/spanien/barcelona/forum/25174.aspx/spanien/barcelona/forum/25174.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2005-12-07 00:20
Allvarligt. Vad hade Chelsea mot oss förra gången? Jo, samma lucky minutes som alla klankar ner på att Liverpool hade i finalen mot Milan. Låt gå att deras varade i ca 15 min. Sen tog vi över matchen och höll på att vända när vi låg under med 4-2 sammanlagt. Ingen ska komma och påstå att de spelade ut oss i dubblemötena förutom de olyckliga försvarspelet på SB som gav dem 3-0. Det är iofs illa nog. Den här gången blir det en helt annan sak, är övertygad om det.
Barcelona La Rambla
2005-12-07 00:17
Kharles//
Jo jag upptäckte rätt så snabbt att det saknades fyra grupptvåor. :)
Barcelona Kharles
2005-12-07 00:10
Vad hände med Bayern/Juventus och Villarreal/ManUtd/Benfica/Lille?

Att möta Chelsea igen vore intressant. Rijkaard har visat att han lärt sig av misstagen från förra säsongen. Skulle dock föredra att slå dom i en final.
Barcelona La Rambla
2005-12-07 00:01
Barças möjliga moståndare i åttondelen enligt Sport är Ajax, Chelsea, PSV eller Rangers. Något säger mig att det lär bli Chelsea. Men det är ju bara de 4 klara tvåorna än så länge. Imorgon blir det 4 till, så det ska väl mycket till trots allt.
Barcelona Kharles
2005-12-06 23:53
De går igenom omgångens alla mål imorgon på ZTV eller TV3. Tror det är det första numera.
Barcelona HARE BRA
2005-12-06 23:40
Aaa ;)
Barcelona HARE BRA
2005-12-06 23:39
vet nån vart man kan se målet?
Barcelona La Rambla
2005-12-06 23:38
Haha HARE BRA, du fick åtminstone rätt att han skulle dunka in en boll. :)
Barcelona HARE BRA
2005-12-06 23:37
Hur var Rivaldos mål???? SNÄLLA säg att det var frispark ;)
Barcelona Klint
2005-12-06 23:33
Ordem:
Jose Maris filmningar mot Barcelona var något av det värsta jag har sett. Han såg nästan ut som Inzaghi i sina glansdagar.
Barcelona La Rambla
2005-12-06 23:27
Du minns väl Messis "filmning". Det skickades tom in en video. De upphävde inte hans varning, iaf inte till en början utan tog några veckor, strax innan el clasico. Inget förvånar mig när det gäller överklaganden.
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-06 23:25
Tror du inte dom tar bort kortet? Det måste dem, skandal annars. Märks att Jose Mari har spelat i Italien, han har knappar över hela kroppen, nuddas någon av knapparna fälls knäna ihop.
Barcelona Kharles
2005-12-06 23:24
Kul att se att Rivo fortfarande kan sänka los mierdas.
Barcelona La Rambla
2005-12-06 23:23
Klint//
Han är ju från canteran så det bör ju vara några år minst.
Barcelona La Rambla
2005-12-06 23:22
Ordem//
Det är överklagat. Sen om den har gått igenom har jag inte sett någonstans ännu. Räknar inte med det heller. :(
2005-12-06 23:20
På tal om Marquez, nån som hört något om överklagan? Håller med er båda om Motta, han tillför en ytterligare dimension på mittfältet med sin fysiska styrka, och hans teknik är det ju inget fel på heller, trevligt att se några bortgjorda Villarealspelare.
Barcelona Klint
2005-12-06 23:20
Om Beckhams röda kort blev upphävt så är det en skandal om inte Marquez blir det... Han kan ju få 50 Euro i böter så är allt lugnt!

Hur länge har Motta tillhört Barcelona förresten?
Barcelona La Rambla
2005-12-06 23:19
Ah okej Klint. Ja, jag var grymt imponerad av Motta mot Villareal tills han utgick. Bäst på plan så långt enligt mig. Vi fixar detta, matchen mot Udinese gäller inget och det är bara bra att lufta lite spelare.

Sevilla blir väl en värre nöt att knäcka, men de har som vi också avstängningar på viktiga spelare. Får hoppas att Marquez röda kort blir upphävt efter överklagan.
Barcelona Klint
2005-12-06 23:16
La Rambla:
Visste att Motta missar helgens match, men om V.Bommel inte är tillbaka förrän 2006 så behövs en Motta i form. En av våra mest underskattade spelare.
2005-12-06 23:15
La Rambla

Haha ja tränarrykten har dem ju så det räcker och blir över, tragiskt om Svennis nu skulle ta över. När ska dem inse att det kanske inte ENBART är tränarens fel när det går dåligt
Barcelona Klint
Om Ramos gjorde den målgesten så är det ganska löjligt va? Killen har inte spelat där mer än 2-3 månader och känner redan stort hjärta för klubben? Vilken klubb, en klubb i spillror? Men inte mig emot =)
Barcelona La Rambla
Klint//
Dessvärre så är Motta skadad efter matchen mot Villareal. Men han förväntas bara vara borta tom Sevilla-matchen i helgen.
Barcelona La Rambla
2005-12-06 23:14
Haha ja man kan bara garva. Bry er inte om Real, det är en klubb i spillror. Det är bara att kolla alla tränare som de enligt "rykten" ska ha på gång. Tränarna garvar ju bara när de blir tillfrågade och säger Nej tack. :)
Barcelona -Frasse-
2005-12-06 23:13
La rambla/Klint
Jo, dom gör väl det. Det är ju en sån spelare man hatar i motståndarlaget men tycker om att ha i sitt eget lag.
2005-12-06 23:12
"Såg någon Ramos målgest? Han kysste klubbmärket på tröjan..." Säger bara stackars kille..
Barcelona Klint
2005-12-06 23:11
Tack så mycket La Rambla. Då är det bara att hoppas att Motta fortsätter att vissa samma klass som i helgen och att Henke kan prestera medan Eto'o är iväg.
Barcelona La Rambla
2005-12-06 23:09
-Frasse-
Håller med, så j-a dåligt uppförande av en profissionell spelare är skamligt. Visst kan man hålla på under match. Men när det är slut så är det ett handslag och normalt uppförande som gäller. Pinsamt att se honom hålla på, men milanfansen tycks älska honom. Hoppades in i det sista att de skulle ryka på ett mål i slutminuten.
Barcelona Klint
2005-12-06 23:08
Ordem:
Haha, Reals forum är förbannat roligt att läsa dessa tider. Majoriteten av de som skriver är nog 10-14 år gamla, vilket också märks på deras språk. Men som sagt...förbannat roligt att läsa!

Frasse:
Har alltid stört mig på Gattuso och det han gjorde mot Poulsen var riktigt fult. Att ta en förlust på fel sätt kan jag köpa, men att inte kunna ta en seger på rätt sätt är riktigt dåligt...
Barcelona La Rambla
2005-12-06 23:07
Eto'o blir borta ca 5 matcher i ligan, vad jag läst här. Dock inte säker.
Angående van Bommel så har det skrivits att han skulle komma tillbaka 18 dec, andra uppgifter säger inget spel mer 2005 utan någon gång i jan -06.

Jo visst borde de kunna vinna mot ett svagt Olympiakos, men de är säkert tuffa att möta hemma.
2005-12-06 23:05
Klint

Dem skriver också att Real är bättre än Barça, undrar vad dem går på, hoppas dem bjuder bara :)
Annons: