/spanien/barcelona/forum/25241.aspx/spanien/barcelona/forum/25241.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Backstrom
2005-11-27 16:35
Det är väll såklart Eto'o är lite själviskt, jag ser det absolut inte som något negativt hos en anfallare i hans position. Det är isåfall att han ibland kan skippa passningar när han kommer drivande med boll för att han så gärna vill dribbla sig förbi backarna och skjuta, men det har jag inte heller riktigt märkt av på sistonde.
Det är med Eto'os snodda mål är ju bara skitsnack, något som TV4+ kommentatorerna hittade på för att klanka ner lite på Eto'o eller något, vad vet jag.

Och @Kapten
Jag vet inte vart jag skulle ranka Valdés, är inte speciellt bra på att bedöma målvakters kvaliteter, och jag har inte nog bra koll för att utala mig - Däremot så kan jag säga att personligen rankar jag Cassillas som bäst i världen.
Barcelona HARE BRA
2005-11-27 16:34
Grabbar match snart ;) hoppas guily är bänkad!!! INSHALLAH
Barcelona Schubert
2005-11-27 16:20
Snacket om att Eto'o snodde Maxis mål är bara löjligt. Självklart ska Eto'o hugga där.
Barcelona willy145
2005-11-27 15:37
barca e bäst just nu
ingen kan stoppa dom
Barcelona G.Pazzino
2005-11-27 15:12
Ämne: Det är för att de in....
Håller med, eller är de medgångssupportrar som, sviker laget när det börjar gå illa..

força barça
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-27 15:12
Jag älskar Henke som spelare och person, men lagets bästa går alltid före allt.

Jag förstår inte riktigt vart allt hat och all negativitet mot Eto´o kommer ifrån, en av världens bästa forwards och målgörare, en grovjobbande forward som det inte finns så gott om i dagens fotboll! Så för mig kommer inte ens tanken på att Eto´o inte ska starta, han är för mig lika given som Valdés, Xavi, Ronaldinho och Puyol i startelvan.. och snälla droppa snacket om att han är egoist och snor mål nu, det gör er bara så löjligt att klaga när ni sen jublar åt alla hans mål som är en stor del i vår framgång.

SAMUEL ETO´O !
Barcelona el Flaco
2005-11-27 14:24
Xavi är också en ganska underskattad lagspelare och ledare. Han är den som har spelat längst i klubben (sedan 1999) och blev framröstad till den tredjelagkaptenen utav lagkamraterna (efter Puyol och Ronnie')
Spanien la_pieda_sinistra
2005-11-27 13:57
tycker vi ska vara lite snälla mot varandra nu, alla här vill barcas bästa, men vi är väl här för att disskutera, right?
Barcelona HARE BRA
2005-11-27 13:56
Driver du med mig snubben sitter o drar sina egna slutsatser bara så där f*n vet du vad vi tycker om eto bara för att vi skriver att han stal ett mål av maxi lopez? jag tycker att eto är en jävligt grymm spelare. Guily o andra sidan......
Barcelona Kharles
2005-11-27 13:54
Ingen rangordning, bara det att man är trött på allt hat som finns mot Eto'o, bara för att han råkar bänka en av nationalidolerna.
Barcelona HARE BRA
2005-11-27 13:52
Jag har inte sagt att eto är dålig eller att han inte kan spela det enda jag säger är att det var själviskt av honom att snå målet från maxi....har inte nämnt messii.... och ibland kan eto vara lite självisk men ett lag utan någon självisk anfallare vad är det?
2005-11-27 13:51
Ämne: Det är för att de in....
Ska vi rangordna suportrar nu också, trist isåna fall.
Barcelona Kharles
2005-11-27 13:48
Det är för att de inte är riktiga supportrar som vill klubbens bästa, utan för att de är här för att de hejar på en speciellt spelare, typ Henke eller Giuly.
2005-11-27 13:37
har inte på långa vägar visat nåt som helst förakt, jag bara säger att den sidan av honom finns och den är inte odelat positiv.
Barcelona Fc_Barca
2005-11-27 13:37
Hoppassssssssss :) .

Beletti--Puyol--Marquez--Sylvinho
Xavi---Edmilsson---Deco
Messi----Eto'o-----Dinho

4-1, Ti Barca , va säger ni?
Barcelona La Rambla
2005-11-27 13:36
Lionel M.//
Du har väl hört talas om den svenska jantelagen, du får inte sticka ut, vara annorlunda. Då klassas du som konstig, egoist. Sorgligt med sant.
Barcelona La Rambla
2005-11-27 13:35
la_pieda_sinistra//
Nej, det spelar föga roll hur länge du varit registrerad här. Men som jag ser det, så ser vissa bara vad de själva vill se. De ser inte helheten. Du får självklart tycka vad du vill, jag håller inte med. Du får finna dig i att bli ifrågasatt då. End of story...
Barcelona Lionel M.
2005-11-27 13:33
Återigen visar folk sitt förakt mot vinnarskallar.

Jag ser det inte som att Eto´o stjäl några mål, utan han säkerställer att laget får sitt mål.

Kom igen, det är inte så farligt med folk som vågar vinna.
Barcelona La Rambla
2005-11-27 13:33
Messi//
Kul att inte alla är blinda. Det vissa inte verkar förstå är att, som tex målet mot Real. Där Messi kommer med fart in mot straffområdet och Eto'o möter upp, sen går allt vädligt fort. Eto'o är en målskytt av rang, han agerar på ren instinkt, en kobras. Vad säger att Messi hade gjort mål där? Det hade han knappast gjort, nu blir det mål och då ska folk beklaga sig över Eto'os själviskhet, horribelt. Hade det varit bättre att chansen gått om intet?

Sen la väl inte ni kritiker märkte till, hur Eto'o resten av matchen försökte sätta upp Messi i lägen just för att han så gärna ville att Messi skulle få göra ett mål. :P
2005-11-27 13:29
Ämne: Eto'o var vice la....
vad har hur länge vi varit registrerade med saken att göra, de betyder ju inte direkt att vi är 10 år gamla och inte vet någonting om fotboll. Och man måste väl få både risa och rosa sina älsklingsspelare. Summa sumarum: Eto;stor spelare, ingen ledare. I rest my case
Barcelona Kapten11
2005-11-27 13:26
Alltid kul med listor. Hur högt skulle ni ranka Valdes bland världens målvakter för tillfället? Vilka är dom allra främsta?
Barcelona Messi
2005-11-27 13:24
Ämne: stal han ite maxis m....
Hur mycket jag än älskar Maxi så spelar det ingen roll om det hade höjt hans självförtroende. Eto'o hugger på varje chans han får för att kunna göra mål och det är det Laporta pungade ut en massa miljoner Euro för.
2005-11-27 13:24
står för det jag sagt, punkt slut. Men jag sa samtidigt att han e en grym spelare, men han kunde gärna putsa bort den själviska sidan lite
Barcelona Kharles
2005-11-27 13:23
Eto'o var vice lagkapten i Mallorca och är fortfarande väldigt älskad på ön. Han har fortfarande sitt hus där och brukar besöka stället.

Stulit? Vill ni bli tagna på allvar;

la_pieda_sinistra
ONLINE sedan 13:08

Antal inlägg: 19
Skapad: 2005-11-26 07:48:25

HARE BRA
ONLINE sedan 13:04

Antal inlägg: 25
Skapad: 2005-10-29 01:05:17

Hmm..
Barcelona Messi
2005-11-27 13:20
Stulit mål? Vilket skitsnack... Maxi var helt enkelt för slö och utnyttjade inte chansen. Och när har Eto'o 'stulit' ett mål från Messi? Snälla, säg inte att du menar målet i El Clásico...

Eto'o är den enda spelaren i Barça, tillsammans med Puyol, som ALLTID kämpar. Han kan ha en dålig dag på jobbet, men han kämpar alltid och stressar alltid motståndarförsvaret till misstag. Eto'o är en ledare i klass med Puyol.
2005-11-27 13:19
stal han ite maxis mål i ligan, kom igen det var väl rätt uppenbart! det målet hade varit jätteviktigt för MAxis självförtroende, han var värd det, sånt är viktigt för en anfallare
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-27 13:18
HARE BRA ///
va snackar ni om.
barca är ett lag som samarbetar.
och varje gång som ni säger att han har stulit bollen så har ni fel.
för tex messi o maxi kände o viste att eto var på en bra läge för att göra mål.
så varför inte få bollen.
alltså här inne började man prata trams som inte bör disskuteras.
disskutera nåt vettigt.
Barcelona HARE BRA
2005-11-27 13:15
Yepp jag tycker eto också är Självisk
Barcelona La Rambla
2005-11-27 13:14
Vilket fjanteri, han har inte stulit något mål.
2005-11-27 13:12
Etoó är grym spelare, men absolut ingen ledare, ingen vidare lagspelare heller för den delen, har stulit mål från både Maxi och Messi den här säsonggen...
Annons: