/spanien/barcelona/forum/25233.aspx/spanien/barcelona/forum/25233.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-12-17 19:39
Ämne: alex

Alla unga sp....
Att förstöra karriären är lite att ta i.
Caro Lopez är nu den senaste tiden väldigt känd för att pressa spelarna och inte låta dem göra vad de vill. Tror faktiskt att Cassano skulle passa i Real.

Något nytt om spelare som är påväg till Barça då?
Barcelona Kharles
2005-12-17 19:37
Det satt väl hyfsat.
Barcelona La Rambla
2005-12-17 19:34
Så dä. Då har man fixat fungerande stream så att man inte missar de 20 första min av matchen. :)
Barcelona La Rambla
2005-12-17 19:33
Schubert

Beredd att hålla med dig. I Real skulle han bänkas så fort Raul är tillbaka, ovasett om det är befogat eller inte. Tror nog att han kan bli en ersättare för Nedved på lång sikt i Juve.
Barcelona Schubert
2005-12-17 19:31
Cassano borde gå till sin gamla tränare i Juve. Jag tror inte heller att han skulle lyckas i Real, både pga hans spelstil och hans personlighet. Båda dessa faktorer talar för lugna Juve. Men han är en mycket bra spelare, rörlig med en utomordentlig teknik. I rätt miljö kan han bli Italiens stora stjärna.
Barcelona Schubert
2005-12-17 19:29
Ämne: Ämne: Pablo E....
Kan inte hålla med om det, man ser aldrig Makelele slå en svår eller lång passning. Han slår ju bara korta passningar till Lampard, eller Zidane i Madrid. Däremot är Makelele en kvickare spelare och sammanlagt förmodligen bättre.
Barcelona La Rambla
2005-12-17 19:27
alex

Alla unga spelare med ett stort ego drömmer nog om att en dag få spela i världens genom tiderna största klubb. Personligen tror jag att han skulle förstöra karriären där. Ja, om han inte redan håller på att göra det i Roma.
Barcelona Schubert
2005-12-17 19:26
Spinbad: "Annars tycker jag generellt att forumet haft en otroligt uppryckning sista månaden. Det är både hög kvalité och stor aktivitet. Kul! För några månader sedan var det rätt deprimerande läsning många gånger men nu är det ett av de mer läsvärda forumen där alla kan få ha en åsikt utan att bli idiotförklarade - oavsett lagtillhörighet."

Håller med, tror det handlar om att många har attityden att de vill få ut nåt av diskussionen snarare än att hävda sig. När tillräckligt många har den attityden blir det bra. Sen skadar det ju inte att en hel del skribenter uppenbarligen kan en hel del fotboll.
Barcelona La Rambla
2005-12-17 19:25
Gabriel

Han är välkommen om den goda stämningen och Messis utveckling trots det kan garanteras, som du själv beskrivit så bra tidigare. :)
2005-12-17 19:25
Ämne: alex

Varsågod....
Thanks.

Cassano kan gå till vilken klubb som helst nu verkar det som. Han har själv sagt att Real Madrid är en klubb han skulle tycka om att gå till men man vet aldrig, han kan nog ändå bli klar för RM.
Barcelona Gabriel
2005-12-17 19:20
Honestly and helt honestly;

Arsenal och Arsene Wenger gav Henry en andra chans efter hans fiasko i Juvesejouren. Trots att han vägrar att skriva på nytt kontrakt så har han tillräckligt mycket respekt för fansen att inte gå till ett annat lag i England, har en känsla av att han bär blå-rött nästa år.
Barcelona Marcos
2005-12-17 19:18
Nice krönika Gabriel...

Men jag tycker att den holländska eran hade sin charm ;) Trots att vi inte vann något så var det ändå något magiskt med holländarna...
Barcelona La Rambla
2005-12-17 19:06
alex

Varsågod
Spinbad
2005-12-17 19:03
Sol Campbell gick som bosman från Tottenham till arvfienden Arsenal så det är knappast så att London varit förskonade från kontroversiella övergånger. Henry kan väl hamna i Chelsea likväl som i Barcelona ärligt talat.
Ämne: Gabriel

Hehe prec....
Kan jag få denna sida där Emilio förnekar?
Barcelona Klint
Jaha då börjar man på sedvanligt vis bli lite nervös inför den stundande matchen. Vet inte riktigt var man har Cadiz, men deras form på senaste har väl varit allt annat än bra?
Hoppas på följande startelva:
Valdes
Belletti-Puyol-Marquez-Sylvinho
Edmilson
Deco-Motta
Messi-Eto'o-Henke

Vinst ikväll med 2-0! Henke gör ett och Motta ett.

FORZA BARCA!
Barcelona La Rambla
2005-12-17 18:57
Kharles

Haha, de sifforna hade suttit fint. :)
Barcelona La Rambla
2005-12-17 18:57
Ordem

Det är ingen hemlighet att flera av världens sk superstjärnor har nobbat Chelsea, de verkar inte vilja bosätta sig i västra London.

Läsvärd artikel. Där det just spekuleras om Henry och Chelseas önskan om att signa honom. Även Eto'o nämns som mål för dem då fått för sig att de skulle kunna knyta sig till honom om Henry valde Barça. Men han var visst inte till salu. Ljuvligt att läsa som culé, "With Eto'o not for sale at any price". :)
Barcelona Kharles
2005-12-17 18:56
(1-3 5-1 = 6-4)
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-17 18:52
Hehe Rambla ja det hoppas jag! :D
Barcelona La Rambla
2005-12-17 18:47
cofstar//
Kul! Även kul att ditt första inlägg på SF spanska sidor sker här inne. Vi är hedrade. :-)~
Barcelona La Rambla
2005-12-17 18:45
Ordem//

Skulle gissa att Henry gör en sk Puyol om Roman försöker locka över honom till de blåa, alltså svara med ett finger. :)
cofstar
2005-12-17 18:45
(1-2 4-2 = 5-4)
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-17 18:44
Har ni sett den absurda nyheten på aftonbladet? 2,1 miljoner i veckan?! Kan bara inte stämma. För det andra så skulle aldrig Henry gå till Chelsea. Gå från ett london lag till ett annat, dödssynd.
Barcelona La Rambla
2005-12-17 18:38
Gabriel

Hehe precis. Såg matchen. Owen gör ta mig tusan mål av ingenting. En annan sak, Cassano som det ryktats om till Real. Emilio B förnekar bestämt att så skulle vara fallet och att det bara är ett av otaliga rykten. Dessutom så ryktas Newcastle jaga Cassano.
Barcelona Kharles
2005-12-17 18:32
Ja, Guardiola spelade också. Även Bakero spelade som var dåtidens baskiske Deco..
Barcelona pablo escobar
2005-12-17 18:30
Ämne: Nadal spelade där of....
säger du det så tror jag dig. men inte petades väl guardiola i såna matcher, de måste ha spelat bägge två samtidigt, eller?
Barcelona Gabriel
2005-12-17 18:24
Mini kuriosa; Michael Owen nyligen 3 målsskytt för Newcastle borta mot West Ham. Florentino, u go ;)
Barcelona Puyol_21
2005-12-17 18:22
Blaugrana_1899:

lek med dina kompisar här istället! :)
Barcelona Gabriel
2005-12-17 18:21
Blaugrana_1899

Angående din avstägning så låter det helt ärligt (även om jag inte anklagar honom pga brist av bevis) som något som Akram skulle vara kapabel till att göra. Det bästa du kan göra i fortsättningen är att strunta att överhuvudtaget gå in på deras sida, det är bara onödigt då du inte får ut något på att gå in där.

Visca !
Annons: