/spanien/barcelona/forum/25179.aspx/spanien/barcelona/forum/25179.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-04-27 00:08
Denna känslan är tom bättre än sex :-D

Den ultimata orgasmen hade kommit för mig om man blandade iskall coca-cola samtidigt som man sitter i en jacuzzi med widescreeen och två brudar vid varsin sida samtidigt som en Ronaldinho gör det avgörande målet i den 89:e matchminuten den 17:e Maj.

Skämt åsido, hehe. Känns bara så otroligt jävla skönt alltså :-D - Visca el Barça!
Barcelona SaMii^
2006-04-27 00:02
helt sjuukt, är så jävla glad sitter här och lyssnar på himne del barca 10 gånger om och njuter ut av CL FINAL PLATSEN.

Måste hylla barca publiken idag på Campnou och tidigare matcher vilken publik vilket tryck, jag njuter så att jag får gåshud.

nu ska vi suga på den hör mumsbiten ett tag och sen börja fokusera på de kommande matcherna.

Visca el Barça , Visca Catalunya!
Barcelona Kim
2006-04-27 00:01
Luva:
Det var säkerligen inte ditt välmenade inlägg som menades utan andra tjuriga madridistas som har skrivit här.
Barcelona Decco1
2006-04-27 00:01
fyyyy fan va skönt.
Synd att henke inte fick bli matchhjälte
Barcelona Gabriel
2006-04-27 00:00
Luva

Dont take it personaly, det var säkerligen menat i överlag och inte till dig. Det finns vissa madridistas som kan ta av sig den vita tröjan och erkänna att vi har förtjänat detta. Respekt till er, det är mer än stort av er. Så ta inte åt dig negativt utan ta åt dig positivt. Detta gäller alla andra madridistas som gratulerar oss, King_raul exempelvis. Muchas Gracias a por la copa en Paris ahora :D
Barcelona Gabriel
2006-04-26 23:58
Si, si, si nos vamos a Paris :-D!

I stunder som dessa så orkar man inte ens lägga ner kraft på att svara avundsjuka och bittra madridistas respektive milanistas som enbart är dåliga förlorare. Skyll på det bortdömda målet så mycket som de vill, jag bryr mig inte för vi är ändå i slutändan i final och inget ändrar på det. Vi är välförtjänta finalplatsen vilket Milan inte är som borde åkt ut ur turneringen redan emot Lyon om inte Schalke tom.

Visca :-)!
Luva
2006-04-26 23:55
Ämne: I dag spelar det ing....
Jag skrev och gratulerade till finalplatsen och så gav jag Barcafansen en eloge. Och då förtjänar man att hånas...?? :-(
Barcelona ETO`O- Madrid cabron saluda al campeon
2006-04-26 23:54
Kaos i Madrid...... fan va sköt...... och att vi är i FINAL YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.....Iniesta vilken kille!!! nya Xavi i mina ögon
Barcelona Gaucho#10
2006-04-26 23:50
Såå jävla underbart! Vi visar ännu en gång fotbolls världen att vi är BÄST , även om kvällens match inte var någon utskåpning .

Ser verkligen fram emot finalen !

Visca El Barça !
2006-04-26 23:48
Ämne: Grattis till finalpl....
tyvärr har ja inte det! men om du har Viasat så kan du titta på den nu... titta bara på hur Valdes reagera när sheva nicka in bollen, han är inte äns intereserad av att ta bollen, för han såg att domare hade bålst
Real Madrid Chrissan
2006-04-26 23:41
Grattis till finalplatsen.

Dock har jag en fråga, har någon en länk till Shevas "mål" så man kan se en repris? Skulle vara nice om nån kunde länka till den.
2006-04-26 23:39
Milan fansen är såna loser.... att dom nu klagar på domaren... dom vet själva att domare blåste av innan sheva nickade, och att Valdes hade tatt den annars, Valdes hörde att domare blåste så han släpte bollen förbi bara.... dom som fattar trågt kan ta o titta på matchen igen, den går på Viasat1 nu...
Barcelona Bob
2006-04-26 23:38
Fy fan va goot att vi är i final. Jag satt och såg matchen över datorn så jag såg inte riktigt vad som hände vid det så kallade målet. Var det offside Merk blåste för? I vilket fall verkade inte Valdes anstränga sig nämnvärt. Var aldrig riktigt orolig. Tyckte inte att Milan pressade så mycket och att vi hade matchen på "poäng". Kul att se att så många fans från andra spanska lag gratulerar oss. Inne på Milanforumet är det rena dokusåpan.
Redaktionen
2006-04-26 23:38
Vill bara uppmana samtliga culés att INTE kommentera inlägg från andra supportrar som bara har skrivits för att provocera. Låt istället oss i redaktionen ta bort dem. Det blir lättast så.

Tack på förhand...
cules
2006-04-26 23:36
jag lovar att jag tycker verkligen synd om Real fansen som är så jävla avundsjuka just nu........

OoOoOoOo det var en skön seger för oss cules!!!

Forza Barca!
Barcelona II Barça II
2006-04-26 23:35
I dag spelar det ingen roll vad Real Madrid fansen skriver i vårt forum. VI ÄR I FINAL! Vad har Real Madrid åstadkommit i år? Ja just det förlåt, jag glömde, ni kom längre än oss i Copa del Rey! 6-1!!!!!!
2006-04-26 23:34
Ämne: måste ni vinna på fu....
du e fan ett skämttt........ stick o brinnn till eran loser forum.... VI- Ä R - I- F I N A L.......
Barcelona Ordem e Progresso
2006-04-26 23:34
10Zidane10

Gråt en hink, men snälla, gör det någon annanstans. Du borde koncentrera dig på vad du ska byta till för namn nu när gamlingen ska sluta :-)~
Barcelona Bob
2006-04-26 23:33
Ämne: måste ni vinna på fu....
Bättra på svenska grabben
Real Madrid 10Zidane10
2006-04-26 23:31
Måste vi vinna på fusk? Måste du vara en bitter och usel madridista?
Hej då!

/Redaktionen
Barcelona Cule-10
2006-04-26 23:24
ojojojoj vad underbart!! paris nästa :D:D
har väntat på detta såå länge
Nån som vet vart man kan köpa biljetter till finalen??

TE AMO BARCA!!!!
Barcelona II Barça II
2006-04-26 23:23
Underbart! Nu ska vi säkra ligan innan finalen!
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-04-26 23:19
Barca Barca

Ja, sista 20min tog aldrig slut. när jag kolla på klockan så var den 71:07 sen efter typ "5min" så var den 72:27.. =)
Barcelona La Rambla
2006-04-26 23:18
slangen//

Hej genius, och det grundar du på vad? Låter mer som sour grapes.
Barcelona Tiago
2006-04-26 23:15
slangen

haha stick härifrån
Barcelona Barca Barca
2006-04-26 23:15
Hahahahahahah faaaaan va skönt. Den satt verkligen låååångt inne. Iniesta, landslagsspelare. Eto'o träna avslut:P Ronaldinho legend, Puyol, Marquez och Edmilson får mig att hålla mig lungt hela matchen. Gio? måste ha tagit nått han blir bara bättre och bättre=)

En sak till, är det bara jag som tyckte att sista 20 min gick alldeles för sakta. Det kändes som tiden aldrig ville ta slut. Aja, Paris NEXT

VISCA BARCAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Spanien flyglarm
2006-04-26 23:14
Tack för en god match och hatten av för en mycket bra genomförd semifinalserie. Vi presterade inte tillräckligt bra idag och jag tror att det är dags att sätta sig ner och se över ritningarna rejält inför nästa säsong. Imponerad och lite förvånad över den defensiva diciplin ni uppvisar i två raka matcher. Spanska lag har ju annars visat sig svaga i sitt defensiva tänkande, men ni har visat att ni besitter även de defensiva kvaliteter som krävs av ett äkta storlag. Lycka till i finalen!
Malaga slangen
2006-04-26 23:14
Milan skulle få en farlig chans, inzaghi eller sheva skulle sätta den,det skulle förmodligen bli förlängning.Det är inte lätt att kalkylera när domaren har flytit med i någon löjlig barcelonaeurofori .
Real Madrid King_raul
2006-04-26 23:11
Gabriel,
jag må hata Barcelona, men bjuds det på fin fotboll, njuter jag.

Jag bjuder på denna (med tanke på final-lagens semiprestationer):
Ni kommer äta upp Arsenal i finalen.

Eusebio
2006-04-26 23:08
Killar som Forza Milan gör bara "segern" ännu skönare..
Annons: