/spanien/barcelona/forum/25181.aspx/spanien/barcelona/forum/25181.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona baarca
2005-12-07 17:30
tack jag visste nästan de
Barcelona Kharles
2005-12-07 17:26
Gio är ursprungligen från Indonesien men han är född och (lärde sig spela fotboll) i Holland IIRC.
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-07 17:26
baarca//
Tror ngn av hans föräldrar härstammar ifrån Indonesien, mer specifikt kan jag inte säga.
Barcelona baarca
2005-12-07 17:25
alla vet att gio är från holland men e hans föräldrar oxo från holland han ser inte exakt ut som en holländare e de nån som vet? skulle vara tacksam om nån svarade!
Barcelona Kharles
2005-12-07 17:12
Ramblas

Är inte säker på om Beth vunnit 'idol' men jag vet att hon har representerat Spanien i Eurovision song contest.

Förresten, bara jag som undrar varför Puyol aldrig får vila? Han spelar ju även när han är halvskadad och matchen mot Sevilla är viktigare än den här i Udine dessutom kommer inte Marquez, Motta och Deco att kunna vara med i nästa ligamatch..
Barcelona CruzitoZ
2005-12-07 16:06
det ska bli kul att se matchen hemma:):):):)
hoppas vi vinner :):):):):)
ska bli kul att se hur mycket maxi kommer att få lira:):):):)
ha det bra barca Bröder:)...
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-07 15:48
okej tackar
Barcelona La Rambla
2005-12-07 15:46
(catalonia barca)

Håll koll på den där sidan under kvällen.
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-07 15:43
La Rambla ///
vilken hemsida kan man se barca matchen.
tacksam för svar
Barcelona La Rambla
2005-12-07 15:41
Ingen orsak.
Och där har du en översättning om inte din katalanska är på topp. ;)
omuake
2005-12-07 15:33
La Rambla//

Tack för hjälpen!
Barcelona La Rambla
2005-12-07 15:30
Glömde Eto'o. Han är helt inställd på att spela som det verkar. Tror det är mer upp till honom, och ledningen har hela tiden varit införstådda med att risken är stor att han åker.
Barcelona La Rambla
2005-12-07 15:29
Matchen streamas på samma kanal som Reals match igår, Chilevision eller vad den hette.

omuake//
Den heter "Himne del Barca" och om du är intresserad kan du ladda ner den från länktipset.
Kan rek. versionen av Beth, den är riktigt bra. Hon är katalanska och från Barcelona. Hon vann Spaniens version av Idol något år och är stor stjärna sen dess.
omuake
2005-12-07 15:11
Tjena !!

Har en fråga angående afrikanska mästerskapen. Måste inte barca släppa iväg eto'o?

Sen undrar jag var låten som spelas på nou camp heter?
Real Madrid Robiiinho
2005-12-07 15:10
Det har du nog rätt i . Våran match visades ej igår nä. Tack så mkt.
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-07 15:04
Robiiinho//

Ingen aning,nu när vi redan är vidare så är chansen stor att de visar nån annan match. Tex Real.m är oxo redan vidare och som jag förstod så visade inte er match igår?

Barcelona Puta Madrid
2005-12-07 14:52
Killar, kolla lottningen av Copa del rey:

Villarreal - Valencia
Celta - Betis
Getafe - Espanyol
Deportivo - Osasuna
Cádiz - Sevilla
Athletic - Real Madrid
Zamora - Barcelona
Atlético de Madrid - Zaragoza

Vi tar hem den här titeln också:)

Visca el Barça!!!
Real Madrid Robiiinho
2005-12-07 14:51
Sänds eran match på pplive Ikväll ?
Barcelona Lucho
2005-12-07 14:25
Problemet är att det finns fyra spelare som är i behov av speltid ikväll i Henke, Giuly, Ezquerro och Maxi. Synd bara att det är argenitnaren som känns mest intressant som får börja på bänken (om man nu ska tro Sport). Som anfallet formeras nu tycker jag det känns lite väl stelt. Ingen av Henke, Giuly eller Ezquerro är några kreatörer utan känns hyfsat beroende av att andra slår den avgörande passningen. Maxi känns därför mer intressant ur den synvinkeln.

(Och för övrigt är väl Dream On den enda bra låten Aerosmith gjort :-P)
Barcelona Nemo
2005-12-07 14:07
mes que un club
Jag menar Eto'o. Är det någon mer än mig som tycker att han är underskattad i Europa..?

Jag hoppas verkligen Maxi får spela ikväll. Vi behöver någon när Eto'o är borta.
Barcelona Subcomandante Marcos
2005-12-07 14:06
Rodrigo Palacio är forward i Boca Juniors.
Barcelona mes que un club
2005-12-07 13:59
Gabriel//
haha, aha okej. Tack för översättningen;)
Barcelona La Rambla
2005-12-07 13:41
AlexC

Hehe, eloge åt din musiksmak. Aerosmith är grymma. ;)

Så vad tror ni, blir det vinst i kväll?
Barcelona Gabriel
2005-12-07 13:38
mes que un club //

Kortfattat menas det med att bortsett från att Eto'o tror på att Stoichkov och Aragones kommer att rösta på honom så räknar han med att många andra tränare gör det för att han ska bli Fifa world player 2005.

Jag tror inte Eto'o kan räkna med det då Ronaldinho kommer dra hem segern lika enkelt som när han vann Guldbollen.
Barcelona AlexC
2005-12-07 13:36
La Rambla

Angående Zlatan-ryktet; man borde kanske tipsa Realredaktionen att lyssna på en av mina favoritlåtar; Dream On med Aerosmith.
Barcelona AlexC
2005-12-07 13:34
Beautiful_ Barca

Såg inte Olympiakos - Real men vi hade under 90-talets senare hälft en spelare vid namn Haruna Babanghida (lillebror till Tijani som spelade i Ajax och varit landslagsman för Nigeria) i laget (mest reservlaget) så det är nog honom du tänker på.
2005-12-07 13:24
Är det någon som snälla kan översätta det här till svenska om någon här inne är bra på spanska. Eftersom översättningarna på internet inte funkar så bra.

Dejando a un lado los votos amigos de Luis Aragonés o Hristo Stoichkov, Eto'o cuenta con el respaldo de muchos de los técnicos que se están dando cita aquí y que ya han depositado sus papeletas en Zúrich.

Menar de på att Stoichkov och Aragones kommer rösta på Etoo eller något sånt? för skulle inte det vara lite "taskigt" på ett sätt mot Ronnie som även han spelar i Barca eller är det bara jag som känner så?:P
2005-12-07 13:11
Nemo//
syftar du lite på Ronnie då lr?;)
Barcelona Kharles
2005-12-07 13:08
Pure Poetry Nemo.
Barcelona Nemo
2005-12-07 11:46

spelare som gör ett mål på en chans är bra,
spelare som gör ett mål på en halvchans är bättre,
men spelare som får bollen på mittplan avancerar mot mål, fintar tre spelare med en fint och sedan lägger in den är bäst

Annons: