/spanien/barcelona/forum/25198.aspx/spanien/barcelona/forum/25198.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2005-12-06 13:03
Vilka vinster? Ni vinner ju inte speciellt ofta nu för tiden så det finns inte så mycket att skylla på. Sen kanske du ska ta och läsa igen, det var nog ett ganska så ironiskt svar du fick om historien.

Rutin säger en hel del ute i Europa. Det är riktigt som du påpekar. Gör en koll hur mycket europaerfarenhet Barça har. Det är nog det lag som oftast deltagit i de olika cuperna ute i Europa. Ja vi vinner ligan, är ganska så säker på det. Champions League är värre, Xavis skada oroar åtminstone mig en hel del. :(

Visca Xavi!
Real Madrid El galactico
2005-12-06 12:54
Tycker det är ganska kul att vissa fortfarande skyller våra vinster på franco? Har inte han vart död ett bra tag???
Real Madrid El galactico
2005-12-06 12:52
jajaja vi får väl se. Rutin säger en hel del ute i euoropa.
Barcelona Patrik Andersson
2005-12-06 12:50
Inte jag heller, självklart vinner vi i år igen. Om vi inte får fler långtidsskador på nykelspelare. Även om vi går långt i CL så håller vi hela vägen. Kul att maxi är med i truppen igen,
Barcelona AlexC
2005-12-06 12:47
Jag vågar inte.

För jag har läst i spansk fotbollshistoria att folk som hyllade Franco's lags främsta antagonist blev jagade.
Real Madrid El galactico
2005-12-06 12:43
Som jag trodde ingen som vågar svara på frågan?
Real Madrid El galactico
2005-12-06 12:39
En fråga bara? Tror ni verkligen ni vinner la liga i år???
Barcelona HARE BRA
2005-12-06 10:10
Rivaldo kommer snipra sönder cassillliiiass
Barcelona La Rambla
2005-12-06 07:41
Hehe, Rivaldo sänker nog gärna Real ännu en gång. Visca Rivaldo!

Arrigo Sacchi tröttnade också han efter ett år. Har Barcelona någon på samma position eller sköts alla spelaraffärer av Laporta, någon som vet?

Edit: Ah, kom just på det själv. Måste ju helt klart vara Txiki. ;)
Barcelona MrMee
2005-12-06 00:44
Hahaha..
Vad tror ni Rivaldo kommer göra med real imorn..
vilka tider han hade i barca..spc matchen mot valencia..helt underbar spelare..
kanske lite rostig nu men real madrid har det tufft..sååå gissar hatrick av rivaldo
Barcelona -Frasse-
2005-12-06 00:22
Akram på Reals forum verkar ha det rätt jobbigt nu (av rätt goda skäl iof). Har fått total dille.
Barcelona Gabriel
2005-12-05 23:39
Haha, Sacchi är fed up med Real Madrid. Han tänker inte förlänga. Jag kan förstå honom :P
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-05 23:38
Koeman!!

Himne del FC Barcelona
Barcelona Koeman!!
2005-12-05 23:36
Tjena!
Jag undrar vad Barcas officiella låt heter?
2005-12-05 23:18
Gabriel

Det här året kmr våra känslor stämma :D
Visca Barça!
Barcelona Gabriel
2005-12-05 23:15
Ordem e Progresso

Det måste vara vår tur i år, men så kände jag förra året också.
2005-12-05 23:10
Gabriel

Hehe nej men seriöst talat då, självklart så kan något lag ha tur mot oss, men det känns verkligen som att det är vår tur i år! Tycker du inte också det?
2005-12-05 23:06
Förutom den här upplagan av Barcelona :D
Barcelona Gabriel
2005-12-05 23:02
Ordem e Progresso

Dont get me wrong, jag säger också att vi vinner champions league. Men tro mig, tur slår allt !
2005-12-05 23:01
Gabriel

Exakt, spelmässigt är vi överlägsna, och det här året ska inte tur kunna påverka oss! Jag säger att vi vinner CL och det står jag fast vid :D. Visst Chelsea hade tur förra året, men det här året räcker inget lags tur mot oss !
Barcelona Gabriel
2005-12-05 22:53
Ordem e Progresso

Spelmessigt var vi överlägsna under en längre period även förra året men då åkte vi ut mot Chelsea. Det är tillfälligheter som kommer att avgöra vare sig vi vinner Champions League eller inte i år, precis som det alltid har varit i den turneringen. Laget som vinner turneringen har en stor portion av tur med sig under vägen till finalen, det hade vi inte förra året men ska vi vinna Champions League i år så måste turen vara på våran sida. Att vi har ett bra lag med en stark och slagkraftig trupp där vi match efter match spelar näst intill strålande hela tiden är en sak, men det innebär inte att vi vinner Champions League. Det är bara att vänta och se, vi är självklart en av favoriterna men inget kan tas ut i förhand, speciellt inte när det gäller Champions League.
2005-12-05 22:43
Vi vinner både ligan och CL i år. Vi är utan tvekan Europas bästa lag. Okej, Juve, Chelsea och Milan vinner också, men om man ser något av dessa lag spela och sedan jämför med barca så har inget av dem samma tempo som vi har! Det är inget lag i världen som har samma passningskicklighet och snabba bolltempo och omställningar som vi har, och det kmr dem andra topplagen få känna på i CL. Visca BARÇA !
2005-12-05 22:13
Någon som hört något nytt om Henry historien?
Barcelona Klint
2005-12-05 22:06
Hur många veckor missar Eto'o under de afrikanska mästerskapen?
Barcelona Barça-Cúle
2005-12-05 21:51
Grabbar:

Det här är Barcas forum, inget chattrum!!
Ber om högre nivå på inläggen(!)
Barcelona Gabriel
2005-12-05 21:35
Robiiinho

Det får du gärna vara ;) bra gjort av dig att erkänna också det tyder på mognad.
Real Madrid Robiiinho
2005-12-05 21:34
Ämne: Robiiinho

Tackar ....
Nej det är han i och försig inte men han är riktigt skicklig och samtidigt sporstlig och ingen sådan där superdiva som hela Real Madrid består utav. Jag måste erkänna att jag är riktigt avundsjuk på er just nu .
Barcelona Gabriel
2005-12-05 21:32
Robiiinho

Tackar men Ronaldinho är verkligen ingen ytter även om det är hans utgångsposition i startuppställningen.
Real Madrid Robiiinho
2005-12-05 21:30
Jag är en sann Real Madrid supoter. Men måste mot villigt erkänna att barca är ett mycket bättre lag just nu. Med erat stabila försvar och den ruskigt skickliga Yttern Ronaldinho. Kan man inte göra annat än att Gratta till ligasegern .
Barcelona HARE BRA
2005-12-05 21:08
hmm intressant trupp barca har. men vilken dag är matchen? kommer bli kul o se hur barca klarar sig utan 2 nyckelspelare pluss att om vi vinner så kommer vi o tysta ner alla som säger barca e inget utan ronaldinho o eto------,-,-,--
Annons: