/spanien/barcelona/forum/25245.aspx/spanien/barcelona/forum/25245.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ronaldinh0
2005-11-25 19:43
Ifall rijkaard alls inte vill starta med messi så skulle jag föredra henke före giuly .......

vad säger ni??
Barcelona La Rambla
2005-11-25 18:51
Det är nog inte omöjligt att han får.
Barcelona HARE BRA "HENKE SKÖN"
2005-11-25 18:51
Okej.. hoppas endå att henke får spela :P
Barcelona La Rambla
2005-11-25 18:49
Det är snarare så att både Eto'o och Ronaldhino är sjuka och har feber, men de väntas blir återställda till söndag.
2005-11-25 18:42
Eto är skadad.... Hoppas henke får chansen
Barcelona La Rambla
2005-11-25 18:22
Fc_Barca //
Antal inlägg: 4
Skapad: 2005-11-22 12:08:27

Var du tvungen att skriva idiotinlägg det första du gjorde på reals forum. Suck!
Barcelona La Rambla
2005-11-25 18:19
Vad för vettigt kom du med då degis?
Real Madrid Deg
2005-11-25 17:48
Om ni inte har ngt vettigt att säga, håll er då till ert eget forum!
Barcelona Fc_Barca
2005-11-25 17:36
Försök skriv något meningsfullt nästa gång... //Redaktionen

Barcelona el Flaco
2005-11-25 17:34
Redaktionen//
Jag tycker att ni borde skriva eller lägga till en sida på barcelona-sidan om laget från 50-talet med Kubala, laget från 70-talet med Cruyff och om laget från 90-talet "Dream Team". Lika mycketsom vi hyllar det laget vi har idag, lika mycket borde vi hylla de gamla veteranerna.
Snälla redaktion! Lägg till länkar om samtliga lag! Ni kanske även kanlägga till trupperna från de olika epokerna, statistik m.m.
One Love
Barcelona Kharles
2005-11-25 17:31
Flaco

Olika, men för de mesta; Zubizarreta; Ferrer, Nadal, Koeman, Sergi; Guardiola, Amor, Bakero; Stoichkov, Romario/Salinas, Beguiristain/Laudrup.
Barcelona Kharles
2005-11-25 17:27
Flaco

Nej, jag var rätt ung då, men av statistik och Cruyff-citat dömer jag. Har dock sett någon entaka match med dom, bl.a. toyota-cupfinalen mot Sao Paolo FC som förlorades med 1-2..
Barcelona el Flaco
2005-11-25 17:27
Jag har alltid undrat hur startelvan såg ut under "Dream Team" eran
Barcelona *
2005-11-25 17:08
Ämne: Kharles ere sant? ha....
21.30 tisdag eurosport
Barcelona el Flaco
2005-11-25 17:05
Kharles//
Följde du "Dream Team"? Såg du de spela nångång under guldåren?
Barcelona Barca Barca
2005-11-25 16:11
mishinio// kolla länktips
Barcelona mishinio
2005-11-25 16:04
snälla grabbar e det nån som vet vad ronaldinhos hemsida heter
2005-11-25 15:52
Kharles ere sant? haha fan vad grymt ska titta på den vilken dag tid o kanal? är själv palestinier.
Barcelona Jontteee
2005-11-25 15:42
Ämne: Rambla/
Luca Toni b....
okok det e bra att toni har kommit igång, men Robinho kommer lätt bli bättre än honom, fast real e skit så står Robinho för det lilla.. Han kan inte göra allt själv, han behöver en bra anfallare som han kan väga o saker.. Robinho
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-25 15:41
La Rambla ///
det önskar vi att Nesta kommer till barca men milan släpper aldrig han.
Barcelona La Rambla
2005-11-25 15:19
Polero//
Ja du, man häpnar över vissas naiva syn. Som om Toni skulle gå till Real, vad vinner han på det? Fiorentina håller på att bygga upp ett nytt storlag och Toni är kung, de har en bra tränare och lär spela i CL nästa säsong. Skrattretande var ordet, de ojar sig över sina skador och beklagar sig över sitt anfall. Vadå, Robinho och Baptista skulle vilken annan klubb i la liga, förutom Barça, vara överlyckliga att ha i truppen.
Barcelona Polero
2005-11-25 15:11
Rambla/
Luca Toni bli en finfin reserv till Robinho....hehe. Efter 2 år kommer man att inse att Toni faktiskt var bättre.
Barcelona Kharles
2005-11-25 14:59
Det är nog Peace Team det gäller. FC Barcelona ska möta ett lag bestående av 15 israeler och 11 palestinier i ett försök att föra parterna närmre varandra. Det blir första gången Ronaldinho kan visa upp Ballon d'Or för fansen.
Barcelona R-10
2005-11-25 14:56
FC Barcelona kör på tisdag mot ett lag, men jag såg inte vilket, klockan 20.30 i Eurosport.
Barcelona La Rambla
2005-11-25 14:53
En maräng: Kanske köpa in en targetspelare som Luca Toni, som reserv till Anfallet.

Själv hoppas jag Barça köper in Nesta som backup till försvaret. ;)
Barcelona Kharles
2005-11-25 14:36
Flaco

Jag tycker att det här laget verkar mer komplett än DreamTeam. De brukade göra massor av mål, men även släppa in en del. Det här laget verkar vara en perfekt maskin, man tar hem både pichichi(nästan) och zamora. Vi får se om det är 2000-talets motsvarighet till DreamTeam, det krävs ju minst 4 ligatitlar(helst på raken) och en CL..
:-D
Barcelona AlexC
2005-11-25 14:36
Det där med att förstärka mittsbacksuppsättningen med en backup till Puyol kan diskuteras fram och tillbaka. La Rambla var lite inne på samma spår som jag. Att det kan bli svårt att hitta en riktigt bra backup till Puyol med mentalitet likt t.ex. Henke, d.v.s. att acceptera att ständigt sitta på bänken. Vidare var det ganska längesen Puyol var skadad (eller avstängd för den delen) och killen har ju inte direkt formsvackor heller så behovet av en backup till Puyol är mycket mindre än behovet av eventuellt nya ytterbackar. Helst av allt skulle jag invänta en canterano som ersättare till Puyol som har de rätta kvalitéerna både på och utanför planen.

Jag är nog en av få härinne som tycker att vi klarar oss med de ytterbackar vi har just nu. Dock säger jag inte att en förstärkning är felaktig.
Barcelona Der Afro
2005-11-25 14:32
Kom hem från semestern och kollade på El Classico igår utan att veta hur det skulle gå. Lyckan var total. Vi är bäst i världen nu!
Barcelona el Flaco
2005-11-25 14:25
Läste på El Mundo Deportivo imorse att man jämför dagens Barcelona med "Drem Tean" från början av nittiotalet. Jag tycker inte att man kan jämföra de båda lagen. Även om jag aldrig fick uppleva Drem Team med Romario, Stoichkov och Koeman så tycker jag att laget vi har nu är antingen bättre eller sämre, utan de båda lagen är ålika. Romario är inte detsamma som Ronaldingo, Stoichkov är nte samma spelartyp som Eto'o och även om de spelare likadant ut så kan man inte än jämföra Koeman och Puyol. Jag får spel på att media ska alltid dra paralleler bara för att sälja x antal tidningar samt att få fansen att hoppas på ett nytt "Dream Team". Det kommer aldrig mera ett nytt "Dream team". Däremot får vi hoppas på ett nytt Barcelona med bra spelare och som spelar en underhållande fotboll. Än så länge är de på god väg.
Barcelona Polero
2005-11-25 14:14
Nix. Även om t.ex. Perea tar plats bredvid Puyol skulle det kännas tragiskt att se Marquez y Oleguer (Ollegäääär som de säger på tv4+)på bänken.
Ytterbackarna vore sköna att förstärka...annars tycker jag (med bibehållen objektivitet;) att laget är helt fantastiskt.
Annons: