/spanien/barcelona/forum/25205.aspx/spanien/barcelona/forum/25205.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid REAL Redondo
2006-02-06 19:53

La Rambla,

Nää.. kom igen nu. Det går inte fram, helt enkelt! Du får ta och gå igenom dina inlägg igen.
Att du ska så svårt att förstå vad du själv skriver? Påhopp/frågan, ska väl inte vara så svårt att se skillnaden i.
- Jaja.. jag gjorde ett försök iaf.

Jag ursäktar dig, vilket är ett måste. In i Bigbrotherhuset med dig..

-"Puta Barca", som Torres sa efter 0-1 målet. Det missade ni säkert..

Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-06 19:49
Ursäkta men jag tyckte att du kallade mig för lakej. Bara för att jag ställde en simpel fråga som du fortfarande inte har svarat på så är jag någons lakej?

Jag tror däremot någons argument börjar ta slut. Inte så konstigt då du argumenterar för en sak som är tvärt emot sanningen.
Barcelona La Rambla
2006-02-06 19:24
REAL Redondo:

Allvarligt, nu svamlar du igen. Jag rekomendear att du läser läsförståelsekursen på 10p på ditt fina universitet. Först börjar du jiddra om yttrandefrihet, för att i nästa sekvens hoppa över till påhopp för att jag kallar dig för råtta. Hur går det ihop?

Lakejer? Jag som trodde det var något man kopplade samman med den anrika klubben med klass och stil, Real Madrid. Det finns dock en klubb från Madrid jag respekterar och det är knappast din.

Nu får du ursäkta, men har inte tid att tjafsa med dig mer.

Aupa Atléti!
Real Madrid Fedorov
2006-02-06 19:16
Hej!
Roligt att vara tillbaka hos er.
Tråkigt med er förlust i går men det var en mkt underhållande match.
Tydligt är vilken offensiv kraft Dinho och Eto besitter.Hoppas båda kommer tilbaka snart inför CL bland annat.Messi skadad,tråkigt.

Gabri spelade ju,varför?
Var Belletti skadad eller ngn annan anledning?
Barcelona millor
2006-02-06 19:16
greeneyes_x första gången jag ser någon smart från madrid skriva i det här forumet. som du säger, numera är det ombytta roller, athletico är storebror och real är lillebror :D
Real Madrid REAL Redondo
2006-02-06 19:10
La Rambla,

Som vanligt missar du viktiga detaljer.
- "Det känns som man har att göra med en förståndshandikappad", skrev jag. Det är inget påhopp, utan en liknelse(ev. Fråga). Sen om så är fallet, så förklarar det ju bara saken.. beklagar isf. Du bevisar inte motsatsen om man säger så..

Råttor, Dickhead.. det är liksom Grundvuxnivå på det. På sin höjd!

PM - hot? Tillrättavisning.. ja! Du förstår nog inte skillnaden.. tänkte väl det! Kom inte med lögner, det räcker med att du ger folk öknamn. Inte som svar, utan helt utan vidare. Personligt dessutom..

Du och din lakej.. :(
2006-02-06 19:02
Ämne: Ordem:

Puyol är b....
Rambla

Säg inte det till mig, jag vet det redan. Ville bara se hur pass förvirrad den stackars marängen var.
Barcelona hammabarça
2006-02-06 19:00
Ämne: Ämne: Ordem: ....
Nja, inte roligt. Bara ren sanning.
Real Madrid Besten
2006-02-06 18:55
Ämne: Ordem:

Puyol är b....
Haha, Så jävla roligt.
Barcelona La Rambla
2006-02-06 18:51
Ordem:

Puyol är bättre än hela Reals försvar tillsammans. Det vet alla i fotbollsvärlden. :)
Barcelona La Rambla
2006-02-06 18:49
REAL Redondo:

Såja lille vän. Du har hitintills inte ens försökt argumentera, så lägg ner floskerna. När du sen börjar skriva om förståndshandikappad ska du nog lägga ner snacket om påhopp tycker jag.

Sen börjar du svamla om yttrandefrihet och gud vet vad. Var fick du det ifrån? Ärligt talat, tror att du på din höjd har gått komvux.

Sen erkänner du vad vi här inne redan visste. Du är inte här inne för att göra det som sig bör på ett forum. Utan enbart för att provocera, komma med sarkastiska inlägg och håna Barcelona. Snacka om att vara desperat.

Att du skickar PM med hot är jag övertygad om, det är sånt som såna som dig försöker hävda sig med. Andra har fått dem av dig.

Du behöver inte tack för slantarna, gör det hos dem som sig bör. Det är de som förtjänar berömmet, det är väl knappast din stil att ge cred åt de som förtjänar det. :-)
Barcelona Schubert
2006-02-06 18:48
Ämne: min åsikt är att man....
Helt rätt Pablo. Det gäller även en sån som Deco. Svenskar har ofta en tendens att hylla spelare som spelar enkelt alltför lätt.
2006-02-06 18:43
REAL Redondo

Skulle du vilja påstå att någon back i Real Mierdad är bättre än Puyol?
Barcelona pablo escobar
2006-02-06 18:39
min åsikt är att man bör ha lite mer överseende med spelare som tex messi och ronaldinho (även om ronaldinho iofs nästan inte gjort några misstag denna säsong) än de andra spelarna då kreatörerna till skillnad från tex såna som oleguer, henke eller edmilson inte har till uppgift att alltid spela enkelt när de får bollen, utan tvärtom ska ta risker och försöka lite svårare och överaskande saker och därför alltid kommer att slå fler felpassningar och misslyckas med fler dribllingar.

ibland kan de ha en dålig dag men så länge de fortsätter försöka utmana, skjuta och slå smarta avgörande passningar tycker inte jag att de förtjänas att sågas fullständigt.
Real Madrid REAL Redondo
2006-02-06 18:23
La Rambla,

Zonförsvar? Men Puyol kan aldrig ha ingått där.. såg förresten honom plocka burkar uppe på norraläktaren vid målen. En liten förlustpremie iaf.

Jag kan inte sluta skratta åt ditt sätt att argumentera. Det känns som man har att göra med en förståndshandikappad.. så några hotbrev är inte att vänta från min sida. Av barn och dårar får man räkna med att höra saker som sunda människor avstår från.

Vad gäller mitt vidkommande så kommer jag med svar på tal. Påhoppen står(börjar) medgångssupportrarna(barcafansen för).

Men vad gäller påhoppen(lilla råtta, dickhead..) är inga påståenden från din sida. Utan lite allvarligare saker.
Så ett tips till dig från mig. Läs på lite gällande yttrandefrihet och tryckfrihet. 10p medierätt på ett universitet kanske är på sin plats. Men då får ni nog sluta skolka från lektionerna och gå klart Grundvux, eller den utbildning nu som är på tur..

Tänka sig vad en liten sarkastisk "planta" skapar för effekt här inne.. i Belsebubsboning:(. Demonerna ansluter..

"By the way"
- 1-3 inbringade finfina 4800:-. Tackar man för.. :)
Barcelona pablo escobar
2006-02-06 18:22
Ämne: //paplo escobar

S....
självklart ska man kritisera även dem när de spelar dåligt eller inte anstränger sig, deco var ju tex riktigt dålig igår men jag tycker bara det är konstigt att kritiken så ofta riktas just mot dessa spelares spelstil istället för deras insatser, då det ofta heter att dem ska släppa bollen, jobba hem mer, spela enkelt dribbla mindre osv.

jag tycker personligen att det är lite tråkigt eftersom barcelona ju är det lag i europa som väl allra mest sammankopplas med tekniska, spektakulära spelare och alltid stått för saker som mycket bollinnhav, långa anfall och individuella prestationer.
Real Madrid Mr Salgado
2006-02-06 18:21
Om ni såg matchen så lyckades eto inte göra speciellt mycket mot elfenbenskusten, gissa varför ronaldhino och deco var inte på plan eto kunde inte åstadkomma någoning på egen hand
2006-02-06 18:15
Zizou-Mano

Måste säga att ni ungefär har spelat dåligt hela säsongen, om du inte redan visste det. Du kanske ska börja analysera ditt eget lag innan du kmr in hit. ;)
Real Madrid Zizou-Mano
2006-02-06 18:11
Måste bara säga att ni spelade dåligt igår.
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-06 18:08
Igår saknade vi kantspelet helt förutom ett par gånger när Sylvinho kom upp.
På mittfältet hade vi 4 centrala mittfältare och det märktes på deras rörelsemönster.
Det var kaotiskt på mitten,inga löpningar varken framåt eller på kanterna.
Oleguer kanske håller som högerback mot lag som knappt får låna bollen,men när man stöter på bättre motstånd som igår så suger han,dvs han är inget för startelvan varken som högerback eller mittback.Gabri var värdelös han också.
Han hade problem med bollmottagningar och kass offensiv också.Deco var lika dålig som han var bra i torsdag.Van Bommel vet jag inte vad som hänt med.Det han visade upp i höstas är som bortblåst.
Det är här vi förlorade mycket av spelet igår.

Fö längtar jag till Etoo.
Med all respekt för Henke,men med Etoo går spelet så mycket snabbare och motståndarna har det svårare att hänga med honom.
Barcelona Bopi
2006-02-06 18:01
Ike:
när ja skrev att ja hoppasdes att messi va skadad, va me eroni!...
Barcelona Kharles
2006-02-06 17:57
la_pieda_sinistra

FCB = ta risker
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-06 17:54
//paplo escobar

Skulle de kreativa spelarna va fredade från kritik då? håller med om att det är förvånande att fler inte löper och "gör sitt jobb". återigen, henke är 35 år, och löper ändå tre gånger mer än deco och van bommel tillsammans (jag överdriver givetvis men änå). att man blir besviken på spelare som tjänar flera miljoner/månaden är väl inte så konstigt (även om givetvis ingen kan göra ett reelt jobb som motsvarar såna summor..)
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-02-06 17:52
Ämne: REAL Redondo:

....
Dickhead? Hm... Borde han inte bli avstängd för det?
Barcelona Kharles
2006-02-06 17:50
Vilket lag skulle inte kanna avsaknaden av varldens basta och varldens tredje basta fotbollsspelare?
Barcelona Kharles
2006-02-06 17:49
Det ar synd att vi inte far se Real redondo mer an ett par ganger per ar da han bara ar har nar los mierdas rakar vinna nagra matcher pa raken.
Barcelona La Rambla
2006-02-06 17:48
Vedo:

..och ni är ingenting utan Casillas. :-)~

10 poäng, vi tittar neråt.
Barcelona La Rambla
2006-02-06 17:47
REAL Redondo:

Om jag är en råtta.. då är väl dina Barcabröder apor förstår jag.. eller? Akta dig för vad du sår.. looser!

Nej, du är loosern. Eller har du inte följt med den här säsongen?

Sen så har du fel angående Puyol. Försvaret spelar något som kallas för zonförsvar, vet du ens vad det är? Lite töntigt av dig att skriva han blev pippad av Torrés när han inte ens befann sig i närheten av de situationerna när Torrés gjorde mål.

Ronaldinho gjorde inte bara bort Ramos, så försök inte att försvara det med att han är u ng. Han pippade hela ert försvar, ENSAM!

Hey, who's the looser now, dickhead?

Nu får jag väl hotbrev i pm, brukar tydligen vara vanligt när du är i farten. :-)
Real Madrid Vedo
2006-02-06 17:47
Oj Oj förlust igår mot lillebrorsan Atletico Madrid..synd vi är 3poäng närmare er..ni e inget utan Ronaldinho o Etó
Barcelona -Frasse-
2006-02-06 17:41
Intressant att se att det som gör Real M-fansen gladast är när Barca förlorar. Antar att dom inte har så mycket annat att vara glada för.

Förövrigt var det tråkigt att sviten bröts igår. Men det var ivf mot ett lag som Barca har förtvivlat svårt mot. Och att spela med fyra centrala mittfältare.. hur tänker man då. Blev Rijkaard inspirerad av Luxemburgo eller?

Och just det. Kan inte någon slänga ut REAL Redondo från forumet. Det är så jäkla tröttsamt att jämt behöva läsa massa skit från Real supportar.
Annons: