/spanien/barcelona/forum/25192.aspx/spanien/barcelona/forum/25192.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el rey es puyol
2005-12-02 16:35
fy faan vilken trist nyhet... men tror att vi klarar oss aldeles utmärkt ändå... iniesta kommer att visa vilken grym spelare han är... VISCA XAVI !!!
Real Madrid King_raul
2005-12-02 16:34
BatiGoal,
Och detta eminenta inlägg ifrån er "Ronnie10":

"Hängsnaran var inte tänkt åt mej, utan åt en vaxdocka (i naturlig storlek) som föreställer Ronaldo. Det var bara det att jag inte hittade nåt rep som var nog långt att nå runt hans feta hals."

ska åldersgränsen gälla oavsett supporterfärg?

Real Madrid miike_163 [J.Baptista]
2005-12-02 16:34
Ämne: miike_163 [J.Baptist....
pendejos har inga ben!
Barcelona CruzitoZ
2005-12-02 16:33
Fan VAd synd att Xavi e borta så länge:(:(:(:(:(..
Hoppas han komma tillbask snart :):).)
Que nte mejores rapido Xavi:):)
peace borther
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-02 16:31
miike_163 [J.Baptista]//

Att hoppa av skolan var inte ett bra beslut för din del!

Inför åldersgräns för patetiska fans som denna
Barcelona Kharles
2005-12-02 16:30
miike_163 [J.Baptista]

Hoppas någon bryter benet på dig din pendejo. Stick tillbaka till din håla.
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-02 16:29
Barca Barca//

Varför försöker du medvetet göra Edmilson till en syndabock?

Det var en duell som slutade med att han fasnade i gräset och vred knäet. Mycket tråkigt det tycker iallafall alla Barca fans men istället för att sänka nivån så borde du höja den då vi har ersättare vid namnet Iniesta/van bommel.

Xavi-Hoppas du läker snabbt du är saknad av alla Barca fans(spanska superman)

Barcelona Kharles
2005-12-02 16:29
Syftade mer på hans nick. Nåja, kan ändå inte säga att man lärt sig mycket av Generalisimo metoderna.
Real Madrid miike_163 [J.Baptista]
2005-12-02 16:28
Grabbar ni förkänade det hära! och hoppas det hära händer ronaldino och eto

MADRID PARA SIEMPRE!
Barcelona Messi(as)
Sluta tracka på Edmilson, det känns meningslöst och väldigt långsökt. Alla kan skada sig och tydligen :( så blev det Xavis tur. Han har inte varit skadad på 2-3år(tror jag?) Jag tror han kommer tillbaka snabbt.
Med det spelsinne den killen besitter så tror jag inte han behöver speciellt mycket tid för att komma tillbaka till startelvan bara han är i form fysiskt.
Real Madrid S.Ramos #4
Jag beklagar Xavis skada nu får vi se hur Barca klarar sig utan Xavi ... Hej Då
Real Madrid Akram
2005-12-02 16:27
Kharles

Hehe, där sa du något.

Det är därför vi heter Real Madrid ;)..Nåja, hoppas att skadan inte förstör hans karriär, det vore jättesynd.
Barcelona Kharles
2005-12-02 16:22
Lägg ner det där nu, skadan var inget annat än otur.

King_raul, som man säger; Man lär sig av de bästa(kungarna..) Fuera.
Real Madrid King_raul
2005-12-02 16:21
Ronnie10,
Men lilla du, varför ska du hänga Ronaldo?
Vad har han med att Xavi är skadad att göra?
Inte bra med så morbida intressen att hänga vaxdockor och kasta grishuvuden på plan.
För att slicka ditt sår lite så har ni Van Bommel, fullgod ersättare.
Barcelona Södan9
2005-12-02 16:21
Nu är hela säsongen körd. Skulle hellre se både Ronaldinho och Etoo skadade säsongen ut än Xavi.
Real Madrid stora_4
2005-12-02 16:20
Tråkigt att han blir borta i hela sesöngen.

Men spanien nu, just nu är Raul och Xavi borta, det ser inte bara för de.
Barcelona Barca Barca
2005-12-02 16:17
Bopi: ahaa okej, men ja hatar honom fortfarande

Sorry för ja skrev det om Perez men ja fick flipp när ja läste det om Edmilson:S
Barcelona Marcos
2005-12-02 16:15
Jag tror Real Madrid ligger Bakom detta!!!

Hatet växer... Voodoo eller torped från Reals sida....

Allting är möjligt i dagens fotboll där det är pengarna som styr!

6 månader!!
Barcelona Bopi
2005-12-02 16:14
Barca Barca : Nej Xavi fastnade i gräset(som alla andra) efter en duel me honom, .
Barcelona Barca Barca
2005-12-02 16:12
Vare Edmilson som skadade honom? isåfall hoppas han han träffar en självmordsbombare som spränger upp honom jävla ma************. Har alltid hatat Edmilson och kommer alltid hata honom, efter det som hände me Xavi gör inte saken bättre. De kanske inte va meningen men hoppas han försvinner från klubben ma****. Skulle inte förvåna mig om Perez har get honom nån miljon för att skada Xavi
Barcelona Marcos
2005-12-02 16:10
Håller med ronnie_10,

HÄNG RONALDO!

King_Raul du behöver inte komma hit och jävlas med oss... Det är en mörk dag för oss redan, sluta strö salt i såret. Ingen bryr sig om era skador. Real Mierda.
Barcelona Bopi
2005-12-02 16:10
asså.. tänk nu. alla våra knä skador föra året kom efter att spelaren fastnat i gräset! å nu va de Xavis tur!... gör något!!....FAN!..
Barcelona Messi(as)
2005-12-02 16:09
King_raul:
Du pratar om andras intelligens?
Var det inte du som var här inne och var tuff när ni var 1 p före? Sluta skäm ut dig o var en cabron och salud al campeon.
Peace
Barcelona Messi(as)
2005-12-02 16:07
Hoppas han kommer tillbaka snart.. Jag gråter..
Hoppas han är tillbaka innan sommarn så vi får se honom ta hem ligan med laget.

Nu har ju iniesta sin chans att visa vad han går för. Tycker att Deco ska ta xavis plats nu och iniesta ska ta Decos. Sen får det bli kamp mellan bommel o iniesta om den positionen.

Visca Xavi
Real Madrid King_raul
2005-12-02 16:07
Kharles,
Din intelligens finner inga gränser.
i rest my case.
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-02 16:03
jag hatar edmilson .
fan jag har ont i hjärtat.
men grabbar ge inte hoppet ,vi vinner vi har så pass bra spelare så vi kan vinna.

visca la barca !!!
Barcelona Kharles
2005-12-02 16:01
Ja, att du väntar på något sånt här att hända och att du sen tror att ni kan vända.. Ni kommer fortsätta att få stryk mot lag på den övre halvan, hörde att ni var intresserade av Roy Keane. Hoppas han ger hela laget ett par smällar, skäller ut dem i media och visar världen vilken patetiskt nivå ni har sjunkit till. Så sluta var en cabron och salud al campeon.

Förresten, hela din stil ger ordet löjlig en mycket enklare definition.
Barcelona Barca Barca
2005-12-02 16:01
Softa grabbar jag e minst lika orolig som er för Xavi. Han är en av våra viktigaste spelare men ska världens bästa lag gå under pga en spelare. Sen har vi en spelare som Iniesta killen kan få sin utväckling nu. Sen får vi inte glömma

El Triende Ronaldinho-Eto'o-Messi

Visca Barca, Visca Xavi
Barcelona ronnie10
2005-12-02 15:58
King_Raul, ojdå, ni har skador på raul och woodgate och kanske någon annan dussinlirare? Xavi är ungefär fem gånger så viktig för Barcelona som raul och woodgate är för Real tillsammans. Eller du kanske tycker att det är viktigt att göra självmål och få röda kort? Lika viktigt kanske det är för dej att lagets ikon ska springa runt och underprestera som en annan föredetting två år i sträck? Raul kommer aldrig bli lika bra igen. Antar att hans lönekuvert ändå kommer fortsätta vara större än Ugandas BNP.

Hängsnaran var inte tänkt åt mej, utan åt en vaxdocka (i naturlig storlek) som föreställer Ronaldo. Det var bara det att jag inte hittade nåt rep som var nog långt att nå runt hans feta hals.

För alla Xavi och Barcelonaälskare:
http://s65.yousendit.com/d.aspx?id=17Y1RPKNXYLMQ3IYCTRYBI5DP3
Real Madrid King_raul
2005-12-02 15:55
Kharles,
Att jag stilla tror att det kan vända, och du tycker det är löjligt?
Sen att du vädrar dina nedlåtande inlägg direkt efter ger ju verkligen ordet löjligt ett ansikte.
Annons: