/spanien/barcelona/forum/25228.aspx/spanien/barcelona/forum/25228.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sonde
2005-11-28 20:31
Spinbad: Haha, ja den var faktiskt riktigt bra. Gillade särskilt det här stycket:

Trouble is, lose one more is exactly what you're about to do. A dreadful penalty decision has gone against you, you're 2-0 down away against Real Sociedad and it's raining. Your glasses are steamed up and you can hardly see. You've just had a man sent off, your head's on the block, the guillotine gleaming in anticipation, and there's only eleven minutes left. What do you do?

You take off the new Pelé and bring on a Leeds United reject of course.
Barcelona La Rambla
2005-11-28 20:28
Capello kommer? Haha, det kan de ju drömma om. Finns inte en chans i världen att han bryter sitt kontrakt med Juventus, han har kontrakt till 2007.
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-28 20:27
La Rambla ///¨
ja exakt.
han måste till lägga att dom ska bli i top form om luxemburgo avgår o capello kommer.
för med han kommer de aldrig att funka.
(det vill jag heller inte att det ska göra)

visca la barca !!!
Barcelona Kapten11
2005-11-28 20:26
Mycket snack om nyförvärv hit och dit. Trots att vi presterar drömfotboll match efter match.
Vi värvade inte mycket inför säsongen och bör inte göra för stora förändringar under den heller.
Det är för jävla kul att prata om nyförvärv, men det innebär inte automatisk framgång. I dagens fotboll är lag och klubbkänsla en bristvara. Visst har dagens Barca ett lag fullt av fantastiska individualister, men det är också ett lag, som jobbar hårt för varandra. Kontinuitet låter tråkigt, men är också viktigt för att nå framgång.
Barcelona La Rambla
2005-11-28 20:23
R Carlos: "We'll be top in three weeks,"
Hoho! Åk hem till Brasilien, föredetting. :)
Spanien la_pieda_sinistra
2005-11-28 20:23
tre engeslmän bland de tio bästa i världen, och två chelski spelare, skandal!
Barcelona HARE BRA
2005-11-28 19:53
de e de som e grejen alla säger oo real kommer o komma tebax om minst 2-3 år eftersom för barca tog de typ 6 år att komma tillbaka. Men real har pengarna som gör att de kommmer tebax nästa säsong eller kanske till o med efter vintern.
Spinbad
2005-11-28 19:49
Sid Lowe är rätt kul tycker jag.
Barcelona La Rambla
2005-11-28 19:29
Vi behöver allt en bred trupp. Inte säkert att alla är kuranta hela säsongen, eller vissa kanske går ner i form. Sen kan ni ju räkna med att Real lär värva friskt under vintern. De verkar ju vilja värva allt som rör på sig om man ska tro tidningarna, patetiskt och så typiskt den klubben.
Barcelona Señor Cúle
2005-11-28 19:26
Om vi spelar på samma sätt som vi har gjort hittils så blir det en knepig situation när van Bommel kommer tillbaka, vem ska utgå från start 11:an, eller ingen alls? Eller ska man köra runt på spelarna varje match? Hehe, trodde ärligt talat inte att vi skulle/kommer att få ett sånt här bra problem ;P
Barcelona Kharles
2005-11-28 19:04
Officiellt. Grattis Gaucho.
Barcelona Jontteee
2005-11-28 19:01
Skön Video.. hahahah..
Skönt att Ronaldinho vann men vi Barca fans va inte ens oroliga ingen spelar i världen har vart i närheten av Ronaldinho dom tre senaste sesongerna.. Hoppas han forsätter att spela bra bara =D
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-28 18:51
Kharles

Hahahaha, den var fet!
Man kan inte låta bli att läga märke til Casillas uttryck varje gång. Och Carlos och Baptista ser ju aldrig glada ut heller, men det som jag varje gång tänker på: Varje gång Ramos gör sånt ansiktsuttryck så ser det ut som att han tänker, "varför kom jag hit, ska det bli så här varje vecka"? hahah
2005-11-28 18:47
Det gick ju som väntat :)
Barcelona HARE BRA
2005-11-28 18:47
vad ere?
Barcelona Kharles
2005-11-28 18:40
Hahahaha! Kolla in den. :-D~
Barcelona HARE BRA
2005-11-28 18:21
Kharles okej tack för informationen
Barcelona Kharles
2005-11-28 18:17
HARE BRA

Det tricket heter "rabona" och de brukade även Romario och Rivaldo bjuda på.
2005-11-28 18:13
Messias

Har tittat på målen hela dagen idag. Vilket mål av Etó'o. Världens bästa anfallare altså. OCh sen gör han assist till messi. Och vilket mål, och lägg märke till hur Ronaldinho firar Messis mål :D
Barcelona HARE BRA
2005-11-28 18:13
haha de va skit roligt igår när komentatorn ba OJ OJ O J DECO BJUDER PÅ EN MARADONA hahaha dog av garv
Barcelona Messi(as)
2005-11-28 18:06
För er som inte kunde sova inatt efter att ha sett de fina målen från igår och ville se de igen...här har ni de igen ;-)

Giuly ja, han har det svårt just nu. Men han kämpar och försöker det räcker för mig. Vi har bara inte fått ut det bästa av honom eftersom han enligt mig spelar på fel position. Men i dagens Barca har han inte en chans på annan position heller. Tycker att han ska kämpa på som han gör nu så kommer nog målen snart.

Men, absolut Messi från start!

Deco igår var lysande, underbart att se den teknik Deco visade upp. O jösses vad han kämpar den killen. Är det bara jag som älskar att se honom göra de små rycken?? ;-)

Barça Barça Barça
Barcelona HARE BRA
2005-11-28 17:58
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,737061,00.html
Barcelona Fotbollsfreak_92
2005-11-28 17:54
Behöver vi Cassillas? Vi har ju Valdes!!
Barcelona HARE BRA
2005-11-28 17:51
Tror aldrig att Casillas kommer till oss.. även om han lämnar real så kommmer han inte o komma te Barca. Jag tror inte ens Real släpper honom snubben kommer säkert få ett förlängt kontrakt närsomhelst
Barcelona Jontteee
2005-11-28 17:47
Ämne: BazaFan ///
ja men....
(catalonia barca)..
För det första GRABBEN ??
Tänk om jag så gammal att jag kan vara din farsa ?? =D
Men iaf giuly fick en HEL sesong på sig att vissa vad han går för. han vissade alla att han inte platsade i ett lag som Barcelona.. T.om Simao gjorde bättre matcher i Barcelona än Giuly har gjort.. Sen Giuly gör typ 2 assist MAX per säsong, när det går dåligt för laget kan inte inte tillföra med nåt.. Han kan inte dribbla av en ända spelare han kan inte ens dribbla av en Korn.. Han kan inte ens dribbla av FCZ grabbarna.. hahaha.. INSE kom igen... Jag har alltid hejat på Barcelona och det e bara att inse att han e värdelös o inte förtjänar att bära Barca tröjan mer.. Juste sen om man spelar i ett stortlag som Barcelona kan man inte vara OK, man måste kunna tillföra med nåt som andra saknar o Giuly tillföra inget i lag..
Oh OH OleGuer.. hahahaha
Barcelona Maxi Lopez
2005-11-28 17:47
Goda nyheter matchen mot Palestina/Israel vissas imon kl 21:30
Barcelona Kharles
2005-11-28 17:33
Första målet är alltid viktigt att få, och Ludo gjorde ofta dessa i början.
Barcelona Fotbollsfreak_92
2005-11-28 17:32
Vet någon hur många matcher Etoó missar när han spelar Afrikanska mästerskapen eller vad det var?Och När?
Barcelona AlexC
2005-11-28 17:31
Beautiful_ Barça

Det enda sättet du kan styrka att Giuly var den bästa spelaren är om man kollar i målprotokollet för de första matcherna 04/05.

Jag antar att du inte sett hela matcher när du säger att han var vår bäste. Han var snarare bland våra sämsta, målen tilltrots.
Barcelona BazaFan
2005-11-28 17:23
ja det är ju sant... Väldigt fel av mig.Misstag
Annons: