/spanien/barcelona/forum/25173.aspx/spanien/barcelona/forum/25173.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-12-03 19:24
Sorgligt att en av mina favoriter blir skadad!.

Måste bara säga tack till alla som kommer in och beklagar skadan på Xavi, det visar att det finns endå rätt många mogna real fans som ibland blir ifrån tagna uppmarksamheten från clowner som kommer in med noll koll och bara babblar, så creds till det och vi får hoppas att det går bra med Xavis skada.
Barcelona barca_dreamteam
2005-12-03 17:01
Ett bevis på att La liga är världens bästa liga.
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-03 16:51
Kharles///
ha okej :)
2005-12-03 16:50
DOM SAMLAR PÅ ANTIKA SPELARE OCH VETERANER SOM HAR UPPLEVT ANDRA VÄRLDSKRIGET.
HAHA :)
Barcelona Kharles
2005-12-03 16:50
(catalonia barca)

När jag dissa chaven.

Förresten, han heter fortfarande Giuly.
Barcelona Señor Cúle
2005-12-03 16:45
Keane är klar för Real Madrid!

Elr ja, en ytterst tveksam källa, men jag hoppas att han är det. Haha Real sattsar hårt alltså, på en gamal Keane;P
2005-12-03 16:39
Kharles///
vad för inlägg var det.
Barcelona Jontteee
2005-12-03 16:04
aa juste så vare.. där bevisade att han va en man för start elvan
Barcelona Kharles
2005-12-03 16:01
Panathinaikos var det.
Barcelona Jontteee
2005-12-03 15:55
Jag säger bara Iniesta.. han kommer äga nu.. han kommer verkligen visa att han kan ersätta Xavi. och jag tror att han kommer att göra det bra bättre än många tror.. Fan mot Breme va han bra ju två assist..
Barcelona Kharles
2005-12-03 15:51
Vem tog bort mitt inlägg?
2005-12-03 15:50
LONA /// vi är negativa för att det finns en sån här barca supporter som dig.stick
Barcelona HARE BRA
2005-12-03 15:45
Södan9.....

Snubben är sjuk
saminos
2005-12-03 15:43
Tror dock inte att Xavis skada kommer så olägligt. Nu har barca några matcher på sig att visa vad laget går för utan honom. Går det skit så är det bara att utnyttja transferfönstret under januari.
Barcelona Södan9
2005-12-03 15:40
lär väll vara samma orsak som i peace matchen och det var? någon som vet?
Barcelona R-10
2005-12-03 15:18
Vet inte..
Det står i marca.es och i fcbarcelona.com
2005-12-03 15:12
R-10 ///
varför är han inte tränare imorn
Barcelona R-10
2005-12-03 15:10
Rijkaard är inte tränare imorgon.
Barcelona CruzitoZ
2005-12-03 15:08
kom igen killar xavi gör inte hela jobbet själv...
vi har ersättare som göra kanske inte lika bra honom men dom säker göra det godkänt sluta deppa
o pusha upp er ha det bra.....Cruzito for life:):)
Barcelona Ronaldinho_barca
2005-12-03 15:04
Då kan jag säga att Barca kan glömma CL iår med. Det är så jävla tragiskt.
Barcelona Messi(as)
2005-12-03 14:50
Fan vad jag kommer sakna Xavi :(
Äh ska spela lite pro evo5 och briljera med Xavi.. ;-)
Sluta häng er upp på hans skada gubbar, vi har ju fan Iniesta! Van bommel är väl också redo för fight väldigt snart.
Sen så hoppas jag på en väldigt bra match imorgon, tror att det blir en jämn match där Iniesta gör matchavgörande 3-1 ;-)

Barça Barça Barça
Barcelona Södan9
2005-12-03 14:32
Någon som vet hur det går för giovanni dos santos i b-laget? , han som spås vara "nästa ronaldinho" ;)
Spanien Pelayo
2005-12-03 14:32
Barca-Cúle,

Jaså? Det var knappast förvånande att anglosaxerna bakom FIFA väljer Spanien för en sådan grej. Var kan man läsa mer om detta?
Barcelona Barça-Cúle
2005-12-03 14:26
Ämne: "Läste i Aftonb....
Jag har också läst det, men om du läser längts up står det:Hela den här artikeln är en annons från Electronic Arts.Alltså en en reklam för FifA.
Spanien Pelayo
2005-12-03 14:24
"Läste i Aftonbladet.. Extra tidning Sport lr vad den heter.. det stog nåt med
Brasilien mötte spanien då han dribbla av 5 spelar o målvakten för att sen gå fram till öppet mål och vända och dribbla av en till för att sedan bli kappad av en spanjor
HAHAHAHHAHAH"

....Vilket är en lögn. Senaste gången Spanien mötte Brasilien innehållande Ronaldinho var U19-VM 1999, 3-2 till Spanien (Matchens lirare var för övrigt Xaví).

"Kapad"
Barcelona AlexC
2005-12-03 14:13
Camparn

Du förvrider det i ditt inlägg till att jag inte tror att vi har en chans i cl och gnäller om att vi har bra ersättare till Xavi."

Har jag aldrig gjort. Nu börjar lögnerna också.

Det är skillnad på "kan vara borta nu" och "klart försämrats". Men du ändrade åt rätt håll iallafall. Klart försämrats enligt mig hade varit om Puyol eller Ronaldinho skadats då dessa båda är svårast (näst intill omöjliga) att ersätta. Att helt fylla Xavi's roll tror jag inte att Iniesta kan göra men jag tror han kan göra det så bra att våra chanser att vinna Ch L (en turnering där en hel del handlar om tillfälligheter) inte "klart försämras".

Tidigare när jag och några andra diskuterade ytterbacksvärningar till sommaren så kom du in och började "rätta" folk och sa att det skulle vara korkat att värva under vinterfönstret.

Du går från klarhet till klarhet.

Det var inte riktat mot dig eller någon annan. Du får skylla dig själv om du blir ledsen för att du tror att någon rättar dig. Jag skrev att jag tyckte det var onödigt att värva en back under vinterfönstret, inte att ni hade fel. Vidare tycker jag att snacket om förstärkningar kan vänta tills fallet blir aktuellt.

Här kommer hela ditt första inlägg i i repris ifall du tycker att min "rättning" var galen:

Jävla fitthelvetes skitarsel!!!
Xavi FC Barcelonas nyckelspelare och min personliga favorit är borta resten av säsongen.. det kan våra championsleauge drömmar också vara..

Sälj Edmilson killen har inte gjort något gott sen han kom till klubben...(jag är sur)
Barcelona Barça-Cúle
2005-12-03 14:12
Angående Xavi:

25-26 år hit och dit.Det är konstaterat att han har slitit av ett korsband och våran spelmotor/kreatör kommer komma tillbaka om ca 6 månader. Vissa säger:Hoppas han inte får massa skador när han kommer tillbaka.Korsbandsskador händer alla, och det är trist men det betyder inte att han är en skadegubbe.
Vi har ingen som kan ersätta Xavi till 100% men vi har Iniesta som kan sköta sig bra på mitten och snart en V.Bommel som har många bra egenskaper både framåt med sina djupledlöpningar och bakåt med sin fysik och längd.Hoppas verkligen vi får se en pigg och nytänd Xavi i Vm.

Och det är inte frågan om att Messi ska in i mitten, jag är helt säker på att Iniesta spelar där ett par matcher framöver och resten av spelarna som vanligt.Jag vill samtidigt hylla Rijkaards fina rotation på laget.

Visca el Barca
2005-12-03 13:51
men problemet är nu om hur spelfördelningen från mittfältet till anfallet kommer att gå utan xavi i 6 månader.

trist , men vi får hoppas att han kommer tillbakcka som han var före skadan.
för som södan9 sa att han är bara 26 år och har mycket kvar att ge.
Barcelona Barça-Cúle
2005-12-03 13:50
Lutar åt att Maxi blir utlånad snart.
Tycker det är bra att han blir utlånad, för i barca utväcklas han ingenting just nu.Han är värd å komma till ett lag där att får speltid, han är ju i Rijkaards frysbox.
Barcelona Södan9
2005-12-03 13:17
Hoppas verkligen inte att Xavi kommer börja få mycket skador i sin karriär nu, för han har väldigt mycket kvar att ge känns det som.
Tror han kommer vara ordinarie i barca tills om nästan 10år! han är ju trots allt bara 26.
Annons: