/spanien/barcelona/forum/25215.aspx/spanien/barcelona/forum/25215.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Maxi Lopez
2005-11-28 17:47
Goda nyheter matchen mot Palestina/Israel vissas imon kl 21:30
Barcelona Kharles
2005-11-28 17:33
Första målet är alltid viktigt att få, och Ludo gjorde ofta dessa i början.
Barcelona Fotbollsfreak_92
2005-11-28 17:32
Vet någon hur många matcher Etoó missar när han spelar Afrikanska mästerskapen eller vad det var?Och När?
Barcelona AlexC
2005-11-28 17:31
Beautiful_ Barça

Det enda sättet du kan styrka att Giuly var den bästa spelaren är om man kollar i målprotokollet för de första matcherna 04/05.

Jag antar att du inte sett hela matcher när du säger att han var vår bäste. Han var snarare bland våra sämsta, målen tilltrots.
Barcelona BazaFan
2005-11-28 17:23
ja det är ju sant... Väldigt fel av mig.Misstag
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-28 17:23
Det var någon som påstod att Giuly aldrig har spelat bra i Barcelona. Säsongen 04/05 var han den bästa spelaren i de första 4-5 matcherna, men sen har det inte varit mer. Efter den första skadan blev han adrig riktigt återhämtad. Att han sedan kommer fri med sina löpningar resulterar ju aldrig i någonting då han inte kan sätta sina lägen. Han borde helt enkelt inte ta en plats i start XI då han har fått många chanser och inte visat någon tendens på att få tillbaka formen. Men att säga att han borde spela i Hais är ju pinsamt. Giuly kan spela i de flesta av världens största lag. Han hade till exempel varit bra i både Real och Arsenal. Det är aldrig fel att ha en sådan spelare på bänken, men kan vi få pengar för honom så tycker jag att vi ska sälja. Vi har ju Ezquerro också.
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-28 17:20
BazaFan ///
ja men det har han inte heller fått på dom senaste liga matcherna.
han har ju f-n suttit på bänken o blivit inbytt
i dom sista minuterna.
Barcelona BazaFan
2005-11-28 17:17
Tycker inte heller Giuly är särskilt bra.. jo han är väl bra men ska man spela i Barcelonas start elva så borde man faktiskt va bättre...de har du rätt i. Messi är bättre han å dom borde definitivt satsa på honom istället...
Barcelona (catalonia barca)
2005-11-28 17:16
Jontteee ///
garbben titta på helheten.
förra året var han ju mycket bra men detta året har det inte varit så där lyckat för han.
o jag vill påminna dig att alla har sina
MOT GÅNGAR O MED GÅNGAR.
Barcelona Jontteee
2005-11-28 17:11
Varför ere fel att kritisera Giuly ???
Kille har inte ens vart bra.. Och om han spelar i Barcelona.. han e inte bra det e bara att inse det.. snällllla skriv till Sport el El Mundio Deportivo o be dom oxå att sluta kritiera Giuly... Han e Barcelonas fotbollspelare.. Han e inte bra han e pinsam.. han gör ingen nytta förlaget o målen han gör kan t.om jag göra fattar du..
Barcelona J_Krojff
2005-11-28 17:00
Ämne: J_Krojff

Har du s....
jo tack.. har sett de flesta matcherna faktist! har även sett när han spelade i monaco. det var en helt annan Guyly.

ps.

jag tycker inte heller han platsar i start11an för tillfället..
Barcelona - ibbe barca -
2005-11-28 16:53
även om han inte satte straffen vaden snygg
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-28 16:41
Kharles //

Vet inte om det va emot mig det va riktad men ja nämnde Enrique(Lucho) i samma sammanhang som Casillias dvs sviken av klubben och lämnar sitt klubb till närmsta rival.

Om det inte var riktad mot mig ber jag om ursäkt kände att jag va tvungen att förklara mig =)
Barcelona Kharles
2005-11-28 16:37
Dessutom verkar alla engelsmän gå till real nuförtiden.

Sen ska man vara försiktig med att jämföra Lucho, Eto'o osv med Figo. Figo är den ultimata förrädaren, han svek klubben medan de andra blev svikna av sina klubbar (real) och det håller på att hända Casillas.

Sen är även jag trött på den omogna kritiken som riktas mot Giuly. Håller sen med Spinbad, hans analys är nog rätt och jag tror och hoppas att Rijkaard gör rätt.
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-28 16:35
Jojo men vad ligger denna klausal på?

Det är ju den stora frågan
Barcelona Jontteee
2005-11-28 16:32
Asså ashely cole har en kallus lr vad det heter.. för en viss summa kan vilket lag som helst köpa honom..!!
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-28 16:31
Ashley är en bra back helt klart men Real är i mycket mer behov av honom dvs de kommer säkert att lägga ut en enorm summa vilket jag inte vill Barca ska lägga på ashley då jag vill ha in Daniel alvez som höger och en eventuell elegant mittback bredvid vår kigrare.

OM real lägger ut 300 miljoner kr på en 19 åring vad tror ni de är beredda på att lägga på en 27 åring?

Lämnar svar åt er
Barcelona Jontteee
2005-11-28 16:27
Jag har sagt det förut o säger det igen.. KÖP ASHLEY COLE!!!... Folk här inne säger att han e bråkig o saker aa han e det kanske ibland.. men tänk på att Ronaldinho skapade problem i både Germio o PSG, när han kom till barca sa han att han måste ändra sig för att han spelar i världens bästa lag.. Så kanske Ashley Cole tänker oxå o han kanske ändrar på sig med..
OH OH OH OleGuer!! hahahaha
Barcelona Qno
2005-11-28 16:15
Ämne: Qno//

Känns som D....
Har inte riktigt koll på det men jag tror det...
Barcelona Qno
2005-11-28 16:14
Ämne: Inte en chans att Ca....
Varför skulle inte de kunna hända då?

Luis Enrique gjorde de. Figo gick andra hållet...

Jag tror inte heller att Casillas kommer men helt omöjligt är det ju inte. Barcelona är nu den överlägsnaste klubben i Spanien och kanske till och med den klubb som spelar bäst fotboll i hela Europa. Det lockar nog vem som helst.
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-28 16:13
Qno//

Känns som Deja vu = Luis Enrique lämnade väl real för samma orsaker rätta mig om jag har fel?
Barcelona Qno
2005-11-28 16:07
Var precis inne på Reals hemsida (förlåt) och läste det att Casillas inte har erbjudits något nytt kontrakt ännu och de nuvarande går ut 2006. Casillas själv vill tjäna lika mkt som alla andra stjärnor men att Perez inte är sugen på att betala den. Så Barcelona verkar vara ett het alternativ till att värva Casillas om inte Real agerar.
Vet inte hur ni tycker men ja skulle inte tacka nej till en av världens bästa målvakter bara för att han kommer från Madrid.
Barcelona Arne Grund
2005-11-28 15:47
Återigen har en Barca-spelare tagit sig in i veckans lag. Förra veckan var det Puyol och Ronaldinho. Kolla länken för att se vem som är aktuell nu.
Bollen är rund // Arne Grund
Barcelona Gabriel
2005-11-28 15:44
Giovani

Nej jag tänker inte cool down !

Det stör mig när våra egna fans (om man nu kan kalla sånna personer för det) skriver att en av våra spelare suger hästkuk medans en annan skriver att man ska sälja honom till Gais och han suger.

Jag stör mig inte på personer som kritiserar Guily som spelare på ett moget och bra sätt, men när man gör det på detta sättet brinner jag. Jag är stort och då menar jag riktigt stort barçafan det gör att jag försvarar laget och dess spelare i sånna här stunder.

Jag vill inte göra en jämförelse mellan messi och guily för det inte det jag är ute efter

Guily är fortfarande part of us, behandla han inte som en fiende. Glöm fan inte det !
Barcelona Vi vill ha luxemburgo kvar!!!
2005-11-28 15:08
"Real Madrid handlar bara om PR och Tröjförsäljning"
Barcelona La Rambla
2005-11-28 14:15
Inte en chans att Casillas går till Barça, det finns bara inte.
Sen att Cole eller någon annan spelare ens tänker tanken att vilja gå till Real är ofattbart.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-28 14:07
Nu är Arsenal efter Maxwell också. Cole på väg bort? Men de har ju Clichy också.

Jag skulle iallafall välja Evra före Maxwell, och nu när Sylvinho glänser är det inte urgent. Jag är faktiskt riktigt nöjd med det laget som vi har. Vi behöver inga värvningar, förutom om man ska tänka på framtiden. Då kan man förstärka med två unga ytterbackar och en Kompany kanske.
Barcelona barca_dreamteam
2005-11-28 14:05
Hoppas att det stämmer.
Barcelona AlexC
2005-11-28 13:52
J_Krojff

Har du sett matcher överhuvudtaget senaste 2 säongerna?

Så dålig som han varit kan man inte skylla på fel position.

Personligen tycker jag att det är skönt att Giuly är extra dålig, då sliper man se honom i match efter match som man fick förra säsongen.

Killa

Jag gillar det där "när han kommer i form", för jag har väntat i snart ett och ett halvt år.
Barcelona J_Krojff
2005-11-28 13:22
och bara för det ska jag köpa hans tröja när jag åket till barca i december :P
Annons: