/spanien/barcelona/forum/25261.aspx/spanien/barcelona/forum/25261.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AlexC
2005-11-22 19:34
Camparn på Nou

Du säger med andra ord att man inte skall smutskasta. Trots det så gör du det själv då hans åsikter avviker från dina.

Dessutom så tycker jag inte att hans första mot Madrid är det svåraste han gjort. Målet mot Sevilla hemma 03/04 håller enligt mig högre klass och är svårare.
Barcelona Barça-fan
2005-11-22 19:33
Någon som har direktlänk till matchen live kanske?
Barcelona AlexC
2005-11-22 19:28
ronaldinh0

Om du syftar på Barças elva mot Bremen ikväll så tycker jag att denna måste finnas med i en motvägning:

Casillas
Salgado-Ramos-Helguera-Carlos
Garcia-Beckham
Robinho-Raul-Zidane
Ronaldo

Resultatet finner du nog själv :-)
Barcelona Camparn på nou
2005-11-22 19:28
Vbgarn

Om du ska bemöta mina argument och förklaringar med att jag är "färgad" så borde du dra från det här forumet. Jag svarar på dina absurda inlägg objektivt annars kanske alla experter och journalister som också anser att Ronaldinhos prestation var magisk och hans två mål var världsklass samt att Beckham var urusel matchen igenom också vara "färgade" löjligt!

AlexC
Det är inte första gången vgbarn skriver helt idiotiska inlägg och jag förstår att många stör sig på honom däribland jag.
Däremot håller jag med om att man ska bemöta hans åsikter med argument och inte kommentarer som att han "suger hästballe".
Jag börjar tro att han skriver för att chockera och få folk sura något som han lyckas med ideligen.
Bara att komma på tanken att sätta sig skriva ett inlägg för att förminska Ronaldinhos fantastiska prestation med kommentarer som att "det där var inte det svåraste målet han har gjort" är för mig oförklarligt killen måste ha ett stort problem.
Barcelona HLKINHO
2005-11-22 19:25
ja vill se matchen igen madrid-barca....undrar vart ja kan hittta matchen:(
Barcelona ronaldinh0
2005-11-22 19:24
det var den dt var den sämsta elvan jag har sett :)
Barcelona AlexC
2005-11-22 19:23
SC

Han kan inte ge mer än sina åsikter så länge han inte hänvisar till källa (vilket han inte gjort idag iallafall) så där tycker du fel.

Kharles

:) Trots det så skall han mötas av motargument och inte av smutskastning från folk som inte är mogna nog av debattera.
Barcelona Kharles
2005-11-22 19:14
AlexC

Det Vbg:arn gör kan liknas vid en vetenskapsman som ska argumentera för att jorden faktiskt är platt trots allt.

Ni som inte har viasat sport 2, prova länkarna på sidan i länktipset.
El trideñte magico
2005-11-22 19:12
Ronaldinh0//

Killen är högerback i Sevilla, riktigt bra också.
Barcelona Señor Cúle
2005-11-22 19:11
AlexC

Jag tycker att vbg:arn inte ger sina åsikter, utan han tror att han ger fakta som är rätt.
El trideñte magico
2005-11-22 19:06
Fyfan vad jag skrattade! Alla barcafans måste bara se den, en polare till mig har gjort den :)
Barcelona AlexC
2005-11-22 19:01
Bedrövlig nivå på forumet denna eftermiddag.

Vbg:arn måste få ha sina åsikter utan att det ska behövas denna löjliga smutskastning. Ett antal skribenter härinne verkar ha problem att förstå att det är klubben FC Barcelona och inte individen Vbg:arn som skall diskuteras. Jag håller inte med honom när han gnäller på Eto'o eller säger att Beckham att Beckham var bäst i första halvlek men Vbg:arn tillför med sina , enligt mig, felaktiga åsikter mer än alla omogna som tävlar i smutskastning mot honom.

Det är ni som förstör forumet, inte Vbg:arn.
Barcelona ronaldinh0
2005-11-22 18:50
El trideñte magico//
daniel alves
Barcelona Vbg:arn
2005-11-22 18:50
Camparn på Nou: Vad som ÄR idiotiskt är att försöka diskutera fotboll med folk som bara ser allting som Barcaspelare gör som helt otroligt fantastiskt oavsett vad det är.

Det spelar ingen roll hur många spelare det är som är tillbaka, jobbar dom inte tillsammans är det en barnlek att vara bollföraren. Det är grundläggande fotboll att man som försvarare aldrig ska tjuvrusa (som Salgado gör) och att man alltid ska ha understöd (som Helguera inte har).

Ronaldinho gör det bra, är manbäst i världen så gör man mål i såna lägen. Men det är inte det svåraste målet han gjort bara för att det var en soloprestation.

Och jag står fast med att Beckham var bäst i första halvlek. Att han sen var fullkomligt urusel i andra halvlek är en annan sak. INgen i Real var ju bra. Zidane var ju ännu sämre än Beckham under hela matchen.
Barcelona pera!
2005-11-22 18:48
Hoppas verkligen Henke får speltid ikväll, känns som både han och Barca behöver det med tanke på Samuels frånvaro i januari.
El trideñte magico
2005-11-22 18:47
Ronaldinh0//

Vilken snubbe syftar du på? Skulle hjälpa om man fick ett namn.
Barcelona Kharles
2005-11-22 18:37
Jag har nu sett matchen två gånger och jag hittar absolut ingenting som var positivt med Beckhams insats. Ronaldinho däremot lekte fotboll, hans passningar, hans finter, hans nedtagningar.. I andra halvlek kom målen. Han är fotbollens Mozart.
Barcelona Killa
2005-11-22 18:36
Vbg:arn//
Beckham ÄR världens mest överskattade spelare. Helt värdelös, han kan inte ens sätta en straff. Jag börjar tro att du är här inne bara för att jävlas.
Barcelona ronaldinh0
2005-11-22 18:33
i vilken klubb spelar den snubben?.....
Barcelona Camparn på nou
2005-11-22 18:32
Ronaldinho gör två fantastiska mål efter två oerhört fina induviduella prestationer.
Det visar hans storhet och att han är bäst när det gäller i en sådan stormatch som el clasicó.
En egenskap som inte Henry besitter då han oftast är bäst mot sämre motstånd och sällan glänser mot bra motstånd.

Speciellt 2-0 målet är av många veckans mål där han dribblar två spelare och elegant lägger in bollen.

Det du skriver om att Beckham var planens bästa spelare under första halvlek får mig att undra ännu mer vad du vill med de idiotiska kommentarer som du kläcker.
Killen fick 0/10 av Mundo Deportivo det säger det mesta om hans prestation han var usel som de flesta i Real Madrid.
Däremot har han gjort en klart godkänd säsongsinledning och man börjar se lite gamla ManU takter i hans spel då han styr spelet mer med sina crossbollar.
El trideñte magico
2005-11-22 18:31
Real Madrid snackar nuförvärv, inga rykten till barcelona eller? Jag vill verkligen sa Daniel Alves, imponerar på mig verkligen och att vi lär ha köpklausal på honom.
Barcelona CruzitoZ
2005-11-22 18:31
killar kan inte lägga ner den skiten om beckham...gå till real o snacka sånt orka se hela tiden samma sak:(:(:(
ha det bra barca bröder för vi krossar i dag:):):)..
Barcelona ronaldinh0
2005-11-22 18:29
kan någon förklara varför barcas match inte visas det e ju veckans bästa match??.......
Barcelona Camparn på nou
2005-11-22 18:24
VBG:arn

Får allt mer för mig att du skriver inlägg för att du vill uppröra och vara kontroversiell och "korkad" 90% av det som postas av dig är rätt absurda påståenden.

Vid 2-0 målet så kommer Barca 3 mot 3 efter ett snabbt uppspel av Deco den situationen skulle vilket lag som helst kunna åka på bakåt.
Det som Ronaldinho gör är att dra salgado så att det plötsligt är 3 mot 2 du fattar att då kan inte de två backarna tillsammans gå på Ronaldinho för då är det bara för honom att lyfta bollen till antingen Etóo eller Messi och så är de helt fria med målvakten.
Så de måste avvakta och en av de ska stöta på Ronaldinho när han kommer tillräckligt nära målet.
Men när Helguera ska försöka stoppa honom ser Ronaldinho var han har balansen och går snyggt förbi på andra sidan (det ser enkelt ut, men det är Maradona klass) sen är det bara målvakten kvar och Carlos hinner såklart inte täcka skottet.

Det är så oerhört löjligt och idiotiskt att påstå att det inte är något speciellt med Ronaldinhos prestation och att många spelare skulle kunna dribbla två spelare så elegant och i ett sånt högt tempo och sen enkelt lägga in bollen.

Det är också en del i hans prestation och som gör det möjligt är att han håller ett sånt högt tempo det gör det mycket svårare för backarna att organisera sig och försvara sig mot. Tex så skulle inte Zlatan ha kunna göra det lika bra och att Raul skulle göra något liknande är det lekstuga på.

Gör mig en tjänst och sluta skriv dessa idiotiska inlägg då du uppenbart inte förstår någonting om fotboll.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-22 18:15
BatiGoal: Självklart får ROnaldinho det att se lätt ut, jag försöker inte ta ifrån honom äran för det han gjorde. Jag säger bara att det inte var den svåraste sak i världen eftersom Real spelarna dels tjuvrusade och dels inte hade understöd.

Det var sämre försvarsspel än man ser på juniornivå i ett div.4-lag emellanåt.

Sen förstår jag inte varför alla hatar Beckham så mycket, harjag missat något när det gäller honom? Han visar ju en annan sida nu i Madrid än den han visade i Manchester. Här är han slitvargen som bollen går genom och som fortfarande kan slå underbara passningar. Dessutom verkar han vara en sympatisk person och en stor ledare på planen.

Jag kan inte se vad hans reklamkontrakt vid sidan av planen har att göra med det han gör på planen att göra..?
Real Madrid Zizou-Mano
2005-11-22 17:51
Lycka till idag grabbar!
Hoppas Barca spelar lika bra fotboll som i lördags!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-22 17:37
Lucho

Lunarstorms forumkultur känner jag inte till, men du kan förklara eftersom du verkar vara så bekant med det.
Jag är inte den som följer alla regler och det är upp till redaktionen om de vill stänga av mig. Men fortsätt du leka forumpolis när du verkar vara så belååten med det.
Besök gärna sidan där jag skriver nyheterna.
/Husein
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-22 17:17
AdnanK:

Messi/Xavi/Gio kommer vilas inför kvällens match då vi redan är vidare så finns det nån liten möjlighet att vi ser Henke istället för Eto´o
AdnanK
2005-11-22 17:13
har tänkt sätta en slant ikväll på er..
vilka exakt saknas?
Barcelona Puyol_21
2005-11-22 17:09
Avstängd i två veckor. Bespara oss från spydigheter och chattandet framöver, tack.

/ Redaktionen
Annons: