/spanien/barcelona/forum/25225.aspx/spanien/barcelona/forum/25225.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles
2005-11-29 16:50
Ronaldinho, inte bara för att han är mer komplett, men också för att han är mer lojal, vänligare och en mycket större ledare som alltid vill ha bollen och är beredd att bära börden på sina axlar..
Real Madrid Anton Tornberg
2005-11-29 16:50
jag tror jag hade tagit ronaldo i sin storhets tid men är inet säker skulle få tänkta på den ehhe
Barcelona Gabriel
2005-11-29 16:46
Robson De Soúza

Ronaldinho alla dagar i veckan och det behöver inte innebära att jag tycker att Ronaldinho är idag bättre än vad Ronaldo var när han spelade för oss, det är en smaksak egentligen tror jag. Ronaldinho är en otrolig person och ett föredömme för alla små barn som vill bli stjärnor (någon här inne nämnde det förut). Men alltså Ronaldinho är magical, el unico helt enkelt.
Real Madrid Robson De Soúza
2005-11-29 16:38
Hallå alla Barca fanns.
Jag har en fråga som jag vill att ni ska svara ärligt på!

Vem hade ni tagit till ert lag.

Ronaldo i sin storhetstid eller Ronaldinho i sin nutid?

ja ber er att svara ärliigt.Hej då

HALA MADRID!
Barcelona Backstrom
2005-11-29 16:17
Kharles, tack för länkarna - Alltid kul med några videos och lite läsning. :-)

Och Journalisten, en av flera fördelar med att vara svenskt Barca-fan är att vi ser alla våra matcher på TV4+ - Så dem visar nog matchen mot er också. ;-)
Barcelona Señor Cúle
2005-11-29 16:12
Kharles

Okej, tack iallafall!
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-29 16:07
Har de tänkt att visa Guldbollen galan på tv?

Som de gjorde förra året
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-29 16:07
La Rambla ///
men jag tror att Van bommel har redan börjat vant sig till spelet o sättet i barca.
så det kommer att gå bra för han i barca.
Barcelona Kharles
2005-11-29 15:59
Sorry Señor, fcbarca.com servern verkar nere.

Angående kontrakt menar jag ju givetvis hur Pibe påverkar turneringens utgång..
Barcelona Señor Cúle
2005-11-29 15:56
Kharles

vrf förnya hans kontrakt? Han har ju en hög klausul, och kontrakt till 2014, elr har jag missat ngt?

Förresten Kharles, skulle du kunna lägga upp länk till målen från senaste matchen. Och helst inte fcb-videos elr barca.dk :P tack på förhand :)
Barcelona Kharles
2005-11-29 15:54
Van Bommel har redan gjort tre mål (snygga mål..) och några assist i Barcelona på den lilla speltiden.

Sen tror jag att vi kommer vara tvunga att förnya Messis kontrakt efter VM..
Barcelona La Rambla
2005-11-29 15:52
Journalisten//
van Bommel kom till en helt ny miljö och kultur. Han ska lära sig nytt spelsystem och det tar tid att anpassa sig. Sen stämmer det nog att hans egna insatser ser större ut i PSV än vad de gör i Barcelona kanske? Jag tycker att han har skött sig över förväntan bra men kan säkert bättre.
Barcelona La Rambla
2005-11-29 15:50
Klockren analys av Tony Cascarino, man kan bara instämma. Men trots det, att ha ett 4-4-2 alternativ när spelet låser sig hade ju suttit fint. Vem hade rått på oss då? Men som där också står, vem av dem hade nöjt sig med att nöta bänk eller fixar de rotationssystemet?

Skönast att läsa var ändå:
He is stunningly good considering how young he is and with a contract that runs until 2014 and a buyout clause of £100 million, he is not going anywhere.
Real Betis erickslivestream.svensk
2005-11-29 15:47
Ikväll är det ju match!!!,,, En Match för fred,,
Fredsmatch,, Barcelona - Peace team/palestine Israel,, en match som borde ses,, Den visas på alla intenationella eurosport kanaler,,OCH, självklart finns det bra länkar på min hemsida,, Så kolla in där, om ni vill se matchen,
Villarreal Journalisten
2005-11-29 15:45
Kharles

Nu blev jag lite osäker, menar du att han inte kommit i form efter sin skada, eller är han fortfarande skadad? Jag har visserligen bara sett honom tre gånger i Barcatröjan och då tyckte jag inte han var lika bra som tidigare. Men det kan ju också bero på att alla andra i laget är bättre än i PSV =)
Villarreal Journalisten
2005-11-29 15:43
Förresten, vilken dag spelar vi? Och visar TV4+ den?
Villarreal Journalisten
2005-11-29 15:42
Villas chans ligger i att Riquelme är i storform och levererar sina fenomenala passningar och att vi kan ta bort Ronaldihno ur matchen. Problemet är bara lyckas vi ta bort honom så har ni Eto och lyckas vi ta bort honom också, ja då har ni Messi och om vi tar bort honom, ja då slänger ni in Henke osv. =)
Barcelona La Rambla
2005-11-29 15:39
Ja du, nyckeln för oss blir väl hur pass bra Deco och Edmilson/Motta kan tygla Riquelme. Sen får inte Barça bli för offensiva, fast det är nog lättare sagt än gjort då de verkar ha det inprogrammerat i hjärnan att blåsa på i 100 knutar den här säsongen oavsett motstånd. Nog blir det en intressant match. ;)
Barcelona Kharles
2005-11-29 15:39
(Länk)Angående Henry.. Bra skrivet av Tony Cascarino.

Journalisten

Tvärtom, Van Bommel har spelade bra innan skadan.
Villarreal Journalisten
2005-11-29 15:35
La Rambla

Matchen på Old Trafford är jag också nöjd med, och precis som du säger så är det kul att se att vi är ett bra lag även när spelare som Riquelme och Forlan är borta.

Jag ser verkligen fram emot matchen mot er, tror det kommer bli en av de bästa matcherna denna säsongen i La Liga, två lag som gillar rolig fotboll och kör offensivt. Dessutom måste vi vinna den om vi vill hänga på er i kampen om guldet så den betyder en hel del.

Jag tippar 3-2 till Villa, med hjärtat alltså och 2-3 till Barca med hjärnan =)
Barcelona Kharles
2005-11-29 15:34
Rizzo

Vilken då? Prova högerklicka och "Spara mål som.."
Barcelona Camparn på nou
2005-11-29 15:34
R-10

FC Barcelona behöver inte Henry av flera anledningar det har jag sagt förrut.

Det lag du ställer på banan är för offensivt och vi skulle förlora balansen som finns i laget.
Du måste åtminstone byta plats på Ronnie Deco på trequartista rollen. Då Deco har mest defensiva kvalitéer av de två och arbetar både bakåt och framåt fantastiskt bra.

Den position som Henry skulle få "om" han kom till klubben skulle isf vara på Messis plats alt bänknötare till Etóo och det skulle han nog inte vilja. Så inget positivt med det inte...
Villarreal Journalisten
2005-11-29 15:32
Gabriel

Jag håller nog med om att Lyon inte är en storklubb men de kommer att bli. Om de bara får behålla sitt lag efter denna säsongen och att det inte blir som Monaco som förlorade en del spelare efter sin fina säsong i CL för två år sedan.

Påtal om Monaco så kom jag och tänka på Guily. Han har verkligen inte kommit upp i den form han hade i Monaco. Jag var helt övertygad om att han skulle bli hur bra som helst i Barcelona men han har istället tappat mycket, jättekonstigt!

Och när jag ändå skriver om spelare som tappat så van Bommel, hur bra som helst innan han kom till Barca men han precis som Guily har tappat. I varje fall det jag sett.
Barcelona RiZzo
2005-11-29 15:30
kharles:
Din länk fungerar inte.
Barcelona La Rambla
2005-11-29 15:29
Journalisten//
Alla forum har väl sina stunder antar jag. Att det har blivit bättre här den senaste tiden håller jag med om, det har speciellt blivit tunnsått på vita tröjor som ska hävda sig den senaste tiden. Kan ju bero på resultatet i El Clasico. ;)

Förresten, måste ge er beröm hur ni genomförde matchen på Old Trafford mot Man U. Med både Roman och Forlan borta och ändå klara av att spela 0-0 vilket självklart ska vara målet med tanke på hur gruppen ser ut med poängställning, och vad som väntar i sista omgången. De skapade nästan ingenting på sin hemmaplan, riktigt bra gjort av Villreal. Kudos. ;)
Barcelona Kharles
2005-11-29 15:26
Tydligare..
Real Madrid stora_4
2005-11-29 15:26
Guldbollen gick till rätt spelare, helt rätt.

Grattis till Ronaldinho.
Barcelona Gabriel
2005-11-29 15:25
Journalisten

Jag underskattar inte fransk fotboll, jag vet deras fotbollskvalitéer mycket väll (även om du aldrig påstått att jag underskattar dom). Lyon är starka men dock ingen storklubb, jag ser dom inte som en riktig outsider men inte heller en storfavorit däremot någonting däremellan med bra chanser att gå långt och tom vinna ifall allt går deras väg.
Barcelona Kharles
2005-11-29 15:24
Hmm..
Barcelona Kharles
2005-11-29 15:24
Visst påminner han er om någon..? :-D~
Annons: