visste jag hela tiden om att Barcelona skulle vinna. Synd att så många hackar på Real Madrid, det var inte dom som var dåliga. Det var vi som var för bra helt enkelt ;) Bättre än så här blir det inte, detta är en sådan dag som man alltid kommer att komma ihåg.

Ronaldinho - vilken spelare. Han får hela tiden beröm men det går ju inte att låta bli alltså. Utan tvekan världens bästa spelare. Han är i en klass för sig. Det är som med Michael Jackson. Det finns en egen lista för honom, han är kungen. Sedan kommer alla andra bra artister efter honom på en annan lista. Likadant är det med Ronaldinho, han är på en helt egen lista ohotad, kungen. Låt alla andra spelarae slåss om 2:a priset i "fifa world player of the year" och "guldbollen" - Ronaldinho är den givna vinnaren i båda.

Eto'o. Som vanligt gör han mål, finns egentligen inget mer att säga om saken. Han är Real Madrids värsta marddröm och Florentino lär gråta som en bäbis.

Synd bara att Messi inte fick sätta dit något mål, man märkte på Eto'o att han försökte hjälpa honom hela tiden.

Men herregud när ronalinho gjorde sitt 3e mål så ställer sig madridfansen upp och aplåderar - det säger väll allt. Helt osannolikt bra är han ! Ur ingenstans pungterar han matchen. Jag vill avsluta detta med att säga . . .

Tack så himla mycket Beckham, du må vara madridista men jag hatar dig inte för det. Tvärtom älskar jag dig. Tack för att du inte kom till oss och valde Real Madrid - TACK så vi kunde få världens bästa spelare Ronaldinho - Gracias Beckham - I love you !
Mallorca zebra
2005-11-19 22:50
grattis barcelona... real är inget hot!!

ps är juvefanatiker!!
Kaká#8
2005-11-19 22:49
Fy fan va sköööönt!Ronie kan inte beskrivas, bara upplevas.Han borde bli utvisad för förnedring HAHHA.Hoppas bara att denna viljan att vinna fortsätter.
Barcelona Ardan
2005-11-19 22:48
"I dag var det ingen tvekan: Barcelona är Spaniens bästa lag."

Japp, så sant sååå sant!!
Real Madrid Ike
2005-11-19 22:47
Som alla visste sen innan matchen starta. Så förnedrades Madrid totalt.

Va tycker du då akram.
Guti bättre än Xavi?
Ronaldo bättre än Etoo?
Robinho bättre än Messi?
Madrid bättre än Barca?

Var Mardid start 11 sammanlagt hälften så bra som 1 barca spelare... Måste kännas tungt att medje men, svaret är nej va? :)))

Måste vara svårt att vara madrid suporter när ens lag ser ut att stå och pissa i motvind i 90 minuter. Var det nån madrid spelare som gjorde nånting rätt under matchen? :)
Real Madrid beckham_no1
2005-11-19 22:46
Grattis ni har Världens bästa Dinho!!!
Barcelona Havaldinho
2005-11-19 22:46
Who has the Galacticos now you cabrones!!!

Man kan analysera taktik, spelare, tränare vad man vill nu i veckor men jag säger bara ett sak...

OH MY GOD!!!
Real Madrid Emílio
2005-11-19 22:45
Typ 2a-3e gången jag skriver här. tror jag sagt grattis 1 gång förra säsongen å nångång annars...

först. Grattis i år igen för dagens match.
Nåt som är synd är att man aldrig ser er gratta oss när vi vinner mot er eller diskuterar normalt. Istället är det mer kul att håna oss fans. Vår hemmapublik applåderade ronaldinho och iaf jag kastar inte skit på någon av er. MEN. Till er som har annat än Fotboll och konstruktiv kritik att ge. Kan hålla sig här eller fortsätta att förlöjliga era egna fans.
Barcelona Lucho
2005-11-19 22:45
Eto'o och Ronaldinho etta respektive tvåa i skytteligan... :-)
Barcelona Woods
2005-11-19 22:44
Koeman!!
Det var en sällan skådat uppvisning från Barcelonas sida, efter en trevande inledning satte Etoo 1-0 i 15:e, sedan kontrollerade vi matchen och hade bud på fler mål halvleken ut. Andra började om möjligt i ännu större dominans från Barcelona som med sitt passningsspel och kreativitet var överlägset. 2-0 och 3-0 är två underbara mål signerad vår magiker. Bernabeu publiken applåderade Dinho-show, det var så talande. Man satt och gapade :D
Barcelona Brasselona
2005-11-19 22:43
Fan va Barca lekte med Real ojojoj..
Barcelona Mentorinho
2005-11-19 22:42
"Den kanske största kämpen av dom alla, Michel Salgado, spelar sin vana trogen på högerbacken. Hans motståndare heter Ronaldinho, tydligen ska han vara ganska bra. Men som så många andra ”trollkarlar” gillar han inte fysisk kontakt, det gör däremot Salgado! Kan Salgado ligga tätt på Ronaldinho och samtidigt dela ut ett par tjuvnyp då och då så kan brassen tappa fokus" Jag tror nog att Real-redaktionen tänker annorlunda efter dagens uppvisning av världens bäste, håller ni med grabbar:D?`

Visca El Barca Visca El Catalunya
Real Madrid i Hala Madrid !
2005-11-19 22:37
Tacka gud för Ronaldinho!
Messi oerhört duktig!
Barcelona Rickiboy
2005-11-19 22:37
va ska man säga..VAAAAAAAAAAD...världsklass lag ...LOS galacticos?.HAHAHAHA bättre LOS LOST...hahaaha..FORZAAAAAA BAAARCAAA
Barcelona Puyol_21
2005-11-19 22:33
Det är så skönt att vara Cule!
Jag älskar dig FC Barcelona!
Barcelona Sebbeee
2005-11-19 22:32
Real Madrid/Malmö... likheter ? :]
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-19 22:29
apanchippo
Soma dag och natt till Messis fördel såklart.
Barcelona apanchippo
2005-11-19 22:28
Coolt av Rikjaard att starta med Messi, jag var helt övertygad om att han skulle välja Guliy. Exakt hur mycket bättre var Messi än Robinho........ :)
Barcelona zappa
2005-11-19 22:28
Johannen_87: Fast Nike har erkänt fusket. Se länk.
Fast vad gör det en sån här kväll? :D
Barcelona Koeman!!
2005-11-19 22:26
Hej jag såg inte matchen ikväll :( (satt på en buss på väg hemåt från match) men kan nån skriva en kommentar om matchen? forza barca!
Barcelona RiZzo
Han e säkert inte ens barca fan den där rico.
Barcelona Mentorinho
JOhannen_87:

du hittar videoklippet på www.nikefootball.com, sen tar du english, sen klickar du på guldskon som kommer upp när sidan ladddaat klart, sen klickar du längst ner i det högra hörnet på "Brazilian Ping-Pong"
Barcelona AlexC
2005-11-19 22:25
Pontus Kåmark har kommit med ett av årets citat: "Det spelar ingen större roll vem av Messi & Giuly som spelar. För mig är de likvärdiga."
Barcelona LONA
2005-11-19 22:25
hörde ni på tv4+ : miljarder satt o tittade på matchen ,hahahahahaha visca barca
Barcelona BARCA BLOD
2005-11-19 22:24
Segern firade jag sedan tidigare, för 2 veckor sen. jag var säker på vinsten, kom inte som någon överskning.
Det jag är besviken/arg för är att jag hade tippat 0-4 som jag ochså tidigare idag skrev här på forumet. Skulle bli fina pengar va?
det viktigaste är iaf att vi förnedra de framför madrids ögon!!!
Annons: