/spanien/barcelona/forum/25153.aspx/spanien/barcelona/forum/25153.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Garrincha.
2005-12-16 14:07
Rimbaud //

Jag är inte orolig, Chelsea är inte ens det bästa laget i mediokra (klassmässigt) PL, Terry har räddad dom den senaste tiden. Dom giftiga kontringarna på yttermittfältarna har åtminstone inte jag sett någonting av på ett tag. Chelsea kan inte mäta sig med Barca. Inte en chans!
Barcelona Södan9
2005-12-16 14:07
Fan va skönt att vi får möta världens mest överskattade lag just nu, kunde inte bli bättre!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-12-16 14:05
hajvan // haha vilket skämt du är!. :D
Rimbaud
2005-12-16 14:03
Amunt!// Faktiskt, jag tror inte en enda Chesleaspelare behöver stoppa Etoo, det kommer de afrikanska mästerskapen att göra.

La Rambla// Lampard har gjort det innan så varför skulle han inte kunna göra det igen.?
Atlético Andreas E
2005-12-16 14:01
Kul att vi möts igen ;)
(Även Chelseasupporter)
Barcelona La Rambla
2005-12-16 13:48
Rimbaud

Ja Lampard har ju verkligen fart för att slita ner våra spelupplägg, med Ronaldhino till vänster och Messi till höger. Men han kanske hinner bli ett snäpp snabbare om 2 månader. Av det jag har sett av Robben och Cole så här långt, är det inget som imponerar speciellt. Skulle vara Cole som har varit duktig.

Det är bra att du har självförtroende du med, men den här gången lär inte 15 lucky minutes på SB rädda er. Barça har lärt den läxan. Det är också kul att du tar upp snabbhet och jämför mot ett lag som Barcelona. Vi ska se vad du säger när el tridentes snabbhet har drabbat dig i mars.

Väl mött!
NUFCaS
2005-12-16 13:46
Har ni tur kommer Chelseas yttermittfältare SWP, Robben och Duff fortfarande underprestera. Då har ni stor chans att gå vidare. Man undrar ju om man kan utse någon favorit i detta möte men eftersom de slog ut er förra året tror jag nog de får gälla favoriter. Så länge ni gör ett mål och inte släpper in mer än två på SB tror jag och hoppas på er!
Valencia Amunt!
2005-12-16 13:37
Nu ska ni tamejfan vinna och den här gången ska inte domaren stoppa er såsom han gjorde på Stamford Bridge ;)

Rimbaud:
Kommer Chelsea stoppa revanschsugna Eto'o, Dinho och Deco? Kommer Chelsea stoppa Van Bommel?

Just det, anledning till att jag vill att ni ska vinna är för att det blir svårare för er i ligan då och det kan göra VCF till mästare.
Real Madrid hajvan
2005-12-16 13:30
lycka till nu, men om ni ska muta dommaren denna gången med gör det lite tystare.....
Rimbaud
2005-12-16 13:29
krullo // vilka vi?? du är ju poolsupporter, snacka medvindare av stora mått.

Garrincha// NI lär inte slippa Makelele. och ni lär inte slippa En Lampard som sliter ner era spelupplägg och ni lär inte slippa Robben och Cole som springer sönder era ytterbackar.

det är bra att ni har självfötroende, men Chelsea kommer att segra, diciplin och snabbhet slår bolltrallande.
Barcelona krullo
2005-12-16 13:16
Vi måste vinna denna match så enkelt är det.

Hoppas nuvarande form håller i sig. Då ska vi ta dem.
Barcelona La Rambla
2005-12-16 13:14
Det ska bli intressant att se vilken domare det blir i första matchen. Blir det en domare som klarar av pressen om det blir ett negativt resultat för Chelsea, eller lär han avsluta sin domarkarriär som Frisk gjorde, efter den matchen.

Tycker ni ska låta bli att gå in på Chelseas forum och vara spydiga, vad tjänar ni på det? Det mynnar bara ut i en oändlig pajkastning mellan fansen här på SF vilket bara är trist.
Barcelona libertarian
2005-12-16 13:12
Hur ser det ut i framtiden? Om vi piskar Chelsea (vilket vi bör göra), kan vi då få möta Real (om de osannolikt nog skulle slå Arsenal)redan i kvarten? Semin?
Valencia Soulchild
2005-12-16 13:11
fan grabbar, hoppas ni vinner mot chelski, skulle va kul o se er i slutet mot liverpool (eftersom man själv e poolfan också) :)
Lycka till grabbar
Spinbad
2005-12-16 13:11
När är afrikanska mästerskapen? Både Eto'o och Drogba (och Essien) lär ju försvinna för det mästerskapet.
Barcelona Garrincha.
2005-12-16 13:05
Hur är det med Makelele, han är ju fortfarande skadad eller hur? Hinner han tillbaka till februari?
Barcelona Qno
2005-12-16 13:05
Är glad över att det blev mot Chelsea. Nu kan vi visa för hela världen att vi är det bästa klubblaget och att förra årets matcher var en svacka bara.
Barcelona hammabarça
2005-12-16 13:00
Bortsett från från lottningen i CL så läser jag nu på Sport.es att Dinho missar matchen imorrn mot Cadiz.
Barcelona Emperor of doom
2005-12-16 12:59
Fc_Barca:

källor?
Barcelona Blaugrana_1899
2005-12-16 12:54
Garrincha // Bara för att vi spelar en sån underbar fotboll att hela världen (nästan) älskar oss!
Barcelona Garrincha.
2005-12-16 12:51
Varför känns det som att hela världen kommer att heja på oss i februari/mars?
Barcelona Fc_Barca
2005-12-16 12:45
grabbbar vi krossar Chelsea borta å hemma haha ... YESSS bästa matchen på ZTV hahaha :D
Barcelona barca_dreamteam
2005-12-16 12:44
Grabbar,e de nån som kan email till ztv,så man kan få dem nötterna att inse att detta är matchen dem ska visa och inte bara första utan även returmötet.
Annat vore ju skandal.
Barcelona Emperor of doom
2005-12-16 12:41
Ronaldinho kommer att sätta en frispark i krysset mot Chelsea i åttondelsfinalen.

kom ihåg var ni läste det först.
Villarreal Oggy Oggy Oggy, Oink Oink Oink
2005-12-16 12:41
Kom igen Barca, ni måste slå ûberäckliga Chelsea. Ni är det bättre laget, spelar i den bästa ligan, och spelar en ca 700 ggr roligare fotboll.
Barcelona Farhanio11
2005-12-16 12:40
REEEEVEEENGEEEEEEEEEEEEE!!!
Barcelona barca_dreamteam
2005-12-16 12:39
Som många nämner så är det en stor fördel att börja borta.
Men jag har en känsla att dem inte kommer föra spelet hemma av rädsla för vår effektiva kontringsspel som är världens bästa.
Matchen kommer nog se ut som senast borta mot dem,men den här gången har vi lärt oss läxan och kommer inte göra samma misstag igen.
Säg att vi får 1-1 eller 2-2,då måste Chelzki komma till Nou camp för att vinna.
Jag skulle vilja påstå att det svåraste hemmalaget att möta är just Barca.

Jag tror faktiskt att vi kommer gå segrande ur denna strid.Bara en känsla jag har.
Barcelona pat-w
2005-12-16 12:37
snabb fråga..

när är afrikanska mästerskapen?
tror eto´o är kvar om den pågår samtidigt som vi möter chelsea...

eller?
Mach1
2005-12-16 12:36
Marcos//

Just fan, dom har Essien avstängt, men va bra, men tänk på att vi kommer sakna Xavi resten av säsongen..:(
Barcelona Marcos
2005-12-16 12:34
Grabbar oroa er inte om Xavigrejen. Det jämnar ut sig då Essien är avstängd båda matcherna...

Vi ska ha vår revanch, vi får tacka Gud att han givit oss chansen. Vendetta när den är som ljuvast...
Annons: