/spanien/barcelona/forum/25259.aspx/spanien/barcelona/forum/25259.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AlexC
5/10/2006 01:02
Hans inlägg handlar väl om Barça mer än "mitt livs historia".

Precis lika lite tror jag han frågade om subjektiva åsikter om sitt inlägg.

Tillbaka till banan nu. Sa inte Messi i en intervju att han kanske kunde spela ligamatchen nu till helgen?

Isåfall tycker jag att han borde hinna matchas in till startelvan i Paris.
Barcelona Gabriel
5/10/2006 00:06
Haffe

Vad intressant! Tack för den berättelsen. Jag såg inte att någon frågade?

Det fortsätter vara oklart om Messi kan spela eller inte i Paris den 17. Enligt honom sjäv så är; "Jag i Paris, däremot vet jag inte om jag spela". Jag tror nog dessvärre vi får klara oss utan våran lilla guldgosse. Detta öppnar för Henke såklart vilket är roligt för honom då detta förmodligen blir hans sista stora match i klubblagsturnering. Utan att överdriva kan man ändå konstatera att det är en klar förlust för laget ifall Messi inte hinner bli frisk. Det blir en helt annan dimension i anfallsspelet när han spelar istället för Giuly/Larsson. Både Ronaldinho och Eto'o höjer sig en nivå.

Ojala que se recupera pronto :-)
Barcelona Gabriel
5/9/2006 23:58
Hehe C.Fabregas familj verkar inte vara på hans sida den 17e. Många i hans familj håller på Barça.

Honestly, helt rätt. Precis så det ska vara hehe.
Barcelona Haffe
5/9/2006 23:50
suttit å läst gamla saker, folk säger att jag gillar fotboll för henke, JA som alla vet är henke min favoritspelare. Mycket med att han är svensk, SÅKLART? Men det är inte den största anledningen(orkar inte dra det) Jag gillar inte bara Larsson, jag har/haft många favoritspelare under mina år på jorden.

Van Basten Som enligt mig var den bästa under sin tid. Kluivert = stora talangen som bara blev bättre och bättre men media var inte förtjust i han, fick en skada och var sig inte lik. Roberto Baggio = Italiens största fotbollspelare, han hade näst intill allt, teknik, snabbhet, frisparkar,straffar sen var han även ödmjuk. Romario , bästa brasilianska spelaren? gör fortfarande massa mål i brasilianska ligan, van skytteligan förra året trots atthan är en gammalgubbe(40år) Zlatan Ibrahimovic = Talangen från malmö med sin sköna attityd gick från Ajax till Juventus och som nu har en tung tid men kommer allt igen!!

Ni vet ingenting om vad fotboll betyder för mig. Det har alltid vart Barcelona för mig, fick min första barca tröja då jag var 10år. Nu e jag 18. Förmodligen kommer det bli tråkigare med larsson, alla har sina favoritspelare, men Barcelona i mitt hjärta. Det enda laget som verkar ha vad söker jag för ord... laganda, ödmjukhet i laget. Ett lag som inte håller på med fuffens(juventus) eller köper bara massa divor som trot att man kan lösa alla problem(real)

Tack!
Barcelona Bojan Krkic Perez
5/9/2006 22:49
haha Katalonien italienskt? måste ha skolkat från SO-lektionerna de stackarna.. enda kopplingen som jag kan se är att katalanska är det idag det språket som är mest likt fornromerska
Barcelona barcelona_10
5/9/2006 22:41
OK bra tack.
Barcelona Ordem e Progresso
5/9/2006 22:23
barcelona_10

Nej, dom har fel. Katalonien tillhör Spanien.
Barcelona barcelona_10
5/9/2006 22:12
Jag har en fråga som jag skulle vilja ha svar på.
Jag har några kompisar som säger att katalonien är italienskt, stömmer det?
Barcelona La Rambla
5/9/2006 20:38
Popescu var en stor spelare och en äkta culé. Just därför jag vill att Chivu ska värvas till Barcelona. Har för mig att Popescu är hans agent eller rådgivare?

Äsch, mot Sevilla så släpper vin in 2 tidiga mål så kommer de inte gå in i några närkamper och bara spela av matchen sen. :-)
Barcelona Popescu
5/9/2006 19:59
Barca fans

Ni som är Rutinerad och kan mycke om Barcelona så har jag en liten fråga till er

Vad tyckte ni om Popescu när han spelade för Barcelona..För mig så var han Gudomlig och Om jag inte minns fel så var han även Kapten för laget..
Barcelona el Flaco
5/9/2006 19:52
Ämne: Ämne: Mot Sev....
Ja, han vill förmodligen göra fler mål som vanligt, som alltid. Men just nu finns det större och viktigare uppgifter att tänka på. Champions League är viktigare än någonting annat och det inser nog Eto'o. Jag föredrar att han förlorar el Pichichi till Villa och sen stänker in ett hatrick mot Arsenal i finalen.
Barcelona hammabarça
5/9/2006 19:33
Ämne: Mot Sevilla ska vi a....
Bli inte förvånad om Eto'o spelar. men annars lär det vara en b uppställning.
Eusebio
5/9/2006 19:30
Någon har en länk till ett företag som säljer biljetter till cl-finalen? Eller är det redan utsålt?
Barcelona el Flaco
5/9/2006 19:28
Mot Sevilla ska vi absolut inte riskare några skador. Låt Ronaldinho, Puyol, Eto'o, Deco, Iniesta, Marquez mfl. få vila och låt istället reserverna samt Xavi och förhoppningsvis Messi chansen att få lite matchtempo. Jag kommer få en hjärtattack om Rijkaard låter någon från startelvan spela från start mot Sevilla.
Barcelona hammabarça
5/9/2006 18:00
Frågan är väl om Tv4 sänder den. Tror faktiskt att de gör det. De gör väl allt för att sända Henkes sista matcher i Barça.
Barcelona La Rambla
5/9/2006 17:57
Nej, står inget om tider än så länge. Kommer väl att bli som vanligt. Några matcher börjar 17.00 och TV-match 20.00 eller 22.00.
Barcelona hammabarça
5/9/2006 17:55
Ämne: Då var det klart. Ma....
Angavs det någon tid?
Barcelona La Rambla
5/9/2006 17:48
Då var det klart. Match mot Sevilla på lördag 13 maj.

Matcherna Sevilla-Real och Osasuna-Valencia spelas tisdag 16 maj.

Vi spelar sista ligamatchen mot Athletic 20-21 maj.
Barcelona Qoroo
5/9/2006 17:36
Hade jag haft råd så hade jag köpt tröjan!!!

llolii:
Killen sa inget fel!!!
Barcelona lloliii
5/9/2006 17:05
tror du verkligen folk vill kontakta realare
så dra till ditt eget forum Figo
Barcelona Adaminho
5/9/2006 16:39
Tjena!
Ville bara berätta en rolig sak. En kompis i mitt fotbollslag(MossensBK, Göteborg) var nere i Barcelona i helgen. Kollade på Barca-Espanyol såklart. Han berättade att han satt 2 mr från Ronaldinho när han dansade efter målet. Dåligt avundsjuk jag är nu! Måste få uppleva något liknande någon gång. Jaja han berättade också att han stod 1 meter från ronnie utanför stadion när dom kom med bussen till matchen. Gaucho var riktigt j*vla cool :D.

Visca Barca!
Real Madrid Figo#7
5/9/2006 15:49
nån som vill köpa en äkta ronaldinho tröja??
mejla till maestro_rm@hotmail.com
Barcelona el Flaco
5/9/2006 15:35
kung_ronaldinho//

Jag läste i Mundo Deportivo för ungefär en månad sen att Barcelona ville köpa Chivu och Forlán till nästa säsong. Detta var dock bara rykten och inget var säkert. Det som dock verkar vara klart är att ledningen och tränaren vill förstärka främst backlinjen inför nästa säsong. Två ytterbackar, en mittback och en ersättare för Larsson, det var listan jag läste.

PS: Sorry att jag inte har en länk. Men jag kan lova att jag läste det ;)
Barcelona BrazilianBarcelonista
5/9/2006 15:13
Tack barca och Tack henke för en strålande La Liga säsomg!

Än en gång e vi bäst! och kommer förmodlingen vara bäst i europa!1

barc bARCA bARCA
Barcelona Bopi
5/9/2006 14:08
när spelar spanien nästa match U-17 ???
Barcelona kung_ronaldinho
5/9/2006 13:24
förlåt om frågar men vem toppar barca:s på sin önskelista?
Barcelona II Barça II
5/9/2006 13:19
Patrik//
Länktips.

Suñol_//
Vart har du läst det? Hur kommer dem nya tröjorna att se ut då?
Barcelona Puyolinho
5/9/2006 13:05
Tja grabbar... Har någon av er den där sidan som översätter från Svenska till Spanska ?
Barcelona Suñol_
5/9/2006 12:52
Det verkar som om det blir reklamfritt på tröjorna ett tag till...vilket jag tycker är kanon
Barcelona Patrik
5/9/2006 12:41
Finalen är tydligen flyttad från ZTV till TV6. Igår hatade jag hela stenbeck-konsernen men nu vaknar jag upp och plötsligt har ZTV bytts ut mot TV6. Någon som vet vad som händer med Z?
Annons: