/spanien/barcelona/forum/25191.aspx/spanien/barcelona/forum/25191.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-03-30 21:25
Gabriel

Hahaha *tummen upp*

alex163 [Sergio Ramos Casillas]

Herregud vad spelar det för roll vad spelaren sagt eller inte sagt egentligen?

Du skriver tack och hejdå efter varje inlägg, det börjar snart tappa i värde om du inte snart menar det du säger.

Du bidrog inte med mycka vett du heller,snacka om att kasta en sten i ett glashus.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos Casillas]
2006-03-30 21:24
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Ja det är enkla argument för mig att förstå och riktigt dumma är dem. Hejdå och tack för din dumma diskussion. NOLL kunskap.
Barcelona Gabriel
2006-03-30 21:24
Diego Placente

Att de väljer att ha Real Madrid som deras favoritlag säger väll allt ;-)
Barcelona Gabriel
2006-03-30 21:23
alex163 [Sergio Ramos Casillas]

Jag har aldrig påstått att Ramos har sagt det, däremot har Robinho och Baptista sagt det. Vad jag däremot hävdade var att jag tror att om Barcelona hade lagt sig i kampen om att på allvar få köpa Ramos så hade han valt att gå till Barcelona istället. Det la jag också fram argument till.

Är det tillräckligt enkel svenska för dig att förstå?
Celta Vigo Diego Placente
2006-03-30 21:23
Jag känner bara en enda smart/trevlig/kul person som hejar på Real Madrid. Resten är totalt dumma i huvudet.
Barcelona Gabriel
2006-03-30 21:20
Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One

Det är så sant så. Förlåt jag glömde att jag diskuterade med ett realmadridfan. Jag lovar att förenkla mitt språk hedanefter när diskussioner med en kackerlacka pågår ;-)
2006-03-30 21:19
Ämne: Ja stackars Guti han....
Vad är det du inte fattar? Jag skrev så för att du menade att Robinho, Ramos osv ville spela i Barca. Är det så svårt att förstå? Och hur fan vet du om Ramos inte har hjärta för klubben? Joo men självklart ville han spela för Barca istället.
Bye bye.
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-03-30 21:19
Gabriel

Sluta skriv i koder intellekten hos vissa är för låg för att förstå :D

Matchen på lördag känns inte lika märkvärdig för tillfället det kanske beror på att Barca redan bevisat att man är det bästa laget i spanien men bara för det ska laget självklart inte sänka nån växel men jag anser Benfica matchen 100 gånger viktigare.

Puyol: "Jag skulle betala från egen ficka för att spela för Barcelona"

Där har vi hjärta för laget.
Barcelona Gabriel
2006-03-30 21:18
Ja stackars Guti han låter verkligen frustrerad. Snälla det är lika anmärkningsvärt som att Luis Enrique hade sagt samma sak om Real Madrid.

"När menade jag att han älskade Barcelona"

Öh? Vad betyder detta isånnafall? "Men det är helt ovesentligt nu eftersom han älskar Barca och spelar bara för pengarna i Madrid."
Celta Vigo Diego Placente
2006-03-30 21:15
Ämne: Kan man få en prelim....
----------------------Valdes-----------------
Belletti/oleguer------Puyol------Gabri/Rodri--------Sylvinho

------------Deco-----Iniesta------Motta

Henke-----------------Eto'o-----------------Ronaldinho
det är min troliga uppställning mot Real. Kanske ner med Motta i backlinjen istället.
2006-03-30 21:13
Ämne: haha shit precis som....Ahaaaaaaaaa så det är så det är... köpa blöjor osv.
Ja men självklart. Barca för hela slanten! Ja alla vill komma till Barca! Som Guti sa: Jag önskar Barca all olycka i världen.

"Läs mellan raderna." Och när i ... menade jag att han älskade Barca? Det är det du menar. Alla spelare vill till barca.
Barcelona Gabriel
2006-03-30 21:09
haha shit precis som en tjej. Cry me a river ;-)

Läs mellan raderna. När har jag påstått att han har känslor för Barcelona? Se till att torka dig själv ordentligt nästa gång och köpa en ordentlig blöja så du inte blir lika grinig ;-)

Ja det gör vi, väl mött!
2006-03-30 21:07
Ämne: Señor Cúle

Hehe ....
Okey du har rätt. Han har gått ut i media flera gånger och sagt att han har hjärta för Barcelona osv. Fan också att han ljög då innan han kom till Real när han sade: Om jag byter klubb blir det Real Madrid. Men det är helt ovesentligt nu eftersom han älskar Barca och spelar bara för pengarna i Madrid.

Ses på lördag kväll.
Barcelona Gabriel
2006-03-30 21:01
Señor Cúle

Hehe enligt dem så har ramos alltid haft hjärta för real madrid. Detta tror de enbart eftersom han kysser tröjans klubbmärke när han gör mål. Haha snacka om naivitet inte är ett känt faktum hos dem.
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-03-30 20:58
va tycker ni grabbar..
Barcelona Señor Cúle
2006-03-30 20:56
Gabriel

Där fick du dem ganska hårt ;)

Men nu räcker det med allt tjafs tycker jag, ni maränger kan gå tillbaka till erat forum där ni hör hemma, och vi barcelonistas kan disskutera ifred. Det bli bäst så tycker jag iaf.

Peace OuT and VISCA EL BARCA!
Real Madrid chrisespaña
2006-03-30 20:56
herregud vad du svamlar. Det jag tror hände var att jag trampade dig på tårna. Utnyttja artikelfunktionen? Ska det verkligen komma från Barcelonas sida?

När Raul håll i Reina så att en annan kunde slå han? Har helt ärligt inte en aning om vad du snackar om - det har du med stor sannolikhet inte själv heller.

Men men, artikeln är skriven med glimten i ögat. Det innebar alltså bokstavligt att man inte behöver se ett öga eller en glimt för att så ska vara fallet.

Kan påpeka att jag fått beröm från barcafans, som tycker artikeln var bra och kul läsning. Bara för att jag har en vit tröja bredvid mitt namn behöver du inte överdriva saker o ting, lägg där till komma med osaklig kritik.

Good luck on saturday amigo ! ;D
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-03-30 20:53
Det e till de som har missat den föra gångens möte mellan real-barca som slutade so här kolla själva för då blir det roligast.....o det kommer upprepas igen imorron...visca barca
Barcelona baaaarca
2006-03-30 20:45
"Haha, hört talas om glimten i ögat?"

ja de har jag. ja såg varken en glimt eller ett öga. det såg ut som en artikel där en skribent bara utnyttjar artikelfunktionen för att ventilera sin frustration.

"Vad är rent faktafel?"

att du säger att man måste räkna med copa catalonia för att barca ska räknas ha mer trofeer. det är fel. barca har mer trofeer som sportklubb, och både real och barca är sportklubbar med massa olika delar för andra sporter. se länk för mer info.

"Vad är löjliga fördomar? "

att du ska ta upp vad som hände för några år sen för att framställa barcapubliken som atleticos är ju konstigt med tanke på att du inte vill ta hänsyn till när raul höll i reina så att en annan madridarbetare kunde slå på honom - selektiv historia.
artikeln saknade en röd tråd, den var ärligt talat ett skämt.
Barcelona Gabriel
2006-03-30 20:43
Helan och Halvan

Dags att vakna upp till verkligheten nu va. Jag tror inte det finns en enda spelare i världen som idag skulle föredragit att gå till ett sjunkande skepp som Real Madrid ifall Barcelona på allvar bevisar ett stort intresse för samma spelare. Ramos fick, vad du kallar för, "hjärta" för klubben efter det att han spelat med er så det argumenterar inte för att han inte skulle valt oss istället för Real Madrid. Sedan kan man alltid tolka det spelare säger på sitt egna sätt. Ronaldo har sagt "min drömm har blivit verklighet" när han skrev på för Barcelona, Inter och Real Madrid. Robinho sade innan han skrev på för Real Madrid att hans favoritklubb alltid varit Barcelona och att det var hans mål att gå dit, givetvis förnekar han detta nu som madridista. Det samma gäller Baptista. Det är bara spel för galleriet.

Sedan så har han också gjort fler mål än GUILY, Maxi, Eqzuerro hela er backlinje tillsammans

Ja ingen av era anfallare håller ju måttet så någon mittback måste väll förgäves även göra det jobbet. Jag tror du missuppfattat syftet som mittback. Det är att hjälpa sin egna målvakt med att inte släppa in mål, inte att sätta dit mål på motståndarens målvakt.
Barcelona baaaarca
2006-03-30 20:34
elva katalanska lejon
Spanien Pelayo
2006-03-30 20:29
Kan man få en preliminär startuppställning för Barcelona?
Real Madrid Gábinho!
2006-03-30 20:11
Alex163//

Ibland är man seg inget o göra åt
2006-03-30 20:10
Ämne: Hade vi velat lägga ....Haha... hur allvarlig är du egentligen när du säger att Ramos "lätt" skulle välja Barcelona framför Real Madrid? För det första så har Ramos alltid älskat Real Madrid efter sin modersklubb Sevilla. För det andra bad Ramos om att Sevilla ledningen skulle låta honom spela för Real. Real har han alltid velat spela för.

Sedan så har han också gjort fler mål än GUILY, Maxi, Eqzuerro hela er backlinje tillsammans.
Real Madrid Gábinho!
2006-03-30 19:58
Gabriel*//

ska man tro att han skulle komma till barcelona han har hjärta för klubben han kämpar ..och på snack om avstägning själcklart han e orutinerad
Trodde du verkligen att han skulle får 3-4 gula kort på en säsong
och så har han vgartt Reals viktigaste iår bakoma Casillas
Barcelona Gabriel
2006-03-30 19:53
Fan Guti kanske missar El Clasico. Krya på dig Guti, vi behöver dig på lördag ;-)
Barcelona Señor Cúle
2006-03-30 19:45
Vi låte matchen på lördag tala sitt klara språk istället ;)
Barcelona Gabriel
2006-03-30 19:45
Hade vi velat lägga ut flera miljoner på Ramos så hade han spelat i Barcelona idag. Jag tror han föredrar att spela i ett väl fungerande lag som vinner titlar och kommer skriva historia tillsammans med Puyol i backlinjen. Hade vi verkligen velat ha Ramos så hade vi lagt oss in i dealen innan Real Madrid köpte honom, en strid som jag är stensäker på att vi hade vunnit eftersom han hade föredragit att spela med oss.

Jag är glad att vi inte gjorde det. Marquez är säkrare och mer erfaren än Ramos. Dessutom blir han inte avstängd varannan match. Det enda som är positivare med Ramos är att han är bra på fasta situationer.

Eller nej att spela tillsammans med Raul Bravo i backlinjen låter jätte lockande ;-)
Barcelona Gabriel
2006-03-30 19:41
Äsch snälla sluta bry er om bäbisarna i Real Madrid. Själv har jag inte ens gått och tänkt på El Clasico, inte varit spänd, nervös eller något sådant. Barcelona har ingen motståndare i Spanien så enkelt är det. Om sanningen ska fram så är Barcelona själva deras värsta motståndare till guldet. Real madrid är för dåliga och just därför är det inte samma sak. Det är uppenbart att alla madridistas ser detta möte emot oss som den enda chansen att rädda säsongen. Om en eventuell vinst mot oss på Camp Nou ska vara ljuspunkten på deras säsong så kan åtminstonde jag bjuda på det, rent patetiskt om du frågar mig. Så länge som vi avancerar vidare i Champions Leauge och försvarar titeln som Spanien bästa lag så gör det mig inget. Vi är laget att slå, real madrid eran är över.
2006-03-30 19:38
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Vem skulle inte vilja köpa Ramos? Och "framtidslöfte"? Sedan så lider Real Madrid med stora skade problem i backlinjen. Man har fått skifta mellan Bravo, Helguera, Woodgate , Mejia och Pavon. Det skapar ju verkligen en bra sammanhållning. I mitt tycke så är Woodgate - Ramos ett väldigt starkt mittbackspar som inte gör grova tabbar.
Annons: