/spanien/barcelona/forum/2517.aspx/spanien/barcelona/forum/2517.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo y Cesc
2015-05-13 23:38

Om Pirlo spelar som han gjorde idag då kommer Juve spela med 10 man mot Barca. Killen var katastrofal i både passningsspelet och bar otroligt seg och knappt orkade jogga på mittfältet.

Juves defensiva stil kommer passa Messi,Suarez och Neymar perfekt.

Jag måste erkänna att jag var en av dom som grillade Lucho när de gick dåligt men måste faktiskt säga att jag aldrig trodde vi skulle vara i CL final och vinna trippeln. Tar inte ut något i förskott men jag har mycket svårt att se något annat hända nu.

Lucho ska vara kvar nästa säsong också.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-05-13 23:38
Barcelona4

Hemmaställ självklart ;)
Barcelona SOMISEREM1899
2015-05-13 23:37
@rANDOMhERO:
Det kommer ifrån Simon Rowntrees twitter. Verkar vara någon pajas som hittar på massa nyheter.
Barcelona II Barça II
2015-05-13 23:37
Suarez vs Chellini och Evra! Haha hur kommer det att sluta?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelona4
2015-05-13 23:36
Vem vet om vi ska ha våran hemma - eller bortaställ i finalen?
2015-05-13 23:36
rANDOMhERO

Om det stämmer vilka jävla vidriga fans alltså patetiskt att sådant händer mot en spelare.

Hade jag varit Bale där hade jag lämnat den smutsklubben direkt. !!!!
Barcelona rANDOMhERO
2015-05-13 23:34
@Andresito:

Japp, "Saxat" från juve forum, ingen källa.
Barcelona enkos
2015-05-13 23:33
Kroos bara står och tittar på när Morata skjuter iväg den dödande skottet som gjorde att Reals praktifiasko var fakta
Barcelona Andresito
2015-05-13 23:32
@rANDOMhERO:

Saxat från Juves forum?

Källa tack.
Barcelona rANDOMhERO
2015-05-13 23:32
BREAKING: It is being reported here in #Madrid that Gareth Bale has been
assaulted outside the Bernabeu and has now been hospitalised.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-05-13 23:31
Alltså fy fan!!

Varför måste dessa skattebrott alltid komma när vi ska spela viktiga matcher ??

Får Barca chansen att byta liga borde de fan göra det...

Barcelona Barc6
2015-05-13 23:30
Tycker vi ska vara aningen ödmjuk.. Det finns fortfarande en matematisk chans att Barca också går titellös. Inget ska tas i förskott än. Inte än inte än.:) Sedan måste jag bara påpeka att så mycket jag har sett Kroos i Madrid så anser jag att vi gjorde så rätt i att inte gå efter honom och köpa Rakitic istället. Han måste nog vara världens fegaste mittfältare. De enda jag sett av han är att passa i sidled från ena kanten till den andra...
Barcelona >The Reporter<
2015-05-13 23:30
Vi är påväg mot en trippel och Messi kommer vinna sin 5:te Guldboll
Barcelona enkos
2015-05-13 23:29
@Sentuary:

Priserna köpte Perez åt honom... men pengarna är slut och blir inga fler,, han kommer nu flytta til Usa :)
Sentuary

HAHAHA ÅRETS
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
@grande jw:

De två klaraste chanserna hade ändå Juve. Bara att inte släppa mer än en straff och ta sig tillbaka mot Madrid säger en del om Juve som lag.
Barcelona II Barça II
Förstår inte varför Real fansen klagar på Bale! Han är betydligt hetare än "världens bästa" Ronaldo. Bale försöker i alla fall och bland de bästa i Real medan Ronaldo är totalt osynlig. Förutom vid straffar då.
Barcelona enkos
"Världens bästa lag genom tiderna" hahahaha, vinner inte ett skit..
Barcelona Sentuary
2015-05-13 23:27
Vi är i final och allting men mitt i denna hysteri och i mörkret ställer jag mig frågan, hur har Ronaldo vunnit tre guldbollar? Vad är denna människan bra på? Hans dribblingar påminner mig om en spinkig tjej som förgäves försöker skaka sin icke befintliga rumpa ute på en nattklubb. Vad är det karln sysslar med? Stå stilla och röra sig som om det klias i röven?
Barcelona Rambla~
2015-05-13 23:27
Flavia Självklart, men det innebär väl inte att inte skulle kunna vara ännu bättre när han är mer matchfit? Det finns liksom olika grader i helvetet osv.
Flavía
2015-05-13 23:26
BBC

B: Bye
B: Bye
C: Champions League

:)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Slagit mästarna i alla toppligor hittills, bara italienska kvar.

Atletico nästa och sen är det 3 finaler kvar.
Barcelona Vampíro
Brace yourselves, transfer-vakorna are coming. Till er som minns sommaren 2009.
Barcelona Ney
2015-05-13 23:25
Härligt. Bara fortsätt med punkterna! Glömde nämna att en maräng skrev följande i slutminuterna: "Hoppas Carvajal bryter nacken." That's a new low ... riktigt vidrigt sagt.
Barcelona Andresito
2015-05-13 23:24
@SOMISEREM1899:

Hahaha fan vilken bild..
Barcelona SOMISEREM1899
2015-05-13 23:23
#Titellösa
Barcelona Duda
2015-05-13 23:21
Lite synd är det ändå att det inte är Real vi möter i finalen. Hade varit najs att ta hem trippeln och samtidigt slå dom i finalen :)
Barcelona Jax12
2015-05-13 23:21
[QUOTE=Thierry Henry]B Det va Pogba andra match på drygt 2/3 månader. Han har vart bort pga muskel skada och är långt ifrån sin vanliga match form. Dock va det enda han som stod för assisten till målet och en hel del andra bra prestationer även om han som sagt såg klumpig ut och tekniken inte riktigt va med honom alla gånger pga att han vart borta så länge. En Pogba i normal form är ett fysiskt monster med underbar teknik och näsa för mål. Han är mer än välkommen till oss. Han kommer va den bästa tvåvägs mittfältaren dom kommande 10 åren och passar perfekt i en liknande roll som Rakitic innehar nu hos oss. Att ha 2 såna spelar typer på mitten hade tagit oss till en ny nivå [/QUOTE] Du har förmodligen sett han mer än mig. Har dock inte blivit imponerad av det jag sett. För det priset och med den agenten. Det gör mig bara tveksam. Har dock haft fel om spelare förut. Kul med Juventus i finalen iaf! mitt hjärta hade inte klarat ett el clasico. Lär bli tufft!
Flavía
2015-05-13 23:20
@Rambla~:
Allergi och hans stab vet betydligt bättre än oss över hur det är ställt med Pogba och de ansåg att fransmannen var tillräckligt bra nog för att överhuvudtaget spela i denna match. Annars hade fransmannen väl inte varit med överhuvudtaget om han inte var i tillräcklig matchform?
Barcelona Rambla~
2015-05-13 23:19
Förra gången vi vann el triplete gick F Perez loco och värvade Kaka och Ronaldo. Vad ska han göra den här gången? MSN har inte ens han tillräckligt med pengar att värva, eller pengar kanske han har tillräckligt men någon av de 3 kan han ändå inte få.
Annons: